Pantservoertuigen. Van Russische makelij misschien? In Amerika kan je als privépersoon ook een tank aanschaffen hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe noem je dit dan?
[ afbeelding ]
Leuk, maar bewijst imho nog niks. Foto kan "overal" gemaakt zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe noem je dit dan?
[ afbeelding ]
Ja precies, ahahahquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Pantservoertuigen. Van Russische makelij misschien? In Amerika kan je als privépersoon ook een tank aanschaffen hoor.
Oeh, er staat Sevastopol boven, dan zal het wel waar zijn!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe noem je dit dan?
[ afbeelding ]
En dat er nu dus modellen verschijnen die alleen rusland bezit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:46 schreef BaajGuardian het volgende:
Mensen trouwens, (90% van de westerlingen die tv kijkt) die niet begrijpen dat oekraine praktisch russisch terrein was wat betreft de etnische bevolking en russen die er werkten, infrastructureel verbonden waren.
En heel oekraine dus exact dezelfde materiëlen, leger-materiaal inbegrepen hebben als Rusland.
Alleen dan niet 'enmasse het nieuwste van het nieuwste, maar vaak net eentje ouder.
Die russen waren verdwaaldquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En dat er nu dus modellen verschijnen die alleen rusland bezit.
Dat er russische para's gevonden zijn tientallen kilometers van de grens.
Plus dat kamaraad putin hetzelfde spelletje heeft gespeeld op de krim.
Heb je deze modellen even geinspecteerd, en ook gezien dat ze met zn 4en op weg zijn naar kiev om daar de oorlog te winnen? Denk toch logisch na man.. een militair nuchtere strategist zal nooit zoiets fucking achterlijks doen, 4 tanks sturen naar een oorlogszone.. Die tanks doen exact wat er eerder gezegd is, een aftocht dekken tegen rapalje van de rechtse sektor, svoboda en westerse huurlingen, allen bewezen "officieel leger-deel" van kiev.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En dat er nu dus modellen verschijnen die alleen rusland bezit.
Dat er russische para's gevonden zijn tientallen kilometers van de grens.
Plus dat kamaraad putin hetzelfde spelletje heeft gespeeld op de krim.
Jij gelooft ook zeker dat Amerika Irak (opnieuw) binnen gevallen is omdat de meeste wapens van IS uit de V.S. komen.quote:
Ah dus nu zitten er wel russische tanks in ukraine.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb je deze modellen even geinspecteerd, en ook gezien dat ze met zn 4en op weg zijn naar kiev om daar de oorlog te winnen? Denk toch logisch na man.. een militair nuchtere strategist zal nooit zoiets fucking achterlijks doen, 4 tanks sturen naar een oorlogszone.. Die tanks doen exact wat er eerder gezegd is, een aftocht dekken tegen rapalje van de rechtse sektor, svoboda en westerse huurlingen, allen bewezen "officieel leger-deel" van kiev.
Uh?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jij gelooft ook zeker dat Amerika Irak (opnieuw) binnen gevallen is omdat de meeste wapens van IS uit de V.S. komen.
Ik pas je argument toe in een soortgelijke situatie in de hoop dat het alu-hoedje afgaat. Maar het is niet erg als je jouw hersens perse wilt beschermen tegen gedachtenbeheersende straling of iets dergelijks.quote:
50 jaar geleden ook al.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ah dus nu zitten er wel russische tanks in ukraine.
Ik heb een sterk vermoeden dat de bewijzen van een Russische invasie zich sterk gaan aftekenen rond Mariupol. Kijken hoe je dan lultquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik wil wel even een gigantische waslijst aan leugens van Kiev posten hoor, maar ook dat hebben jullie zelf de afgelopen 122 topics al zelf gedaan..
Ik heb nog geen enkel bewijsstuk gezien, op wat slecht getekende vierkante tekeningetjes na.
Doet me denken aan het papiertje met de bom
Toch prima winnen die duitsers niet meer?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar de deelnemers doen niet mee, alleen Syrië en Venezuela en Cuba en Noord Korea
Waarom zou het alu-hoedje af moeten gaan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik pas je argument toe in een soortgelijke situatie in de hoop dat het alu-hoedje afgaat. Maar het is niet erg als je jouw hersens perse wilt beschermen tegen gedachtenbeheersende straling of iets dergelijks.
quote:
Die tanks komen allemaal uit ruslandquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ah dus nu zitten er wel russische tanks in ukraine.
Grappig, ik vind geloven dat rusland een gigantisch complot heeft om oekraine over te nemen en alle nonsens die kiev de wereld instuurt via twitter wat meteen bij ons op de voorpagina van de volkskrant komt nogal een aluhoedje zaak. Maar ik zal wel weer dromen denk ik, morgen word ik wakker en staat de wereld weer rechtop.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik pas je argument toe in een soortgelijke situatie in de hoop dat het alu-hoedje afgaat. Maar het is niet erg als je jouw hersens perse wilt beschermen tegen gedachtenbeheersende straling of iets dergelijks.
Bron?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb je deze modellen even geinspecteerd, en ook gezien dat ze met zn 4en op weg zijn naar kiev om daar de oorlog te winnen? Denk toch logisch na man.. een militair nuchtere strategist zal nooit zoiets fucking achterlijks doen, 4 tanks sturen naar een oorlogszone.. Die tanks doen exact wat er eerder gezegd is, een aftocht dekken tegen rapalje van de rechtse sektor, svoboda en westerse huurlingen, allen bewezen "officieel leger-deel" van kiev.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:54 schreef .Exe het volgende:
[..]
Ik heb een sterk vermoeden dat de bewijzen van een Russische invasie zich sterk gaan aftekenen rond Mariupol. Kijken hoe je dan lult
AL het militair materieel in oekraine is russisch.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
Die tanks komen allemaal uit rusland
godskolere ben je serieus?quote:
Toch leuk met 2k tanks en misschien maar een paar honderd operationeel omdat ze lekker bij de fabriek in rusland kunnen aankloppen voor reserve onderdelenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
AL het militair materieel in oekraine is russisch.
//nieuwsflits etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |