Dit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Goede zaak. Gewoon de vraagprijs neerleggen op oppleuren.
jippiequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:34 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Nee, ik oordeel op basis van feiten en wat ik zie.
Een Vormer die altijd goed speelt en beslissend is geweest maar toch afgezeken wordt terwijl zijn stats meer dan 2x zo goed zijn dan die van Clasie.
Terecht, 10 miljoen is wel het minimale dat je moet krijgen voor Clasie.quote:
Ik bén RetRy.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:37 schreef Caland het volgende:
hoofhead is de blanke variant van Retry
Dezelfde geestesziekequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:37 schreef Caland het volgende:
hoofhead is de blanke variant van Retry
Ik post alleen feiten vriend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Ik herkende je dus al aan je kankerdebiele posts.
Toen ik dat zei kreeg ik ruzie met iemand op het vak. "KANUHHDERTIGHRRSS" o.i.d. Ben nog niet helemaal eruit wat hij nou precies wilde zeggen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:38 schreef Caland het volgende:
Ik vond alleen die Australiaan wel redelijk.
Wie moeten we halen man, we hebben 4 miljoen over.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:39 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Ik post alleen feiten vriend.
En Sven Van Beek was toch zo goed?
Ik heb gewoon 9 van de 10 keer gelijk, en jij kan dat niet handelen
Die 3-1 mag er ook nooit in hoor, evenals die 3-2.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:38 schreef Maastoren het volgende:
Die 3-3 jongens, die mag er toch nooit in? Tyfus zeg, wat moeten we nou met die Mulder?
Waarschijnlijk was hij zelf vorige week 40 geworden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toen ik dat zei kreeg ik ruzie met iemand op het vak. "KANUHHDERTIGHRRSS" o.i.d. Ben nog niet helemaal eruit wat hij nou precies wilde zeggen.
Pellè is weg en de dode spelsituaties vliegen ons weer vrolijk om de orenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die 3-1 mag er ook nooit in hoor, evenals die 3-2.
Waren allemaal fouten van de keeper, zoals gewoonlijk bij Mulder.
Zie de verdedigers ook kankeren op Mulder bij al die goals.
Als de dingen gebeuren die nu gebeuren ten aanzien van Mulder vanuit de spelersgroep, wéét je dat het klaar is. Die jongen mag gewoon nooit meer keepen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die 3-1 mag er ook nooit in hoor, evenals die 3-2.
Waren allemaal fouten van de keeper, zoals gewoonlijk bij Mulder.
Zie de verdedigers ook kankeren op Mulder bij al die goals.
Dit. Al was het met Pellè ook niet denderend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Pellè is weg en de dode spelsituaties vliegen ons weer vrolijk om de oren
Neu, maar hij kopte letterlijk 70-90% weg bij de eerste paal. Daarvoor was het een tijd onder Koeman echt schrikbarend, al zaten daar ook wat duels met Lamprou bij. Vanaf het moment dat Pellè bij de eerste paal/ iets voor de 16 ging staan ging het eigenlijk best redelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit. Al was het met Pellè ook niet denderend.
Hahn heeft schijnbaar gekeept bij die geheime Fortuna Sittard pot en 2 gigantische blunders gemaakt. De ene malloot voor de ander.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als de dingen gebeuren die nu gebeuren ten aanzien van Mulder vanuit de spelersgroep, wéét je dat het klaar is. Die jongen mag gewoon nooit meer keepen.
Ik help het hopen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als de dingen gebeuren die nu gebeuren ten aanzien van Mulder vanuit de spelersgroep, wéét je dat het klaar is. Die jongen mag gewoon nooit meer keepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |