Hé jij hierquote:
Same here!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo grappig, ik kan mijn muzieksmaak echt aan niemand uitleggen
Te breed en door R49 nog breder geworden
Ja, ik ken het. Ik heb zelfs schlager gedraaid. First time for everythingquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar Strepsilmuziek kan je nog steeds niet aan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Brandend zand, Fout Ventje, horen minimaal tot de basisuitrusting van de R49 DJquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ik ken het. Ik heb zelfs schlager gedraaid. First time for everything
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut! Nooit begrepen dat het nooit echt een hit geworden is.
Strepsilmuziekquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar Strepsilmuziek kan je nog steeds niet aan?
Ow zeker welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar Strepsilmuziek kan je nog steeds niet aan?
De muziek die ToT graag draait waarbij ik mij afvraag hoe ze in hemelsnaam nog na afloop kunnen praten en Uccie met een stripje strepsils aankomtquote:
Oh dus DAT is de ontgroening. Het downloaden en geregeld draaienquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Brandend zand, Fout Ventje, horen minimaal tot de basisuitrusting van de R49 DJ
BRB, even 3x lunch met pindakaas en banaan maken.quote:
quote:
ik wel hoorquote:
lees maar naquote:
Lees maar eens wat op het etiket staat!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lees maar na
verdosis van je plaatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |