Als ze inderdaad naar Syrië gegaan waren was dat idd beter geweest. Wie weet kunnen de kinderen nog gered worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:24 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja ik lees dat sommige alhier ze graag een kogel had laten koppen...
Arbeit macht frei.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Werkkampen voor dit soort mensen zouden wat mij betreft welkom zijn.
ok dan weet ik hoe onmenselijk je bent gewordenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het lijkt me humaner om die kinderen met hun ouders mee te sturen dan ze hier te laten. Het is niet alsof we in Nederland kampen met een ernstig bevolkingstekort of zo...
Wtf kunnen die kinderen er aan doen dat ze achterlijke ouders hebben..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het lijkt me humaner om die kinderen met hun ouders mee te sturen dan ze hier te laten. Het is niet alsof we in Nederland kampen met een ernstig bevolkingstekort of zo...
Snap dat ook niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:56 schreef Donnis het volgende:
[..]
Wtf kunnen die kinderen er aan doen dat ze achterlijke ouders hebben..
Racist, extremist, haatzaaier, onmenselijk.... mijn FOK!-cv neemt indrukwekkende vormen aan. Nog even en ik ben de reïncarnatie van Hitler.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:30 schreef Re het volgende:
[..]
ok dan weet ik hoe onmenselijk je bent geworden
Niks. Maar de ouders wegsturen en kinderen hier laten vind ik geen zinvolle optie. Zoals al gezegd: we hebben niet bepaald last van een bevolkingstekort.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:56 schreef Donnis het volgende:
[..]
Wtf kunnen die kinderen er aan doen dat ze achterlijke ouders hebben..
Je bent in ieder geval hard op weg om te verworden wat je zogenaamd verafschuwt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Racist, extremist, haatzaaier, onmenselijk.... mijn FOK!-cv neemt indrukwekkende vormen aan. Nog even en ik ben de reïncarnatie van Hitler.
Ik weet het, ik ben de bron van al het kwaad op deze planeet. Het is een wonder dat ik nog vrij rondloop en dat ik niet allang in de boeien ben geslagen. Ik denk dat de AIVD inmiddels een vuistdik dossier over de "extremist", "haatzaaier", "racist" en weet ik wat nog meer Elfletterig heeft.quote:Op zondag 31 augustus 2014 03:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval hard op weg om te verworden wat je zogenaamd verafschuwt.
Ik heb precies dit al een tijdje aan je kenbaar willen maken maar was bang dat je het te confronterend zou vinden. Gelukkig is het kwartje uit zichzelf al geland.quote:Op zondag 31 augustus 2014 03:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben de bron van al het kwaad op deze planeet. Het is een wonder dat ik nog vrij rondloop en dat ik niet allang in de boeien ben geslagen. Ik denk dat de AIVD inmiddels een vuistdik dossier over de "extremist", "haatzaaier", "racist" en weet ik wat nog meer Elfletterig heeft.
Een struisvogel die anderen gaat confronteren. Veel gekker moet het niet worden hier.quote:Op zondag 31 augustus 2014 03:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik heb precies dit al een tijdje aan je kenbaar willen maken maar was bang dat je het te confronterend zou vinden. Gelukkig is het kwartje uit zichzelf al geland.
Ik dacht inderdaad nog: "zal ik gewoon eens gek doen?". Uiteindelijk niet gedaan en gelukkig maar want je zou het te gek vinden. Als in niet leuk te gek, maar gewoon echt te gek.quote:Op zondag 31 augustus 2014 03:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een struisvogel die anderen gaat confronteren. Veel gekker moet het niet worden hier.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Je spoort niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 03:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad nog: "zal ik gewoon eens gek doen?". Uiteindelijk niet gedaan en gelukkig maar want je zou het te gek vinden. Als in niet leuk te gek, maar gewoon echt te gek.
Ik zou beginnen met een FOK!-pauze van minimaal 10 jaar. En verder zou ik eens wat vaker nieuwsartikelen lezen op kwalitatief goede websites als NRC, Volkskrant, Trouw, HP De Tijd, Vrij Nederland en Elsevier (to name but a few).quote:Op zondag 31 augustus 2014 03:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zei m'n psychotherapeut vanmiddag ook al. Wat nu?
Dat als ik tussen jullie 2 zou moeten kiezen ik voor elflettterig kies.quote:Op zondag 31 augustus 2014 03:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zei m'n psychotherapeut vanmiddag ook al. Wat nu?
ach Hitler had het tenminste wel op kinderen, als je toch wilt gaan godwinnen, je stuurt willens en wetens onvolwassen nederlandse meisjes een gruwelijke toekomst in, eentje die je verafschuwt maar als het punt bij het paaltje komt boeit je dat dus eigenlijk niet en vind je dat wel best. Nee, je bent de vleesgeworden haat van deze maatschappijquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Racist, extremist, haatzaaier, onmenselijk.... mijn FOK!-cv neemt indrukwekkende vormen aan. Nog even en ik ben de reïncarnatie van Hitler.
Je hebt liever dat ze in Irak/Syrië onschuldige mensen opblazen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:37 schreef Hathor het volgende:
Tsja, wat moet je hier nou van vinden? Ik had ze toch eerst lekker met hun hele hebben en houwen laten vertrekken, en pas daarna het paspoort innemen en als ongewenste vreemdeling verklaren, nu lopen ze nog steeds hier de lucht te verpesten.
Kinderen een oorlogsgebied in sturen is al helemaal van de pot gerukt. Ik kots op moslim extremisme maar denk eens ff helder na, als die kinderen niet te oud zijn kan je ze met flink wat goede gesprekken overtuigen dat ze op een verkeerde manier redeneren. Laat pleeggezinnen dat maar regelen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niks. Maar de ouders wegsturen en kinderen hier laten vind ik geen zinvolle optie. Zoals al gezegd: we hebben niet bepaald last van een bevolkingstekort.
Precies, kinderen zijn nog te redden. Wat we met die ouders moeten is mij een raadsel. Levenslang opsluiten en laten werken, denk ik. Je kunt ze wel naar de zandbak sturen, maar dan gaan ze daar extremistje spelen. Dit soort relihaat moet je net zo lang de kop indrukken tot het niet meer bestaat, en dat is een kwestie van heule lange adem.quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:58 schreef Donnis het volgende:
[..]
Kinderen een oorlogsgebied in sturen is al helemaal van de pot gerukt. Ik kots op moslim extremisme maar denk eens ff helder na, als die kinderen niet te oud zijn kan je ze met flink wat goede gesprekken overtuigen dat ze op een verkeerde manier redeneren. Laat pleeggezinnen dat maar regelen.
het voorbereiden om je aan te sluiten bij een terroristische organisatie is ook strafbaar in NLquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:44 schreef Mensenvriend het volgende:
[..]
Ok.
Alleen hebben ze nu nog niets strafbaars gedaan.
Thx man, ik wist dat ik op je kan rekenen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 04:16 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat als ik tussen jullie 2 zou moeten kiezen ik voor elflettterig kies.
Toe maar. Die zal ik ook weer op mijn cv bijschrijven.quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:48 schreef Re het volgende:
[..]
ach Hitler had het tenminste wel op kinderen, als je toch wilt gaan godwinnen, je stuurt willens en wetens onvolwassen nederlandse meisjes een gruwelijke toekomst in, eentje die je verafschuwt maar als het punt bij het paaltje komt boeit je dat dus eigenlijk niet en vind je dat wel best. Nee, je bent de vleesgeworden haat van deze maatschappij
En dan vervolgens weer boze moslims op het dak krijgen zeker, zoals vorig jaar met dat Turkse jochie dat bij een lesbisch pleeggezin terechtkwam.quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:58 schreef Donnis het volgende:
[..]
Kinderen een oorlogsgebied in sturen is al helemaal van de pot gerukt. Ik kots op moslim extremisme maar denk eens ff helder na, als die kinderen niet te oud zijn kan je ze met flink wat goede gesprekken overtuigen dat ze op een verkeerde manier redeneren. Laat pleeggezinnen dat maar regelen.
En dat noemt zich NWS-mod.quote:
En dan boos zijn dat Nederland capituleert.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dan vervolgens weer boze moslims op het dak krijgen zeker, zoals vorig jaar met dat Turkse jochie dat bij een lesbisch pleeggezin terechtkwam.
Geen steralures krijgen he.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toe maar. Die zal ik ook weer op mijn cv bijschrijven.
och, zolang jij het tof vindt om 9-maanden oude babies/landgenoten naar syrie/irak te sturen omdat je nou eenmaal vindt dat er geen plek is in Nederland voor deze haatbabies ...quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toe maar. Die zal ik ook weer op mijn cv bijschrijven.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:45 schreef Re het volgende:
[..]
och, zolang jij het tof vindt om 9-maanden oude babies/landgenoten naar syrie/irak te sturen omdat je nou eenmaal vindt dat er geen plek is in Nederland voor deze haatbabies ...
quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:15 schreef Elfletterig het volgende:
omdat ik vind dat kinderen bij hun ouders horen, ook als die ouders vertrekken naar Syrië.
Mee eens.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:55 schreef erodome het volgende:
Tjeempig, het zou je maar overkomen dat je ouders door draaien en je mee willen slepen naar een afschuwelijk oorlogsgebied.
Goed dat dit gestopt is, hoop dat de kinderen een veilige plaats krijgen.
Jouw gedachtegang verschilt volgens mij niet zoveel van die van hun als ik je posts leest. Je bent in ieder geval wel eerlijk als satanist liefhebberquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:26 schreef Jigzoz het volgende:
Als de Hell's Angels nou wat makkelijke, maar extreem effectieve positieve reclame willen, dan ruimen ze een paar neder-IS'ers op.
Eerste alinea mee eens.quote:Op maandag 1 september 2014 00:21 schreef Skillstorm het volgende:
De kinderen zijn er ook weer de dupe van. Gelukkig naar pleeggezinnen.
Laat die 'volwassenen' maar sterven ja.
Internet?quote:Kan me niet voorstellen dat je zo ineens als burger mensenlevens wil nemen. Dat komt ergens vandaan.
Dit. Het is zo bijna vragen om terroristische acties binnen Nederland.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:05 schreef Mensenvriend het volgende:
[..]
Maar zoals bijdehand al zei, nu hebben we nog steeds twee gezinnen in Huizen rondlopen met precies dezelfde ideologie als voordat hun paspoort werd afgepakt. Zulke fanatici grijpen dit aan om zich nu helemaal tegen de NL maatschappij te kunnen keren. Ze zijn immers uitgekotst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |