Ik vond ze vroeger best goed, begint me op te vallen dat dat we; veranderd is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb bijna alles van ze maar ik vind Aphex echt ruk
Jammer, Barcode is wel tof namelijkquote:
Whehehe dat dus!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jammer, Barcode is wel tof namelijkmaar dan zou ik het niet weten, of het moeten de White Stripes zijn
Alice in Wonderlandquote:
ja die is ookquote:
ik heb mijn 7 jarig nichtje het boek kado gedaan (met originele tekeningen). Nu kan ze niet stoppen met lezen omdat ze het zo'n tof boek vindt.quote:
Ik moet toch toegeven dat deze Glee versie niet echt slecht is en weer vanouds het niet begrepen heeftquote:
Toftof!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja die is ook
Ow als ik voortaan een request show doe stel ik een thema in
Zondag wordt het : dieren
en dan komt konijntje ook langs
Flappiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja die is ook
Hahaha tof!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik heb mijn 7 jarig nichtje het boek kado gedaan (met originele tekeningen). Nu kan ze niet stoppen met lezen omdat ze het zo'n tof boek vindt.
Moet het dier al in de titel zitten of in de text?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja die is ook
niets van aantrekken en gewoon draaienquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet toch toegeven dat deze Glee versie niet echt slecht is en weer vanouds het niet begrepen heeft
Maar onderhand is de afgelopen twee weken wél zo'n beetje de helft aan nummers voorbij gekomen die ik in mijn Foute Koffershow had willen draaien
Ik hou niet van Glee-versiesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet toch toegeven dat deze Glee versie niet echt slecht is en weer vanouds het niet begrepen heeft
Maar onderhand is de afgelopen twee weken wél zo'n beetje de helft aan nummers voorbij gekomen die ik in mijn Foute Koffershow had willen draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |