Toch wel. Vijandige elementen die zich binnen je eigen samenleving bevinden, zul je ook uit moeten schakelen.quote:
Ik denk het ook niet, dus worden de figuren die een bedreiging vormen nauwlettend in de gaten gehouden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen niet zitten te wachten op tikkende tijdbommen en aanslagen binnen de landsgrenzen.
dat stelde je niet voor, jij wil vliegtuigen voor ze afhuren in de hoop dat ze dan niet terugkomenquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toch wel. Vijandige elementen die zich binnen je eigen samenleving bevinden, zul je ook uit moeten schakelen.
Daar zou ik niets op tegen hebben, dat klopt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat stelde je niet voor, jij wil vliegtuigen voor ze afhuren in de hoop dat ze dan niet terugkomen
Zo iemand zou dan niet meer terug moeten kunnen keren natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:29 schreef sp3c het volgende:
ik zou gewoon met de auto terugkomen en als ik voldoende uitgerust was me melden bij oom agent voor een nieuw vliegticket
oom halcon betaald
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |