quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die gast helemaal uit z'n plaat bij de 3-3 en na de goal van Manutelli hele droog: Manu. Goal.
Wss dit jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:10 schreef Helpmefok het volgende:
Maar even serieus, morgen daalt het adrenalineniveau en ben ik pissiger dan ooit over dit kutfeyenoord.
Oeh linkjequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog steeds kan me het geen tering schelen dat we eigenlijk heel triest gespeeld hebben. Wat een ontlading en wat een adrenaline nog steeds![]()
Nog klaarwakker ondanks dat ik morgen vroeg weer moet werken en keelpijn van het schreeuwen
Daarnet zelfs een samenvatting met Oekraïens commentaar zitten kijken
KAZIMGODquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:50 schreef Maastoren het volgende:
http://instagram.com/p/sQcudXR4VG/ kazim kazim
Zondag zullen we wel weer kansloos ten onder gaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:17 schreef Helpmefok het volgende:
Tukkers hebben dit in hun openingspost:
[ afbeelding ]
OOOOOOOOOO DE IRONIE![]()
![]()
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 00:21:38Ruud Vormer is in gesprek met Club Brugge. Vormer kan een vierjarig contract tekenen bij de Belgische Eersteklasser. (NOS) reageer retweet
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:22 schreef TC03 het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 00:21:38Ruud Vormer is in gesprek met Club Brugge. Vormer kan een vierjarig contract tekenen bij de Belgische Eersteklasser. (NOS) reageer retweet
Zo, daar treft hij het mee. Niet eens zo'n verkeerde club dat Club Brugge.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:22 schreef TC03 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:22 schreef TC03 het volgende:
Precies. Gewoon verkopen. Alleen als je El Ahmadi kan binnen halen uiteraard. Bedankt en tot ziensquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo, daar treft hij het mee. Niet eens zo'n verkeerde club dat Club Brugge.
Ik zeg doen, komt hier waarschijnlijk toch niet meer aan veel speeltijd toe.
Ik verwacht echt morgen Ahmadi gepresenteerd te krijgen en een spits, zeker nu er minimaal 4 miljoen extra vrijkomt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Precies. Gewoon verkopen. Alleen als je El Ahmadi kan binnen halen uiteraard. Bedankt en tot ziens
Vormer levert ook nog wel een miljoen op denk ik?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Precies. Gewoon verkopen. Alleen als je El Ahmadi kan binnen halen uiteraard. Bedankt en tot ziens
Ben ik de enige die zich een beetje schaamt als er een erehaag wordt gehouden en de spelers bedankt worden door de supporters na de grootste wanprestatie sinds Feyenoord - De Graafschap of PSV - Feyenoord?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef Caland het volgende:
Ben ik de enige die zich een beetje schaamt als het 'wij gaan Europa in' door de Kuip galmt?
#dtv
Nooit joh gek, misschien 3 ton ofzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vormer levert ook nog wel een miljoen op denk ik?
nee, je staat niet alleenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef Caland het volgende:
Ben ik de enige die zich een beetje schaamt als het 'wij gaan Europa in' door de Kuip galmt?
#dtv
Vormer is een rasmongool die tikkies breed kan geven en met Toornstra compleet overbodig is geworden sinds die een afstandschot heeft en een goede vrije trap.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:26 schreef hoofdhead het volgende:
Vormer heeft vorig seizoen 8x90 minuten gespeeld.
Stats: 3 goals, 5 assists
Nee, kreeg echt PEC Zwolle of FC Groningen associaties. Daar waar ze zielsgelukkig zijn als ze Europees voetbal halen. Voor Feyenoord zou dat fucking vanzelfsprekend moeten zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef Caland het volgende:
#dtv
El Ahmadi moet wel goedkomen denk ik. Een spits komt niet meer vrees ik. Maakt ook niet uit want Te Vredequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik verwacht echt morgen Ahmadi gepresenteerd te krijgen en een spits, zeker nu er minimaal 4 miljoen extra vrijkomt.
Zou een goede deal zijn. Ben er niet rouwig om. Hij voegt niks toe maar hij heeft zich altijd correct opgesteld voor zover ik dat kan beoordelen. Lekker laten gaan dus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vormer levert ook nog wel een miljoen op denk ik?
Lekker belangrijk man. 6 europese wedstrijden. 3 keer thuis. 3 kansloze zuipsessie voor de thuiswedstrijd en wie weet nog een paar leuke tripjes. Mooi toch.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich een beetje schaamt als er een erehaag wordt gehouden en de spelers bedankt worden door de supporters na de grootste wanprestatie sinds Feyenoord - De Graafschap of PSV - Feyenoord?
#dtv
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Knalde wat mij betreft harder dan Krasnodar, was echt een topsfeer. je zal deze pot maar hebben laten schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |