Die loten we morgen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:50 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens is Real Sociedad gewoon 3-0 weggeblazen door dat andere Krasnodar hé.
Geeft maar weer eens weer wat een tyfusmazzel deze loting was. En dan nóg zo op je bek.
Een wereldgoal tegen de gehandicapte broertjes van de nageboorte van Stalin, maar desondanks een wereldgoal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:56 schreef Scrummie het volgende:
Die commentator zegt wel dat Manu wat rommelt, maar die vent lult. Gewoon een wereldgoal man, prachtig.
Dat zeker, dat zeker. Moest beetje aan Heerenveen uit denken. Ook Manu. Wereldgoal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een wereldgoal tegen de gehandicapte broertjes van de nageboorte van Stalin, maar desondanks een wereldgoal.
!!!?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:59 schreef Cara het volgende:
En toch is Manu gewoon een blind paard. Sorry.
Peter is een baas.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:02 schreef Slobeend het volgende:
Dat 'vuurwerk' was wel weer jammer. Peter Houtman niet serieus nemenWeer 30.000 euro naar de Uefa
Triest inderdaad. Je merkt bij je warming up toch al of je de juiste noppen onder je schoen hebt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:03 schreef Caland het volgende:
Sowieso wel opvallend veel spelers met verkeerd schoeisel. Of teveel gesproeid, al lijkt me dat sterk.
Het publiek was ook furieusquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:07 schreef Maastoren het volgende:
Die vierde man moet ook onthoofd worden met z'n verkeerde wissel. Mafkees. Met z'n elektronische bord en z'n uefa outfit. Lul.
EN ZN KANKER ABONNEMENT OP DE KANKER VOETBAL INTERNATIONALquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:07 schreef Maastoren het volgende:
Die vierde man moet ook onthoofd worden met z'n verkeerde wissel. Mafkees. Met z'n elektronische bord en z'n uefa outfit. Lul.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:08 schreef Caland het volgende:
[..]
EN ZN KANKER ABONNEMENT OP DE KANKER VOETBAL INTERNATIONAL
Ik wist dat jij dit ging zeggenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou jezelf maar zo terugzien als je weer nuchter bentquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het publiek was ook furieus
[ afbeelding ]
Wat een geniale gif is dit.
BJDUDDUDP....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:08 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je nog meer boeiende feitjes over Vormer qua verdedigende intercepties, key passes en zo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:32 schreef hoofdhead het volgende:
Dus vorig seizoen:
Clasie : 1 assist per 360 minuten, 1 goal per 2880 minuten
Vormer: 1 assist per 144 minuten, 1 goal per 240 minuten
Doe mij maar Vormer.
Ga ze zelf zoeken en per minuut uitrekenen ofzo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog meer boeiende feitjes over Vormer qua verdedigende intercepties, key passes en zo?
Hij is net stil, begin jij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog meer boeiende feitjes over Vormer qua verdedigende intercepties, key passes en zo?
Ok. Bedankt. Groetjes.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:25 schreef hoofdhead het volgende:
Ik ga hier trouwens niet meer posten.
Vond het wel grappig om mensen hier op te fokken, maar de lol is er wel van af nu.
Denk dat feyenoord.netwerk.to meer iets voor jou is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:25 schreef hoofdhead het volgende:
Vond het wel grappig om mensen hier op te fokken, maar de lol is er wel van af nu.
Als jej goed oplet hoor je die knul zachtjes zeggen "ik kom niet uit Breda", hoogtepunt van het filmpje wat mij betreft.quote:
Top man.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:25 schreef hoofdhead het volgende:
Waarom hij over de VI begint is mij nog altijd een raadsel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als jej goed oplet hoor je die knul zachtjes zeggen "ik kom niet uit Breda", hoogtepunt van het filmpje wat mij betreft.
Even lachen mensenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom hij over de VI begint is mij nog altijd een raadsel.
twitter:FeyenoordEuropa twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 00:08:00DEFINITIEF - Overzicht definitieve potten voor de loting van de groepsfase #EuropaLeague, morgen om 13u. #Feyenoord http://t.co/Xcz4mvhb6S reageer retweet
Dynamo Kiev, Sparta Praag, Krasnodarquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat zijn jullie voorkeuren qua tegenstanders?
Clubs uit Rusland en Oekraïne mogen elkaar niet lotenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dynamo Kiev, Sparta Praag, Krasnodar
topshow.gif
En die incompetente spits nog steeds 1 op 1 .quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:17 schreef Maastoren het volgende:
Zal wel weer een gigantische kutloting worden. Want ook dat is Feyenoord. Maar ach, we zitten in ieder geval in de kokert.
Voetballen kan hij nog steeds niet maar hij maakt ze wel. Ik vind helemaal mooi.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En die incompetente spits nog steeds 1 op 1 .
Die jongen moet groeien en dan gelijk verkopen voor 10.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:25 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Voetballen kan hij nog steeds niet maar hij maakt ze wel. Ik vind helemaal mooi.
Gast onderaan die zich omdraaitquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 03:01 schreef erik013 het volgende:
Manu heeft vanavond Rutten z'n ontslag voorkomen. Hoe lang gaat dit nog geaccepteerd worden door het Legioen?
Die brillemans rechts daaronder heeft ook een kop alsof ie elk moment zn moeder dood kan trappenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |