kquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:16 schreef Helpmefok het volgende:
Twee manieren om een wedstrijddag te bekijken: de eerste manier
[..]
Ziek trouwens, moet je de meest linker camera eens pakken. De bank heb nog nooit zo hard gerend!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/video(...)rya-luhansk-4-3.html
Kan je dit filmpje zien?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:11 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb nooit een hoer geneukt, maar dit moet het gevoel zijn als je een hoer neukt. Schaamte, verdriet, misselijkheid, totale verontwaardiging, een leeg gevoel maar toch blij zijn dat je zak geleegd is.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:17 schreef psychosomatic het volgende:
@0:14 de reactie van die kerel helemaal rechts
Dat is al heel lang duidelijk. Probleem is: je weet niet zeker of Hahn het beter gaar doen, en als je hem 1e keeper maakt dan moet hij ook wel minimaal een half seizoen de kans krijgen. Maar wat mij betreft: gaan met Hahn.quote:
Zo juicht dus het pluchequote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:17 schreef psychosomatic het volgende:
Die Van Geelquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:17 schreef psychosomatic het volgende:
Oneindig veel mooier dan het pluche in de rest van Nederland. Die man wil de haren uit zijn hoofd trekken, hij hebt alleen geen haar meer.quote:
Het is moeilijk te geloven maar Hahn is werkelijk net zo slecht.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:19 schreef Gert het volgende:
je weet niet zeker of Hahn het beter gaar doen
instagram.com/p/ls0i0hR4Zrquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:17 schreef TC03 het volgende:
Toch denk ik dat een spelert als Kazim wel van waarde kan zijn vanwege z'n zelfvertrouwen. Dit team straalt verder namelijk niks uit.
Vermeer is dan ook een top keeper die waarschijnlijk helemaal niet zoveel moet kosten. Veel betere keepers kan je niet zo 1-2-3 vinden. Maarja ajax blahblah.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Rob Jacobs was op Radio Rijnmond van mening dat Feyenoord Vermeer moest halen.
Jammer dat we dus geen Everton of Hull City kunnen loten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:22 schreef hhh38 het volgende:
Morgen is de loting.
Ik heb dit net even in elkaar geflanst.
[ afbeelding ]
Hij geeft 100 procent hoor, zo schaad je zijn zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:21 schreef Dekatria het volgende:
Lijkt me sowieso wel goed voor Mulder als'ie een weekie mag banken. Beetje concurrentiebesef ditdat.
Hull is uitgeschakeld door Lokeren (quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jammer dat we dus geen Everton of Hull City kunnen loten.
Een groep met Dinamo Kiev, Besiktas en FC Krasnodar kan wel trouwensquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ohja, Hull er ook uit, even aanpassenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hull is uitgeschakeld door Lokeren ()
Maar inderdaad, Goodison Park staat hoog op het wensenlijstje, schitterend stadion.
Mijn droomloting:
Spurs/Inter, Celtic en Aalborg/HJK Helsinki
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ohja, Hull er ook uit, even aanpassen
Zij zijn hier al een tijd mee bezig, dus hoef je het zelf niet te doen.twitter:FeyenoordEuropa twitterde op donderdag 28-08-2014 om 23:23:35Een na laatste update pot overzicht groepsfase EL. Rio Ave-Elfsborg is de enige EL wedstrijd die nog bezig is. http://t.co/fJIsu7Lc3Z
reageer retweet
Nice, was al een tijdje aan het zoeken. Ik zat er in ieder geval niet ver naastquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:26 schreef Grifte het volgende:
[..]Zij zijn hier al een tijd mee bezig, dus hoef je het zelf niet te doen.twitter:FeyenoordEuropa twitterde op donderdag 28-08-2014 om 23:23:35Een na laatste update pot overzicht groepsfase EL. Rio Ave-Elfsborg is de enige EL wedstrijd die nog bezig is. http://t.co/fJIsu7Lc3Z[ afbeelding ] reageer retweet
Elfsborg coefficientie is 9.965 dus bij verlies van Rio Ave schuift Dinamo Moscow door naar pot 3quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:26 schreef Grifte het volgende:
[..]Zij zijn hier al een tijd mee bezig, dus hoef je het zelf niet te doen.twitter:FeyenoordEuropa twitterde op donderdag 28-08-2014 om 23:23:35Een na laatste update pot overzicht groepsfase EL. Rio Ave-Elfsborg is de enige EL wedstrijd die nog bezig is. http://t.co/fJIsu7Lc3Z[ afbeelding ] reageer retweet
Wordt hij alleen maar onzekerder van. Een goede keeper heeft wel een paar maanden nodig om te herstellen van zo'n actie en een slapjanus als Mulder komt het waarschijnlijk nooit te boven.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:21 schreef Dekatria het volgende:
Lijkt me sowieso wel goed voor Mulder als'ie een weekie mag banken. Beetje concurrentiebesef ditdat.
Gaat tie toch lekker bij Telstar of MVV keepen, die lul.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:29 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Wordt hij alleen maar onzekerder van. Een goede keeper heeft wel een paar maanden nodig om te herstellen van zo'n actie en een slapjanus als Mulder komt het waarschijnlijk nooit te boven.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:30 schreef Maver24 het volgende:
http://instagram.com/p/sQcudXR4VG/
KAZIM KAZIMhahahah
Vertel eens over die andere 3 keren?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gestoord die 4-3. Dit heb ik in mijn carriere als Feyenoordsupporter in deze hevigheid maximaal een keer of 4 meegemaakt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:30 schreef Maver24 het volgende:
http://instagram.com/p/sQcudXR4VG/
KAZIM KAZIMhahahah
Zou ik prima vinden als we een betere keeper hadden. Helaas is dat niet het geval.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gaat tie toch lekker bij Telstar of MVV keepen, die lul.
Hopelijk vliegtuigwedstrijden, en geen Lille, Wolfsburg en Lokeren of zo. Na drie zulke uitwedstrijden is Feyenoord zo'n beetje de transfersom van Pelle kwijt aan boetes, nog los van eventuele schorsingen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
HMF, ben jij dat?quote:
Natuurlijk wel. Een keeper die 1 bal tegenhoudt is al beter dan Mulder die geen enkele bal van betekenis tegenhoudt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:33 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Zou ik prima vinden als we een betere keeper hadden. Helaas is dat niet het geval.
Hmmm, slim. Tottenham, Celtic en HJK Helsinki dan maarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk vliegtuigwedstrijden, en geen Lille, Wolfsburg en Lokeren of zo. Na drie zulke uitwedstrijden is Feyenoord zo'n beetje de transfersom van Pelle kwijt aan boetes, nog los van eventuele schorsingen.
Hahn is met zijn kutreflexen en debiele momenten nog slechter dan Mulder, seriously.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Een keeper die 1 bal tegenhoudt is al beter dan Mulder die geen enkele bal van betekenis tegenhoudt.
Deal.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hmmm, slim. Tottenham, Celtic en HJK Helsinki dan maar
Dat is waar, maar eigenlijk moet een grote club toch wel 1x in de 10 jaar een fatsoenlijke keeper uit de eigen opleiding kunnen afleveren aan het 1e?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:36 schreef Muto het volgende:
Je kan in de Eredivisie makkelijk betere keepera vinden.
Die Pool die eraan zit te komen schijnt toch goed te zijn?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:39 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dat is waar, maar eigenlijk moet een grote club toch wel 1x in de 10 jaar een fatsoenlijke keeper uit de eigen opleiding kunnen afleveren aan het 1e?
Er is zo'n 18 jarige Pool.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:39 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dat is waar, maar eigenlijk moet een grote club toch wel 1x in de 10 jaar een fatsoenlijke keeper uit de eigen opleiding kunnen afleveren aan het 1e?
Eenschquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:39 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop bij pot 1 op:
Tottenham, Fiorentina of Kopenhagen
Ik hoop bij pot 2 op:
Celtic
Ik hoop bij pot 4 op:
Aalborg, of een goedkoop oostblokhoertjesland (Tsjechië o.i.d.) waar bier een euro kost.
HMF heeft gesproken.
Laat die retry tochquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet jij op elke post reageren of wat
Ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet jij op elke post reageren of wat
Mwah, hoezo?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:42 schreef Haringkop het volgende:
Tottenham zou mooi zijn, maar je weet gewoon dat dat gierend uit de klauw gaat lopen.
Ik zeg net tegen één of andere debiel. 'T is dat ik bij Feyenoord - PSV was anders was dit wel de top geweestquote:
Vooral qua sportieve vernedering denk ik zo.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:42 schreef Haringkop het volgende:
Tottenham zou mooi zijn, maar je weet gewoon dat dat gierend uit de klauw gaat lopen.
Die thuiswedstrijd is de enige wedstrijd die ik heb gemist in die Uefa cup-reeksquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg net tegen één of andere debiel. 'T is dat ik bij Feyenoord - PSV was anders was dit wel de top geweest.
Na vanavond vrees ik daar bij ongeveer elke tegenstander voor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vooral qua sportieve vernedering denk ik zo.
Is een behoorlijk leuke trip ja. Enige keer dat ik mij echt vermaakt heb in Italie.. Rome,Turijn en Milaan zijn echtquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:45 schreef Caland het volgende:
Ik hoop alleen op Fiorentina eigenlijk.
fapfapfapfapfap
Ik ben geen debiel pleureslijerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg net tegen één of andere debiel. 'T is dat ik bij Feyenoord - PSV was anders was dit wel de top geweest.
Milaanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is een behoorlijk leuke trip ja. Enige keer dat ik mij echt vermaakt heb in Italie.. Rome,Turijn en Milaan zijn echt
Rome is wel tof toch.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is een behoorlijk leuke trip ja. Enige keer dat ik mij echt vermaakt heb in Italie.. Rome,Turijn en Milaan zijn echt
Ik verwacht nog 2 spelers, helaas zal daar geen nieuwe keeper bijzitten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:47 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Na vanavond vrees ik daar bij ongeveer elke tegenstander voor.
Oh nee de komende 4 dagen gaan we ineens allemaal toppers aantrekken
Ben 5 x in Milaan geweest en dan heb je het wel gezien hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
MilaanHet domplein kleurt roodwit
Maarja, joden he. FFNT
Rome is ook tof, alleen vertyfte clubs daaro.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Rome is wel tof toch.
Florence is de top.Geil stadje. Tof stadion.
Ik ook 4 keer ondertussen, dus eens. Stad heeft weinig te biedenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben 5 x in Milaan geweest en dan heb je het wel gezien hoor
Rome vond ik echt kut. Stinkt daar behoorlijk en het waren grotere messentrekkers dan in Milaan. Florence is echt een vette stad jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Rome is wel tof toch.
Florence is de top.Geil stadje. Tof stadion.
Check 't filmpje. En kijk de man rechts van Van Geel die staat te juichen.quote:
geef eens link dan kankerlulquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Check 't filmpje. En kijk de man rechts van Van Geel die staat te juichen.
quote:
quote:'Dit heb ik nog nooit meegemaakt', kon Rutten later om het unieke incident lachen. 'Die vierde man was zeker niet tevreden over het spel van Mathijsen. Zonder gekheid, we hebben hem wel degelijk een briefje met het juiste rugnummer gegeven, laat dat duidelijk zijn. Maar hij hield toch het bord omhoog met het nummer van Kongolo. Ik heb het maar zo gelaten. Ik had wel veel stampij kunnen maken op dat moment, maar het stond 3-3, we hadden geen tijd meer te verliezen. Zo'n akkefietje langs de lijn had de ploeg alleen maar afgeleid.'
Bilal is drie keer niets op het moment, Boetius is het kwijt op het moment....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Benieuwd of Manu een basisplaats heeft afgedwongen na vandaag.
Na zijn - eveneens - fantastische goal tegen Besiktas stond hij ook in de basis tegen ADO toch?
Man ik heb geen stem meer over.. morgen half 7 eruit maar ik kan gewoon ff niet slapenquote:
Maar jij hebt er dan ook minder verstand van dan je jezelf doet geloven hè.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
SChaken en Manu als flankspelers. The horror. En ze doen het nog goed ookHad dit vorig seizoen gezegd en iedereen had je kei-hard uitgelachen
Ik heb morgen mijn masterthesisverdediging in de ochtend, ik heb geen stem meer over.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:54 schreef Cara het volgende:
[..]
Man ik heb geen stem meer over.. morgen half 7 eruit maar ik kan gewoon ff niet slapen
Ben in geen tijden zo opgelucht, blij en boos geweest.
Fan zijn van Feyenoord is net het hebben van een relatie met een borderline wijf
Basacikoglu vond ik het met name de eerste helft helemaal niet slecht doen hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:52 schreef Cara het volgende:
rutten; nelom erin voor een middenvelder, kansloos
schaken die dacht dat er verlenging zou komen, tyft op
bilal, ga maar even een jaartje terug naar Heerenveen
martin, haal godverdomme een betrouwbare verdediger
Ik snap niet hoe je op dat moment geen stampij kan maken als trainerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:53 schreef TC03 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ijsen-wisselen.dhtml
[..]
Wat voor master?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb morgen mijn masterthesisverdediging in de ochtend, ik heb geen stem meer over.
Achterste van je tong laten zien terwijl je slist maakt geen indrukquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je op dat moment geen stampij kan maken als trainer
Hij wilde geen tijd verspillen. Nogal slapjes ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begrijp daar ook helemaal niks van. Echt geen topniveau die kerel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn verdedigende wissel was onverklaarbaar.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Basacikoglu vond ik het met name de eerste helft helemaal niet slecht doen hoor.
Rutten faalde overigens hard. Mathijsen werd de eerste helft gewisseld, bleek dat helemaal niet de bedoeling te zijn van Rutten, hij wilde Kongolo wisselen maar de 4de official had het verkeerd overgenomen.
Toen heeft Rutten het er maar bij laten zitten die lamme zak want hij wilde geen oponthoud.
- Ik snap niet hoe je die mongool van een Mulder kan laten staanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je de tactiek van Feyenoord en de rol van Mathijsen daarin nu overschat.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo'n foutieve wissel kan gewoon je complete tactiek in de war gooien en daarmee de wedstrijd kosten.
Zo ontzettend met je eens deze.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
- Ik snap niet hoe je die mongool van een Mulder kan laten staan
- Ik snap niet hoe je Nelom kan wisselen, een verdedigende wissel, heeft die man een gaatje in zijn kop ofzo
- Ik snap niet hoe je kan roepen dat je niet weet of je het Feyenoordgevoel bij spelers kan oproepn
- Ik snap niet hoe je zulk extreem slechte persconferenties kan houden
- Ik snap niet hoe je roept dat Bilal er niet klaar voor is om hem 3 dagen later op te stellen
- Ik snap niets van dat geslis 40-45% van de tijd, versta die vent gewoon niet
Oprutten die gozert.
Okee, das waar, maar het gaat om het principe dat je als trainer toestaat dat er zomaar even een andere speler gewisseld wordt dan de bedoeling was.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de tactiek van Feyenoord en de rol van Mathijsen daarin nu overschat.
