SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er is zoveel mooie NL talige muziek
Maar geen Blof aub daar ga ik van braken
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
Als je goed luisterd hoor je hier het Dr. Who muziekje in
Hehehe inderdaad ja!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
Als je goed luistert hoor je hier het Dr. Who muziekje in
Ik vond het tegenvallenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe inderdaad ja!
Die nieuwe serie begint trouwens al behoorlijk goed!Misschien iets te clownesk hier en daar, maar ik mag die nieuwe doctor nu al veel meer dan die vorige!
De enige serie die ik gezien heb was toen Pewtree de doctor wasquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe inderdaad ja!
Die nieuwe serie begint trouwens al behoorlijk goed!Misschien iets te clownesk hier en daar, maar ik mag die nieuwe doctor nu al veel meer dan die vorige!
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:39 schreef Fogel het volgende:
ToT zegt clownesk... nu verwacht ik clowncore
Whehehe!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:39 schreef Fogel het volgende:
ToT zegt clownesk... nu verwacht ik clowncore
Da's dingetje als Frodoquote:
Doe dat dan niet man.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:40 schreef bjanaan het volgende:
Je krijgt een vreetkick van zo'n bootcamp joh man man man
Bootcamp ------->quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:40 schreef bjanaan het volgende:
Je krijgt een vreetkick van zo'n bootcamp joh man man man
Zo'n vreetkick?quote:
Ow, ik geloof dat ik LotR weer eens moet lezenquote:
En wat zien we hier?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bootcamp ------->
[ afbeelding ]
bierfust ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo'n vreetkick?![]()
Shape? Round is a shape!
quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo'n vreetkick?![]()
Shape? Round is a shape!
honger hebben de kindjes in Afrika, kreeg ik dan te horen als ik zei dat ik honger hadquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:44 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ik las biefstuk moet je nagaan wat een honger ik heb
Trek danquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
honger hebben de kindjes in Afrika, kreeg ik dan te horen als ik zei dat ik honger had
Aspenquote:
zou je denken, maar nee. Erg lekker.quote:
Van Dik Hout is ook best een toffe bandquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:43 schreef knokkels het volgende:
Ik luisterde al Van Dik Hout voordat ze mainstream gingen
</hipster mode uit>
oude schoolband.
Zomers dagje, chocoladewaterijsje van 25 cent, bij de muziekkoepel in de schaduw
[ afbeelding ]
Intusse hebben ze die muziekkoepel gigantisch verbouwd, en de geniale akoestiek weten te behouden.
Handig met berichtjes aan elkaar doorfluisteren als je op een bepaalde plek stond
Waaraan moet getrokken worden?quote:
zeker nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
)
En nu zijn the Nits alweer vergeten
Uh.................. ik pas ffquote:
v=zquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:47 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Flauw deze ik zal je even een pakje Jovo zout geven
Precies, er is een verschil tussen honger HEBBEN en honger LIJDEN.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:47 schreef Rafeiro het volgende:
Als ik zin heb in eten heb ik honger.
"Honger is het biologische signaal van het lichaam dat er behoefte aan eten is"
Klaar
Hmmmm, dat je lichaam eten nodig heeft is een biologisch signaal. Honger gaat verder dan dat. Maar dat weet ik ook alleen maar van mijn ouders hoor, die honger hebben gehad.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:47 schreef Rafeiro het volgende:
Als ik zin heb in eten heb ik honger.
"Honger is het biologische signaal van het lichaam dat er behoefte aan eten is"
Klaar
Ik ben niet op mijn sterkste vandaag iddquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:47 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Flauw deze ik zal je even een pakje Jovo zout geven
I see what you did therequote:
Yup, vandaar mijn plaatje van Dumb & dumber net; dat zijn ook simpele zielen!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:49 schreef Symphonic het volgende:
nog een film thema
Dit is SM toch?
Uh, voor SM moet je denk ik ergens anders op Fok! wezenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:49 schreef Symphonic het volgende:
nog een film thema
Dit is SM toch?
Nou ja ik weet nog een leuk verband tussen een ontbijtclubje en SMquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, voor SM moet je denk ik ergens anders op Fok! wezen
Dit zijn gewoon simpele zielen
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ehhhh.....okee?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ja ik weet nog een leuk verband tussen een ontbijtclubje en SM
Breakfast at whip-amy's?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb ik pas 15 keer verteld op de radioquote:
maar de sound is zo herkenbaarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:52 schreef ToT het volgende:
Overigens een nummer gekozen dat niet zo gaar is gedraaid.
je bent een dag te laatquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:52 schreef Fogel het volgende:
Filmmuziek? De soundtrack van Kick-Ass heeft goede muziek
Molly Ringwaldquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sealquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:55 schreef ToT het volgende:
Hierna eentje die makkelijk te raden is!
[ afbeelding ]
kiss from a rosequote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]WTF?
Maar goed idee!Komt er ook zo aan!
U rapistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Man with the harmonicaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:58 schreef Symphonic het volgende:
dat onderliggende melodietje wa is dat ook alweer?
Whehehe is goed!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:59 schreef Symphonic het volgende:
mag ik deze ff op zip formaat, ik zal en moet het weten
Absoluut!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:00 schreef Symphonic het volgende:
dit is echt zo'n fucking mooi nummer
Zou ook kunnen, maar ik denk ook nog aan iets anders...quote:
Absoluut! \m/quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:00 schreef Symphonic het volgende:
dit is echt zo'n fucking mooi nummer
zo grappig, ik kan mijn muzieksmaak echt aan niemand uitleggenquote:
Ik ben niet scherp meer hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, maar ik denk ook nog aan iets anders...
Je bent echt scherp
Hé jij hierquote:
Same here!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo grappig, ik kan mijn muzieksmaak echt aan niemand uitleggen
Te breed en door R49 nog breder geworden
Ja, ik ken het. Ik heb zelfs schlager gedraaid. First time for everythingquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar Strepsilmuziek kan je nog steeds niet aan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Brandend zand, Fout Ventje, horen minimaal tot de basisuitrusting van de R49 DJquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ik ken het. Ik heb zelfs schlager gedraaid. First time for everything
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut! Nooit begrepen dat het nooit echt een hit geworden is.
Strepsilmuziekquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar Strepsilmuziek kan je nog steeds niet aan?
Ow zeker welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar Strepsilmuziek kan je nog steeds niet aan?
De muziek die ToT graag draait waarbij ik mij afvraag hoe ze in hemelsnaam nog na afloop kunnen praten en Uccie met een stripje strepsils aankomtquote:
Oh dus DAT is de ontgroening. Het downloaden en geregeld draaienquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Brandend zand, Fout Ventje, horen minimaal tot de basisuitrusting van de R49 DJ
BRB, even 3x lunch met pindakaas en banaan maken.quote:
quote:
ik wel hoorquote:
Lees maar eens wat op het etiket staat!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lees maar na
verdosis van je plaatje
Is helemaal niet erg om even te verdwalen hoorquote:
ow fuckquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Lees maar eens wat op het etiket staat!
IJsberen tellen in de Sahara, loopt nog niet echt storm though.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
OK, ik weet dat we regelmatig over Vout lopen te klagen, maar ik mis hem nu wel al![]()
Waar is ie? en zijn grote baas de grote Melting
ik mis hem ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
OK, ik weet dat we regelmatig over Vout lopen te klagen, maar ik mis hem nu wel al![]()
iddquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
Ja hoor, brandend zandquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
IJsberen tellen in de Sahara, loopt nog niet echt storm though.
Oei, een deerne aan de haak geslagenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:16 schreef Rafeiro het volgende:
Maar hij heeft vakantie, dus zal wel wat leuks doen zijn
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:17 schreef ToT het volgende:
Mijn God wat is deze versie saai!
Iemand bezwaar tegen dat ik deze skip?
Goede film, dat dan weer welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:19 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]
(En nee, het is niet Snape!)
Absoluut!quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Je wist trouwens dat George Carlin er ook in meespeelt?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:22 schreef bjanaan het volgende:
Dames heren jongens en meisjes vriendjes en vriendinnetjes ik taai hem af ben echt veel te moe. Tot morgen
ate a manhaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:22 schreef bjanaan het volgende:
Dames heren jongens en meisjes vriendjes en vriendinnetjes ik taai hem af ben echt veel te moe. Tot morgen
Precies in de rol die hem op het lijf geschreven staat, aangezien hij religie echt bullshit vindt met al die regeltjes.quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:22 schreef bjanaan het volgende:
Ik ken Art of Noise feat. Tom Jones in een betere versie. Deze valt ook wel een beetje tegen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:22 schreef ToT het volgende:
Hmmm Art of noise heeft het nummer van Tom niet bepaald verbeterd!
zSlaap lekker bjanaanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:22 schreef bjanaan het volgende:
Ah dan klopt het dus toch! Ik dacht ook een veel betere versie te kennen!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ken Art of Noise feat. Tom Jones in een betere versie. Deze valt ook wel een beetje tegen.
Beetje traag lopende mix
Helemaal mee eenschquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik wil Tom terug en Zwarte Piet ook
Ik ben dan ook eindbaas.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:22 schreef ToT het volgende:
Hmmm Art of noise heeft het nummer van Tom niet bepaald verbeterd!
Ik wist hetquote:
'n Avond Lomperdquote:
* LompeHork klampt vast en faptquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:27 schreef Fogel het volgende:
* Fogel slaps Lompehork around a bit with a large dolphin
IRCquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:27 schreef Fogel het volgende:
* Fogel slaps Lompehork around a bit with a large dolphin
Whehehe nope!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Woestijnvos - Licking my window?
Ultravox?quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Woestijnvos - Licking my window?
Wat vind je van clowncore?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork klampt vast en fapt
Jolene Jolene Jolene Joleeeenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:29 schreef LompeHork het volgende:
Ik luister nu serieus de playlist "Country Gold" op Spotify
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:29 schreef LompeHork het volgende:
Ik luister nu serieus de playlist "Country Gold" op Spotify
Nog niet tegen gekomen, ze beginnen met relatief nieuw spul, maar titels als "It's Five O' Clock Somewhere" zijn nooit foutquote:
Dat is nu jammerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ICP is niet mijn ding.
Ed Cox trouwens ook niet echt
Kan je die de laatste zondag van volgende maand inplannen ter vertier en vermaeck voor een groep Noren?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:31 schreef Symphonic het volgende:
Clowncore is voor mij een schreeuwende Hakim op station Haarlem
Goffer, zo kan ik dus weer een show door de plee heen spoelenquote:
Me First & The Gimme Gimmes - Jolenequote:
nee hoor, die mag je van de week gerust nog een keer draaienquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goffer, zo kan ik dus weer een show door de plee heen spoelen
Het is wel de show die al het meest af is, maar juist uit die show worden de laatste twee weken nummers gedraaidquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, die mag je van de week gerust nog een keer draaien
Lacrimosa heeft er ook een toffe versie van, maar onder een andere naam en ik weet echt niet meer welke het is!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Me First & The Gimme Gimmes - Jolene
whehehe ja op een of andere manier werkt dat zoquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is wel de show die al het meest af is, maar juist uit die show worden de laatste twee weken nummers gedraaid
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb bijna alles van ze maar ik vind Aphex echt ruk
Dat werd 047 ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
idd!Ja laatst werd-ie hier in het topic genoemd, vandaar!
maar dit is wel volkomen rukquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
idd!Ja laatst werd-ie hier in het topic genoemd, vandaar!
As we dance the masochism tango?quote:
Vind je het gek, die beesten hebben een geheugen en ze herkennen je!quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vind je het gek, die beesten hebben een geheugen en ze herkennen je!
De medewerkers bij het Dolfinarium helaas ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vind je het gek, die beesten hebben een geheugen en ze herkennen je!
Zegt Archer eigenlijk "Dolphin" daar? Liplezer gezocht!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]Top!
Maar eerst hierna:
[ afbeelding ]
(Verzoekje)
Dankje, ik en volgende keer welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]DIE
DRAAI
IK
NIET!!!
Althans niet dat Knight Baggy!
Nee:quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zegt Archer eigenlijk "Dolphin" daar? Liplezer gezocht!
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dankje, ik en volgende keer wel
Barcode?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:37 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ](Ik heb nog een leuk gifje die ik zou kunnen gebruiken, maar die staat op een andere harde schijf!)
Dat verklaart de naam van je UI!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee:
[ afbeelding ]hoewel Pam trouwens wel een dolfijnhandschoen heeft
Ik vond ze vroeger best goed, begint me op te vallen dat dat we; veranderd is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb bijna alles van ze maar ik vind Aphex echt ruk
Jammer, Barcode is wel tof namelijkquote:
Whehehe dat dus!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jammer, Barcode is wel tof namelijkmaar dan zou ik het niet weten, of het moeten de White Stripes zijn
Alice in Wonderlandquote:
ja die is ookquote:
ik heb mijn 7 jarig nichtje het boek kado gedaan (met originele tekeningen). Nu kan ze niet stoppen met lezen omdat ze het zo'n tof boek vindt.quote:
Ik moet toch toegeven dat deze Glee versie niet echt slecht is en weer vanouds het niet begrepen heeftquote:
Toftof!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja die is ook
Ow als ik voortaan een request show doe stel ik een thema in
Zondag wordt het : dieren
en dan komt konijntje ook langs
Flappiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja die is ook
Hahaha tof!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik heb mijn 7 jarig nichtje het boek kado gedaan (met originele tekeningen). Nu kan ze niet stoppen met lezen omdat ze het zo'n tof boek vindt.
Moet het dier al in de titel zitten of in de text?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja die is ook
niets van aantrekken en gewoon draaienquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet toch toegeven dat deze Glee versie niet echt slecht is en weer vanouds het niet begrepen heeft
Maar onderhand is de afgelopen twee weken wél zo'n beetje de helft aan nummers voorbij gekomen die ik in mijn Foute Koffershow had willen draaien
Ik hou niet van Glee-versiesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet toch toegeven dat deze Glee versie niet echt slecht is en weer vanouds het niet begrepen heeft
Maar onderhand is de afgelopen twee weken wél zo'n beetje de helft aan nummers voorbij gekomen die ik in mijn Foute Koffershow had willen draaien
Komt omdat jij mijn Glee show niet gehoord hebtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hou niet van Glee-versiesverschrikkelijk programma ook.
Maargoed, dat zegt dan iemand die ook rustig Grindcore draait na een nummer van Queen
dan heb je toch een hele gave Glee show van Muis gemistquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maargoed, dat zegt dan iemand die ook rustig Grindcore draait na een nummer van Queen
Met Glee bedoelen we hier gewoon covers!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niets mis meequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:
quote:
eyquote:
Zeker. Ik hoopte wel dat ze het een leuk kado vond maar ze was er helemaal lyrisch overquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt omdat jij mijn Glee show niet gehoord hebt
Glee show v.2.0 is in de maak, bigger, better, nog verrassender
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan heb je toch een hele gave Glee show van Muis gemist
Ik voel mij, als eindelijk 30-er, beschaamdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Met Glee bedoelen we hier gewoon covers!
quote:
quote:
quote:
Da's de leeftijd jonguh, gaat wel over als je de 40 gepasseerd bentquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik voel mij, als eindelijk 30-er, beschaamd
Nope; ik heb een gigantische hekel aan dat nummer!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Stiff
Heb je Crash Test Dummies - Mmmmmmmm ?
Daar doet dit nummer me aan denken
quote:
Hou je op? Ik blijf 21 ja?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's de leeftijd jonguh, gaat wel over als je de 40 gepasseerd bent
Een deel van mijn playlist vandaag, in deze volgorde ook:quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
yo mamaquote:
en wij zijn al over de kritische grens richting the big 5quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's de leeftijd jonguh, gaat wel over als je de 40 gepasseerd bent
Dat is maar 6 jaar jonger dan ik benquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope; ik heb een gigantische hekel aan dat nummer!Als-ie op een verzamelalbum staat, pleur ik 'm altijd meteen weg!
Oeh, can handle thatquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een deel van mijn playlist vandaag, in deze volgorde ook:
Laid, a song by James on Spotify.
Sinister Slaughtering, a song by Chainsaw Dissection on Spotify.
You Can Call Me Al, a song by Paul Simon on Spotify.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is maar 6 jaar jonger dan ik ben
lol ... goede titelsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een deel van mijn playlist vandaag, in deze volgorde ook:
Laid, a song by James on Spotify.
Sinister Slaughtering, a song by Chainsaw Dissection on Spotify.
You Can Call Me Al, a song by Paul Simon on Spotify.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:45 schreef LompeHork het volgende:
Tevens Stiffler
maargoed, dat was al duidelijk toch?
ik ben gewoon fan van donkere stemmen en die past gewoon in dat profielquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat nummer afgelopen week nog sinds lange tijd.
Best fijn wel dan
Dat had ik vanmiddag nog even opstaan voor ik richting werk gingquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oeh, can handle that
Ik moet zeggen dat ik wel wat softer ben geworden met de jaren, brute death metal draai ik nog wel, maar ik moet wel echt "in de mood" zijn.
Kan ik ook erg goed naar luisterenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben gewoon fan van donkere stemmen en die past gewoon in dat profiel
whutquote:
Kontsnorquote:
Yishquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Net zo'n interessante naam als Anal Cunt!
That shit is deeeeeeeeeeeeep homiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kontsnor
Vol met klonten
Gadverdamme
Bah
Klonten aan je kont
Dengel dengel dengel
Grote vieze brokken
Gadverdamme bah
Klonten klonten klonten
Kontsnor
Klonten klonten klonten
Kontsnor
Klonten klonten klonten
Kontsnor
Klonten klonten
Bah!
Ik heb mijn opa's niet gekend. Weet van mijn broers en zuster dat de pa van mijn pa, net als mijn pa was, en dusquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mij ene opa was een sluwe vos, dus ik zou hem zondag kunnen draaien
Susanne Sundfør - White Foxes is ook prettig om naar te luisteren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mij ene opa was een sluwe vos, dus ik zou hem zondag kunnen draaien
dat klinkt als Hans Teeuwenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kontsnor
Vol met klonten
Gadverdamme
Bah
Klonten aan je kont
Dengel dengel dengel
Grote vieze brokken
Gadverdamme bah
Klonten klonten klonten
Kontsnor
Klonten klonten klonten