Ivm de jonge kinderen waarschijnlijk? Die worden straks lekker uit huis geplaatst zodat die ouders nog meer kunnen radicaliseren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je kunt je echter afvragen waarom men nu ineens wel in kan grijpen.
Nee, ik doel er op dat er al een paar honderd van die strijders actief zijn in Syrië en Irak. Die konden dus zonder problemen het land uit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:10 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Ivm de jonge kinderen waarschijnlijk? Die worden straks lekker uit huis geplaatst zodat die ouders nog meer kunnen radicaliseren.
Een 'wij weten nog van niks' mentaliteit zeker. Het zijn tenslotte ambtenaren. Het heeft lang geduurd voordat er eens werd gezegd dat er Nederlanders daar zaten. Hoe vaak stond er niet in het nieuws 'vermoedelijk Nederlanders in Syria'quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, ik doel er op dat er al een paar honderd van die strijders actief zijn in Syrië en Irak. Die konden dus zonder problemen het land uit.
Prima dat ze weg zijn hoor, maar ja... nu zorgen ze daar dus voor dood en verderf.
En daar sla je de spijker precies op zijn kop.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:18 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Een 'wij weten nog van niks' mentaliteit zeker. Het zijn tenslotte ambtenaren. Het heeft lang geduurd voordat er eens werd gezegd dat er Nederlanders daar zaten. Hoe vaak stond er niet in het nieuws 'vermoedelijk Nederlanders in Syria'.
Blijken het er ineens heel veel te zijn als je de reportages mag geloven. Overal komt wel ten minste "French, Dutch, British" voorbij als ze het erover hebben.
Volgens mij werd er altijd gesproken over tientallen, mogelijk meer dan honderd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:18 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Een 'wij weten nog van niks' mentaliteit zeker. Het zijn tenslotte ambtenaren. Het heeft lang geduurd voordat er eens werd gezegd dat er Nederlanders daar zaten. Hoe vaak stond er niet in het nieuws 'vermoedelijk Nederlanders in Syria'.
Blijken het er ineens heel veel te zijn als je de reportages mag geloven. Overal komt wel ten minste "French, Dutch, British" voorbij als ze het erover hebben.
Ja, want moordpartijen werken nu eenmaal positief.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:26 schreef Jigzoz het volgende:
Als de Hell's Angels nou wat makkelijke, maar extreem effectieve positieve reclame willen, dan ruimen ze een paar neder-IS'ers op.
Misschien gewoon echt niet gezien. Hoe vaak zien immers instanties 'iets niet' in Nederland?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En daar sla je de spijker precies op zijn kop.
Ineens zitten ze overal en is de dreiging groter dan ooit. Dit stinkt een beetje, als je het mij vraagt.
In dit specifieke geval?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, want moordpartijen werken nu eenmaal positief.
of bij varkensboeren, maar waarom alleen het paspoort zulke mensen horen in mijn ogen hier niet dus sofinummer en eventuele uitkering kan ook wel ingenomen worden. Zet ze gewoon voor de keuze je bent vrij om te gaan maar als je die keuze maakt kun je niet terugkomen. Er zijn zat mensen die hier wel een leven op willen bouwen. 10 eruit 10 erin zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als die kinderen bij homoseksuele pleegouders terecht zouden komen. Goed voor de nieuwsvariatie.
Ze hebben nog steeds hun niet-Nederlandse paspoort, dus ze kunnen gewoon uitreizen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:05 schreef Mensenvriend het volgende:
[..]
Maar zoals bijdehand al zei, nu hebben we nog steeds twee gezinnen in Huizen rondlopen met precies dezelfde ideologie als voordat hun paspoort werd afgepakt. Zulke fanatici grijpen dit aan om zich nu helemaal tegen de NL maatschappij te kunnen keren. Ze zijn immers uitgekotst.
Dit dus. Opgehoepeld staat netjes.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:01 schreef bijdehand het volgende:
Dus we blijven met die radicalen zitten... lijkt me beter om ze te laten gaan en dan het paspoort af te pakken.
Mja, dus je vindt het wel oké als ze daar in Syrië mensen gaan vermoorden?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit dus. Opgehoepeld staat netjes.
Wat stel je dan voor? Spuitje?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja, dus je vindt het wel oké als ze daar in Syrië mensen gaan vermoorden?
Nee. Waar lees je dat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja, dus je vindt het wel oké als ze daar in Syrië mensen gaan vermoorden?
Nee, werkkampen. Laat ze iets nuttigs doen voor NL terwijl ze vastzitten. Onthoud ze van hun haatboek. Baarden er af. Iedere dag verplicht luisteren naar Jan Smit en Nick en Simon. Dat soort dingen.quote:
Nu klink je als een omgekeerde jihadist.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, werkkampen. Laat ze iets nuttigs doen voor NL terwijl ze vastzitten. Onthoud ze van hun haatboek. Baarden er af. Iedere dag verplicht luisteren naar Jan Smit en Nick en Simon. Dat soort dingen.
Werkkampen kan ik nog wel snappen. Die baarden ook. Maar waarom ga je ze martelen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, werkkampen. Laat ze iets nuttigs doen voor NL terwijl ze vastzitten. Onthoud ze van hun haatboek. Baarden er af. Iedere dag verplicht luisteren naar Jan Smit en Nick en Simon. Dat soort dingen.
Dat laatste was natuurlijk een joke.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nu klink je als een omgekeerde jihadist.
aka republikeinquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nu klink je als een omgekeerde jihadist.
Uiteindelijk worden ze daar gedood, gevangen gezet of als ze mazzel hebben vluchten ze.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, ik doel er op dat er al een paar honderd van die strijders actief zijn in Syrië en Irak. Die konden dus zonder problemen het land uit.
Prima dat ze weg zijn hoor, maar ja... nu zorgen ze daar dus voor dood en verderf.
Denk ik ook maar de kinderen waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:25 schreef Woestijnvos het volgende:
Die hebben vast de dubbele nationaliteit kunnen ze alsnog gaan.
Goh, hoe kan ik het een keer eens zijn met je?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:01 schreef bijdehand het volgende:
Dus we blijven met die radicalen zitten... lijkt me beter om ze te laten gaan en dan het paspoort af te pakken.
Niet helemaal waar, je weet dat ze in ieder geval niet in Nederland rondhangen. Goed genoeg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zonder paspoort heb je toch helemaal geen idee waar die lui uithangenwat een logica
Ze gaan daar meewerken aan genocide. Als we dat toestaan, dan zijn we in zekere zin medeplichtig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:31 schreef ems. het volgende:
En nu zijn ze nog in Nederland en beledigd ook. Ik zie het probleem niet van die mensen gewoon lekker laten gaan.
Euh dat weet je nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:48 schreef havanagila het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, je weet dat ze in ieder geval niet in Nederland rondhangen. Goed genoeg.
De nationaliteit is niet afgepakt en mensen worden om de haverklap gearresteerd zonder tussenkomst van een rechter. Anders zou dat een beetje raar zijn hè?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:36 schreef ntm het volgende:
Dus er kan, zonder tussenkomst van een rechter, iemand als verdachte worden aangemerkt en de nationaliteit ook nog afgepakt worden?
Mooi, pleeggezinnen. Hopelijk bij moderne Nederlandse families die die kinderen eens een volledige heropvoeding geven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:20 schreef DeJori het volgende:
Ze zijn trouwens ook opgepakt:twitter:RTVNH twitterde op zaterdag 30-08-2014 om 14:48:03De vier volwassen potentiële jihad-strijders uit #Huizen zitten vast; de zes kinderen gaan naar pleeggezinnen http://t.co/aB9DkX5mM7 reageer retweet
nou ja ik lees dat sommige alhier ze graag een kogel had laten koppen...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En pleeggezinnenKijk dat moedig ik wel aan in dit soort gevallen.
Pleeggezin, kogelkoppen. Tomato Tomato.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:24 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja ik lees dat sommige alhier ze graag een kogel had laten koppen...
gelukkig niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:15 schreef Samuray13 het volgende:
Gaan ze nu ook de paspoorten van de Nederlandse jihad-joden die in Israel de Palestijnen het leven zuur maken (of in ergste geval als dieren afknallen) afpakken?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:15 schreef Samuray13 het volgende:
Gaan ze nu ook de paspoorten van de Nederlandse jihad-joden die in Israel de Palestijnen het leven zuur maken (of in ergste geval als dieren afknallen) afpakken?
Whutquote:jihad-joden
Waarom? Willen die heel Nederland slopen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:15 schreef Samuray13 het volgende:
Dat weten we niet. Men moet ter plekke maar met die mensen afrekenen. Voor mij staat voorop dat wij als land dit soort figuren lozen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Door ze te laten gaan gaat dat gebeuren he.
inclusief hun minderjarige addergebroed natuurlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat weten we niet. Men moet ter plekke maar met die mensen afrekenen. Voor mij staat voorop dat wij als land dit soort figuren lozen.
Fixed for perfection.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:09 schreef Pleun2011 het volgende:
De denkwijze van dit soort moslim-figuren is moeilijk te doorgronden.
'Baayguardian en Harry64', papa en mama moeten jullie iets vertellen. Wij zien geen toekomst meer voor ons in dit land, met al die discriminatie en haat tegen moslims. Wij willen een beter leven jullie en daarom hebben wij besloten om naar Syrië te gaan voor jihad!'
Nooit gehoord van Jihad Joden? Amateurquote:
Sorry, ik ben nieuw tussen de internetgekkies.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nooit gehoord van Jihad Joden? Amateur
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nieuw tussen de internetgekkies.
Het lijkt me humaner om die kinderen met hun ouders mee te sturen dan ze hier te laten. Het is niet alsof we in Nederland kampen met een ernstig bevolkingstekort of zo...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:28 schreef Re het volgende:
[..]
inclusief hun minderjarige addergebroed natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |