Heerlijkquote:
Haha mooi, de ontlading was groot op het moment. Maar als je later weer ff bij zinnen bent gaat het eigenlijk nergens over. Als je gewoon blijft voetballen moet je met twee vingers in je neus hier 5-0 van kunnen winnen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:04 schreef XSbig het volgende:
De goals nog niet teruggezien maar vanaf mijn positie (Vak O) leken het alledrie fouten van Mulder. Is er al een samenvatting?
En tering wat een ontlading bij die goal van Manu.
Tot de 3-1 ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel kicke sfeertje in de Kuip vandaag. Lang geleden voor mijn gevoel.
Mwoh, die van Van Hooijdonk was wel van een ander niveautje. De tering.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:06 schreef Grifte het volgende:
Las het net al ergens, beetje het Van Hooijdonk moment voor een nieuwe generatie
Ik had eerlijk gezegd ook het gevoel dat het die kant op zou gaan. Die 3-1 kwam ook totaal uit de lucht vallenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Haha mooi, de ontlading was groot op het moment. Maar als je later weer ff bij zinnen bent gaat het eigenlijk nergens over. Als je gewoon blijft voetballen moet je met twee vingers in je neus hier 5-0 van kunnen winnen.
Zeker qua niveau, maar ik bedoel qua last-minute ontlading. Geeft ook wel aan hoe diep we gezonken waren natuurlijk, maar desalniettemin heerlijk ditquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, die van Van Hooijdonk was wel van een ander niveautje. De tering.
Dit idd. Had al snel de schaamte dat het zo ver moest komen vandaag.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, die van Van Hooijdonk was wel van een ander niveautje. De tering.
Mwah, je zag ze continu alle ballen terug spelen, geen drang naar voren. Feyenoord kennende weet je dan dat dit nooit lang goed kan gaan. Dat er dan weeeeer een vrije trap in vliegt bij Mulder maakt het standaard plaatje compleet. Zo'n keeper kan je niet serieus nemen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:08 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd ook het gevoel dat het die kant op zou gaan. Die 3-1 kwam ook totaal uit de lucht vallen
Gestoord die 4-3. Dit heb ik in mijn carriere als Feyenoordsupporter in deze hevigheid maximaal een keer of 4 meegemaakt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel kicke sfeertje in de Kuip vandaag. Lang geleden voor mijn gevoel.
http://foxsports.nl/video(...)rya-luhansk-4-3.htmlquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gestoord die 4-3. Dit heb ik in mijn carriere als Feyenoordsupporter in deze hevigheid maximaal een keer of 4 meegemaakt.
Ja want ik ben weer thuis. In de kuip was het b-i-z-a-rquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/video(...)rya-luhansk-4-3.html
Kan je dit filmpje zien?
Ervaring genoeg, er moet gewoon lijn komen in het spel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:14 schreef Dekatria het volgende:
Het team mist gewoon een leider die de boel over de streep kan trekken. Teveel jonkies met een paar nieuwe gasten en een Mulder dan kan je gewoon een 3-0 weggeven.
Yellow heb nog een paar dagen.
Misschien draaf ik door, maar misschien heeft een andere keeper nog wel meer prioriteit dan een nieuwe spits.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:14 schreef Dekatria het volgende:
Het team mist gewoon een leider die de boel over de streep kan trekken. Teveel jonkies met een paar nieuwe gasten en een Mulder dan kan je gewoon een 3-0 weggeven.
Yellow heb nog een paar dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |