Komt omdat jij mijn Glee show niet gehoord hebtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hou niet van Glee-versiesverschrikkelijk programma ook.
Maargoed, dat zegt dan iemand die ook rustig Grindcore draait na een nummer van Queen
dan heb je toch een hele gave Glee show van Muis gemistquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maargoed, dat zegt dan iemand die ook rustig Grindcore draait na een nummer van Queen
Met Glee bedoelen we hier gewoon covers!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niets mis meequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:
quote:
eyquote:
Zeker. Ik hoopte wel dat ze het een leuk kado vond maar ze was er helemaal lyrisch overquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt omdat jij mijn Glee show niet gehoord hebt
Glee show v.2.0 is in de maak, bigger, better, nog verrassender
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan heb je toch een hele gave Glee show van Muis gemist
Ik voel mij, als eindelijk 30-er, beschaamdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Met Glee bedoelen we hier gewoon covers!
quote:
quote:
quote:
Da's de leeftijd jonguh, gaat wel over als je de 40 gepasseerd bentquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik voel mij, als eindelijk 30-er, beschaamd
Nope; ik heb een gigantische hekel aan dat nummer!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Stiff
Heb je Crash Test Dummies - Mmmmmmmm ?
Daar doet dit nummer me aan denken
quote:
Hou je op? Ik blijf 21 ja?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's de leeftijd jonguh, gaat wel over als je de 40 gepasseerd bent
Een deel van mijn playlist vandaag, in deze volgorde ook:quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
yo mamaquote:
en wij zijn al over de kritische grens richting the big 5quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's de leeftijd jonguh, gaat wel over als je de 40 gepasseerd bent
Dat is maar 6 jaar jonger dan ik benquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope; ik heb een gigantische hekel aan dat nummer!Als-ie op een verzamelalbum staat, pleur ik 'm altijd meteen weg!
Oeh, can handle thatquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een deel van mijn playlist vandaag, in deze volgorde ook:
Laid, a song by James on Spotify.
Sinister Slaughtering, a song by Chainsaw Dissection on Spotify.
You Can Call Me Al, a song by Paul Simon on Spotify.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is maar 6 jaar jonger dan ik ben
lol ... goede titelsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een deel van mijn playlist vandaag, in deze volgorde ook:
Laid, a song by James on Spotify.
Sinister Slaughtering, a song by Chainsaw Dissection on Spotify.
You Can Call Me Al, a song by Paul Simon on Spotify.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:45 schreef LompeHork het volgende:
Tevens Stiffler
maargoed, dat was al duidelijk toch?
ik ben gewoon fan van donkere stemmen en die past gewoon in dat profielquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat nummer afgelopen week nog sinds lange tijd.
Best fijn wel dan
Dat had ik vanmiddag nog even opstaan voor ik richting werk gingquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oeh, can handle that
Ik moet zeggen dat ik wel wat softer ben geworden met de jaren, brute death metal draai ik nog wel, maar ik moet wel echt "in de mood" zijn.
Kan ik ook erg goed naar luisterenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben gewoon fan van donkere stemmen en die past gewoon in dat profiel
whutquote:
Kontsnorquote:
Yishquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Net zo'n interessante naam als Anal Cunt!
mij ene opa was een sluwe vos, dus ik zou hem zondag kunnen draaienquote:
That shit is deeeeeeeeeeeeep homiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kontsnor
Vol met klonten
Gadverdamme
Bah
Klonten aan je kont
Dengel dengel dengel
Grote vieze brokken
Gadverdamme bah
Klonten klonten klonten
Kontsnor
Klonten klonten klonten
Kontsnor
Klonten klonten klonten
Kontsnor
Klonten klonten
Bah!
Ik heb mijn opa's niet gekend. Weet van mijn broers en zuster dat de pa van mijn pa, net als mijn pa was, en dusquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mij ene opa was een sluwe vos, dus ik zou hem zondag kunnen draaien
Susanne Sundfør - White Foxes is ook prettig om naar te luisteren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mij ene opa was een sluwe vos, dus ik zou hem zondag kunnen draaien
dat klinkt als Hans Teeuwenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kontsnor
Vol met klonten
Gadverdamme
Bah
Klonten aan je kont
Dengel dengel dengel
Grote vieze brokken
Gadverdamme bah
Klonten klonten klonten
Kontsnor
Klonten klonten klonten