Hahn erin?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
- Ik snap niet hoe je die mongool van een Mulder kan laten staan
- Ik snap niet hoe je Nelom kan wisselen, een verdedigende wissel, heeft die man een gaatje in zijn kop ofzo
- Ik snap niet hoe je kan roepen dat je niet weet of je het Feyenoordgevoel bij spelers kan oproepn
- Ik snap niet hoe je zulk extreem slechte persconferenties kan houden
- Ik snap niet hoe je roept dat Bilal er niet klaar voor is om hem 3 dagen later op te stellen
- Ik snap niets van dat geslis 40-45% van de tijd, versta die vent gewoon niet
Oprutten die gozert.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:53 schreef TC03 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ijsen-wisselen.dhtml
[..]
Wat mij betreft zetten we Onlogisch erin, dat kan met zijn 2,08 meter onmogelijk slechter zijn dan ditquote:
Iemand in de buurt hoorde ik 'vieze vuile dikke isaelische russische gasnichten' schreeuwen, was weer kwaliteit de laatste tien minutenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:59 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens was de onrust sterk voelbaar op de tribunes, enigszins cynische 'maasgebouw gaat eraan' was hier en daar nogal duidelijk te horen
Achter me een "De tering aan die... uh... judduddpp... Judd... KANKERRUSSEHHHHHHH"quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:01 schreef Cara het volgende:
[..]
Iemand in de buurt hoorde ik 'vieze vuile dikke isaelische russische gasnichten' schreeuwen, was weer kwaliteit de laatste tien minuten
Mooiste vind ik altijd de mensen die na 1 minuut al "NAAR VOREN MET DIE BAL" beginnen te schreeuwenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:01 schreef Cara het volgende:
[..]
Iemand in de buurt hoorde ik 'vieze vuile dikke isaelische russische gasnichten' schreeuwen, was weer kwaliteit de laatste tien minuten
Ik zei ook echt nog tegen een maat van mij bij de 3-1, het zou wel echt typisch Feyenoord zijn als we op een of andere manier een 3-0 voorsprong weggeven. Feyenoordquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Achter me een "De tering aan die... uh... judduddpp... Judd... KANKERRUSSEHHHHHHH"
Is na vanavond weer wat verder weg. Gelukkig hoor, daar niet van. Maar hij lijkt echt alleen maar foute dingen te zeggen en foute wissels te kiezen. Kwibus.quote:
Ik zei na de 3-1 'ik vertrouw het niet', meerdere mensen om me heen een beetje gniffelen enzo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik zei ook echt nog tegen een maat van mij bij de 3-1, het zou wel echt typisch Feyenoord zijn als we op een of andere manier een 3-0 voorsprong weggeven. Feyenoord
wat een rotmongool trouwens met zijn gillende keukenmeid ergens halverwege eerste helft ofzo, godverdommequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zei na de 3-1 'ik vertrouw het niet', meerdere mensen om me heen een beetje gniffelen enzo.
Kregen nog hard de tering op me in, alsof het mijn schuld was.
Ach daardoor was er wel ruimte genoeg om als een complete randdebiel rond te springen en te juichen, dusja.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:49 schreef Helpmefok het volgende:
W was overigens verre van uitverkocht, ondanks wat Feyenoord zei (geen kaartverkoop meer op W want "uitverkocht"). Hebben op die wijze lekker de supporters gespreid door het stadion. Beetje kansloos.
Is de Sovjetunie nog langs gekomen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Achter me een "De tering aan die... uh... judduddpp... Judd... KANKERRUSSEHHHHHHH"
Heb jij een gozert met een brilletje gezien en licht overgewicht?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach daardoor was er wel ruimte genoeg om als een complete randdebiel rond te springen en te juichen, dusja.
Vond de sfeer ook beter dan tegen Besiktas, net als Praag twee jaar geleden met +- 30.000 man min of meer sfeervoller was dan Kiev-thuis, hoewel dat toen ook wel losging.
Maar zo'n doorslaggevend EL-avondje heeft ook wel wat, zeker als het niet uitverkocht is maar de aanwezigen dan extra geluid maken ter compensatie.
Knalde wat mij betreft harder dan Krasnodar, was echt een topsfeer. je zal deze pot maar hebben laten schietenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:04 schreef Grifte het volgende:
Maar zo'n doorslaggevend EL-avondje heeft ook wel wat, zeker als het niet uitverkocht is maar de aanwezigen dan extra geluid maken ter compensatie.
Krabby is op vakantie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb jij een gozert met een brilletje gezien en licht overgewicht?
Dan was dat SjaakBauer..
Nee maar, een blonde meid, een bruinharige kleinere meid en een paar gasten eromheen? Da waruh wij.
Was wel relax dat t rustig was ja.
[ afbeelding ]
Krabbyzelfs bij RTV krijgt men t door
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Daarnet zelfs een samenvatting met Oekraïens commentaar zitten kijken
Die gast helemaal uit z'n plaat bij de 3-3 en na de goal van Manutelli hele droog: Manu. Goal.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die gast helemaal uit z'n plaat bij de 3-3 en na de goal van Manutelli hele droog: Manu. Goal.
Wss dit jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:10 schreef Helpmefok het volgende:
Maar even serieus, morgen daalt het adrenalineniveau en ben ik pissiger dan ooit over dit kutfeyenoord.
Oeh linkjequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog steeds kan me het geen tering schelen dat we eigenlijk heel triest gespeeld hebben. Wat een ontlading en wat een adrenaline nog steeds![]()
Nog klaarwakker ondanks dat ik morgen vroeg weer moet werken en keelpijn van het schreeuwen
Daarnet zelfs een samenvatting met Oekraïens commentaar zitten kijken
KAZIMGODquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:50 schreef Maastoren het volgende:
http://instagram.com/p/sQcudXR4VG/ kazim kazim
Zondag zullen we wel weer kansloos ten onder gaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:17 schreef Helpmefok het volgende:
Tukkers hebben dit in hun openingspost:
[ afbeelding ]
OOOOOOOOOO DE IRONIE![]()
![]()
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 00:21:38Ruud Vormer is in gesprek met Club Brugge. Vormer kan een vierjarig contract tekenen bij de Belgische Eersteklasser. (NOS) reageer retweet
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:22 schreef TC03 het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 00:21:38Ruud Vormer is in gesprek met Club Brugge. Vormer kan een vierjarig contract tekenen bij de Belgische Eersteklasser. (NOS) reageer retweet
Zo, daar treft hij het mee. Niet eens zo'n verkeerde club dat Club Brugge.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:22 schreef TC03 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:22 schreef TC03 het volgende:
Precies. Gewoon verkopen. Alleen als je El Ahmadi kan binnen halen uiteraard. Bedankt en tot ziensquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo, daar treft hij het mee. Niet eens zo'n verkeerde club dat Club Brugge.
Ik zeg doen, komt hier waarschijnlijk toch niet meer aan veel speeltijd toe.
Ik verwacht echt morgen Ahmadi gepresenteerd te krijgen en een spits, zeker nu er minimaal 4 miljoen extra vrijkomt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Precies. Gewoon verkopen. Alleen als je El Ahmadi kan binnen halen uiteraard. Bedankt en tot ziens
Vormer levert ook nog wel een miljoen op denk ik?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Precies. Gewoon verkopen. Alleen als je El Ahmadi kan binnen halen uiteraard. Bedankt en tot ziens
Ben ik de enige die zich een beetje schaamt als er een erehaag wordt gehouden en de spelers bedankt worden door de supporters na de grootste wanprestatie sinds Feyenoord - De Graafschap of PSV - Feyenoord?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef Caland het volgende:
Ben ik de enige die zich een beetje schaamt als het 'wij gaan Europa in' door de Kuip galmt?
#dtv
Nooit joh gek, misschien 3 ton ofzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vormer levert ook nog wel een miljoen op denk ik?
nee, je staat niet alleenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef Caland het volgende:
Ben ik de enige die zich een beetje schaamt als het 'wij gaan Europa in' door de Kuip galmt?
#dtv
Vormer is een rasmongool die tikkies breed kan geven en met Toornstra compleet overbodig is geworden sinds die een afstandschot heeft en een goede vrije trap.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:26 schreef hoofdhead het volgende:
Vormer heeft vorig seizoen 8x90 minuten gespeeld.
Stats: 3 goals, 5 assists
Nee, kreeg echt PEC Zwolle of FC Groningen associaties. Daar waar ze zielsgelukkig zijn als ze Europees voetbal halen. Voor Feyenoord zou dat fucking vanzelfsprekend moeten zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef Caland het volgende:
#dtv
El Ahmadi moet wel goedkomen denk ik. Een spits komt niet meer vrees ik. Maakt ook niet uit want Te Vredequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik verwacht echt morgen Ahmadi gepresenteerd te krijgen en een spits, zeker nu er minimaal 4 miljoen extra vrijkomt.
Zou een goede deal zijn. Ben er niet rouwig om. Hij voegt niks toe maar hij heeft zich altijd correct opgesteld voor zover ik dat kan beoordelen. Lekker laten gaan dus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vormer levert ook nog wel een miljoen op denk ik?
Lekker belangrijk man. 6 europese wedstrijden. 3 keer thuis. 3 kansloze zuipsessie voor de thuiswedstrijd en wie weet nog een paar leuke tripjes. Mooi toch.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich een beetje schaamt als er een erehaag wordt gehouden en de spelers bedankt worden door de supporters na de grootste wanprestatie sinds Feyenoord - De Graafschap of PSV - Feyenoord?
#dtv
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Knalde wat mij betreft harder dan Krasnodar, was echt een topsfeer. je zal deze pot maar hebben laten schieten
Clasie heeft vorig seizoen 32x90 minuten gespeeld.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:26 schreef hoofdhead het volgende:
Vormer heeft vorig seizoen 8x90 minuten gespeeld.
Stats: 3 goals, 5 assists
jippiequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:28 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Clasie heeft vorig seizoen 32x90 minuten gespeeld.
stats: 1 goal, 8 assists
Idd. Weg ermee, half miljoentje pakken, Ahmadi presenteren en met 4 miljoen een spits gaan ophengelen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:29 schreef ace_eleven het volgende:
Ik gun het Vormer wel. Heeft zich professioneel opgesgeld, viel redelijk tot goed in altijd en verdient ook wel gewoon speeltijd die hij bij ons niet gaat krijgen...
Dit ja. Man man man, wat een ontlading was dat, tegen Luhanskquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:40 schreef Caland het volgende:
Ik heb me denk ik nog nooit zo kapot geschaamd en blij gevoeld op 1 avond.
Achahbar 12 minuten Europees.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:28 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Clasie heeft vorig seizoen 32x90 minuten gespeeld.
stats: 1 goal, 8 assists
Gelukkig maar. Dacht dat ik wat ver in het verleden was blijven hangen met mijn 26quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, kreeg echt PEC Zwolle of FC Groningen associaties. Daar waar ze zielsgelukkig zijn als ze Europees voetbal halen. Voor Feyenoord zou dat fucking vanzelfsprekend moeten zijn.
Maar ja, we weten waar we vandaan komen bla bla bla.
Al gepostquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat zijn jullie voorkeuren qua tegenstanders?
Schandalig iddquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, kreeg echt PEC Zwolle of FC Groningen associaties. Daar waar ze zielsgelukkig zijn als ze Europees voetbal halen. Voor Feyenoord zou dat fucking vanzelfsprekend moeten zijn.
Maar ja, we weten waar we vandaan komen bla bla bla.
jippiequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:32 schreef hoofdhead het volgende:
Dus vorig seizoen:
Clasie : 1 assist per 360 minuten, 1 goal per 2880 minuten
Vormer: 1 assist per 144 minuten, 1 goal per 240 minuten
Doe mij maar Vormer.
twitter:wilfredgenee twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 00:28:40Waar een opleiding bij @SCCambuurLwd al niet goed voor is. Manu schiet @Feyenoord Europa in! Mooi hoor. reageer retweet
O ja datquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:33 schreef Maastoren het volgende:
Schaken die het heeft over verlenging bij 3-3![]()
quote:‘Feyenoord en FC Porto zijn uitgepraat: Clasie gaat niet naar Portugal’
Feyenoord zag deze zomer tal van belangrijke spelers vertrekken bij de club, maar lijkt Jordy Clasie toch te behouden. De 23-jarige middenvelder stond de voorbije weken open voor een vertrek uit Rotterdam-Zuid, zeker toen Feyenoord faalde in de missie de Champions League te bereiken. De NOS claimt nu echter dat FC Porto is afgehaakt in de jacht op Clasie.
Feyenoord zou tien miljoen euro willen zien als afkoopsom voor zijn aanvoerder, die nog een contract voor twee seizoenen heeft in De Kuip. Aangezien FC Porto niet verder wenst te gaan dan 8,5 miljoen euro zijn de clubs uitgepraat: geen van beiden lijkt water bij de wijn te willen doen. Eerder verkocht Feyenoord al wel Bruno Martins Indi aan de Portugezen.
Clasie kan nog wel naar andere clubs, maar de komende dagen moet blijken of die zich ook echt melden bij Feyenoord. Southampton, waar ex-trainer Ronald Koeman werkzaam is, werd de laatste dagen meermaals aangehaald als geïnteresseerde club.
Nee, ik oordeel op basis van feiten en wat ik zie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat hoofdhead niet helemaal goed bij z'n hoofd is. xd
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:34 schreef Maver24 het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 00:28:40Waar een opleiding bij @SCCambuurLwd al niet goed voor is. Manu schiet @Feyenoord Europa in! Mooi hoor. reageer retweet
Ben ook best "fan" van Vormer verder hoor. Maar die statistieken gaan nergens over om ze tegen elkaar te leggenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:34 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Nee, ik oordeel op basis van feiten en wat ik zie.
Een Vormer die altijd goed speelt en beslissend is geweest maar toch afgezeken wordt terwijl zijn stats meer dan 2x zo goed zijn dan die van Clasie.
Dit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Goede zaak. Gewoon de vraagprijs neerleggen op oppleuren.
jippiequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:34 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Nee, ik oordeel op basis van feiten en wat ik zie.
Een Vormer die altijd goed speelt en beslissend is geweest maar toch afgezeken wordt terwijl zijn stats meer dan 2x zo goed zijn dan die van Clasie.
Terecht, 10 miljoen is wel het minimale dat je moet krijgen voor Clasie.quote:
Ik bén RetRy.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:37 schreef Caland het volgende:
hoofhead is de blanke variant van Retry
Dezelfde geestesziekequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:37 schreef Caland het volgende:
hoofhead is de blanke variant van Retry
Ik post alleen feiten vriend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Ik herkende je dus al aan je kankerdebiele posts.
Toen ik dat zei kreeg ik ruzie met iemand op het vak. "KANUHHDERTIGHRRSS" o.i.d. Ben nog niet helemaal eruit wat hij nou precies wilde zeggen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:38 schreef Caland het volgende:
Ik vond alleen die Australiaan wel redelijk.
Wie moeten we halen man, we hebben 4 miljoen over.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:39 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Ik post alleen feiten vriend.
En Sven Van Beek was toch zo goed?
Ik heb gewoon 9 van de 10 keer gelijk, en jij kan dat niet handelen
Die 3-1 mag er ook nooit in hoor, evenals die 3-2.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:38 schreef Maastoren het volgende:
Die 3-3 jongens, die mag er toch nooit in? Tyfus zeg, wat moeten we nou met die Mulder?
Waarschijnlijk was hij zelf vorige week 40 geworden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toen ik dat zei kreeg ik ruzie met iemand op het vak. "KANUHHDERTIGHRRSS" o.i.d. Ben nog niet helemaal eruit wat hij nou precies wilde zeggen.
