De Kuip is een beetje te ver voor mij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik was, in tegenstelling tot jou, in het stadion. Zoals. Al. Tijd.
Mulderquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 05:02 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik heb godverdomme iedereen vroeg in de ochtend wakker gemaakt bij het doelpunt van Elvis hier in Japan.
Maar Mulder moet weg.
FEIJENOORD
Het is beide schandalig. Dan maakt het geen zak uit of het een minder erg is dan het anderquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:08 schreef TLC het volgende:
Een 3-0 voorsprong verspelen is lang niet zo erg als uit met 0-3 winnen om vervolgens er nog met een 4-0 thuisnederlaag ervan af te gaan
En Mulder.. dat kan echt niet meer. Echt niet.quote:Joris Mathijsen beleefde donderdagavond een wedstrijd van extremen. Achteraf kon hij daardoor geen blijdschap voelen voor de overwinning van Feyenoord.
"Dit is een wedstrijd die je nooit meer wilt meemaken. Je gaat bijna af als een gieter en dan win je in de laatste minuut. En nu is iedereen blij", verzucht Mathijsen tegen NU.nl na de 4-3 overwinning van Feyenoord op Zorja Loehansk.
"Misschien is dit een hele tragische dag in de geschiedenis van de club. We hebben de poulefase van de Europa League gehaald. Dit was ongelooflijk."
Feyenoord gaf een comfortabele 3-0 voorsprong in de tweede helft uit handen en liet de bezoekers uit Oekraďne terugkomen tot 3-3. De dreigende uitschakeling leidde tot een golf van verontwaardiging in het stadion en het 'schaam je dood' rolde van de tribunes.
"En ik schaamde me ook kapot", vertelt de 34-jarige verdediger. "Op dat moment na was het publiek fantastisch. Ze hebben echt achter ons gestaan, ook bij de 3-3. Je wordt er dan doorheen gesleept."
"Ik denk niet dat dit in de geschiedenis van het Europese voetbal veel vaker is voorgekomen. Een 3-0 voorsprong hoor je niet weg te geven, maar door gemakzucht laat je de tegenstander geloven in meer. Ik zit vol met gevoelens die ik niet eerder heb meegemaakt."
Gerust slapen doet Mathijsen vooralsnog niet. "Ik heb geen gevoel van opluchting. Misschien komt dat nog, maar ik ben absoluut niet blij. Dit heb ik nooit meegemaakt. Misschien is het nog die schaamte."
"Ik had er niet aan moeten denken dat het 3-3 was gebleven, dan had ik niet willen weten wat hier was gebeurd."
Die stond erbij en keek erna.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:48 schreef Cara het volgende:
En Mulder.. dat kan echt niet meer. Echt niet.
Sparta Praag, Achabarquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:24 schreef exile79 het volgende:
Ik ben vijf jaar ouder geworden in een uur tijd gisteren. Maar dat vierde doelpunt was wel een van de mooiste die ik tot nu toe mee gemaakt heb wat ontlading betreft. Pfffff. Nu de rest van m'n roes uitslapen.
Heeft Rutten nog wat over Mulder gezegd na de wedstrijd?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:49 schreef Vasion het volgende:
Die pisvlek van een Mulder heeft gisteravond echt bewezen dat hij het niveau niet meer aankan.
Die eerste en derde goal moet je toch hebben als keeper.
Deel je verhalen HMFGODquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:25 schreef Helpmefok het volgende:
Ook al die tering paupers die de stad in gingen om te zuipen
Ik heb dingen in de metro gezien![]()
Ja, inderdaad een behoorlijk goede samenvatting. Ook Clasie had het erover dat 'het publiek keerde zich ook een beetje tegen ons, wat natuurlijk volkomen terecht is". Het drama was dus op en om het veld ook wel goed te voelen. Wat een avond zeg..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:48 schreef Cara het volgende:
reflectie: dan denk je als 26 jaar Feyenoord fan alle idiote dingen wel gezien te hebben.. nee hoor.. godverdomme.
Mathijsen vat het voor de verandering eens goed samen:
[..]
En Mulder.. dat kan echt niet meer. Echt niet.
Ach, je weet hoe het is gaat met keepers.. die presteren alleen als je ze vertrouwen geeft ofso iets.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Heeft Rutten nog wat over Mulder gezegd na de wedstrijd?
Ik twijfel er niet aan dat Mulder er over 3 dagen gewoon weer instaat hoor.
Alleen dat het hem opviel dat letterlijk alles erin vloog. Dat heeft hij meerdere malen herhaald.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Heeft Rutten nog wat over Mulder gezegd na de wedstrijd?
Ik twijfel er niet aan dat Mulder er over 3 dagen gewoon weer instaat hoor.
Terwijl volgens mij zeker de helft van de regular posters in de Kuip zatquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:55 schreef Arcee het volgende:
VBL / FEIJENOORD #1469 - BESTUUR TEGEN DE MUUR
Dat was het snelste topic ooit in deze reeks.
Mulder krijgt al jarenlang vertrouwen en toch blijft hij steken op zijn matige niveau.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ach, je weet hoe het is gaat met keepers.. die presteren alleen als je ze vertrouwen geeft ofso iets.
Maar er zal wel niets beters zijn die Mulder kan vervangen.
Vermeer halen, maar ja we hebben liever Mulder dan een Ajacied.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mulder krijgt al jarenlang vertrouwen en toch blijft hij steken op zijn matige niveau.
Er is echt wel een keeper te vinden met meer inzicht die minimaal 1 bal tegenhoudt van die 3 schoten gisteren bijvoorbeeld.
Dat lijkt me toch niet teveel gevraagd, we zijn godverdomme geen hoofdklasser.
Vermeer wil niet vrees ik maar ik ben voor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
Vermeer halen, maar ja we hebben liever Mulder dan een Ajacied.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
13:00 op Eurosport en UEFA.com
Zelfs Dordt heeft een betere keeperquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:10 schreef Toekito het volgende:
Als Hahn niet beter is dan Mulder....dan gaat het echt mis. Met ons 'budget' is er toch wel iemand te vinden die bij een bal kan vangen bij een cornert.
Een goed salaris en een basisplaats zal veel doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
Vermeer wil niet vrees ik maar ik ben voor.
En Hahn is niet eens gescout door Feyenoord, maar die werd min of meer door de trainer van Dordt aangeboden via de media.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zelfs Dordt heeft een betere keeper
Ik mis nog wat boosheid en frustratie tussen de laatste feestende smileys, maar verder wel een okeeje samenvattingquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:19 schreef Bombvis het volgende:
Godverdomme, heb geen stem meer, m'n knieën zijn naar de tyfus en omhelzingen gehad met wildvreemde mensen maar wat een wedstrijd was het toch.. Samenvatting was iets als->
->
->
->
->
->
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gvd allerhoogste pief van mn werk aan de lijn net om half 8 sochtends, slaat mn stem overquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:18 schreef Jimbo het volgende:
Pff iedereen al weer bijgekomen ?
Ik heb geen stem meer![]()
Mja, heb even alleen de goals gedaan, bij die laatste hadden ook nog een paar pure ongeloof-smiley's gekund.. Ik heb meerdere keren echt gedacht van 'de fuck is dit en is dit echt zo gegaan'quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:21 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik mis nog wat boosheid en frustratie tussen de laatste feestende smileys, maar verder wel een okeeje samenvatting
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:19 schreef Bombvis het volgende:
Godverdomme, heb geen stem meer, m'n knieën zijn naar de tyfus en omhelzingen gehad met wildvreemde mensen maar wat een wedstrijd was het toch.. Samenvatting was iets als->
->
->
->
->
->
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kost dat nou, zo'n Vormer? Kan je gewoon van zijn verkoop straks Ahmadi halenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:20 schreef opperkleurder het volgende:
Vormer zeer waarschijnlijk naar Club Brugge. Persoonlijk is hij al rond.
Hier op t werk heb je 2 kampen zn beetje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Gvd allerhoogste pief van mn werk aan de lijn net om half 8 sochtends, slaat mn stem over
Tussen de 5 ton en de miljoen denk ik? Zou aardig zijn als jullie Club Brugge dan loten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Kost dat nou, zo'n Vormer? Kan je gewoon van zijn verkoop straks Ahmadi halen
Blij dat ik weekend heb, ben nog steeds dronken volgens mijquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:18 schreef Jimbo het volgende:
Pff iedereen al weer bijgekomen ?
Ik heb geen stem meer![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Blij dat ik weekend heb, ben nog steeds dronken volgens mij
ja, die kan weer geld gaan tellenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:30 schreef Jorwol het volgende:
Stem helemaal naar de klote maar wat een wedstrijdmooi om die vreugde bij Van Geel te zien trouwens
Hahaha wat een frustratiequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:55 schreef Arcee het volgende:
VBL / FEIJENOORD #1469 - BESTUUR TEGEN DE MUUR
Dat was het snelste topic ooit in deze reeks.
Die paar armzalige Europa leaugue eurootjes?quote:
nou die was bijna dood. Of denk je dat bij een uitschakeling het gezellig zou zijn voor Maasgebouw??quote:
zijn er altijd nog meer dan ik krijg na een portje voetbalquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:32 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Die paar armzalige Europa leaugue eurootjes?
Jammer man. Maar ik ben het met o.a. Toekito eens dat het eerder opluchting was dat er geen rellen zouden komen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zijn er altijd nog meer dan ik krijg na een portje voetbal
Inter en Celtic, kom er maar in hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:36 schreef opperkleurder het volgende:
Zijn jullie al klaar voor FC Metalist Kharkiv, FC Steaua Bucureşti en Qarabağ FK?
dan ga ik een top vakanties te gemoedquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Inter en Celtic, kom er maar in hoor.
Lille, Gladbach en Lokeren dan. Goede afstanden en kansen om door te bekeren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan ga ik een top vakanties te gemoed
maarjaLiever voor t team van niet
Had niet veel gescheeld afgelopen jaar of je had zomaar United tegen kunnen komenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Inter en Celtic, kom er maar in hoor.
Nou ja, ontmoeten zou ik het niet willen noemen, al zet je er nu 15 op een rij zou ik niemand meer kunnen bedenken wie ik gezien hebquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]herkenbaar
nog nooit zoveel gasten ontmoet als gister
true true, maar gezien ik nu al 4 jaar tussen dezelfde gasten sta zou ik ze wel herkennen. Hoe ze heten, geen idee meerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nou ja, ontmoeten zou ik het niet willen noemen, al zet je er nu 15 op een rij zou ik niemand meer kunnen bedenken wie ik gezien heb
Jaaaaa van Gaal naar de Kuip en lekker grappen maken over zijn overleden vrouw tofff lache man!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:40 schreef erik013 het volgende:
[..]
Had niet veel gescheeld afgelopen jaar of je had zomaar United tegen kunnen komen
Dat was wel echt een dieptepunt ja. Feyenoord/Het Legioen-onwaardig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Jaaaaa van Gaal naar de Kuip en lekker grappen maken over zijn overleden vrouw tofff lache man!!
Gelukkig niet.
is die dood ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Jaaaaa van Gaal naar de Kuip en lekker grappen maken over zijn overleden vrouw tofff lache man!!
Gelukkig niet.
Dan waren alle opgebouwde jaren voor niks geweest vrees ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:36 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Jammer man. Maar ik ben het met o.a. Toekito eens dat het eerder opluchting was dat er geen rellen zouden komen.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan waren alle opgebouwde jaren voor niks geweest vrees ik.
maar hahn is volgens het laatste nieuws nog kutter dan mulderquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:59 schreef Henrys het volgende:
Hoop echt dat Hahn nu in de basis begint want dit kan echt niet meer
Normaal gesproken was dat ook zo geweest. Als je zelfs zo'n middelmatig team (niveau RKC) zo terug laat komen, dan had een beter team zoals PSV of Ajax dit met 8-1 afgestraft.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:58 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
nou, hij was niet de enige hoor
Eigenlijk moet die jongen disciplinair geschorst worden voor zoveel domheid. Want zijn uitspraak betekent dus dat toen hij in het veld stond hij zich er niet eens van bewust was dat er in de reguliere speeltijd een goal geforceerd moest worden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:03 schreef satecl het volgende:
Schaken gister: Tjah, de laatste fase van de wedstrijd zat ik met me hoofd al in de verlening, maar toen kwam Manu.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
______________________!
Zou Vermeer geaccepteerd kunnen worden?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar hahn is volgens het laatste nieuws nog kutter dan mulder
Waar is lamprou als je hem nodig hebt![]()
Waarom kopen we geen nieuwe spits EN keeper?
Stel je voor dat het 3-3 was geworden... Zie je Schaken met de bal al bij de aftrap staan!?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Eigenlijk moet die jongen disciplinair geschorst worden voor zoveel domheid. Want zijn uitspraak betekent dus dat toen hij in het veld stond hij zich er niet eens van bewust was dat er in de reguliere speeltijd een goal geforceerd moest worden.
Ja maar dat kan toch niet? Hoe kan iemand zo dom zijn. Dat je niet op de hoogte bent van het feit dat uitgescoorde doelpunten dubbel tellen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Stel je voor dat het 3-3 was geworden... Zie je Schaken met de bal al bij de aftrap staan!? 'He wat gaat de rest doen?'
zat negers in het team, dus zou me niets verbazenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:07 schreef erik013 het volgende:
[..]
Zou Vermeer geaccepteerd kunnen worden?
Precies, dat is gewoon te treurig voor woorden. Als er geen scorebord in het stadion zou hangen, verdenk ik Schaken er ook van dat hij de score vergeet. En dan bij de 0-2 naar 1-2 compleet uit z'n dak gaan en drie ererondes lopen. Tot er iemand op z'n schouder tikt: "Ja, maar Ruben. Zij hebben er twee gescoord." Ruben: "Maar dat was in de eerste helft."quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Stel je voor dat het 3-3 was geworden... Zie je Schaken met de bal al bij de aftrap staan!?
'He wat gaat de rest doen?'
'Het is klaar, Ruben'
'1-1 + 3-3 = 4-4 ?'
'Uitdoelpunten tellen dubbel'
'Bless'
Of dat hij op balbezit was gaan spelen bij de cornervlagquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Stel je voor dat het 3-3 was geworden... Zie je Schaken met de bal al bij de aftrap staan!?
'Het is klaar, Ruben'
'1-1 + 3-3 = 4-4 ?'
'Bless'
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:09 schreef satecl het volgende:
[..]
'Het is klaar, Ruben'
'1-1 + 3-3 = 4-4 ?'
'Bless'
Natuurlijk, maar na de goal stond ik niet meer op de plek waar ik normaal stondquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
true true, maar gezien ik nu al 4 jaar tussen dezelfde gasten sta zou ik ze wel herkennen. Hoe ze heten, geen idee meer
maar zal jij ook wel hebben , de mensen op je vak herken je wel na een tijd, gezien iedereen zn beetje altijd op de zelfde plek staat
Karsdorp, Nieuwkoop, El Ahmadi, Vilhena, Toornstra, Immers. Eventueel Steenvoorden en Sleegers.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:12 schreef erik013 het volgende:
Vormer naar Club Brugge? Is dat wel zo verstandig als Clasie straks ook nog zou vertrekken?
Dan heb je buiten El Ahmadi en Toornstra ook niet veel meer over voor op het middenveld.
twitter:KuipTalk twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 09:32:30Feyenoord is close to signing 17 year old Swedish striker Mans Herrmann. He comes from Helsingborg and will start in the U19 team. reageer retweet
Het zegt mij helemaal niks, maar ik laat mij graag verrassentwitter:KuipTalk twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 09:35:51Signing Herrmann is great news. He's a very talented striker with both great technical and physical skills. reageer retweet
Heeft geeneens een youtube-filmpje. Elke mongool heeft tegenwoordig een joeptoepfillempje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:21 schreef Bombvis het volgende:
twitter:KuipTalk twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 09:32:30Feyenoord is close to signing 17 year old Swedish striker Mans Herrmann. He comes from Helsingborg and will start in the U19 team. reageer retweet
Het zegt mij helemaal niks, maar ik laat mij graag verrassentwitter:KuipTalk twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 09:35:51Signing Herrmann is great news. He's a very talented striker with both great technical and physical skills. reageer retweet
Zal wel niks zijn danquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heeft geeneens een youtube-filmpje. Elke mongool heeft tegenwoordig een joeptoepfillempje.
Stond 2 jaar geleden ook in de belangstelling van Liverpool en City zie ik. Ben benieuwd waarom dat hem niet geworden is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:21 schreef Bombvis het volgende:
Zouden ze in Zweden youtube kennen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heeft geeneens een youtube-filmpje. Elke mongool heeft tegenwoordig een joeptoepfillempje.
Omdat Feyenoordquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:24 schreef erik013 het volgende:
[..]
Stond 2 jaar geleden ook in de belangstelling van Liverpool en City zie ik. Ben benieuwd waarom dat hem niet geworden is.
Ikeatube. Moet je de filmpjes zelf aan elkaar plakken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zouden ze in Zweden youtube kennen?
En van de scouting af, dus dat beloofd ook al niet veel goedsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ikeatube. Moet je de filmpjes zelf aan elkaar plakken.
Wat een foto van z'n profiel.twitter:
Hebben jullie een scouting dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En van de scouting af, dus dat beloofd ook al niet veel goeds
SCOUTING TEGEN DE MUUR
Het schijnt, maar ze werken graag in de luwtequote:
Had een broer van Jari Schuurman kunnen zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een foto van z'n profiel.twitter:Maar hij volgt Feyenoord al wel.
Hij heeft trouwens al stage gelopen bij jullie zie ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het schijnt, maar ze werken graag in de luwte
Wel een enorme wigger trouwens. Quote allemaal ghetto-shit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Had een broer van Jari Schuurman kunnen zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is de rest van Feyenoord dan zo goed geworden dat zij zo slecht lijken of zijn ze gewoon slechter geworden die 2?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:39 schreef bamibij het volgende:
Immers en Mulder kunnen echt niet meer. Verschrikkelijk.
Ik zou hem wel accepteren. Gewoon een erg goede keeper, en ik heb het idee dat je die inmiddels harder nodig hebt dan een spits.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:07 schreef erik013 het volgende:
[..]
Zou Vermeer geaccepteerd kunnen worden?
Heb die Pool al 2 keer een wedstrijd zien keepen. Waaronder afgelopen weekend. Lange keeper, en heb hem geen fouten zien maken. Al zegt dat na 2 wedstrijden niet zo heel veel natuurlijk. Wie weet krijgt hij een kans.. Laten we het hopen, al zou ik de komst van Vermeer toejuichen. Zou Hahn zich dan genaaid voelenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik hoop op een keeper uit de jeugd. Hebben we geen Pool rondlopen? Dudek 2 hopelijk?
*Guifatty 2.0quote:
Geen idee, maar ik wil een keeper die ook echt ballen kan tegenhouden. Zou een verademing zijn na al die jaren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Heb die Pool al 2 keer een wedstrijd zien keepen. Waaronder afgelopen weekend. Lange keeper, en heb hem geen fouten zien maken. Al zegt dat na 2 wedstrijden niet zo heel veel natuurlijk. Wie weet krijgt hij een kans.. Laten we het hopen, al zou ik de komst van Vermeer toejuichen. Zou Hahn zich dan genaaid voelen?
Dit zou wel heel veel mazzel zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:47 schreef Akilla het volgende:
Ben wel ernstig benieuwd naar de poule, zelf hoop ik zoiets
Fc Kopenhagen
Celtic
Feyenoord
Lokeren
Gewoon normale landen, niet van die kut oostblok landen en zelfs misschie neen kasn om 2e te worden+ celtic natuurlijk
te veel, dus dit gebeurt niet, we worden toch wel weer genaaidquote:
Spursquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:47 schreef Akilla het volgende:
Ben wel ernstig benieuwd naar de poule, zelf hoop ik zoiets
Fc Kopenhagen
Celtic
Feyenoord
Lokeren
Gewoon normale landen, niet van die kut oostblok landen en zelfs misschie neen kasn om 2e te worden+ celtic natuurlijk
waar was je gister..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spurs
Celtic
Aalborg
Daar hoop ik op. Zolang we Spurs maar loten dan kan het voor mij niet meer stuk
Nouja, met Besiktas en Luhansk hadden we 2 keer mazzel in de loting. Dat we 10 mongolen in het veld hebben kan de UEFA niks aan doen. Besiktas had er 7 maar Luhansk gelukkig ook 10.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:49 schreef Akilla het volgende:
[..]
te veel, dus dit gebeurt niet, we worden toch wel weer genaaid
tottenham
besiktas
feyenoord
cska mokous
Nu snap ik dat je een betere spits wil dan te vrede, maar tot op heden is hij een van de weinigen die gewoon doet wat er van hem verlangd wordt en dat is scoren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:50 schreef Jimbo het volgende:
Beter speelt dat jonge zweedje de sterren vd hemel, en komt ie snel ipv te vrede
true, maar er kan zoveel meer uit gehaald wordenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nu snap ik dat je een betere spits wil dan te vrede, maar tot op heden is hij een van de weinigen die gewoon doet wat er van hem verlangd wordt en dat is scoren.
Repost uit het vorige topicquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:47 schreef Dven het volgende:
Hallo kameraden. Iemand een samenvatting die in het buitenland te zien is?
We liggen er met dit team toch al uit in de groepsfase, laat het dan maar tegen teams zoals Tottenham zijn dan is het wat minder pijnlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:49 schreef Akilla het volgende:
[..]
te veel, dus dit gebeurt niet, we worden toch wel weer genaaid
tottenham
besiktas
feyenoord
cska mokous
Donder op met Lulletje Vormer. Clasie zal inderdaad niet meer waard worden dan 9 miljoen. Maar soms moet je het verlies maar nemen. Na de verkoop van 4 (beste) basisspelers is het gewoon mooi geweest. We hebben genoeg verdient deze zomer.. Zonder Clasie, dat wil je het Legioen niet aandoen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:49 schreef H.FR het volgende:
Ik zou Clasie lekker verkopen voor die 8,5mln als je dan doorverkooppercentage van 25% kunt regelen dan is dat een hele goede deal. Maar eigenlijk moet Vormer dan wel blijven.
Wat zit je te haten op Te Vrede? Als iemand het goed doet is hij het wel. Hij doet wat ie moet doen, en da's scoren. Iedere fucking wedstrijdquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:50 schreef Jimbo het volgende:
Beter speelt dat jonge zweedje de sterren vd hemel, en komt ie snel ipv te vrede
Voetbal is geen moneyball-sport. Je kunt niet alleen op basis van statistieken een team samenstellen omdat het een teamsport is. Honkbal is amper een teamsport te noemen. Er staan spelers op specifieke posities en die blijven daar ook de hele tijd. Te Vrede loopt 1-op-1 maar iedereen kan zien dat hij qua voetbal niks toevoegt. Dat is ook de reden dat het op ons middenveld kut met peren is. Immers heeft goede statistieken maar kan gewoon niet voetballen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nu snap ik dat je een betere spits wil dan te vrede, maar tot op heden is hij een van de weinigen die gewoon doet wat er van hem verlangd wordt en dat is scoren.
Graag een spits die wel een bal kan aannemen en doorspelen. De balbehandeling van Te Vrede is nóg slechter dan die van Immers.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zit je te haten op Te Vrede? Als iemand het goed doet is hij het wel. Hij doet wat ie moet doen, en da's scoren. Iedere fucking wedstrijd
Beter halen ze een goeie keeper en een middenvelder voor immers. Die kunnen een voorbeeld nemen aan Te Vrede, welke wél zijn taken uitvoert.
Mitchel Te Vrede
Dat klopt zeker, maar als je dan gaat kijken naar wat je het hardste nodig hebt dan is het een aanvallende middenveld, verdediger(s) en een degelijke keeper. Dat zou al zoveel schelen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Voetbal is geen moneyball-sport. Je kunt niet alleen op basis van statistieken een team samenstellen omdat het een teamsport is. Honkbal is amper een teamsport te noemen. Er staan spelers op specifieke posities en die blijven daar ook de hele tijd. Te Vrede loopt 1-op-1 maar iedereen kan zien dat hij qua voetbal niks toevoegt. Dat is ook de reden dat het op ons middenveld kut met peren is. Immers heeft goede statistieken maar kan gewoon niet voetballen.
Kiprich was mogelijk nog trager, maar deed wat ie moest doen. En da's scoren. Van mij hoeft een spits niet te kunnen voetballen als ie ze er maar in trapt. In tegenstelling tot het middenveld, die moeten wel kunnen voetballen en daarom moet immers weg idd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Graag een spits die wel een bal kan aannemen en doorspelen. De balbehandeling van Te Vrede is nóg slechter dan die van Immers.
Dat kan wel zo zijn, maar ik als Ajacied zou al maar te blij zijn met een spits die elk wedstrijd een bal in het netje legt.. Want dat doet Sigthorsson niet...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Graag een spits die wel een bal kan aannemen en doorspelen. De balbehandeling van Te Vrede is nóg slechter dan die van Immers.
Ik hoor daar ook bij hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:56 schreef satecl het volgende:
[..]
Donder op met Lulletje Vormer. Clasie zal inderdaad niet meer waard worden dan 9 miljoen. Maar soms moet je het verlies maar nemen. Na de verkoop van 4 (beste) basisspelers is het gewoon mooi geweest. We hebben genoeg verdient deze zomer.. Zonder Clasie, dat wil je het Legioen niet aandoen.
In het hedendaagse voetbal moet dat wel. Al is het maar een knap balletje breed leggen. Maar ook dat kan Te Vrede niet. Het enige wat hij kan is kansen afmaken. Prima speler dus voor Volendam. Maar niet voor een club die graag kampioen(of 2e) wil worden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kiprich was mogelijk nog trager, maar deed wat ie moest doen. En da's scoren. Van mij hoeft een spits niet te kunnen voetballen als ie ze er maar in trapt. In tegenstelling tot het middenveld, die moeten wel kunnen voetballen en daarom moet immers weg idd.
Dat ook. In mijn ogen is een centrale verdediger het hardst nodig. Immers moet er gewoon uit voor om het even welke middenvelder. Alles is beter dan die kneus op zo'n essentiële positie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat klopt zeker, maar als je dan gaat kijken naar wat je het hardste nodig hebt dan is het een aanvallende middenveld, verdediger(s) en een degelijke keeper. Dat zou al zoveel schelen.
Dat te vrede geen ideale spits is, dat ziet iedereen. Alleen hij is wel de enige die op dit moment zijn ding doet. Ik heb er zelf ook liever een type Pelle rondlopen die de bal kan vasthouden en ook kan scoren, alleen blijkbaar zijn die lastig te vinden voor onze TD en scouting
ja hij scoort 1x per pot, daar is alles mee gezegd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zit je te haten op Te Vrede? Als iemand het goed doet is hij het wel. Hij doet wat ie moet doen, en da's scoren. Iedere fucking wedstrijd
Beter halen ze een goeie keeper en een middenvelder voor immers. Die kunnen een voorbeeld nemen aan Te Vrede, welke wél zijn taken uitvoert.
Mitchel Te Vrede
Ik niet. Minstens 10 miljoen. Anders niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik hoor daar ook bij hoorEn ik zou het wel accepteren voor zulke bedragen, Porto zou ook een mooie stap voor hem zijn.
Wat doet die bij Te Vrede op de bank?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:30 schreef satecl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oja, geweldige speler uit de eigen jeugd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:03 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Wat doet die bij Te Vrede op de bank?
Ik had overigens al meer grappen over #eigenjeugd verwacht.
Mulderquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:03 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Wat doet die bij Te Vrede op de bank?
Ik had overigens al meer grappen over #eigenjeugd verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Dit dus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar ik als Ajacied zou al maar te blij zijn met een spits die elk wedstrijd een bal in het netje legt.. Want dat doet Sigthorsson niet...
Gast. Ga toch weg manquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:02 schreef satecl het volgende:
[..]
In het hedendaagse voetbal moet dat wel. Al is het maar een knap balletje breed leggen. Maar ook dat kan Te Vrede niet. Het enige wat hij kan is kansen afmaken. Prima speler dus voor Volendam. Maar niet voor een club die graag kampioen(of 2e) wil worden.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mulder
Begin er alsjeblieft niet nog een keer overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Volgens mij is Mulder bij elke goal (iig competitie) dit seizoen schuldig geweest. 2e goal gisteren heb ik gemis, helaas. Was hij daar ook de schuldige?
Hij had wel uit mogen komen jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:06 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Begin er alsjeblieft niet nog een keer over.
Volgens mij is Mulder bij elke goal (iig competitie) dit seizoen schuldig geweest. 2e goal gisteren heb ik gemis, helaas. Was hij daar ook de schuldige?
Zo'n dooddoener dit héquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja hij scoort 1x per pot, daar is alles mee gezegd.
allemaal stuk voor stuk kut goaltjes (behalve gister)
Klopt. Elk schot op goal tegen is zo'n beetje een doelpunt. Graag prioriteit van spits verleggen naar doelman.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:06 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Begin er alsjeblieft niet nog een keer over.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mulder
Mulder heeft een soort omgekeerde carierre. Waar de meeste keepers tussen hun 25e en 30e steeds beter worden, doet Mulder het andersom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is nooit echt goed geweest hoor. Vraag me al jaren af waarom er niks beters komt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:09 schreef erik013 het volgende:
Waar
[..]
Mulder heeft een soort omgekeerde carierre. Waar de meeste keepers tussen hun 25e en 30e steeds beter worden, doet Mulder het andersom.
Die eerste goal was pas fucking triest man, vrije trap wordt niet eens aangeraaktquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt. Elk schot op goal tegen is zo'n beetje een doelpunt. Graag prioriteit van spits verleggen naar doelman.
2e goal -> corner die over de 5 meter gaat (niet te hoog om gewoon te vangen), hij loopt een meter vooruit, springt niet en staat vervolgens aan de grond genageld.
Toornstra doorschuiven naar de 10. El Ahmadi halen en op het middenveld met Vilhena. Clasie verpatsen aan Porto of welke andere club. Als Clasie niet verkocht wordt Clasie en Vilhena controlerend en Toornstra op 10.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:57 schreef onlogisch het volgende:
Klopt, maar hij vroeg naar de 2e goal. Uiteindelijk had hij ze alle drie moeten hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Die eerste goal was pas fucking triest man, vrije trap wordt niet eens aangeraakt
Ja klopt, was ook niet een correctie ofzo hoor, maar meer een soort aanvullingquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, maar hij vroeg naar de 2e goal. Uiteindelijk had hij ze alle drie moeten hebben.
Spitsen hebben meerdere kwaliteiten nodig om bij een topclub te mogen spelen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n dooddoener dit hézo kan ie t nooit goed doen. Hij is een spits. En spitsen moeten scoren. En dat doet ie. Dus de laatste over wie we mogen klagen is Te Vrede. Men moet wat meer stil staan bij de flaters immers en mulder.
Dat is toch zeer logisch? FC Porto is de allerbeste springplan van de wereld naar de absolute top.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:16 schreef erik013 het volgende:
Het zou overigens op de langere termijn ook niet zo moeten zijn dat Feyenoord-spelers Porto als dusdanige verbetering zien dat ze een transfer willen maken.
Ze spelen nou eenmaal CL, en een andere competitie met ander voetbal en een stuk meer geld. Bovendien vaak toptransfers vanuit Portugal. Denk dat het over 5 jaar nog steeds zo gaat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:16 schreef erik013 het volgende:
Het zou overigens op de langere termijn ook niet zo moeten zijn dat Feyenoord-spelers Porto als dusdanige verbetering zien dat ze een transfer willen maken.
Mwoah, in mijn ogen hoeven Feyenoord en Ajax niet zo ver onder te doen voor Porto en Benfica dat spelers dat als grote stap vooruit zien. Iets vooruit ok, maar Feyenoord zou zelf die springplank naar de top moeten zijn. Niet de springplank naar de Europese subtop van de subtop.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:18 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat is toch zeer logisch? FC Porto is de allerbeste springplan van de wereld naar de absolute top.
Zal altijd zo blijven, denk ik. Nederland gaat de aankomende 3 jaar heel veel Europese plaatsen inleveren ( http://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA-co%C3%ABffici%C3%ABnten ), dus ze zullen alleen maar sneller weg willen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ze spelen nou eenmaal CL, en een andere competitie met ander voetbal en een stuk meer geld. Bovendien vaak toptransfers vanuit Portugal. Denk dat het over 5 jaar nog steeds zo gaat.
Maar aan al die dingen zouden Feyenoord en Ajax ook moeten kunnen voldoen in principe.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ze spelen nou eenmaal CL, en een andere competitie met ander voetbal en een stuk meer geld. Bovendien vaak toptransfers vanuit Portugal. Denk dat het over 5 jaar nog steeds zo gaat.
Belangrijkste is niet zozeer doelpunten maken, maar ervoor zorgen dat je er geen tegenkrijgt zoals we gister zagen. Achterste linies hebben dus wel wat wijzigingen nodig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:06 schreef onlogisch het volgende:
Zolang hij ze erin legt snoert ie mondjes (Hoi Ruben). Denk dat er maar heel weinig mensen klagen als ie er aan het einde van het seizoen 25 in heeft liggen.
Dat wordt hem gewoon niet meer helaas.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:23 schreef erik013 het volgende:
[..]
Maar aan al die dingen zouden Feyenoord en Ajax ook moeten kunnen voldoen in principe.
Het enige voordeel dat ze daar echt hebben is dat Brazilliaanse/Latijnse spelers daar vaak sneller heen gaan.
Het is niet nodig, dat is het ergste.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Zal altijd zo blijven, denk ik. Nederland gaat de aankomende 3 jaar heel veel Europese plaatsen inleveren ( http://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA-co%C3%ABffici%C3%ABnten ), dus ze zullen alleen maar sneller weg willen.
Wat niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat wordt hem gewoon niet meer helaas.
Dan leef je in een droomwereld. Topspelers van de Eredivisie kunnen niet zomaar naar de absolute top. Misschien 1 in de 5 seizoenen als uitzondering. Zie Eriksen, El Ahmadi of Vertongen. Allemaal topspelers in Nederland. Vooral Vertonghen stak boven de rest uit. Is nu 'maar' de linksback van de Spurs. En wat dacht je van Tadic?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:21 schreef erik013 het volgende:
[..]
Mwoah, in mijn ogen hoeven Feyenoord en Ajax niet zo ver onder te doen voor Porto en Benfica dat spelers dat als grote stap vooruit zien. Iets vooruit ok, maar Feyenoord zou zelf die springplank naar de top moeten zijn. Niet de springplank naar de Europese subtop van de subtop.
Dat we daaraan nog gaan voldoen. Ze lopen gewoon te ver voor.quote:
En toch weten spelers van die clubs veel beter aan te haken bij grote clubs elders in Europa.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Portugal heeft echt niet zo veel meer potentie. Het probleem is alleen dat wij in Nederland ontzettend genivelleerd zijn waardoor Ajax, Feyenoord en PSV er niet meer bovenuit steken. In Portugal heb je alleen Porto en Benfica. Sporting Lissabon probeert heel hard maar lukt het niet echt. De rest is echt gewoon onderkant Eredivisie hier.
Precies. Porto en Lissabon zijn niet rijker/groter dan Amsterdam en Rotterdam.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Portugal heeft echt niet zo veel meer potentie. Het probleem is alleen dat wij in Nederland ontzettend genivelleerd zijn waardoor Ajax, Feyenoord en PSV er niet meer bovenuit steken. In Portugal heb je alleen Porto en Benfica. Sporting Lissabon probeert heel hard maar lukt het niet echt. De rest is echt gewoon onderkant Eredivisie hier.
Maar dat heeft ook te maken met het niveau waarop we hier normaliter spelen. Je kunt er bij geen enkele club echt vanuit gaan dat je Champions League gaat spelen, dat is het probleem. Alleen de kampioen haalt dat en die vCL is niet iets waar spelers op gokken, dus dan willen ze weg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan leef je in een droomwereld. Topspelers van de Eredivisie kunnen niet zomaar naar de absolute top. Misschien 1 in de 5 seizoenen als uitzondering. Zie Eriksen, El Ahmadi of Vertongen. Allemaal topspelers in Nederland. Vooral Vertonghen stak boven de rest uit. Is nu 'maar' de linksback van de Spurs. En wat dacht je van Tadic?
Nederland stelt gewoon helemaal niet meer zoveel voor. Lazio was de enige die interesse heeft in De Vrij. Southampton de enige voor Pelle(en dat ook alleen door Koeman). Dat zegt genoeg.
Stel dat Blind naar Man utd. gaat, geef ik je op een briefje dat die stap ook te groot is voor die jongen.
Je moet wel de ambitie houden om die inhaalslag een beetje te gaan maken, als straks de begroting omhoog gaat. Qua potentie moet er bij Feyenoord minimaal evenveel, zo niet meer uit te halen zijn dan Porto. Ja, zij hebben die Brazilliaanse/Latijnse spelers, maar daar kan Feyenoord tegenover zetten dat zelf een van de beste jeugdopleidingen ter wereld heeft.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat we daaraan nog gaan voldoen. Ze lopen gewoon te ver voor.
Tuurlijk moet je ambities hebben. Maar wees reëel, dit gaat de komende jaren nog echt niet lukken. Vergeet ook niet dat bijvoorbeeld dezelfde netto salarissen hier bruto veel meer kosten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:29 schreef erik013 het volgende:
[..]
Je moet wel de ambitie houden om die inhaalslag een beetje te gaan maken, als straks de begroting omhoog gaat. Qua potentie moet er bij Feyenoord minimaal evenveel, zo niet meer uit te halen zijn dan Porto.
2 clubs in de CL zou al een hele verbetering zijn. Ook voor de inkomsten van die club. Maar als de kampioen(ajax) al 4 jaar helemaal niks presteert in CL, zul je die plek ook nooit krijgen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar dat heeft ook te maken met het niveau waarop we hier normaliter spelen. Je kunt er bij geen enkele club echt vanuit gaan dat je Champions League gaat spelen, dat is het probleem. Alleen de kampioen haalt dat en die vCL is niet iets waar spelers op gokken, dus dan willen ze weg.
spitsen moeten kansen creeren, niet laf een bal erin kunnen trappen die iedereen (op immers na) er nog in zou pissenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n dooddoener dit hézo kan ie t nooit goed doen. Hij is een spits. En spitsen moeten scoren. En dat doet ie. Dus de laatste over wie we mogen klagen is Te Vrede. Men moet wat meer stil staan bij de flaters immers en mulder.
Maar vergeet niet dat een gemiddelde Feyenoord-supporter 3 keer zoveel te besteden heeft als een gemiddelde Porto-supporter. Nederland is een van de rijkste landen van Europa, Portugal een van de armste. Als je al met al die plusjes en minnetjes wegstreept zou Portugal niet duidelijk in het voordeel moeten kunnen zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je ambities hebben. Maar wees reëel, dit gaat de komende jaren nog echt niet lukken. Vergeet ook niet dat bijvoorbeeld dezelfde netto salarissen hier bruto veel meer kosten.
Maar de mentaliteit is hier veel slechter, dat speelt ook mee. Vooral ook het niet kunnen verdedigen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:35 schreef erik013 het volgende:
[..]
Maar vergeet niet dat een gemiddelde Feyenoord-supporter 3 keer zoveel te besteden heeft als een gemiddelde Porto-supporter. Nederland is een van de rijkste landen van Europa, Portugal een van de armste. Als je al met al die plusjes en minnetjes wegstreept zou Portugal niet duidelijk in het voordeel moeten kunnen zijn.
Het heeft echt gewoon te maken met geld. Ze hebben daar minder spreiding van het geld. We komen daar qua begroting niet bij in de buurt als we alles spreiden over 18 clubs. Eigenlijk zouden we naar misschien 16 of 15 clubs moeten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
Maar de mentaliteit is hier veel slechter, dat speelt ook mee. Vooral ook het niet kunnen verdedigen.
Misschien wordt er gewoon verkeerd opgeleid hier.
Ik stem in met deze aankoop. Daarnaast pleit ik ervoor om Jari zo snel mogelijk te zien spelen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:30 schreef satecl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat denk je van TV gelden en sponsoring? En de mega-transfers die die clubs vaak maken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:35 schreef erik013 het volgende:
[..]
Maar vergeet niet dat een gemiddelde Feyenoord-supporter 3 keer zoveel te besteden heeft als een gemiddelde Porto-supporter. Nederland is een van de rijkste landen van Europa, Portugal een van de armste. Als je al met al die plusjes en minnetjes wegstreept zou Portugal niet duidelijk in het voordeel moeten kunnen zijn.
Daar is niet tegen aan te kopen. Ook niet met 100 miljoen op de bank. En laten we nou vooral niet doen alsof Ajax ineens de coefficienten om zeep helpt, in de EL (of de voorronde er van zelfs al) wordt er ook genoeg gefaald...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:31 schreef satecl het volgende:
[..]
2 clubs in de CL zou al een hele verbetering zijn. Ook voor de inkomsten van die club. Maar als de kampioen(ajax) al 4 jaar helemaal niks presteert in CL, zul je die plek ook nooit krijgen.
Ze hebben natuurlijk ook pech met de loting. Maar als ik ajacied was, zou ik me dood ergeren aan het transferbeleid daar. Ik zou allang spelers halen die het niveau CL aankunnen. Maar die discussie ga ik niet beginnenZeker niet hier.
Daar ben ik het volledig met je eens. Daar is dus winst op te boeken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
Maar de mentaliteit is hier veel slechter, dat speelt ook mee. Vooral ook het niet kunnen verdedigen.
Misschien wordt er gewoon verkeerd opgeleid hier.
Eriksen en El Ahmadi in 1 zin noemenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan leef je in een droomwereld. Topspelers van de Eredivisie kunnen niet zomaar naar de absolute top. Misschien 1 in de 5 seizoenen als uitzondering. Zie Eriksen, El Ahmadi of Vertongen. Allemaal topspelers in Nederland. Vooral Vertonghen stak boven de rest uit. Is nu 'maar' de linksback van de Spurs. En wat dacht je van Tadic?
Nederland stelt gewoon helemaal niet meer zoveel voor. Lazio was de enige die interesse heeft in De Vrij. Southampton de enige voor Pelle(en dat ook alleen door Koeman). Dat zegt genoeg.
Stel dat Blind naar Man utd. gaat, geef ik je op een briefje dat die stap ook te groot is voor die jongen.
Als het te maken had met geld, zou Nederland juist aan het langste eind moeten trekken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het heeft echt gewoon te maken met geld. Ze hebben daar minder spreiding van het geld. We komen daar qua begroting niet bij in de buurt als we alles spreiden over 18 clubs. Eigenlijk zouden we naar misschien 16 of 15 clubs moeten.
Volgens mij ook, snap dan ook niet dat mensen die willen hebben...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:47 schreef exile79 het volgende:
Vermeer stond toch ook enorm te prutsen voordat hij toen op de bank belandde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Metal_Akilla
Het verschil is dat hij ook punten voor je kan pakken. Dat doet Mulder niet. En hij maakt lang niet zoveel blunders als Mulder.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:47 schreef exile79 het volgende:
Vermeer stond toch ook enorm te prutsen voordat hij toen op de bank belandde?
Dat afstandsschot valt nog over te twisten (Op de afstand na). Maar die eerste en tweede moet hij gewoon hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het verschil is dat hij ook punten voor je kan pakken. Dat doet Mulder niet. En hij maakt lang niet zoveel blunders als Mulder.
Ik heb nog nooit zoveel onzin gelezen in zo'n kort stukje tekst.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen en El Ahmadi in 1 zin noemen
Die mega-transfers kunnen Nederlandse topclubs ook maken. Qua opleidingen , faciliteiten, stadionbezetting en landenelftal hoort Nederland bij de wereldtop. Je zou dus in elk geval als springplank moeten kunnen dienen richting de echte top. Want de talenten die Nederland opleidt (De Vrij, Indi, Depay.. ik noem maar even wat) kunnen die wereldtop halen. En dan moet je niet op je 22e ofzo nog een tussen-tussenstop in de subtop van de subtop van Europa maken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat denk je van TV gelden en sponsoring? En de mega-transfers die die clubs vaak maken.
Inderdaad, in die 3 of 4 jaar dat hij nu onder de lat staat heb ik hem nog geen ontwikkeling zien doormaken, maar wel structureel zien prutsen. Pakt nooit punten maar kost wel punten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het verschil is dat hij ook punten voor je kan pakken. Dat doet Mulder niet. En hij maakt lang niet zoveel blunders als Mulder.
Nou ja, Vermeer heeft Ajax volgens mij in z'n slechte periode vorig jaar ook echt punten gekost.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, en dit seizoen heeft hij bij afwezigheid van Cillessen erg goed gekeept. Structureel ben je gewoon beter af met die jongen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:57 schreef erik013 het volgende:
[..]
Nou ja, Vermeer heeft Ajax volgens mij in z'n slechte periode vorig jaar ook echt punten gekost.
Als die nog even zo door was gegaan had dat Ajax de titel gekost
Zelfs een middelmatige keeper zou in elk geval rond die leeftijd van Mulder standaard fouten er nog wel een keer uit moeten werken (waardoor het misschien een enigszins degelijke keeper kan worden ooit) Dat is gewoon een kwestie van leren van je fouten. De dingen die wij zelfs al zien als kijker, zouden Mulder (en z'n trainers) toch al helemaal op moeten vallen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, in die 3 of 4 jaar dat hij nu onder de lat staat heb ik hem nog geen ontwikkeling zien doormaken, maar wel structureel zien prutsen. Pakt nooit punten maar kost wel punten.
Maakt echt beginnersfouten, heeft het inzicht niet, snap uberhaupt niet hoe hij de eerste selectie is beland eigenlijk.
Muldertje staat alweer op 11 tegendoelpunten uit de 7 wedstrijden 'voor het echie' dit seizoen (inclusief Europese voorrondes). Als Muldertje op dit gemiddelde doorgaat staat Feyenoord aan het eind van het seizoen met 55 (!!) tegendoelpunten uit 34 wedstrijden. Dat zijn cijfers van degradatiekandidaten.
Wat ik ermee wou zeggen is dat zelfs een goede (jonge) keeper in een slechte periode punten kan kosten. Alleen die zal dat in z'n goede periode weer compenseren natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, en dit seizoen heeft hij bij afwezigheid van Cillessen erg goed gekeept. Structureel ben je gewoon beter af met die jongen.
Het gaat om de verdeling van geld.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:47 schreef erik013 het volgende:
[..]
Als het te maken had met geld, zou Nederland juist aan het langste eind moeten trekken.
Maar idd, wellicht snijdt de KNVB zichzelf in de vingers.
Tuurlijk niet, Nederlandse clubs verliezen van clubs die veel minder geld hebben, dat is het probleem, we verliezen van Dudelange, Aberdeen, Salzburg, Boekarest, dat soort teams.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het heeft echt gewoon te maken met geld. Ze hebben daar minder spreiding van het geld. We komen daar qua begroting niet bij in de buurt als we alles spreiden over 18 clubs. Eigenlijk zouden we naar misschien 16 of 15 clubs moeten.
Nooit gedaan ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:06 schreef Maver24 het volgende:
Gewoon vermeer halen. Mulder bakt er echt helemaal niks van op het moment
Loting is 12:00 toch?quote:
12:00 uur is normaliter de CL loting.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Loting is 12:00 toch?
Edit: laat maar, je hebt gelijk. Dacht, en met mij vele andere in de Kuip, dat hij 12:00 zou plaatsvinden.
Feyenoord zit sinds de magere jaren (30-40 miljoen) weer op 50 miljoen.[/quote]Maar dat is het directe gevolg van wanbeleid geweest natuurlijk. Qua potentie zou Feyenoord een begroting van rond de 80-90 miljoen moeten kunnen hebben. Zeker met die contracten van FOX krijgen de topclubs nu wel veel meer dan de rest geloof.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[quote]
Het gaat om de verdeling van geld.
Ajax+PSV zitten op ongeveer 60 miljoen.
Ajax probeert die gaten nu in elk geval wat te dichten, met de ambitieuze doelstelling om in de CL te overwinteren. En zo gek is dat niet, het was vorig jaar pure pech dat het net niet lukte. Daar moet Feyenoord in de komende 15 jaar ook veel meer heen. Alle voorwaarden liggen er hier om opleidingsland voor de top te zijn. (zoals we vroeger ook waren) Als je vrijwel de hele verdediging van de nummer 3 van de wereld op kunt leiden, dan moet dat toch ook mogelijk zijn?quote:[quote]
Dat zijn gewoon gaten die ervoor zorgen dat de top 3 in Portugal nooit verandert. En daardoor kun je altijd CL beloven. Dat gaat hier gewoon niet en daardoor loopt het hier kut. Leuk voor de nationale competitie, funest voor internationaal succes.
Dit idd. Het is meer dan de helft van de tijd niet de kwaliteit waarop Nederlandse clubs eruit vliegen, maar inzet. Allemaal clubs met een (veel) lagere begroting, uit een zwakker voetballand en met minder naam.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:07 schreef macca728 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Nederlandse clubs verliezen van clubs die veel minder geld hebben, dat is het probleem, we verliezen van Dudelange, Aberdeen, Salzburg, Boekarest, dat soort teams.
Daardoor krijg je een veel lagere ranking en ook minder geld, minder aantrekkelijk voor goede spelers,
Precies, kijk maar naar dat Luhansk en vorig jaar Krasnodar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:18 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dit idd. Het is meer dan de helft van de tijd niet de kwaliteit waarop Nederlandse clubs eruit vliegen, maar inzet. Allemaal clubs met een (veel) lagere begroting,
Nederlandse clubs vliegen eruit op tactische keuzes. In het hedendaagse Europese voetbal moet je ten eerste kunnen verdedigen, pas daarna moet je denken aan het aanvallen. Al die Oostblok clubs weten in ieder geval hoe je de nul moet proberen te houden. Het gaat niet dat je verdedigend gezien topspelers hebt, maar wel dat je filosofie in Europa anders moet zijn dan in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:18 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dit idd. Het is meer dan de helft van de tijd niet de kwaliteit waarop Nederlandse clubs eruit vliegen, maar inzet. Allemaal clubs met een (veel) lagere begroting,
Maar die Portugese subtop zal ook wel tegen dat soort teams moeten toch? Doen die het tegen die teams zoveel beter? Of komt het meer omdat ze zorgen dat ze niet in die 6e en 7e EL/CL voorrondes terecht komen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:20 schreef macca728 het volgende:
[..]
Precies, kijk maar naar dat Luhansk en vorig jaar Krasnodar.
http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/season=2015/draws/index.htmlquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:23 schreef Jimbo het volgende:
Is er een livestream ergens van die loting ?
tyquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/season=2015/draws/index.html
Die is nu toch nog niet bezig? 13:00 dacht ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:23 schreef Jimbo het volgende:
Is er een livestream ergens van die loting ?
Die kunnen verdedigen. Overigens is Madeira ook uitgeschakeld dacht ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:23 schreef erik013 het volgende:
[..]
Maar die Portugese subtop zal ook wel tegen dat soort teams moeten toch? Doen die het tegen die teams zoveel beter? Of komt het meer omdat ze zorgen dat ze niet in die 6e en 7e EL/CL voorrondes terecht komen?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:26 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs de politie juichte mee
Politiequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:26 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs de politie juichte mee
Volgens mij is de uiteenvalling van de Sovjet-unie het failliet van de eredivisie geweestquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:21 schreef Maver24 het volgende:
Laten we maar een paar mooie clubs loten. Het liefst geen oostblok landen.
Nou ja, Nederland liet dit WK zien ook best te snappen wat verdedigen is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die kunnen verdedigen. Overigens is Madeira ook uitgeschakeld dacht ik
Vast wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:36 schreef XSbig het volgende:
Komen er trouwens passe partouts (?) beschikbaar voor de thuiswedstrijden of is dat nog niet bekend?
Het budget van Porto ligt rond de 75 miljoen, dat van Feyenoord rond de 45 miljoen. En daar is maar één overduidelijke oorzaak voor: Europese deelnamegelden. Maar er zijn ook nog andere oorzaken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:16 schreef erik013 het volgende:
Feyenoord zit sinds de magere jaren (30-40 miljoen) weer op 50 miljoen. Maar dat is het directe gevolg van wanbeleid geweest natuurlijk. Qua potentie zou Feyenoord een begroting van rond de 80-90 miljoen moeten kunnen hebben. Zeker met die contracten van FOX krijgen de topclubs nu wel veel meer dan de rest geloof.
Immers is ook bij alle 3 de goals betrokkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, maar hij vroeg naar de 2e goal. Uiteindelijk had hij ze alle drie moeten hebben.
He is zo simpel eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:38 schreef Lastpost het volgende:
Was weer een typisch Feyenoord avondje dit. Bij die 3-1 zag ik het al fout gaan en maar naar achteren blijven lopen, geen pass die meer aankomt, niemand die zich aanbood en dan valt die 3-3 en de tering, wat was ik over de zeik zeg. Dan gelukkig nog die 4-3 van Manu.![]()
Mulder bij alle 3 de goals niet heel geweldig (joh), Immers wederom hard gewerkt maar 0 rendement en op een cruciaal moment de fout in gaan (vond 'm bij die corner ook niet bepaald hoog komen trouwens) al ging Clasie dáarvoor ook alweer de fout in. Als Immers nou nog geregeld in de basis staat word ik echt simpel.![]()
Maar hé, eindelijk weer eens écht Europees voetbal.
Ja dat sowieso. Maar gisteren was ook een schande. Hij wilde er eigenlijk Kongolo van af halen maar de 4e man dacht dat Mathijssen er af moest. En Rutten grijpt geeneens in. SCHANDALIG. Ik heb er geen andere woorden voor. Wat een slap subassertief gedrag zeg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:46 schreef HulkHeld het volgende:
Het wisselbeleid van Rutten is ook wel lekker
Waar haalt Benfica die 45 miljoen meer t.o.v Porto in godsnaam vandaan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:41 schreef nostra het volgende:
[..]
Het budget van Porto ligt rond de 75 miljoen, dat van Feyenoord rond de 45 miljoen. En daar is maar één overduidelijke oorzaak voor: Europese deelnamegelden. Maar er zijn ook nog andere oorzaken.
Die 75 miljoen van Porto is zo opgebouwd:
[ afbeelding ]
En die 45 miljoen van Feyenoord zo:
[ afbeelding ]
(Dit zijn de bedragen exclusief transferresultaten om de structurele bijdrage te kunnen vergelijken).
Porto pakt gewoon meer dan ¤ 20 miljoen aan baten vanuit hun deelname aan Europese toernooien. Je ziet tegelijkertijd dat Feyenoord in staat is om veel meer recettes te genereren, ondanks dat daar geen Europese wedstrijden bij zitten en nauwelijks overige partijen (beker, vriendschappelijk): ¤ 12,2 mio. versus ¤ 5,5 mio. voor Porto. Ook reclametechnisch doet Feyenoord het veel beter (ondanks de slechts nationale exposure voor adverteerders) met een opbrengst van ¤ 21,6 miljoen tegen ¤ 13,0 miljoen voor Porto.
En daarnaast blijkt het grootste andere (financiële) probleem voor Feyenoord: het stadion. Porto pakt meer dan ¤ 15 miljoen uit "corporate hospitality": verkoop van business seats en exploitatie van het stadion (wat ook bij Porto géén eigendom is van de club). Feyenoord redt nog niet eens ¤ 5 miljoen. En ook de mediarechten liggen fors lager, hoewel daar met het FOX contract nu wel een forse inhaalslag is gemaakt.
Ik heb de 2e helft echt eens specifiek op Immers zitten letten, die liep alleen maar te wandelen, bood zich nergens aan, wat was hij slecht (terwijl ik vorig seizoen zijn nut voor het elftal wel zag).quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:38 schreef Lastpost het volgende:
Immers wederom hard gewerkt maar 0 rendement
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:40 schreef Grifte het volgende:
Alsjeblieft een uitwedstrijd in de UK. Doe het voor je Feijenoord-vrienden Platini, die de UEFA altijd liefkozend hebben behandeld.
Misschien heeft dat er wel voor gezorgd dat hij nog rustig bleef en net dat stukje bijdrage kon leveren dat die 4e goal viel. #wezullenhetnooitwetenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:52 schreef onlogisch het volgende:
En Schaken. Die dacht bij 3-3 aan verlengen![]()
Die man mag je ook nooit meer opstellen hoor. Totaal niet met zijn vak bezig. Ik zag hem er nog wel voor aan om tijd te gaan rekken als ie de bal kreeg
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Misschien heeft dat er wel voor gezorgd dat hij nog rustig bleef en net dat stukje bijdrage kon leveren dat die 4e goal viel. #wezullenhetnooitweten
Het verhaal is dat het toen dus 3-3 stond en Fredsj geen vertraging en onrust wilde veroorzaken, en het dus daarom maar zo liet...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Maar gisteren was ook een schande. Hij wilde er eigenlijk Kongolo van af halen maar de 4e man dacht dat Mathijssen er af moest. En Rutten grijpt geeneens in. SCHANDALIG. Ik heb er geen andere woorden voor. Wat een slap subassertief gedrag zeg.
Je wisselt en daarmee vinden er tactische omschakelingen plaats. En wanneer er een andere dan jou geplande speler eruit wordt gehaald, dan reageer je, schop je desnoods die 4e man een gebroken poot maar je laat onder geen beding de verkeerde speler uit het veld halen.
ON-BE-GRIJPE-LIJK
Misschien nog wel het meest treurige van de avond. Ja, treuriger dan Immers & Mulder.
Precies. Het is dus op (wan)beleid waarop Nederland zichzelf verzwakt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:41 schreef nostra het volgende:
[..]
Het budget van Porto ligt rond de 75 miljoen, dat van Feyenoord rond de 45 miljoen. En daar is maar één overduidelijke oorzaak voor: Europese deelnamegelden. Maar er zijn ook nog andere oorzaken.
Die 75 miljoen van Porto is zo opgebouwd:
[ afbeelding ]
En die 45 miljoen van Feyenoord zo:
[ afbeelding ]
(Dit zijn de bedragen exclusief transferresultaten om de structurele bijdrage te kunnen vergelijken).
Porto pakt gewoon meer dan ¤ 20 miljoen aan baten vanuit hun deelname aan Europese toernooien. Je ziet tegelijkertijd dat Feyenoord in staat is om veel meer recettes te genereren, ondanks dat daar geen Europese wedstrijden bij zitten en nauwelijks overige partijen (beker, vriendschappelijk): ¤ 12,2 mio. versus ¤ 5,5 mio. voor Porto. Ook reclametechnisch doet Feyenoord het veel beter (ondanks de slechts nationale exposure voor adverteerders) met een opbrengst van ¤ 21,6 miljoen tegen ¤ 13,0 miljoen voor Porto.
En daarnaast blijkt het grootste andere (financiële) probleem voor Feyenoord: het stadion. Porto pakt meer dan ¤ 15 miljoen uit "corporate hospitality": verkoop van business seats en exploitatie van het stadion (wat ook bij Porto géén eigendom is van de club). Feyenoord redt nog niet eens ¤ 5 miljoen. En ook de mediarechten liggen fors lager, hoewel daar met het FOX contract nu wel een forse inhaalslag is gemaakt.
Inderdaad, en zijn verklaring dat hij het liet gebeuren was "omdat hij geen verder oponthoud wilde'.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Maar gisteren was ook een schande. Hij wilde er eigenlijk Kongolo van af halen maar de 4e man dacht dat Mathijssen er af moest. En Rutten grijpt geeneens in. SCHANDALIG. Ik heb er geen andere woorden voor. Wat een slap subassertief gedrag zeg.
Je wisselt en daarmee vinden er tactische omschakelingen plaats. En wanneer er een andere dan jou geplande speler eruit wordt gehaald, dan reageer je, schop je desnoods die 4e man een gebroken poot maar je laat onder geen beding de verkeerde speler uit het veld halen.
ON-BE-GRIJPE-LIJK
Misschien nog wel het meest treurige van de avond. Ja, treuriger dan Immers & Mulder.
Nergens vandaan, Benfica zit rond de 80 mio.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:51 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Waar haalt Benfica die 45 miljoen meer t.o.v Porto in godsnaam vandaan?
Oh, ik dacht ergens te lezen dat ze rond de 120 zaten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Nergens vandaan, Benfica zit rond de 80 mio.
Vermoedelijk van dat bizar hoge aantal clubleden (meer dan clubs als Manchester United zelfs) dat Benfica heeft.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:51 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Waar haalt Benfica die 45 miljoen meer t.o.v Porto in godsnaam vandaan?
Heeft hij op zich nog wel een punt. Elke seconde was op dat moment sowieso bruikbaar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:56 schreef Vasion het volgende:
Fred wilde niet voor afleiding zorgen, wat een meesterbrein is het zeg.
Levert ze 7 miljoen op per jaar inderdaad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:57 schreef erik013 het volgende:
[..]
Vermoedelijk van dat bizar hoge aantal clubleden (meer dan clubs als Manchester United zelfs) dat Benfica heeft.
quote:
of juist wel.quote:
Ja dat zeg ik netquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:04 schreef Gio-FR-1908 het volgende:
Wordt ook uitgezonden op Eurosport!
Kate Abdo ofzo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:05 schreef Dekatria het volgende:
Mozes te paard wie is dat mokkel rechts?
Weer een staaltje sterk beleid. Vergelijk dat eens met dat aandelen-project van Ajax of het gekloot rondom het nieuwe stadion van Feyenoord.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:01 schreef nostra het volgende:
[..]
Levert ze 7 miljoen op per jaar inderdaad.
Dit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:08 schreef DaMart het volgende:
Kappen met dat geleuter en gewoon gaan loten.
Tottenhamquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:08 schreef Lastpost het volgende:
Napoli. Celtic en Lokeren lijkt me wel tof.
Is natuurlijk wel een beetje de aard van het beestje in zuidelijke landen. Mensen zijn daar nu eenmaal eerder geneigd om op die manier hun club te steunen dan in Noordelijke landen. Zie wat dat hele "Vrienden van Feyenoord" heeft opgehaald bij particulieren en dat was dan ook nog eens een eenmalige actie toen er echt stront aan de knikker was.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:08 schreef erik013 het volgende:
[..]
Weer een staaltje sterk beleid. Vergelijk dat eens met dat aandelen-project van Ajax of het gekloot rondom het nieuwe stadion van Feyenoord.
tvquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:12 schreef HulkHeld het volgende:
Heel die stream werkt niet eens, iemand een ander alternatief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |