abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143935514
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:57 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

godskolere ben je serieus? }:|
Ja, ik las een tijd terug iets over dat Blackwater (onder een nieuw management, met een andere naam) actief was in de Oekraine, maar dit is ontkend door de V.S. en verder ook niet bewezen.
“An interesting thing is a good thing.”
  donderdag 28 augustus 2014 @ 23:03:03 #252
426473 .Exe
And Justice for All
pi_143935625
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:56 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

:')

Net zoals alle bewijzen van voorgaande 20.000 berichten van kiev de afgelopen 3 maanden hoe de russen een invasie plegen?
Niks Kiev, eigen inzicht.
Waar lullen we eigenlijk over, de Russische invasie is vanaf het moment dat de Krim werd ingenomen al een feit!
Dus waarom zoekt men nu nog naar bewijzen :?
pi_143935760
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:03 schreef .Exe het volgende:

[..]

Waar lullen we eigenlijk over, de Russische invasie is vanaf het moment dat de Krim werd ingenomen al een feit!
Alsof oekraine zelfstandig was onder het vorige regime.
Maar goed een invasie tsja daar bedoel je toch mee dat het leger op een grote schaal binnenvalt wat tot nu toe uit blijft.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 23:06:51 #254
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143935770
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:55 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Bron?
Rechtse sektor die ingezet word in het oosten.
http://www.standartnews.com/english /read/bild_am_sonntag_400_elite_us_commandos_help_kiev_in_ukraine-3612.html Academi in oekraine, in eerste instantie op de EU banker transitie goed te laten verlopen.
Svoboda die politiek even op recruitment hamert.

De rest zoek je zelf maar op. oid.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 23:08:09 #255
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143935813
quote:

[..]

Behalve dat dat geen invasie was, het is een russische marinebasis, met russische werkers, en russisch gezinde bevolking, welk zelf hebben gevraagd om protectie tegen pravvy en svoboda, welk plannen hadden om al naar het oosten en zuiden te trekken.

Denk jij nu werkelijk dat als er een geweldadige staatsgreep is je dan zegt van "ok we gaan onze gehele basis hier ontmantelen en de bevolking overlaten aan de door de straten marcherende met nazi vlaggen (bewezen) mafkezen daar."

Zoja ben je niet goed bij je hoofd.
pi_143936063
quote:

[..]

Technisch gezien heeft de Krim zich afgescheiden van de Oekraine en zich daarna bij Rusland aangesloten.
Dat we ontevreden zijn met de rol die Rusland in het conflict speelt is duidelijk, maar zolang we niet bereid zijn om onze relaties met Rusland compleet te vergallen is het onzinnig te zeggen dat Rusland met haar legers in de Oekraine aan het vechten is.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:06 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Alsof oekraine zelfstandig was onder het vorige regime.
Maar goed een invasie tsja daar bedoel je toch mee dat het leger op een grote schaal binnenvalt wat tot nu toe uit blijft.
Zolang de Oekraïne de enorme schulden heeft die het heeft zal het land toch niet zelfstandig kunnen opperen. Ze hebben zelfs al enorme stukken grond aan China moeten verpachten als ware ze een land in Afrika of een Bananenrepubliek in Zuid-Amerika.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_143936322
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:08 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Behalve dat dat geen invasie was, het is een russische marinebasis, met russische werkers, en russisch gezinde bevolking, welk zelf hebben gevraagd om protectie tegen pravvy en svoboda, welk plannen hadden om al naar het oosten en zuiden te trekken.

Denk jij nu werkelijk dat als er een geweldadige staatsgreep is je dan zegt van "ok we gaan onze gehele basis hier ontmantelen en de bevolking overlaten aan de door de straten marcherende met nazi vlaggen (bewezen) mafkezen daar."

Als je hierin gelooft wel ja....
  donderdag 28 augustus 2014 @ 23:22:16 #258
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143936331
pi_143936341
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:15 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Technisch gezien heeft de Krim zich afgescheiden van de Oekraine en zich daarna bij Rusland aangesloten.
Dat we ontevreden zijn met de rol die Rusland in het conflict speelt is duidelijk, maar zolang we niet bereid zijn om onze relaties met Rusland compleet te vergallen is het onzinnig te zeggen dat Rusland met haar legers in de Oekraine aan het vechten is.

[..]

Zolang de Oekraïne de enorme schulden heeft die het heeft zal het land toch niet zelfstandig kunnen opperen. Ze hebben zelfs al enorme stukken grond aan China moeten verpachten als ware ze een land in Afrika of een Bananenrepubliek in Zuid-Amerika.
Dat wist ik niet dat ze stukken land hebben verkocht maar goed die stukken land zijn binnenkort toch van rusland :P
  donderdag 28 augustus 2014 @ 23:29:35 #260
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143936616
rusland wil west oekraine uberhaupt niet, en kán dat ook niet meer omdat dat allang in handen is van westerse bankiersgilden dmv debt-bonds.

Het krim heeft zich zelf aangesloten bij de russische federatie uit desperatie, nogmaals.. wat moet je doen als er een geweldadige staatsgreep is gelegd op de regering door mensen die niet bepaald gezind zijn naar je etnischiteit?

Stel oost friesland zou een gigantische marinebasis hebben van duitsland, er zijn duitse eilanden die ook friestalig zijn trouwens dus zo gek is dat niet. En er zouden overal duitse mensen wonen in friesland, iedereen kent elkaar een beetje, het is gewoon ons kent ons verder.
Wat als dan morgen den-haag overgenomen word door anti-friezen en anti-duitsers die heel friesland het liefst in de as leggen en hier ook wetten voor doorduwen dat duits er niet meer een officiele taal mag zijn, en ook rapalje organiseren om op te trekken naar friesland.

Denk je dan dat het duitsgezinde bestuur in friesland dan zegt van "alle infrastructuur breken we af, en we laten ons massaal afmaken" of dat ze dan smeken aan duitsland om ze te beschermen.

Want dat is dus de exacte situatie geweest in het krim mbt Rusland.

Niks geen 'invasie'

Russische infrastructuur met russische en russisch gezinde mensen die om hulp smeekten bij rusland om niet afgemoord te worden, of anders benadeeld te worden door de coupe plegers in kiev.
pi_143936798
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:29 schreef BaajGuardian het volgende:
rusland wil west oekraine uberhaupt niet, en kán dat ook niet meer omdat dat allang in handen is van westerse bankiersgilden dmv debt-bonds.

Het krim heeft zich zelf aangesloten bij de russische federatie uit desperatie, nogmaals.. wat moet je doen als er een geweldadige staatsgreep is gelegd op de regering door mensen die niet bepaald gezind zijn naar je etnischiteit?

Stel oost friesland zou een gigantische marinebasis hebben van duitsland, er zijn duitse eilanden die ook friestalig zijn trouwens dus zo gek is dat niet. En er zouden overal duitse mensen wonen in friesland, iedereen kent elkaar een beetje, het is gewoon ons kent ons verder.
Wat als dan morgen den-haag overgenomen word door anti-friezen en anti-duitsers die heel friesland het liefst in de as leggen en hier ook wetten voor doorduwen dat duits er niet meer een officiele taal mag zijn, en ook rapalje organiseren om op te trekken naar friesland.

Denk je dan dat het duitsgezinde bestuur in friesland dan zegt van "alle infrastructuur breken we af, en we laten ons massaal afmaken" of dat ze dan smeken aan duitsland om ze te beschermen.

Want dat is dus de exacte situatie geweest in het krim mbt Rusland.

Niks geen 'invasie'

Russische infrastructuur met russische en russisch gezinde mensen die om hulp smeekten bij rusland om niet afgemoord te worden, of anders benadeeld te worden door de coupe plegers in kiev.
Deze post laat wel zien wat Russische propaganda kan doen. Ze waren de concentratiekampen al aan het bouwen _O-
pi_143936831
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Deze post laat wel zien wat Russische propaganda kan doen. Ze waren de concentratiekampen al aan het bouwen _O-
Nou echt geweldig lijkt het me niet om onder dat kut bewind te staan als je rus bent in oekraine.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 23:36:22 #263
426473 .Exe
And Justice for All
pi_143936855
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:22 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Dat wist ik niet dat ze stukken land hebben verkocht maar goed die stukken land zijn binnenkort toch van rusland :P
Verpachten is iets anders dan verkopen hoor ;)
pi_143936858
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:35 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Nou echt geweldig lijkt het me niet om onder dat kut bewind te staan als je rus bent in oekraine.
Als je denkt dat Oekraïne genocide ging plegen daar dan ben je niet goed bij je hoofd.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 23:37:17 #265
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_143936886
Die marinehaven was er in Oost-Friesland: Wilhelmshaven (na de oorlog dicht gegaan) :P
Say what?
  donderdag 28 augustus 2014 @ 23:37:53 #266
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143936907
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Zucht....
pi_143936934
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:36 schreef .Exe het volgende:

[..]

Verpachten is iets anders dan verkopen hoor ;)
Ah ja natuurlijk zoals bij die boeren?
Ik heb het woord al lang niet meer gehoord :P
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:36 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Als je denkt dat Oekraïne genocide ging plegen daar dan ben je niet goed bij je hoofd.
Dat denk ik niet maar geweldig lijkt het me niet.
pi_143937113
De Russen zijn goed getraind in informatieoorlogen. Langzaam zetten ze steeds een stapje verder. Maar waar ligt ook de grens? De Krim en Oost-Oekraïne leveren alleen veel sancties op. Het lijkt erop dat de echte grens pas bij een invasie op NAVO-gebied ligt. Vandaar waarschijnlijk dat Zweden en Finland versneld richting de NAVO kruipen.
pi_143937172
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:43 schreef Fossieltje het volgende:
De Russen zijn goed getraind in informatieoorlogen. Langzaam zetten ze steeds een stapje verder. Maar waar ligt ook de grens? De Krim en Oost-Oekraïne leveren alleen veel sancties op. Het lijkt erop dat de echte grens pas bij een invasie op NAVO-gebied ligt. Vandaar waarschijnlijk dat Zweden en Finland versneld richting de NAVO kruipen.
Polen en oost europa niet te vergeten die zijn het meest kwetsbaar.
pi_143937255
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 21:30 schreef mig72 het volgende:
Kan die kutTT aangepast worden? Het is niet Poetin tegen de wereld aangezien China, Iran, N Korea :') , India, Brazilie, en Venezuela hem niet snel de rug zullen toekeren. Die vormen een solidairiteitsblok.
Och wind je niet zo op, het was een beetje grappig en ironisch bedoeld of eindig je in een Gulag als je iets verkeerds leest over de grote leider?

quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Hier is buiten 1 domme taalwet die gelijk een veto kreeg van de president en nooit een meerderheid in het parlement totaal geen bewijs voor. Het was in principe de zoveelste Oekrainse revolutie (op een soort gelijke manier is ooit Yanukovich zelf in het zadel gekomen en Lukashenko weggeschopt etc,). Van wat je leest, ziet, hoort uit allerlei bronnen is dat de bevolking in Oost Oekraine helemaal niet zit te wachten op seperatisten en een oorlog met Rusland en ze in Kiev maar wat graag van het corrupte parlement af willen en nieuwe verkiezingen gaan uitschrijven.
Daarnaast werken de acties van Rusland op dit moment alleen maar averechts op het gebied van NAVO en EU samenwerking binnen Europa. Echter zit Putin nu op een punt waarbij hij niet meer terug kan zonder veel gezichtsverlies. Iets waar Duitsland rekening mee heeft gehouden, maar Oekraine zelf en of de Amerikanen totaal niet.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 23:46:31 #271
426473 .Exe
And Justice for All
pi_143937265
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:08 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

De Russen hadden het bij de Krim moeten houden en uiteindelijk zal het ook wel zo uitpakken, na duizenden onnodige doden, dat alleen de Krim deel van Rusland wordt.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 23:50:11 #272
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143937403
quote:
The message from Pravy Sektor on Vkontakte said: “Bloodshed unifies the Ukrainian and Caucasus people. Many Ukrainians, weapons in hand, as well as other Caucasian people, supported the Chechens in their war for independence, and now is the time to support Ukraine. As the Right Sector (Pravy Sektor) leader I’m calling to activate your war—Russia is not as strong [as people] think, now we have a [winning] chance, take advantage of it.”

The post disappeared soon after it went up, and Pravy Sektor said in a statement that its account had been hacked. It’s entirely possible that the post on Vkontakte was fabricated and was part of the larger propaganda war between Russia and the Ukraine. (We reported earlier today that pro-Ukranian hackers briefly took over the pro-Russia site Russia Today this weekend.) What better way to fragment a group like Pravy Sektor than to suggest that it is willing to team up with Islamic mercenaries.

Yet at the same time, the Al-Qaeda-affiliated news outlet KavkazCenter had reports suggesting that several Chechen groups may have already deployed to Crimea and that their job is to organize a series of bloody provocations. The outlet is often the first to publish activities of the Islamic Emirate Caucuses (the Al-Qaeda affiliated group in Chechnya).

Pravy Sektor has also tried to solicit action from the Tatar community in Crimea through social media. Tatars, an Turkic ethnic minority in Russia, Ukraine, Turkey, Kazakhstan and Uzbekistan, have a long and tortured history with the Russian Empire going back hundreds of years. But following the collapse of the Soviet Union they found relative autonomy with Ukraine. Today they make up 12% of the Crimean population.

The Pravy Sektor post on Vkontakte warned that Russian authorities were planning a massacre on the Crimean Tatar community, an anti-Russian Muslim minority. It claimed Crimean authorities have instructed hospitals to prepare for large numbers of killed and wounded.
http://www.ibtimes.co.uk/(...)un-president-1439324

Ook fantastisch boekdelen sprekende reactie op de uitslag van het referendum uiteraard.
http://rt.com/news/tymoshenko-calls-destroy-russia-917/
Nog wat nasleep, relevant.
[vid] Timosjenko: 'Poetin door kop schieten'
""Ik zal de hele wereld (tegen Rusland) aanvoeren, zo gauw ik het kan, opdat verdomme van Rusland nog geen brandend veld overblijft."" -Tymoshenko.

"RT reported about the “Russian invasion of Crimea” and the collusion of the western media as follows: Ukraine’s statement at the UN that 16,000 Russian soldiers have been deployed to Crimea has caused a frenzy among Western media which chooses to ignore that those troops have been there since the late 1990s in accordance with a Kiev-Moscow agreement. Western media describes the situation in the Autonomous Republic of Crimea as if a full-scale Russian invasion were under way, with headlines like: “Ukraine says Russia sent 16,000 troops to Crimea” and “Ukraine crisis deepens as Russia sends more troops into Crimea,” as well as “What can Obama do about Russia's invasion of Crimea?”It seems they have chosen to simply ignore the fact that those Russian troops have been stationed in Crimea for over a decade. Russia’s representative to the UN, Vitaly Churkin, reminded on Tuesday that the deal surrounding the Black Sea Fleet allows Russia to station a contingent of up to 25,000 troops in Ukraine. However, US and British media have mostly chosen to turn a deaf ear.”
"

p.s. http://www.elsevier.nl/Bu(...)s-conflict-1473257W/
pi_143937421
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:46 schreef .Exe het volgende:

[..]

De Russen hadden het bij de Krim moeten houden en uiteindelijk zal het ook wel zo uitpakken, na duizenden onnodige doden, dat alleen de Krim deel van Rusland wordt.
Nah why stop now?
pi_143937439
.

[ Bericht 99% gewijzigd door sp3c op 29-08-2014 00:02:36 ]
  donderdag 28 augustus 2014 @ 23:51:33 #275
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143937465
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:46 schreef Nintex het volgende:

[..]

Och wind je niet zo op, het was een beetje grappig en ironisch bedoeld of eindig je in een Gulag als je iets verkeerds leest over de grote leider?

[..]

Hier is buiten 1 domme taalwet die gelijk een veto kreeg van de president en nooit een meerderheid in het parlement totaal geen bewijs voor. Het was in principe de zoveelste Oekrainse revolutie (op een soort gelijke manier is ooit Yanukovich zelf in het zadel gekomen en Lukashenko weggeschopt etc,). Van wat je leest, ziet, hoort uit allerlei bronnen is dat de bevolking in Oost Oekraine helemaal niet zit te wachten op seperatisten en een oorlog met Rusland en ze in Kiev maar wat graag van het corrupte parlement af willen en nieuwe verkiezingen gaan uitschrijven.
Daarnaast werken de acties van Rusland op dit moment alleen maar averechts op het gebied van NAVO en EU samenwerking binnen Europa. Echter zit Putin nu op een punt waarbij hij niet meer terug kan zonder veel gezichtsverlies. Iets waar Duitsland rekening mee heeft gehouden, maar Oekraine zelf en of de Amerikanen totaal niet.
Enige wat ik hierover kan zeggen is dat Poetin mischien beter er aan doet om heel oost oekraine te laten afslachten en zijn eer doorslikt, in de hoop dat de wereld hier zo van zal walgen dat het zich eindelijk tegen de werkelijke aanstichters en uitvoerders keert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')