Olympische Winterspelen 2014, WK 2018.....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat is een voorbeeld van Staten, net als Hitler n 1939 de OS organiseerde, om hun populariteit te vergroten bij de eigen bevolking als start voor een wereldoorlog
Zou wel tof zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Polen gaat niet gebeuren want navo
Uhm kerel... Je kent neem ik aan de foto's van de tanks die in Oekraine bij de rebellen rondrijden?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:54 schreef Smack10 het volgende:
Elk weldenkend persoon zou ook eerst wat achtergrondinformatie opzoeken in plaats van wat vette schreeuwende sensatiemakende krantenkoppen na te schreeuwen vanuit de onderbuik.
Daarom zeg ik dus ook dat die misschien nog eens een beetje proberen normaal te doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:54 schreef wunderbaum het volgende:
Brazilie organiseert liever grote evenementen als het WK en de Olympische Spelen ipv dat ze de armoede en ellende in de favelas bestrijden. Ook een bananenland.
Bleven ze hier ook maar weg...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:51 schreef mig72 het volgende:
[..]
Blijf dan maar lekker weg uit Rusland. Die willen je ook niet.
Dat komt omdat Poetin de media controleert en het Russische facebook en de politieke tegenstanders laat opsluitenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zegt iemand die pro-Rusland is![]()
Terwijl iedereen weet dat die Rusjes dom gehouden worden, waaronder jij.
Propaganda noemen we zoiets.
rol jij snel even over de kop met je auto richting de grens oid.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:10 schreef Scrummie het volgende:
FEEEEEYENOOOOOOOORD!![]()
![]()
![]()
TERUG NAAR LUHANSK JULLIE JA KUT SEPERATISTEN HAHAHHA
Die WK 2018 zie ik niet meer doorgaanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:57 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Olympische Winterspelen 2014, WK 2018.....
Zeker wel die organisatie is nog corrupter dan rusland.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Die WK 2018 zie ik niet meer doorgaan
De bewijzen stapelen zich op alleen het westen is uiterst terughoudend want het is het machtige Rusland hequote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:26 schreef theunderdog het volgende:
Maar Rusland is nu echt officieel Oekraïne binnengevallen begrijp ik?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:33 schreef .Exe het volgende:
[..]
De bewijzen stapelen zich op alleen het westen is uiterst terughoudend want het is het machtige Rusland he
Ik wil wel even een gigantische waslijst aan leugens van Kiev posten hoor, maar ook dat hebben jullie zelf de afgelopen 122 topics al zelf gedaan..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:59 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Liegen hoort nu eenmaal bij het spelletje dat Poetin aan het spelen is.
Nee. Wat nu echter wel min of te meer onomstotelijk vast staat is dat Rusland haar militaire personeel toestaat of zelfs aanmoedigt de separatisten uit ideële redenen bij te staan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:26 schreef theunderdog het volgende:
Maar Rusland is nu echt officieel Oekraïne binnengevallen begrijp ik?
maar de deelnemers doen niet mee, alleen Syrië en Venezuela en Cuba en Noord Koreaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:31 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Zeker wel die organisatie is nog corrupter dan rusland.
er kunnen wel vrijwilligers zijn net als Duitsland tegen Polen deed, maar het materieel komt toch echt van het legerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee. Wat nu echter wel min of te meer onomstotelijk vast staat is dat Rusland haar militaire personeel toestaat of zelfs aanmoedigt de separatisten uit ideële redenen bij te staan.
Niks mis mee, is gewoon handel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:36 schreef michaelmoore het volgende:
maar het materieel komt toch echt van het leger
Ja, klopt. humanitair staan ze de bevolking van oost oekraine bij.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee. Wat nu echter wel min of te meer onomstotelijk vast staat is dat Rusland haar militaire personeel toestaat of zelfs aanmoedigt de separatisten uit ideële redenen bij te staan.
Hoe noem je dit dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De vergelijking met Nederlandse vrijwilligers in Syrië, die zich bij het vrije Syrische leger aansloten vind ik toepasselijker. En uit dat voorbeeld blijkt dan ook meteen weer dat als het Rusland politiek niet aan zou staan dat die mensen daar heen gingen ze het de vrijwilligers een heel stuk lastiger zouden kunnen maken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er kunnen wel vrijwilligers zijn net als Duitsland tegen Polen deed, maar het materieel komt toch echt van het leger
Heeft zijn kleinkind dat getekend?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik wil wel even een gigantische waslijst aan leugens van Kiev posten hoor, maar ook dat hebben jullie zelf de afgelopen 122 topics al zelf gedaan..
Ik heb nog geen enkel bewijsstuk gezien, op wat slecht getekende vierkante tekeningetjes na.
Doet me denken aan het papiertje met de bom
Jij geloofd vermoedelijk alleen wat kameraad Poetin zegt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik wil wel even een gigantische waslijst aan leugens van Kiev posten hoor, maar ook dat hebben jullie zelf de afgelopen 122 topics al zelf gedaan..
Ik heb nog geen enkel bewijsstuk gezien, op wat slecht getekende vierkante tekeningetjes na.
Pantservoertuigen. Van Russische makelij misschien? In Amerika kan je als privépersoon ook een tank aanschaffen hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe noem je dit dan?
[ afbeelding ]
Leuk, maar bewijst imho nog niks. Foto kan "overal" gemaakt zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe noem je dit dan?
[ afbeelding ]
Ja precies, ahahahquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Pantservoertuigen. Van Russische makelij misschien? In Amerika kan je als privépersoon ook een tank aanschaffen hoor.
Oeh, er staat Sevastopol boven, dan zal het wel waar zijn!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe noem je dit dan?
[ afbeelding ]
En dat er nu dus modellen verschijnen die alleen rusland bezit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:46 schreef BaajGuardian het volgende:
Mensen trouwens, (90% van de westerlingen die tv kijkt) die niet begrijpen dat oekraine praktisch russisch terrein was wat betreft de etnische bevolking en russen die er werkten, infrastructureel verbonden waren.
En heel oekraine dus exact dezelfde materiëlen, leger-materiaal inbegrepen hebben als Rusland.
Alleen dan niet 'enmasse het nieuwste van het nieuwste, maar vaak net eentje ouder.
Die russen waren verdwaaldquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En dat er nu dus modellen verschijnen die alleen rusland bezit.
Dat er russische para's gevonden zijn tientallen kilometers van de grens.
Plus dat kamaraad putin hetzelfde spelletje heeft gespeeld op de krim.
Heb je deze modellen even geinspecteerd, en ook gezien dat ze met zn 4en op weg zijn naar kiev om daar de oorlog te winnen? Denk toch logisch na man.. een militair nuchtere strategist zal nooit zoiets fucking achterlijks doen, 4 tanks sturen naar een oorlogszone.. Die tanks doen exact wat er eerder gezegd is, een aftocht dekken tegen rapalje van de rechtse sektor, svoboda en westerse huurlingen, allen bewezen "officieel leger-deel" van kiev.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En dat er nu dus modellen verschijnen die alleen rusland bezit.
Dat er russische para's gevonden zijn tientallen kilometers van de grens.
Plus dat kamaraad putin hetzelfde spelletje heeft gespeeld op de krim.
Jij gelooft ook zeker dat Amerika Irak (opnieuw) binnen gevallen is omdat de meeste wapens van IS uit de V.S. komen.quote:
Ah dus nu zitten er wel russische tanks in ukraine.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb je deze modellen even geinspecteerd, en ook gezien dat ze met zn 4en op weg zijn naar kiev om daar de oorlog te winnen? Denk toch logisch na man.. een militair nuchtere strategist zal nooit zoiets fucking achterlijks doen, 4 tanks sturen naar een oorlogszone.. Die tanks doen exact wat er eerder gezegd is, een aftocht dekken tegen rapalje van de rechtse sektor, svoboda en westerse huurlingen, allen bewezen "officieel leger-deel" van kiev.
Uh?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jij gelooft ook zeker dat Amerika Irak (opnieuw) binnen gevallen is omdat de meeste wapens van IS uit de V.S. komen.
Ik pas je argument toe in een soortgelijke situatie in de hoop dat het alu-hoedje afgaat. Maar het is niet erg als je jouw hersens perse wilt beschermen tegen gedachtenbeheersende straling of iets dergelijks.quote:
50 jaar geleden ook al.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ah dus nu zitten er wel russische tanks in ukraine.
Ik heb een sterk vermoeden dat de bewijzen van een Russische invasie zich sterk gaan aftekenen rond Mariupol. Kijken hoe je dan lultquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Toch prima winnen die duitsers niet meer?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar de deelnemers doen niet mee, alleen Syrië en Venezuela en Cuba en Noord Korea
Waarom zou het alu-hoedje af moeten gaan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik pas je argument toe in een soortgelijke situatie in de hoop dat het alu-hoedje afgaat. Maar het is niet erg als je jouw hersens perse wilt beschermen tegen gedachtenbeheersende straling of iets dergelijks.
quote:
Die tanks komen allemaal uit ruslandquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ah dus nu zitten er wel russische tanks in ukraine.
Grappig, ik vind geloven dat rusland een gigantisch complot heeft om oekraine over te nemen en alle nonsens die kiev de wereld instuurt via twitter wat meteen bij ons op de voorpagina van de volkskrant komt nogal een aluhoedje zaak. Maar ik zal wel weer dromen denk ik, morgen word ik wakker en staat de wereld weer rechtop.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik pas je argument toe in een soortgelijke situatie in de hoop dat het alu-hoedje afgaat. Maar het is niet erg als je jouw hersens perse wilt beschermen tegen gedachtenbeheersende straling of iets dergelijks.
Bron?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb je deze modellen even geinspecteerd, en ook gezien dat ze met zn 4en op weg zijn naar kiev om daar de oorlog te winnen? Denk toch logisch na man.. een militair nuchtere strategist zal nooit zoiets fucking achterlijks doen, 4 tanks sturen naar een oorlogszone.. Die tanks doen exact wat er eerder gezegd is, een aftocht dekken tegen rapalje van de rechtse sektor, svoboda en westerse huurlingen, allen bewezen "officieel leger-deel" van kiev.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:54 schreef .Exe het volgende:
[..]
Ik heb een sterk vermoeden dat de bewijzen van een Russische invasie zich sterk gaan aftekenen rond Mariupol. Kijken hoe je dan lult
AL het militair materieel in oekraine is russisch.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
Die tanks komen allemaal uit rusland
godskolere ben je serieus?quote:
Toch leuk met 2k tanks en misschien maar een paar honderd operationeel omdat ze lekker bij de fabriek in rusland kunnen aankloppen voor reserve onderdelenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
AL het militair materieel in oekraine is russisch.
//nieuwsflits etc.
Ja, ik las een tijd terug iets over dat Blackwater (onder een nieuw management, met een andere naam) actief was in de Oekraine, maar dit is ontkend door de V.S. en verder ook niet bewezen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
godskolere ben je serieus?
Niks Kiev, eigen inzicht.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Net zoals alle bewijzen van voorgaande 20.000 berichten van kiev de afgelopen 3 maanden hoe de russen een invasie plegen?
Alsof oekraine zelfstandig was onder het vorige regime.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:03 schreef .Exe het volgende:
[..]
Niks Kiev, eigen inzicht.
Waar lullen we eigenlijk over, de Russische invasie is vanaf het moment dat de Krim werd ingenomen al een feit!
Dus waarom zoekt men nu nog naar bewijzen
Rechtse sektor die ingezet word in het oosten.quote:
Behalve dat dat geen invasie was, het is een russische marinebasis, met russische werkers, en russisch gezinde bevolking, welk zelf hebben gevraagd om protectie tegen pravvy en svoboda, welk plannen hadden om al naar het oosten en zuiden te trekken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:03 schreef .Exe het volgende:
[..]
Waar lullen we eigenlijk over, de Russische invasie is vanaf het moment dat de Krim werd ingenomen al een feit!
Technisch gezien heeft de Krim zich afgescheiden van de Oekraine en zich daarna bij Rusland aangesloten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:03 schreef .Exe het volgende:
[..]
Zolang de Oekraïne de enorme schulden heeft die het heeft zal het land toch niet zelfstandig kunnen opperen. Ze hebben zelfs al enorme stukken grond aan China moeten verpachten als ware ze een land in Afrika of een Bananenrepubliek in Zuid-Amerika.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:06 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Alsof oekraine zelfstandig was onder het vorige regime.
Maar goed een invasie tsja daar bedoel je toch mee dat het leger op een grote schaal binnenvalt wat tot nu toe uit blijft.
Als je hierin gelooft wel ja....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Behalve dat dat geen invasie was, het is een russische marinebasis, met russische werkers, en russisch gezinde bevolking, welk zelf hebben gevraagd om protectie tegen pravvy en svoboda, welk plannen hadden om al naar het oosten en zuiden te trekken.
Denk jij nu werkelijk dat als er een geweldadige staatsgreep is je dan zegt van "ok we gaan onze gehele basis hier ontmantelen en de bevolking overlaten aan de door de straten marcherende met nazi vlaggen (bewezen) mafkezen daar."
Zoja ben je niet goed bij je hoofd.
Dat wist ik niet dat ze stukken land hebben verkocht maar goed die stukken land zijn binnenkort toch van ruslandquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Technisch gezien heeft de Krim zich afgescheiden van de Oekraine en zich daarna bij Rusland aangesloten.
Dat we ontevreden zijn met de rol die Rusland in het conflict speelt is duidelijk, maar zolang we niet bereid zijn om onze relaties met Rusland compleet te vergallen is het onzinnig te zeggen dat Rusland met haar legers in de Oekraine aan het vechten is.
[..]
Zolang de Oekraïne de enorme schulden heeft die het heeft zal het land toch niet zelfstandig kunnen opperen. Ze hebben zelfs al enorme stukken grond aan China moeten verpachten als ware ze een land in Afrika of een Bananenrepubliek in Zuid-Amerika.
Deze post laat wel zien wat Russische propaganda kan doen. Ze waren de concentratiekampen al aan het bouwenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:29 schreef BaajGuardian het volgende:
rusland wil west oekraine uberhaupt niet, en kán dat ook niet meer omdat dat allang in handen is van westerse bankiersgilden dmv debt-bonds.
Het krim heeft zich zelf aangesloten bij de russische federatie uit desperatie, nogmaals.. wat moet je doen als er een geweldadige staatsgreep is gelegd op de regering door mensen die niet bepaald gezind zijn naar je etnischiteit?
Stel oost friesland zou een gigantische marinebasis hebben van duitsland, er zijn duitse eilanden die ook friestalig zijn trouwens dus zo gek is dat niet. En er zouden overal duitse mensen wonen in friesland, iedereen kent elkaar een beetje, het is gewoon ons kent ons verder.
Wat als dan morgen den-haag overgenomen word door anti-friezen en anti-duitsers die heel friesland het liefst in de as leggen en hier ook wetten voor doorduwen dat duits er niet meer een officiele taal mag zijn, en ook rapalje organiseren om op te trekken naar friesland.
Denk je dan dat het duitsgezinde bestuur in friesland dan zegt van "alle infrastructuur breken we af, en we laten ons massaal afmaken" of dat ze dan smeken aan duitsland om ze te beschermen.
Want dat is dus de exacte situatie geweest in het krim mbt Rusland.
Niks geen 'invasie'
Russische infrastructuur met russische en russisch gezinde mensen die om hulp smeekten bij rusland om niet afgemoord te worden, of anders benadeeld te worden door de coupe plegers in kiev.
Nou echt geweldig lijkt het me niet om onder dat kut bewind te staan als je rus bent in oekraine.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Deze post laat wel zien wat Russische propaganda kan doen. Ze waren de concentratiekampen al aan het bouwen
Verpachten is iets anders dan verkopen hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:22 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dat wist ik niet dat ze stukken land hebben verkocht maar goed die stukken land zijn binnenkort toch van rusland
Als je denkt dat Oekraïne genocide ging plegen daar dan ben je niet goed bij je hoofd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:35 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou echt geweldig lijkt het me niet om onder dat kut bewind te staan als je rus bent in oekraine.
Zucht....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Deze post laat wel zien wat Russische propaganda kan doen. Ze waren de concentratiekampen al aan het bouwen
Ah ja natuurlijk zoals bij die boeren?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:36 schreef .Exe het volgende:
[..]
Verpachten is iets anders dan verkopen hoor
Dat denk ik niet maar geweldig lijkt het me niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:36 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Als je denkt dat Oekraïne genocide ging plegen daar dan ben je niet goed bij je hoofd.
Polen en oost europa niet te vergeten die zijn het meest kwetsbaar.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:43 schreef Fossieltje het volgende:
De Russen zijn goed getraind in informatieoorlogen. Langzaam zetten ze steeds een stapje verder. Maar waar ligt ook de grens? De Krim en Oost-Oekraïne leveren alleen veel sancties op. Het lijkt erop dat de echte grens pas bij een invasie op NAVO-gebied ligt. Vandaar waarschijnlijk dat Zweden en Finland versneld richting de NAVO kruipen.
Och wind je niet zo op, het was een beetje grappig en ironisch bedoeld of eindig je in een Gulag als je iets verkeerds leest over de grote leider?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:30 schreef mig72 het volgende:
Kan die kutTT aangepast worden? Het is niet Poetin tegen de wereld aangezien China, Iran, N Korea, India, Brazilie, en Venezuela hem niet snel de rug zullen toekeren. Die vormen een solidairiteitsblok.
Hier is buiten 1 domme taalwet die gelijk een veto kreeg van de president en nooit een meerderheid in het parlement totaal geen bewijs voor. Het was in principe de zoveelste Oekrainse revolutie (op een soort gelijke manier is ooit Yanukovich zelf in het zadel gekomen en Lukashenko weggeschopt etc,). Van wat je leest, ziet, hoort uit allerlei bronnen is dat de bevolking in Oost Oekraine helemaal niet zit te wachten op seperatisten en een oorlog met Rusland en ze in Kiev maar wat graag van het corrupte parlement af willen en nieuwe verkiezingen gaan uitschrijven.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Russische infrastructuur met russische en russisch gezinde mensen die om hulp smeekten bij rusland om niet afgemoord te worden, of anders benadeeld te worden door de coupe plegers in kiev.
De Russen hadden het bij de Krim moeten houden en uiteindelijk zal het ook wel zo uitpakken, na duizenden onnodige doden, dat alleen de Krim deel van Rusland wordt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Behalve dat dat geen invasie was, het is een russische marinebasis, met russische werkers, en russisch gezinde bevolking, welk zelf hebben gevraagd om protectie tegen pravvy en svoboda, welk plannen hadden om al naar het oosten en zuiden te trekken.
Denk jij nu werkelijk dat als er een geweldadige staatsgreep is je dan zegt van "ok we gaan onze gehele basis hier ontmantelen en de bevolking overlaten aan de door de straten marcherende met nazi vlaggen (bewezen) mafkezen daar."
Zoja ben je niet goed bij je hoofd.
http://www.ibtimes.co.uk/(...)un-president-1439324quote:The message from Pravy Sektor on Vkontakte said: “Bloodshed unifies the Ukrainian and Caucasus people. Many Ukrainians, weapons in hand, as well as other Caucasian people, supported the Chechens in their war for independence, and now is the time to support Ukraine. As the Right Sector (Pravy Sektor) leader I’m calling to activate your war—Russia is not as strong [as people] think, now we have a [winning] chance, take advantage of it.”
The post disappeared soon after it went up, and Pravy Sektor said in a statement that its account had been hacked. It’s entirely possible that the post on Vkontakte was fabricated and was part of the larger propaganda war between Russia and the Ukraine. (We reported earlier today that pro-Ukranian hackers briefly took over the pro-Russia site Russia Today this weekend.) What better way to fragment a group like Pravy Sektor than to suggest that it is willing to team up with Islamic mercenaries.
Yet at the same time, the Al-Qaeda-affiliated news outlet KavkazCenter had reports suggesting that several Chechen groups may have already deployed to Crimea and that their job is to organize a series of bloody provocations. The outlet is often the first to publish activities of the Islamic Emirate Caucuses (the Al-Qaeda affiliated group in Chechnya).
Pravy Sektor has also tried to solicit action from the Tatar community in Crimea through social media. Tatars, an Turkic ethnic minority in Russia, Ukraine, Turkey, Kazakhstan and Uzbekistan, have a long and tortured history with the Russian Empire going back hundreds of years. But following the collapse of the Soviet Union they found relative autonomy with Ukraine. Today they make up 12% of the Crimean population.
The Pravy Sektor post on Vkontakte warned that Russian authorities were planning a massacre on the Crimean Tatar community, an anti-Russian Muslim minority. It claimed Crimean authorities have instructed hospitals to prepare for large numbers of killed and wounded.
Nah why stop now?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:46 schreef .Exe het volgende:
[..]
De Russen hadden het bij de Krim moeten houden en uiteindelijk zal het ook wel zo uitpakken, na duizenden onnodige doden, dat alleen de Krim deel van Rusland wordt.
Enige wat ik hierover kan zeggen is dat Poetin mischien beter er aan doet om heel oost oekraine te laten afslachten en zijn eer doorslikt, in de hoop dat de wereld hier zo van zal walgen dat het zich eindelijk tegen de werkelijke aanstichters en uitvoerders keert.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:46 schreef Nintex het volgende:
[..]
Och wind je niet zo op, het was een beetje grappig en ironisch bedoeld of eindig je in een Gulag als je iets verkeerds leest over de grote leider?
[..]
Hier is buiten 1 domme taalwet die gelijk een veto kreeg van de president en nooit een meerderheid in het parlement totaal geen bewijs voor. Het was in principe de zoveelste Oekrainse revolutie (op een soort gelijke manier is ooit Yanukovich zelf in het zadel gekomen en Lukashenko weggeschopt etc,). Van wat je leest, ziet, hoort uit allerlei bronnen is dat de bevolking in Oost Oekraine helemaal niet zit te wachten op seperatisten en een oorlog met Rusland en ze in Kiev maar wat graag van het corrupte parlement af willen en nieuwe verkiezingen gaan uitschrijven.
Daarnaast werken de acties van Rusland op dit moment alleen maar averechts op het gebied van NAVO en EU samenwerking binnen Europa. Echter zit Putin nu op een punt waarbij hij niet meer terug kan zonder veel gezichtsverlies. Iets waar Duitsland rekening mee heeft gehouden, maar Oekraine zelf en of de Amerikanen totaal niet.
Verkiezingsretoriek en Timoshenko is niet eens aan de macht gekomen of moeten we de atoomoorlog dreiging van de Russen op RT ook serieus gaan nemen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
http://www.ibtimes.co.uk/(...)un-president-1439324
Ook fantastisch boekdelen sprekende reactie op de uitslag van het referendum uiteraard.
http://rt.com/news/tymoshenko-calls-destroy-russia-917/
Nog wat nasleep, relevant.
[vid] Timosjenko: 'Poetin door kop schieten'
""Ik zal de hele wereld (tegen Rusland) aanvoeren, zo gauw ik het kan, opdat verdomme van Rusland nog geen brandend veld overblijft."" -Tymoshenko.
"RT reported about the “Russian invasion of Crimea” and the collusion of the western media as follows: Ukraine’s statement at the UN that 16,000 Russian soldiers have been deployed to Crimea has caused a frenzy among Western media which chooses to ignore that those troops have been there since the late 1990s in accordance with a Kiev-Moscow agreement. Western media describes the situation in the Autonomous Republic of Crimea as if a full-scale Russian invasion were under way, with headlines like: “Ukraine says Russia sent 16,000 troops to Crimea” and “Ukraine crisis deepens as Russia sends more troops into Crimea,” as well as “What can Obama do about Russia's invasion of Crimea?”It seems they have chosen to simply ignore the fact that those Russian troops have been stationed in Crimea for over a decade. Russia’s representative to the UN, Vitaly Churkin, reminded on Tuesday that the deal surrounding the Black Sea Fleet allows Russia to station a contingent of up to 25,000 troops in Ukraine. However, US and British media have mostly chosen to turn a deaf ear.”
"
p.s. http://www.elsevier.nl/Bu(...)s-conflict-1473257W/
Tering jij bent echt brainwashed, ik geef het opquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Enige wat ik hierover kan zeggen is dat Poetin mischien beter er aan doet om heel oost oekraine te laten afslachten en zijn eer doorslikt, in de hoop dat de wereld hier zo van zal walgen dat het zich eindelijk tegen de werkelijke aanstichters en uitvoerders keert.
Doe ns normaal manquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:51 schreef mig72 het volgende:
Gewoon de Krim en Oost Oekraïne afstaan aan Rusland. Probleem opgelost en iedereen blij. Dat gebied behoorde trouwens ook al eeuwen lang bij Rusland en is bevolkt door voornamelijk hen.
Waarschijnlijk wil Rusland het niet eens en probeert alleen maar vrede te stichten.
Hoe lang gingen de Amerikanen Irak bezetten alweer? 10 jaar+ ? Ok dan. Dit is letterlijk niets.
Dat was al lang bekendquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:54 schreef .Exe het volgende:
[..]
Tering jij bent echt brainwashed, ik geef het op
Dan had de Oekraïne nu een associatieverdrag met Rusland getekend ... en dat is slecht ... omdat redenen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:58 schreef hmmmmmmm het volgende:
Als die klote coup niet was gepleegd dan hadden we nu geen oorlog daar.
Als Rusland niet een ander land in had gevallen dan hadden we nu geen oorlog gehad.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:58 schreef hmmmmmmm het volgende:
Coup op je hoofdquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:58 schreef hmmmmmmm het volgende:
Het is letterlijk honderden jaren geleden geleden dat Rusland (afzonderlijk en niet als een onderdeel van de Sovjet Unie) de oorlog aan een ander land heeft verklaard.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:00 schreef Zith het volgende:
Als Rusland niet een ander land in had gevallen dan hadden we nu geen oorlog gehad.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is letterlijk honderden jaren geleden geleden dat Rusland (afzonderlijk en niet als een onderdeel van de Sovjet Unie) de oorlog aan een ander land heeft verklaard.
Ik denk dat je wat tymoshenko zei serieuzer kunt nemen dan wat RT zegt over atoomoorlogen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:53 schreef Nintex het volgende:
[..]
Verkiezingsretoriek en Timoshenko is niet eens aan de macht gekomen of moeten we de atoomoorlog dreiging van de Russen op RT ook serieus gaan nemen?
Daarnaast is er een verschil tussen troepen op de Krim hebben en Oekrainse legerbasissen blokkeren en het leger de kant te laat kiezen van de rebellen. De Russen hadden zich in deze neutraal kunnen opstellen, maar de wetjes om de Krim te annexeren werden door het parlement geraasd.
Ja want het "officiele leger" van kiev schiet met papieren vogeltjes op oost oekrainse dorpen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:54 schreef .Exe het volgende:
[..]
Tering jij bent echt brainwashed, ik geef het op
En dat is relevant want?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is letterlijk honderden jaren geleden geleden dat Rusland (afzonderlijk en niet als een onderdeel van de Sovjet Unie) de oorlog aan een ander land heeft verklaard.
Papieren vogeltjes doen niet zoveel tegen mensen die jou land bezetten. Burgerslachtoffers heb je altijd bij een oorlog.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja want het "officiele leger" van kiev schiet met papieren vogeltjes op oost oekrainse dorpen.
Oké, de Sovjet-Unie verklaarde de oorlog aan nazi-Duitsland, het keizerrijk Japan en misschien ook aan Finland en Polen?quote:
Klopt, maar dan hadden we ook geen blokkade tegen rusland om (eerst syrie en dan) iran te kunnen 'inpakken'.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:58 schreef hmmmmmmm het volgende:
Poetin is ook niet alleen maar slecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:03 schreef mig72 het volgende:
Al deze prowesterse idioten hier geven blijk van hun hersenspoeling door westerse media jarenlang. Rusland is een van de weinig moreel integer landen wereld.
Wie heeft dat conflict in Syrië netjes bemiddeld alweer toen de VS op de rand stond van bombardementen? Poetin:
http://www.joop.nl/wereld(...)lomatiek_schaakspel/
Alleen daarom al zou Poetin de Nobelprijs moeten verdienen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:01 schreef .Exe het volgende:
[..]
Coup op je hoofd![]()
De Oekrainiers schreeuwden om democratie.
Doe eens niet zo achterlijk joh. Sinds wanneer boeien oorlogsverklaringen? Ontken je dat er Russische soldaten in oekraine zijn nu?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Oké, de Sovjet-Unie verklaarde de oorlog aan nazi-Duitsland, het keizerrijk Japan en misschien ook aan Finland en Polen?
Maar 'ónze leiders hebben een hele stevige mand.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:06 schreef .Exe het volgende:
[..]
Poetin is ook niet alleen maar slecht natuurlijk.
Wel is hij een uitgesproken leugenaar, hypocriet en gluiperd.
Hij valt hard door de mand voor het oog van miljarden aardbewoners
Dat verwacht ik ook. Oost Oekraine gaat naar Rusland. West gaat naar EU (zogenaamd zelfbestuur maar toch een marionnetje).quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:06 schreef Fossieltje het volgende:
Feit is dat een behoorlijk deel van Oost-Oekraïne pro-Russisch is. Volgens mij willen alle mensen in Oekraïne een beter leven, alleen het ene deel verwacht het van de EU en het andere deel van Rusland. Ze hadden beter gezamenlijk aan hun eigen land kunnen werken, in plaats de gouden bergen van EU of Rusland af te wachten. Zoiets komt altijd voor een prijs. Helaas is het nu te laat. Ik verwacht een splitsing van Oekraïne.
De kogels en de lethargie van het leger hielpen ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:01 schreef .Exe het volgende:
[..]
Coup op je hoofd![]()
De Oekrainiers schreeuwden om democratie.
Als de Nederlanders zo hard hadden geschreeuwd dan was hier de regering ook afgetreden.
Ontken jij dat er vitamines in bananen zitten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:07 schreef Zith het volgende:
[..]
Ontken je dat er Russische soldaten in oekraine zijn nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |