Olympische Winterspelen 2014, WK 2018.....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat is een voorbeeld van Staten, net als Hitler n 1939 de OS organiseerde, om hun populariteit te vergroten bij de eigen bevolking als start voor een wereldoorlog
Zou wel tof zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Polen gaat niet gebeuren want navo
Uhm kerel... Je kent neem ik aan de foto's van de tanks die in Oekraine bij de rebellen rondrijden?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:54 schreef Smack10 het volgende:
Elk weldenkend persoon zou ook eerst wat achtergrondinformatie opzoeken in plaats van wat vette schreeuwende sensatiemakende krantenkoppen na te schreeuwen vanuit de onderbuik.
Daarom zeg ik dus ook dat die misschien nog eens een beetje proberen normaal te doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:54 schreef wunderbaum het volgende:
Brazilie organiseert liever grote evenementen als het WK en de Olympische Spelen ipv dat ze de armoede en ellende in de favelas bestrijden. Ook een bananenland.
Bleven ze hier ook maar weg...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:51 schreef mig72 het volgende:
[..]
Blijf dan maar lekker weg uit Rusland. Die willen je ook niet.
Dat komt omdat Poetin de media controleert en het Russische facebook en de politieke tegenstanders laat opsluitenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zegt iemand die pro-Rusland is![]()
Terwijl iedereen weet dat die Rusjes dom gehouden worden, waaronder jij.
Propaganda noemen we zoiets.
rol jij snel even over de kop met je auto richting de grens oid.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:10 schreef Scrummie het volgende:
FEEEEEYENOOOOOOOORD!![]()
![]()
![]()
TERUG NAAR LUHANSK JULLIE JA KUT SEPERATISTEN HAHAHHA
Die WK 2018 zie ik niet meer doorgaanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:57 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Olympische Winterspelen 2014, WK 2018.....
Zeker wel die organisatie is nog corrupter dan rusland.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Die WK 2018 zie ik niet meer doorgaan
De bewijzen stapelen zich op alleen het westen is uiterst terughoudend want het is het machtige Rusland hequote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:26 schreef theunderdog het volgende:
Maar Rusland is nu echt officieel Oekraïne binnengevallen begrijp ik?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:33 schreef .Exe het volgende:
[..]
De bewijzen stapelen zich op alleen het westen is uiterst terughoudend want het is het machtige Rusland he
Ik wil wel even een gigantische waslijst aan leugens van Kiev posten hoor, maar ook dat hebben jullie zelf de afgelopen 122 topics al zelf gedaan..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:59 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Liegen hoort nu eenmaal bij het spelletje dat Poetin aan het spelen is.
Nee. Wat nu echter wel min of te meer onomstotelijk vast staat is dat Rusland haar militaire personeel toestaat of zelfs aanmoedigt de separatisten uit ideële redenen bij te staan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:26 schreef theunderdog het volgende:
Maar Rusland is nu echt officieel Oekraïne binnengevallen begrijp ik?
maar de deelnemers doen niet mee, alleen Syrië en Venezuela en Cuba en Noord Koreaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:31 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Zeker wel die organisatie is nog corrupter dan rusland.
er kunnen wel vrijwilligers zijn net als Duitsland tegen Polen deed, maar het materieel komt toch echt van het legerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee. Wat nu echter wel min of te meer onomstotelijk vast staat is dat Rusland haar militaire personeel toestaat of zelfs aanmoedigt de separatisten uit ideële redenen bij te staan.
Niks mis mee, is gewoon handel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:36 schreef michaelmoore het volgende:
maar het materieel komt toch echt van het leger
Ja, klopt. humanitair staan ze de bevolking van oost oekraine bij.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee. Wat nu echter wel min of te meer onomstotelijk vast staat is dat Rusland haar militaire personeel toestaat of zelfs aanmoedigt de separatisten uit ideële redenen bij te staan.
Hoe noem je dit dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De vergelijking met Nederlandse vrijwilligers in Syrië, die zich bij het vrije Syrische leger aansloten vind ik toepasselijker. En uit dat voorbeeld blijkt dan ook meteen weer dat als het Rusland politiek niet aan zou staan dat die mensen daar heen gingen ze het de vrijwilligers een heel stuk lastiger zouden kunnen maken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er kunnen wel vrijwilligers zijn net als Duitsland tegen Polen deed, maar het materieel komt toch echt van het leger
Heeft zijn kleinkind dat getekend?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik wil wel even een gigantische waslijst aan leugens van Kiev posten hoor, maar ook dat hebben jullie zelf de afgelopen 122 topics al zelf gedaan..
Ik heb nog geen enkel bewijsstuk gezien, op wat slecht getekende vierkante tekeningetjes na.
Doet me denken aan het papiertje met de bom
Jij geloofd vermoedelijk alleen wat kameraad Poetin zegt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik wil wel even een gigantische waslijst aan leugens van Kiev posten hoor, maar ook dat hebben jullie zelf de afgelopen 122 topics al zelf gedaan..
Ik heb nog geen enkel bewijsstuk gezien, op wat slecht getekende vierkante tekeningetjes na.
Doet me denken aan het papiertje met de bom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |