abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:57:14 #101
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143953296
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:56 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nee, hoor. Jij zei letterlijk: Poetin zei het, dus is het waar. En vervolgens verwijt je ons van niet kritisch genoeg zijn. Ik neem aan dat je het probleem in die uitspraak zelf ook wel ziet.
Ik zei dat poetin had toegegeven dat het en en was, en waar is het bewijs dat het niet zo is?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_143953309
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:53 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Trek die fucking oogkleppen eens af meteen alles weg te zetten als excuus. En lees je in in de werkelijke situatie, is dat nu onmogelijk tegenwoordig, je hebt goddomme het internet, gebruik dat dan ipv alles aan te nemen van de kranten/tv met haar eenzijdige gewarpte bullshit.
Ik volg diverse nieuwssites en vooral de dingen die meth en deelnemer hier plaatsen. Als jij nu eens je eigen advies opvolgt en niet alles klakkeloos overneemt wat pro Russisch is.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:58:45 #103
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_143953349
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:11 schreef SeLang het volgende:

[..]

Controle over de Krim en het "Russische" deel van de Oekraine. Het eerste doel is al bereikt.
Nee, dat zijn niet de echte doelen van Poetin (want dat had al veel eerder gekund). Het doel van Poetin is, sinds zijn aantreden, een groot Rusland, zoiets wat Hitler in gedachten had. En hij moet ook wel want Rusland zelf is dood alleen zijn daar tegenwoordig ook andere oplossingen voor dan oorlog voeren en landen veroveren.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:59:02 #104
390376 Goldenrush
Everything is a remix.
pi_143953352
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:55 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ja.

En dat doen ze ook met grondmateriaal op de oost oekrainen.
Oké.

Zou je dat kunnen onderbouwen? Of moet ik dat gewoon van je aannemen omdat je zo'n fantastische mensenkennis hebt en gewoon aan Poresjenko ziet dat hij een burgervliegtuig uit de lucht knalt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:59:18 #105
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143953360
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:56 schreef Nintex het volgende:

Nu heeft Rusland ervoor gekozen om criminelen en rebellen bedreigde etnische meerderheden in Oost Oekraine steeds zwaarder te bewapenen humanitair bij te staan en zo Kiev uit de tent te lokken het wind uit de aggressieve zeilen te nemen zodat er geen genocide door kan gaan.
fixed.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_143953392
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:59 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

fixed.
Nou wat fijn dat iedereen in Oost-Oekraïne op dit moment door het Russische ingrijpen in vrede en voorspoed kan leven.

O wacht...
pi_143953428
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:56 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Het is een referentie, jij maakt er weer wat leuks van hoor..
Gast, jij bent zo'n beetje de minst kritische user op dit forum.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:01:06 #108
390376 Goldenrush
Everything is a remix.
pi_143953432
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:55 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Als je poetin op zijn daden moet beoordelen, waarom beoordelen we niet kiev op haar daden, of de VS of de EU?
Kerel, ga terug naar de schoolbanken en lees je eens in over de VN en waardeer de vrede in de EU (ofnja, nu is Europa toevallig in oorlog). Kom dan terug. Doeg.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:01:11 #109
262 Re
Kiss & Swallow
pi_143953434
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:59 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

fixed.
ah vandaar al die vredige demonstranten in mariupor die als de dood zijn voor dat russisch tuig :X
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:02:14 #110
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_143953463
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:54 schreef Slava het volgende:

[..]

Rusland blijft maar verder liegen en bedriegen, bluffen en de inzet verhogen. Op een gegeven moment moet men Rusland laten zien dat het de algehele oorlog krijgt als men nog verder gaat. NAVO lidmaatschap voor de Oekraine is dat. Rusland kan bluffen met een nucleaire oorlog, maar Rusland zal net zo goed een verlaten zandvlakte worden, Rusland speelt heel gevaarlijk spel, het kan simpelweg de nucleaire dreigkaart niet meer inzetten terwijl het een ander land platwalst, die kaart maakt dan totaal geen indruk meer.
Tja, ik denk dat de Russen geen moeite hebben nucleair wapens in te zetten als het echt nodig is. Je moet die troef ook altijd achter de hand houden. Als er inderdaad een totale oorlog zou komen en de Russen komen in de knel, is de kans gewoon groot dat deze wapens massaal worden ingezet. Redenen genoeg om ons niet met Oekraine te bemoeien, OIekraine behoort nu eenmaal tot de Russiche invloedssfeer, we moeten gewoon niet proberen dit te veranderen.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:02:49 #111
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_143953484
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:02 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Tja, ik denk dat de Russen geen moeite hebben nucleair wapens in te zetten als het echt nodig is. Je moet die troef ook altijd achter de hand houden. Als er inderdaad een totale oorlog zou komen en de Russen komen in de knel, is de kans gewoon groot dat deze wapens massaal worden ingezet. Redenen genoeg om ons niet met Oekraine te bemoeien, OIekraine behoort nu eenmaal tot de Russiche invloedssfeer, we moeten gewoon niet proberen dit te veranderen.
We doen het lekker toch.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_143953537
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:01 schreef Re het volgende:

[..]

ah vandaar al die vredige demonstranten in mariupor die als de dood zijn voor dat russisch tuig :X
Westerse propaganda, jeweetzz.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:04:28 #113
262 Re
Kiss & Swallow
pi_143953545
quote:

[..]

nou ja, er liggen natuurlijk nog een paar stukjes landgenoten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_143953551
quote:

[..]

Lees dit stukje nog eens en vraag je bij elke zin af: "huh, wat zeg ik hier nou eigenlijk?"
pi_143953661
quote:

[..]

Landen/mensen die onderdrukt worden zouden we in principe altijd moeten helpen. Ik zie Rusland ook niet snel naar nucleaire wapens grijpen, die mensen daar zijn verstandiger dan dat.
pi_143953727
quote:

[..]

Het inzetten van nucleaire wapens is niet echt een optie, want Rusland weet goed wat er dan gebeurt, en dat is Oekraïne niet waard.

Rusland komt niet in de knel bij een eventueel verlies van Oekraïne. Het is niet zo dat Oekraïne, of Europa bij een eventueel ingrijpen doorstoot naar Moskou.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:11:06 #117
430548 homme7
vrijheid is niet gebonden zijn
pi_143953803
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:25 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

- Willen ze ook niet. Alleen een soort autonoom gebiedje in het Oosten.
- Niemand kan zich veroorloven China en Rusland economisch te isoleren. Dat kon 20 jaar geleden nog wel toen die twee landen bijna niets wogen in de wereldeconomie, nu niet meer.
- Dat is waarschijnlijk.
- Denk het niet.
rusland stelt niets voor nu niet en in de toekomst niet , het failliet van lehmann bank was een groter impact dan een failliet van rusland zou hebben
Slechts 150 miljoen inwoners waarvan minstens 90 mijoen net zo arm is als in Oekraine , volledig van gasexport afhankelijk en geen eigen export industrie op de basic wapensindustrie na

[ Bericht 4% gewijzigd door homme7 op 29-08-2014 15:20:02 ]
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:11:20 #118
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_143953811
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:04 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Lees dit stukje nog eens en vraag je bij elke zin af: "huh, wat zeg ik hier nou eigenlijk?"
De kans op een nucleaire oorlog is reëel als Oekraine blijft escaleren en de NAVO landen steeds agressievere taal gaan uitslaan en ook nog achter dit facistische regime dat massaal haar eigen burgers bombardeert gaat staan. Zoals ik al zei, we zullen Oekraiene nooit als navo lid accepteren. In de koude oorlog was het nu juist de bufferstaten en de verstandige politiek die escalatie voorkwam. Nu het Warschaupact er niet meer is grenzen er allemaal vijandig gezinde landen , die lid zijn van een agressief militair bondgenootschap aan Rusland. De kans op ongelukken is dan groot.Ik denk dat de fout van het ontbinden van de Sovietunie ongedaan gemaakt zou moeten worden , DAN heb je weer kans op duurzame vrede.
pi_143953865
quote:
UN sounds alarm about civilian deaths in Ukraine

GENEVA — Around three dozen people a day are being killed in eastern Ukraine where both sides target civilians in violation of international law and the death toll has risen to at least 2,220, the U.N. human rights office said Friday.

The latest findings from the Geneva office, based on reports from a 34-member U.N. monitoring mission in Ukraine, show both sides committing a range of abuses targeting civilians trapped in urban areas or trying to flee through so-called safe corridors.

Pro-Russian rebels in Ukraine have carried out murders, torture and abductions along with other serious human rights abuses and violations of international humanitarian law, according to the mission’s field work between July 16 and Aug. 17. But the report says Ukraine’s military also is responsible for human rights violations such as arbitrary detentions, disappearances and torture.

The head of the Geneva office, U.N. High Commissioner for Human Rights Navi Pillay, raised alarm over the killings in Ukraine.

“Deliberate targeting of civilians is a violation of international humanitarian law and more must be done to protect them,” she said.

As of two weeks ago at least 468 people believed to be detained by the various armed groups, the report says, while the Ukrainian government has arrested more than 1,000 people in the country’s east on charges of taking part in terrorist activities.

U.N. Assistant Secretary-General for Human Rights Ivan Simonovic said in Kiev on Friday that ill-treatment of hostages had been “well-documented,” and that the parading of hostages “are acts that fuel tension and hatred.”

Rebels have prevented people from leaving cities that caught up in the fighting, he said. “They are in a sense using whole towns and cities as human shields.”

Simonovic also noted “disturbing reports of violations” by government forces.

“The battalions have replaced the police in many of the newly liberated town and villages … reports of arbitrary detention, forced disappearance and torture have continued,” Simonovic said.

“The government must exercise more control over all its forces, including the volunteer battalions.”
http://www.sunherald.com/(...)l?rh=1#storylink=cpy
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:19:26 #120
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_143954062
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:08 schreef zuchtje het volgende:

[..]

Het inzetten van nucleaire wapens is niet echt een optie, want Rusland weet goed wat er dan gebeurt, en dat is Oekraïne niet waard.

Rusland komt niet in de knel bij een eventueel verlies van Oekraïne. Het is niet zo dat Oekraïne, of Europa bij een eventueel ingrijpen doorstoot naar Moskou.
Bij een grootschalig militair conflict tussen NAVO landen en de Russen is het wel degelijk een reeele optie. Want totale vernietiging is beter dan een schamelijke nederlaag.

Troost je met het feit dat het voor het overleven de mensheid als strategisch belang wel eens goed zou kunnen zijn als pakweg de helft van de wereldbevolking zou worden uitgeroeid in een nucleair conflict. Overig is dit een scenario dat in Bilderberg achtige kringen veelvuldig bediscussieerd wordt. Mind you, , er wordt achter de schermen meer bedacht dan je denkt.
pi_143954171
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:19 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Bij een grootschalig militair conflict tussen NAVO landen en de Russen is het wel degelijk een reeele optie. Want totale vernietiging is beter dan een schamelijke nederlaag.

Troost je met het feit dat het voor het overleven de mensheid als strategisch belang wel eens goed zou kunnen zijn als pakweg de helft van de wereldbevolking zou worden uitgeroeid in een nucleair conflict. Overig is dit een scenario dat in Bilderberg achtige kringen veelvuldig bediscussieerd wordt. Mind you, , er wordt achter de schermen meer bedacht dan je denkt.
Denk niet dat een hotelketen hierover gaat.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:23:35 #122
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_143954184
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:23 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Denk niet dat een hotelketen hierover gaat.
enige goede antwoord _O- _O-
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:24:25 #123
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_143954205
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:07 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Landen/mensen die onderdrukt worden zouden we in principe altijd moeten helpen. Ik zie Rusland ook niet snel naar nucleaire wapens grijpen, die mensen daar zijn verstandiger dan dat.

Ja inderdaad, dat is wat de Russen ook doen. De bevolking op Oost Oekraiene en de Krim is jarenlang onderdrukt en achtergesteld door Kiev. De bevolking is daartegen in opstand gekomen en de Russen steunen dit. Het feit dat Kiev niet wil onderhandelen met de republieken DOnetsk en Loehantsk zeg al genoeg. Als je vrede wilt, ligt daar namelijk de sleutel. De agressie uit Kiev moet stoppen, dan kan er gepraat worden en niet andersom.
pi_143954273
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:19 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Je denkt waarschijnlijk teveel in het Westerse beeld van de Russische agressor.

http://www2.gwu.edu/~nsarchiv//nukevault/ebb285/

quote:
niet echt relevant, en redelijk BNW-waardig
pi_143954311
Lang gesprek tussen Putin en wat Russische jeugd, maar de eerste 10 minuten geeft wel een goed beeld hoe Putin erover denkt

[ Bericht 0% gewijzigd door Nintex op 29-08-2014 15:44:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')