Pellè is weg en de dode spelsituaties vliegen ons weer vrolijk om de orenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die 3-1 mag er ook nooit in hoor, evenals die 3-2.
Waren allemaal fouten van de keeper, zoals gewoonlijk bij Mulder.
Zie de verdedigers ook kankeren op Mulder bij al die goals.
Als de dingen gebeuren die nu gebeuren ten aanzien van Mulder vanuit de spelersgroep, wéét je dat het klaar is. Die jongen mag gewoon nooit meer keepen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die 3-1 mag er ook nooit in hoor, evenals die 3-2.
Waren allemaal fouten van de keeper, zoals gewoonlijk bij Mulder.
Zie de verdedigers ook kankeren op Mulder bij al die goals.
Dit. Al was het met Pellè ook niet denderend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Pellè is weg en de dode spelsituaties vliegen ons weer vrolijk om de oren
Neu, maar hij kopte letterlijk 70-90% weg bij de eerste paal. Daarvoor was het een tijd onder Koeman echt schrikbarend, al zaten daar ook wat duels met Lamprou bij. Vanaf het moment dat Pellè bij de eerste paal/ iets voor de 16 ging staan ging het eigenlijk best redelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit. Al was het met Pellè ook niet denderend.
Hahn heeft schijnbaar gekeept bij die geheime Fortuna Sittard pot en 2 gigantische blunders gemaakt. De ene malloot voor de ander.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als de dingen gebeuren die nu gebeuren ten aanzien van Mulder vanuit de spelersgroep, wéét je dat het klaar is. Die jongen mag gewoon nooit meer keepen.
Ik help het hopen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als de dingen gebeuren die nu gebeuren ten aanzien van Mulder vanuit de spelersgroep, wéét je dat het klaar is. Die jongen mag gewoon nooit meer keepen.
Elke rechtsbuiten geeft wel matige voorzetten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De voorzetten van Schaken niet gezien zeker?
Keihard gelachen om die speler. Die was overigens gewoon haast een kop langer dan Immers nog hé. Wat de fuck zit er in dat voetbal daaro in Rusland.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:44 schreef Caland het volgende:
Heeft iemand die centrale verdediger van dat Luhansk gezien.
Die speelde met nummer 99.
En knalgele schoenen.
Doe effe normaal man idioot.
Je kan er geen kanker van.
En je bent verdediger.
Debiel.
Dat was wel duidelijk na 3-0quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:44 schreef Caland het volgende:
Heeft iemand die centrale verdediger van dat Luhansk gezien.
Die speelde met nummer 99.
En knalgele schoenen.
Doe effe normaal man idioot.
Je kan er geen kanker van.
En je bent verdediger.
Debiel.
Ja daaaaaaaaaaagquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:46 schreef Maastoren het volgende:
Overigens hebben die spelers gewoon op het Stadhuisplein bier zitten tanken voor de wedstrijd. True story
Serieus. Personeel wist het niet maar supporters herkenden ze. Schijnt aardig wat bier gedronken te zijn.quote:
Die man is zo geniaal dat ie zichzelf niet begrijpt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zei het al voor de grap tegen wat maten toen het nog 3-1 stond: 'Het wordt zo 3-2 en dan gaat Rutten Nelom brengen voor een aanvaller' Jawel.
Het was wel amusant.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb denk ik ook nog nooit zo'n rare wedstrijd gezien. Dat het nog 3-3 zou worden was al bijna onmogelijk en eigenlijk zat de 4-3 er ook niet echt meer in
UEFA Maffia begon ik te roepen, werd wel even gecorrigeerd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:50 schreef BoxeurDesRues het volgende:
In W3 twee mensen afgevoerd zien worden tijdens het juichen. Bij 1 iemand schoot z'n knie uit de kom en iemand anders brak zijn elleboog, was sneu. Verder kreeg de kriebels weer toen ik Uefa Maffia hoorde, scheids floot prima imo.
Ach boeiend. Door naar de pouleronde ditdatquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:50 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens is Real Sociedad gewoon 3-0 weggeblazen door dat andere Krasnodar hé.
Geeft maar weer eens weer wat een tyfusmazzel deze loting was. En dan nóg zo op je bek.
Nah. Het was vooral beschamend met een ontlading die je nog niet hebt als je voor het eerst in een half jaar een wijf neukt.quote:
Het begon goed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Het was vooral beschamend met een ontlading die je nog niet hebt als je voor het eerst in een half jaar een wijf neukt.
Jawel. Voor elke wedstrijd een nieuwe spelerslijst.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:52 schreef Antaris het volgende:
Maar feijenoord mag toch geen nieuwe namen meer toevoegen of wel? Betreft EC.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel. Voor elke wedstrijd een nieuwe spelerslijst.
Na een half jaar geen sex sta ik net zo goed bovenop de stoelen schreeuwend met allemaal wereldvreemde mannen te highfiven hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Het was vooral beschamend met een ontlading die je nog niet hebt als je voor het eerst in een half jaar een wijf neukt.
Die loten we morgen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:50 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens is Real Sociedad gewoon 3-0 weggeblazen door dat andere Krasnodar hé.
Geeft maar weer eens weer wat een tyfusmazzel deze loting was. En dan nóg zo op je bek.
Een wereldgoal tegen de gehandicapte broertjes van de nageboorte van Stalin, maar desondanks een wereldgoal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:56 schreef Scrummie het volgende:
Die commentator zegt wel dat Manu wat rommelt, maar die vent lult. Gewoon een wereldgoal man, prachtig.
Dat zeker, dat zeker. Moest beetje aan Heerenveen uit denken. Ook Manu. Wereldgoal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een wereldgoal tegen de gehandicapte broertjes van de nageboorte van Stalin, maar desondanks een wereldgoal.
!!!?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:59 schreef Cara het volgende:
En toch is Manu gewoon een blind paard. Sorry.
Peter is een baas.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:02 schreef Slobeend het volgende:
Dat 'vuurwerk' was wel weer jammer. Peter Houtman niet serieus nemenWeer 30.000 euro naar de Uefa
Triest inderdaad. Je merkt bij je warming up toch al of je de juiste noppen onder je schoen hebt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:03 schreef Caland het volgende:
Sowieso wel opvallend veel spelers met verkeerd schoeisel. Of teveel gesproeid, al lijkt me dat sterk.
Het publiek was ook furieusquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:07 schreef Maastoren het volgende:
Die vierde man moet ook onthoofd worden met z'n verkeerde wissel. Mafkees. Met z'n elektronische bord en z'n uefa outfit. Lul.
EN ZN KANKER ABONNEMENT OP DE KANKER VOETBAL INTERNATIONALquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:07 schreef Maastoren het volgende:
Die vierde man moet ook onthoofd worden met z'n verkeerde wissel. Mafkees. Met z'n elektronische bord en z'n uefa outfit. Lul.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:08 schreef Caland het volgende:
[..]
EN ZN KANKER ABONNEMENT OP DE KANKER VOETBAL INTERNATIONAL
Ik wist dat jij dit ging zeggenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou jezelf maar zo terugzien als je weer nuchter bentquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het publiek was ook furieus
[ afbeelding ]
Wat een geniale gif is dit.
BJDUDDUDP....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:08 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je nog meer boeiende feitjes over Vormer qua verdedigende intercepties, key passes en zo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:32 schreef hoofdhead het volgende:
Dus vorig seizoen:
Clasie : 1 assist per 360 minuten, 1 goal per 2880 minuten
Vormer: 1 assist per 144 minuten, 1 goal per 240 minuten
Doe mij maar Vormer.
Ga ze zelf zoeken en per minuut uitrekenen ofzo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog meer boeiende feitjes over Vormer qua verdedigende intercepties, key passes en zo?
Hij is net stil, begin jij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog meer boeiende feitjes over Vormer qua verdedigende intercepties, key passes en zo?
Ok. Bedankt. Groetjes.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:25 schreef hoofdhead het volgende:
Ik ga hier trouwens niet meer posten.
Vond het wel grappig om mensen hier op te fokken, maar de lol is er wel van af nu.
Denk dat feyenoord.netwerk.to meer iets voor jou is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:25 schreef hoofdhead het volgende:
Vond het wel grappig om mensen hier op te fokken, maar de lol is er wel van af nu.
Als jej goed oplet hoor je die knul zachtjes zeggen "ik kom niet uit Breda", hoogtepunt van het filmpje wat mij betreft.quote:
Top man.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:25 schreef hoofdhead het volgende:
Waarom hij over de VI begint is mij nog altijd een raadsel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als jej goed oplet hoor je die knul zachtjes zeggen "ik kom niet uit Breda", hoogtepunt van het filmpje wat mij betreft.
Even lachen mensenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom hij over de VI begint is mij nog altijd een raadsel.
twitter:FeyenoordEuropa twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 00:08:00DEFINITIEF - Overzicht definitieve potten voor de loting van de groepsfase #EuropaLeague, morgen om 13u. #Feyenoord http://t.co/Xcz4mvhb6S reageer retweet
Dynamo Kiev, Sparta Praag, Krasnodarquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat zijn jullie voorkeuren qua tegenstanders?
Clubs uit Rusland en Oekraïne mogen elkaar niet lotenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dynamo Kiev, Sparta Praag, Krasnodar
topshow.gif
En die incompetente spits nog steeds 1 op 1 .quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:17 schreef Maastoren het volgende:
Zal wel weer een gigantische kutloting worden. Want ook dat is Feyenoord. Maar ach, we zitten in ieder geval in de kokert.
Voetballen kan hij nog steeds niet maar hij maakt ze wel. Ik vind helemaal mooi.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En die incompetente spits nog steeds 1 op 1 .
Die jongen moet groeien en dan gelijk verkopen voor 10.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:25 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Voetballen kan hij nog steeds niet maar hij maakt ze wel. Ik vind helemaal mooi.
Gast onderaan die zich omdraaitquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 03:01 schreef erik013 het volgende:
Manu heeft vanavond Rutten z'n ontslag voorkomen. Hoe lang gaat dit nog geaccepteerd worden door het Legioen?
Die brillemans rechts daaronder heeft ook een kop alsof ie elk moment zn moeder dood kan trappenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |