Hé jij hierquote:
Same here!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo grappig, ik kan mijn muzieksmaak echt aan niemand uitleggen
Te breed en door R49 nog breder geworden
Ja, ik ken het. Ik heb zelfs schlager gedraaid. First time for everythingquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar Strepsilmuziek kan je nog steeds niet aan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Brandend zand, Fout Ventje, horen minimaal tot de basisuitrusting van de R49 DJquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ik ken het. Ik heb zelfs schlager gedraaid. First time for everything
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut! Nooit begrepen dat het nooit echt een hit geworden is.
Strepsilmuziekquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar Strepsilmuziek kan je nog steeds niet aan?
Ow zeker welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar Strepsilmuziek kan je nog steeds niet aan?
De muziek die ToT graag draait waarbij ik mij afvraag hoe ze in hemelsnaam nog na afloop kunnen praten en Uccie met een stripje strepsils aankomtquote:
Oh dus DAT is de ontgroening. Het downloaden en geregeld draaienquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Brandend zand, Fout Ventje, horen minimaal tot de basisuitrusting van de R49 DJ
BRB, even 3x lunch met pindakaas en banaan maken.quote:
quote:
ik wel hoorquote:
lees maar naquote:
Lees maar eens wat op het etiket staat!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lees maar na
verdosis van je plaatje
Is helemaal niet erg om even te verdwalen hoorquote:
ow fuckquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Lees maar eens wat op het etiket staat!
IJsberen tellen in de Sahara, loopt nog niet echt storm though.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
OK, ik weet dat we regelmatig over Vout lopen te klagen, maar ik mis hem nu wel al![]()
Waar is ie? en zijn grote baas de grote Melting
ik mis hem ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
OK, ik weet dat we regelmatig over Vout lopen te klagen, maar ik mis hem nu wel al![]()
iddquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
Ja hoor, brandend zandquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
IJsberen tellen in de Sahara, loopt nog niet echt storm though.
Oei, een deerne aan de haak geslagenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:16 schreef Rafeiro het volgende:
Maar hij heeft vakantie, dus zal wel wat leuks doen zijn
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:17 schreef ToT het volgende:
Mijn God wat is deze versie saai!
Iemand bezwaar tegen dat ik deze skip?
Goede film, dat dan weer welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:19 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]
(En nee, het is niet Snape!)
Absoluut!quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Je wist trouwens dat George Carlin er ook in meespeelt?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:22 schreef bjanaan het volgende:
Dames heren jongens en meisjes vriendjes en vriendinnetjes ik taai hem af ben echt veel te moe. Tot morgen
ate a manhaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:22 schreef bjanaan het volgende:
Dames heren jongens en meisjes vriendjes en vriendinnetjes ik taai hem af ben echt veel te moe. Tot morgen
Precies in de rol die hem op het lijf geschreven staat, aangezien hij religie echt bullshit vindt met al die regeltjes.quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:22 schreef bjanaan het volgende:
Ik ken Art of Noise feat. Tom Jones in een betere versie. Deze valt ook wel een beetje tegen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:22 schreef ToT het volgende:
Hmmm Art of noise heeft het nummer van Tom niet bepaald verbeterd!
zSlaap lekker bjanaanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:22 schreef bjanaan het volgende:
Ah dan klopt het dus toch! Ik dacht ook een veel betere versie te kennen!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ken Art of Noise feat. Tom Jones in een betere versie. Deze valt ook wel een beetje tegen.
Beetje traag lopende mix
Helemaal mee eenschquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik wil Tom terug en Zwarte Piet ook
Ik ben dan ook eindbaas.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:22 schreef ToT het volgende:
Hmmm Art of noise heeft het nummer van Tom niet bepaald verbeterd!
die zoeken we nog, die is weggelopen uit de Efteling, de vuige leeuw....quote:
Ik wist hetquote:
'n Avond Lomperdquote:
* LompeHork klampt vast en faptquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:27 schreef Fogel het volgende:
* Fogel slaps Lompehork around a bit with a large dolphin
IRCquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:27 schreef Fogel het volgende:
* Fogel slaps Lompehork around a bit with a large dolphin
Woestijnvos - Licking my window?quote:
Whehehe nope!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Woestijnvos - Licking my window?
Ultravox?quote:
Peter Fox - Fenster am Seequote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Woestijnvos - Licking my window?
Wat vind je van clowncore?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork klampt vast en fapt
Jolene Jolene Jolene Joleeeenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:29 schreef LompeHork het volgende:
Ik luister nu serieus de playlist "Country Gold" op Spotify
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:29 schreef LompeHork het volgende:
Ik luister nu serieus de playlist "Country Gold" op Spotify
Nog niet tegen gekomen, ze beginnen met relatief nieuw spul, maar titels als "It's Five O' Clock Somewhere" zijn nooit foutquote:
Dat is nu jammerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ICP is niet mijn ding.
Ed Cox trouwens ook niet echt
Kan je die de laatste zondag van volgende maand inplannen ter vertier en vermaeck voor een groep Noren?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:31 schreef Symphonic het volgende:
Clowncore is voor mij een schreeuwende Hakim op station Haarlem
Goffer, zo kan ik dus weer een show door de plee heen spoelenquote:
Me First & The Gimme Gimmes - Jolenequote:
nee hoor, die mag je van de week gerust nog een keer draaienquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goffer, zo kan ik dus weer een show door de plee heen spoelen
zat ik er niet ver naastquote:
Het is wel de show die al het meest af is, maar juist uit die show worden de laatste twee weken nummers gedraaidquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, die mag je van de week gerust nog een keer draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |