SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken![]()
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:38 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dacht dat jij dat wel leuk vond![]()
Reus en zijn debiele lapo hunt altijd
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Koop Oranje Boateng, dan ziet dit team er echt kk juicy uitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies. Hij moet nog bijleren, maar is al verder dan menig volwassene hier.
Zo, en hier mijn nieuwe team:
[ afbeelding ]
Straks die TOTS Touré kopen en een BPL team maken.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hehe ik ben bijna volwassen jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Straks die TOTS Touré kopen en een BPL team maken.![]()
En tots toure![]()
![]()
Klaas kom zometeen een potje dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Straks die TOTS Touré kopen en een BPL team maken.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Omdat je studievoortgang voorspoedig verloopt vertrouwen we er op dat je zelfstandig tot een goede planning zult komen om de bachelor af te ronden.
lekkahvet teamquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
2 jaar lang santi op CAM gebruiken want ik was er van overtuigd dat hij de beste was in BPL.
Maandje voor fifa 15 er achter komen dat David Silva beter is.En LM waarschijnlijk in 15.
![]()
![]()
Benieuwd of jij tot een origineel BPL team gaat komenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Daar twijfel ik nog wel eens aan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies. Hij moet nog bijleren, maar is al verder dan menig volwassene hier.![]()
Silva is helemaal niet beterquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:49 schreef SoldMayor het volgende:
2 jaar lang santi op CAM gebruiken want ik was er van overtuigd dat hij de beste was in BPL.
Maandje voor fifa 15 er achter komen dat David Silva beter is.En LM waarschijnlijk in 15.
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Loopt meer dan 1 op 1 bij die Silva.
In 433(4) zelfs. Mja misschien is het geluk.
Had hem wel vaker geprobeerd maar toen was het hopeloos.![]()
Ieder zo zijn voorkeuren. Ik vond Santi een baas, en heb hem pas ingeruild toen TOTS Lallana uitkwam.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:52 schreef SoldMayor het volgende:
Loopt meer dan 1 op 1 bij die Silva.
In 433(4) zelfs. Mja misschien is het geluk.
Had hem wel vaker geprobeerd maar toen was het hopeloos.NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert hahahaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:51 schreef esox83 het volgende:
Vond Silva tegenvallen klein en slap, Dempsey scoort bij mij als cam het meeste in de bpl![]()
Beide zijn goed, maar silva is idd beter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:49 schreef SoldMayor het volgende:
![]()
Heb santi ook echt 700 wedstrijden gebruikt ofzo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ieder zo zijn voorkeuren. Ik vond Santi een baas, en heb hem pas ingeruild toen TOTS Lallana uitkwam.
Zal in 15 ook wel LM zijn of niet?![]()
![]()
Dat zou zomaar kunnen ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb santi ook echt 700 wedstrijden gebruikt ofzo.
Zal in 15 ook wel LM zijn of niet?NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Zo, hier is team kk juicyquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Koop Oranje Boateng, dan ziet dit team er echt kk juicy uit![]()
![]()
hummelsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:10 schreef rolls-reus het volgende:
Motm boateng + tots benatia of tott hummels + tots benatia?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
The fuck manquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo, hier is team kk juicy
[ afbeelding ]![]()
Enige minpuntje, traag middenveld
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Geen schweiniquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo, hier is team kk juicy
[ afbeelding ]![]()
![]()
denken dat Toefjes 2.0 nog pace nodig heeftquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
The fuck man![]()
Enige minpuntje, traag middenveld
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als ik de rest van dat team zie denk ik van wel jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
denken dat Toefjes 2.0 nog pace nodig heeftDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, ik heb geen pace meer nodig inderdaadDie Kroos is echt een hele goede middenvelder, als ik Schweinsteiger had gedaan (90 versie) had ik geen geld voor Toure meer gehad ook.
![]()
Achterlijk hoge transfersom voor een reserveDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Di Maria reserve??quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Achterlijk hoge transfersom voor een reserve![]()
Di maria CAM in 15.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen wel.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In minder dan een jaar tijd heeft Man United meer dan 250 miljoen euro uitgegeven aan Fellaini, Mata, Shaw, Herrera, Rojo en Di María.![]()
![]()
Bij Real jaquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vooral Fellaini, Rojo en Shawquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:27 schreef Dudeweiser het volgende:
In minder dan een jaar tijd heeft Man United meer dan 250 miljoen euro uitgegeven aan Fellaini, Mata, Shaw, Herrera, Rojo en Di María.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Was vorig jaar hun beste speler joh..naast Ronnie uiteraard. Alleen door die debiele koopziekte moet James nu komen en dan moeten ze hem wel verkopen. Maar om hem dan als reserve te classificeren..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Uhm nee.. vorig jaar uiteraard gewoon basisspeler en als het bekend is dat hij weggaat gaan ze hem natuurlijk niet meer opstellen.quote:
Verder wilde Di Maria weg en zijn daarom James/Kroos gehaald, niet andersom![]()
Hij wilde toch pas weg nadat James kwam?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Uhm nee.. vorig jaar uiteraard gewoon basisspeler en als het bekend is dat hij weggaat gaan ze hem natuurlijk niet meer opstellen.
Verder wilde Di Maria weg en zijn daarom James/Kroos gehaald, niet andersomAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor Real was hij, mocht hij gebleven zijn, toch gewoon niet bij de basis 11? Dan ben je toch gek als Man U dat je een speler waar Real toch vanaf moet, voor de hoofdprijs gaat kopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was vorig jaar hun beste speler joh..naast Ronnie uiteraard. Alleen door die debiele koopziekte moet James nu komen en dan moeten ze hem wel verkopen. Maar om hem dan als reserve te classificeren..Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Waarom, coins zat tochquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:31 schreef Toefjes het volgende:
Toure TOTS 3.7 miljoen. Dat is wel iets te gortig?
Elke dag![]()
Volgens mij niet, er was toen nog dat filmpje waar hij zei ''it hurts to be linked with tottenham''. Ook heeft hij een nieuw contract afgewezen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij wilde toch pas weg nadat James kwam?
Het kwam pas naar buiten nadat James was aangetrokken ja![]()
Heb je nog coins nodig dan, je teams zijn dan toch compleet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, als ik hem zou kopen niet meer dus. Dan ben ik rijp voor de voedselbank.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Weer een ice bucket challenge video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik moet nog een team rond TOTS Touré bouwenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je nog coins nodig dan, je teams zijn dan toch compleet?![]()
![]()
Wat is je budget?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog een team rond TOTS Touré bouwen![]()
Als ik m nu zou kopen voor 3.7 miljoen , dan ongeveer een miljoen. Wil m voor 3.3 a 3.4 hebbenquote:![]()
Hadden ze ook Clasie van kunnen halenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:27 schreef Dudeweiser het volgende:
In minder dan een jaar tijd heeft Man United meer dan 250 miljoen euro uitgegeven aan Fellaini, Mata, Shaw, Herrera, Rojo en Di María.![]()
![]()
Dat moet wel lukken, zal hem ook wel ff in de gaten houdenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik m nu zou kopen voor 3.7 miljoen , dan ongeveer een miljoen. Wil m voor 3.3 a 3.4 hebben![]()
Corvette'squote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
geven ze hem een C7twee dagen werk ofzo
![]()
![]()
Lekker refreshen op FUTbinquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:56 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken, zal hem ook wel ff in de gaten houdenBen nu op het werk, dus kan sowieso niet echt adequaat reageren als je er 1 ziet helaas. Toch bedankt
![]()
![]()
Geen telefoon met de fut app?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker refreshen op FUTbinBen nu op het werk, dus kan sowieso niet echt adequaat reageren als je er 1 ziet helaas. Toch bedankt
![]()
![]()
racistquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ik wil nba met jou doen. maak jij dan een aziatische pro? Rijstsanity![]()
Zeker wel. En dat is kut. Opstarten. Er uit gegegooid worden. Aanmelden. Wachten. Speler zoeken, max bin en min bin instellen. Zoeken: Speler die je op Futbin zo goedkoop zag staan is inmiddels verkochtquote:![]()
![]()
Ja, zoals Urk en Volendam.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
Je hebt in dat land gewoon steden en dorpen waar de hele bevolking aan de drugs en drank verslaafd is
O wacht![]()
![]()
Jippie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had het al gelezen maar ik had er nog niet op gereageerd.. maar Bamba dus volgend jaar toch in FUT![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had het al gelezen maar ik had er nog niet op gereageerd.. maar Bamba dus volgend jaar toch in FUT![]()
Snap daar ook niet echt het nut vanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
geven ze hem een C7twee dagen werk ofzo
. Dagje sprintjes trekken bij United en hij kan er al 1 kopen
Heb toch liever een Lamborghini dan![]()
![]()
Eindelijk iemand die on the same page zitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Snap daar ook niet echt het nut van. Dagje sprintjes trekken bij United en hij kan er al 1 kopen
Heb toch liever een Lamborghini danLambo's zijn echt mijn favoriete supercars
![]()
![]()
Ik had vroeger een grote poster van een Lamborghini Diablo op mijn kamer hangen en kreeg altijd van die miniatuurtjes van mijn Italiaanse oom.
Maar geef eigenlijk niks om auto's![]()
![]()
Is toch gewoon hun sponsorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Snap daar ook niet echt het nut van. Dagje sprintjes trekken bij United en hij kan er al 1 kopen
Heb toch liever een Lamborghini dan![]()
![]()
Had willen zeggen 'oh, dat wist ik niet', maar toen zag ik het Chevrolet shirt met united embleem eropquote:![]()
![]()
Haha lekker wakker?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had willen zeggen 'oh, dat wist ik niet', maar toen zag ik het Chevrolet shirt met united embleem erop![]()
![]()
Toefjes, hoe zat jouw theorie ook alweer? In het weekend lage prijzen, doordeweeks hoog? Of juist andersom?NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Doordeweeks coinprijzen goedkoop: prijzen stijgenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Toefjes, hoe zat jouw theorie ook alweer? In het weekend lage prijzen, doordeweeks hoog? Of juist andersom?
In het weekend zijn de prijzen op vipcoins 2 x zo duur: Paniek op de markt: prijzen dalen.![]()
Oke thanks. Zou best kunnen kloppen bij een paar spelers die ik de laatste dagen heb gevolgd. Althans: ze zijn nu een stuk duurder dan afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doordeweeks coinprijzen goedkoop: prijzen stijgen
In het weekend zijn de prijzen op vipcoins 2 x zo duur: Paniek op de markt: prijzen dalen.NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Tja je weet wat ze zeggen:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Van The Blues naar The Blues
Once you go blue you never go jewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tja je weet wat ze zeggen:
Once you go blue you never go jewHeb jij deze op een tegeltje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Het is maar een theorie, maar ik merk het heel duidelijk met mijn aan-en verkoopprijzen. Ik zal het team wat ik nu gemaakt heb dus eigenlijk vrijdag moeten verkopen, ik kijk dan wel even of er veel winst te behalen valtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke thanks. Zou best kunnen kloppen bij een paar spelers die ik de laatste dagen heb gevolgd. Althans: ze zijn nu een stuk duurder dan afgelopen weekend.![]()
![]()
Ja die uitspraak is net zo achterlijk als die van vanmiddagquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij deze op een tegeltje?![]()
![]()
Ik denk dat ik het echt ga proberen; een paar spelers verkopen die ik maandagochtend heb ingekocht. Heb al een beetje winst, maar hoop dat het doorstijgtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is maar een theorie, maar ik merk het heel duidelijk met mijn aan-en verkoopprijzen. Ik zal het team wat ik nu gemaakt heb dus eigenlijk vrijdag moeten verkopen, ik kijk dan wel even of er veel winst te behalen valt
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
TR aan rik gemachtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:28 schreef Henrys het volgende:
Gebruik nog steeds de coins die ik heb verdiend met de dupe glitchHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik zit al een kwartier naar Celtic - Maribor te staren. En ineens vraag ik me af: wat zit ik nou eigenlijk te kijken?![]()
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Joooquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die on the same page zitLambo's zijn echt mijn favoriete supercars
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Van The Blues naar The BluesNog altijd mijn meest favoriete Everton speler ooit. Was ook een beest in Fifa
![]()
Andrej Kanchelskis?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Nog altijd mijn meest favoriete Everton speler ooit. Was ook een beest in FifaNAC Breda
Rčsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tja je weet wat ze zeggen:
Once you go blue you never go jewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
JAKOEBOEquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
echt waarquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zou me eerder afvragen waaromquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik zit al een kwartier naar Celtic - Maribor te staren. En ineens vraag ik me af: wat zit ik nou eigenlijk te kijken?![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat was vraag nummer 2 die in me opkwamquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zou me eerder afvragen waarom
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Touré stijgt door naar de 4 miljoen. Kut leven. Dan maar de fitness kaartjes gebruiken en het bazenteam onder de knie krijgen.![]()
Nee hoor. Ik kijk voetbal. Of ja. Het is niet echt voetbal te noemen, maar goed.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij zit zeker wel lekker met Maver te gamen?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Celtic dusquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kijk voetbal. Of ja. Het is niet echt voetbal te noemen, maar goed.
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
The Crew draait 30 fps op pcquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
godver hier zou ik bijna een next gen console voor gaan halen
dat dan wel weer jammer'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wowquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:43 schreef Toefjes het volgende:
Nieuw dieptepunt in de prijzen:
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
En hij dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Nog altijd mijn meest favoriete Everton speler ooit. Was ook een beest in Fifa![]()
![]()
jonge who cares heb je dat spel gezienquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
The Crew draait 30 fps op pc
dat dan wel weer jammer![]()
![]()
![]()
die moet ik hebben![]()
Nicequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
godver hier zou ik bijna een next gen console voor gaan halenDenk dat ik The Crew haal en Driveclub dan gewoon bij de gratis (beperkte) PS+ versie hou.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Al een beetje fan aan het worden van hem?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gr gr![]()
stukje gekeken van je link, ziet er wel tof uit jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jonge who cares heb je dat spel gezien![]()
![]()
![]()
die moet ik hebben
Meen je niet, waar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:43 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als LCM in 433(4) blijf ik Lerra fijner vinden, maar in de as in in 433 is hij wel echt fijn. Dan is hij ook echt op zijn best imo. Veel in het spel betrokken, ruimte voor longshots, veel kansen bij corners en veel duels. Merk dan ook niks van med/high. Spelers op die plek lijken altijd wel high/high te hebben voor mijn gevoel..gaan steeds box to box.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Al een beetje fan aan het worden van hem?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:43 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
gr gr van de xbox community![]()
![]()
Mooie vrije trap Brahimi
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thads Coinshop al geprobeerd?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gr gr van de xbox community
GR GR![]()
Jong PSV op voorsprong tegen NEC. Terwijl PSV alleen met Bakkali uit de A-ploeg speelt. Bijna afgelopen. Al is Bakkali atm niet eens speler van het eerste natuurlijk
Edit:AfgelopenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
nog niet, maar zal nooit zo goedkoop zijn als een paar weken terugquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Thads Coinshop al geprobeerd?
GR GR![]()
![]()
Doen ze wel echt goedquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:52 schreef Tim86 het volgende:
Jong PSV op voorsprong tegen NEC. Terwijl PSV alleen met Bakkali uit de A-ploeg speelt. Bijna afgelopen. Al is Bakkali atm niet eens speler van het eerste natuurlijk
Kloptquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nog niet, maar zal nooit zo goedkoop zijn als een paar weken terug![]()
![]()
Dat heb ik ook jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als LCM in 433(4) blijf ik Lerra fijner vinden, maar in de as in in 433 is hij wel echt fijn. Dan is hij ook echt op zijn best imo. Veel in het spel betrokken, ruimte voor longshots, veel kansen bij corners en veel duels. Merk dan ook niks van med/high. Spelers op die plek lijken altijd wel high/high te hebben voor mijn gevoel..gaan steeds box to box.toure staat echt overal en komt ook best vaak in de 16/ randje 16, maar met khedira had ik precies hetzelfde alleen die heeft niet de snelheid om dan op tijd terug te komen
dat heeft toure natuurlijk wel
voor mij is hij echt de beste middenvelder uit het spel, al heb ik hem alleen in 433 en 433(3) gebruikt
![]()
Ik snap alleen niet waarom hij steeds op andere plekken tegenvalt. Met die stats moet hij gewoon beter zijn dan Fer..hij is een soort SuperFer qua stats. Gaat nergens over.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:53 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat heb ik ook jatoure staat echt overal en komt ook best vaak in de 16/ randje 16, maar met khedira had ik precies hetzelfde alleen die heeft niet de snelheid om dan op tijd terug te komen
dat heeft toure natuurlijk wel
voor mij is hij echt de beste middenvelder uit het spel, al heb ik hem alleen in 433 en 433(3) gebruikt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik zal het toch maar vragen... wat zijn je prijzen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doen ze wel echt goed
[..]
Klopt![]()
Zou Louis nog een potje gaan winnen dit kalenderjaar?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Touré binnen voor 3.6 miljoen, en verrek, heb opeens anderhalf miljoen meer te besteden, een nutteloze bronze is voor 1,5 miljoen verkocht. Is dat even boffen![]()
![]()
Voor 3 euro de miljoen wil ik wel ff een packception doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vipcoinsfifa. De drugsleverancier voor de verslaafde FUT-fokkers.![]()
nou ja wat een toevalquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:57 schreef Toefjes het volgende:
Touré binnen voor 3.6 miljoen, en verrek, heb opeens anderhalf miljoen meer te besteden, een nutteloze bronze is voor 1,5 miljoen verkocht. Is dat even boffen![]()
![]()
20 euro per miljoen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zal het toch maar vragen... wat zijn je prijzen?![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:57 schreef Toefjes het volgende:
Touré binnen voor 3.6 miljoen, en verrek, heb opeens anderhalf miljoen meer te besteden, een nutteloze bronze is voor 1,5 miljoen verkocht. Is dat even boffen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Louis moet eens gaan inzien dat zijn systeem keihard faalt. Bij Nederland werkte het ook alleen maar door de individuele kwaliteiten van Robben in de vorm van zijn leven. Helemaal bij United waar je bijna altijd de bovenliggende partij moet zijn is het een waardeloos systeemquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:56 schreef Tim86 het volgende:
Zou Louis nog een potje gaan winnen dit kalenderjaar?![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
@5.0 op Unibetquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:56 schreef Tim86 het volgende:
Zou Louis nog een potje gaan winnen dit kalenderjaar?![]()
![]()
Dat zag je bij NL ook al steeds ja..tegen de kutlanden en de verdedigende teams werkte het al niet. Zoiets moet je tevoorschijn toveren in een big match als niemand het verwacht, maar niet een seizoen lang als topploeg. En zeker niet in Engeland.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Louis moet eens gaan inzien dat zijn systeem keihard faalt. Bij Nederland werkte het ook alleen maar door de individuele kwaliteiten van Robben in de vorm van zijn leven. Helemaal bij United waar je bijna altijd de bovenliggende partij moet zijn is het een waardeloos systeem
Bij Juve zie je ook al dat het systeem op Europees niveau minder effectief is en vooral in Italië wel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:57 schreef Toefjes het volgende:
Je hebt vast wel meegekregen op welke positie hij moet![]()
![]()
Touré?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:01 schreef rolls-reus het volgende:
[..]![]()
Je hebt vast wel meegekregen op welke positie hij moet![]()
Jovetic op de plek van Suarez:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:01 schreef Toefjes het volgende:
Nu een team maken met Touré en Jovetic. Moeilijk moeilijk
En Kompany ipv Mangala (maar die zit ook in mijn andere team).
Op doel kan Neuer ook gewoon.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het was maar een grapje hoor, dat moeilijk moeilijk. Maar wel een leuk teamquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jovetic op de plek van Suarez:
[ afbeelding ]
Op doel kan Neuer ook gewoon.![]()
![]()
En dan een ander lcmquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jovetic op de plek van Suarez:
[ afbeelding ]
Op doel kan Neuer ook gewoon.vond if fernandinho niet echt geweldig ofzo, tots gerrard en lerra waren iig veel beter
![]()
Absoluut jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Want daar is hij op zijn sterkst?![]()
![]()
Ohja dan zit je niet meer vast aan een City LCM, dat is ook wel nice. Fernandinho is best oke, maar zou zeker niet in mijn top 5 opties zitten als het iedereen uit de BPL kon zijn nee. Snap echt niet dat mensen hem als CDM gebruiken..gaat echt niet met die strenghtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:05 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En dan een ander lcmvond if fernandinho niet echt geweldig ofzo, tots gerrard en lerra waren iig veel beter
En al helemaal niet als enige CDM. Net als al die pacehoeren met hun 41212 BPL team met Ramires op die plek
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Of lalalallalalalaaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:05 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En dan een ander lcmvond if fernandinho niet echt geweldig ofzo, tots gerrard en lerra waren iig veel beter
![]()
![]()
Even futhead checken, stond pas iets grappigsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ohja dan zit je niet meer vast aan een City LCM, dat is ook wel nice. Fernandinho is best oke, maar zou zeker niet in mijn top 5 opties zitten als het iedereen uit de BPL kon zijn nee. Snap echt niet dat mensen hem als CDM gebruiken..gaat echt niet met die strenght
En al helemaal niet als enige CDM. Net als al die pacehoeren met hun 41212 BPL team met Ramires op die plek![]()
Oh, had in gedachte een plekje als CDMquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ohja dan zit je niet meer vast aan een City LCM, dat is ook wel nice. Fernandinho is best oke, maar zou zeker niet in mijn top 5 opties zitten als het iedereen uit de BPL kon zijn nee. Snap echt niet dat mensen hem als CDM gebruiken..gaat echt niet met die strenght
En al helemaal niet als enige CDM. Net als al die pacehoeren met hun 41212 BPL team met Ramires op die plek![]()
![]()
Lerra, gerrard, ramsey, fella en ramires vind ik beter, al zal ik wel wat vergetenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En al helemaal niet als enige CDM. Net als al die pacehoeren met hun 41212 BPL team met Ramires op die plek
Snap dat ook niet nee, vooral ramires staat daar echt altijdmaar gek genoeg heb ik het er wel altijd lastig tegen want die ramires is zo ziek snel
![]()
![]()
Jaja typoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Even futhead checken, stond pas iets grappigs
Al snap ik de link met futhead niet?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar stond pas zo'n comment dat iedereen het fout speltquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jaja typo
Al snap ik de link met futhead niet?
Zag je ook onder die speler: strengt, strenght etc hehe
Kon het alleen niet meer vinden![]()
![]()
TOTS Ramsey zou ik nemen denk ik ja. Die wilde ik nog eens testen. IF Jovetic past perfect in dit team, maar ja..Suarez is zo geniaal goed..dat is echt de absolute ster.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:10 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Lerra, gerrard, ramsey, fella en ramires vind ik beter, al zal ik wel wat vergeten
Snap dat ook niet nee, vooral ramires staat daar echt altijdmaar gek genoeg heb ik het er wel altijd lastig tegen want die ramires is zo ziek snel
Heeft 80 assists + dit:
Rendement kan gewoon niet beter
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Al mn dure spelerts aan het verkopen, wil 2 teams maken/houden.
BPL:
Willian had ik nog, maar misschien daar Schurrle ipv zn veel te dure RW variant. Maar dan moet je dus rechts een mindere spelert nemenJovetic maar ST dacht ik zo...
Argjes met een VDM wss:
LW is echt goed, Milito nog niet zeker, Di Maria is ookRest had ik nog.. ZowieZo nog Lucho halen natuurlijk.
Mis ik dan nog echt goede (cheap!) opties?![]()
![]()
oh, maar dit was gewoon typtyfus hoor. Sherlock het maarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Daar stond pas zo'n comment dat iedereen het fout spelt
Zag je ook onder die speler: strengt, strenght etc hehe
Kon het alleen niet meer vinden![]()
edit: ik heb het 1x eerder verkeerd geschreven, in oktober 2013
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maribor 0-1![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is wel echt heel goed jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
TOTS Ramsey zou ik nemen denk ik ja. Die wilde ik nog eens testen. IF Jovetic past perfect in dit team, maar ja..Suarez is zo geniaal goed..dat is echt de absolute ster.
Heeft 80 assists + dit:
[ afbeelding ]
Rendement kan gewoon niet betermaar ook alweer ziek veel wedstrijden
![]()
![]()
Maxiquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:13 schreef Zhano het volgende:
BPL:
[ afbeelding ]
Willian had ik nog, maar misschien daar Schurrle ipv zn veel te dure RW variant. Maar dan moet je dus rechts een mindere spelert nemenJovetic maar ST dacht ik zo...
Argjes met een VDM wss:
[ afbeelding ]
LW is echt goed, Milito nog niet zeker, Di Maria is ookRest had ik nog.. ZowieZo nog Lucho halen natuurlijk.
Mis ik dan nog echt goede (cheap!) opties?![]()
![]()
Hij krijgt misschien een IF deze week zag ik (Maxi)quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:13 schreef Zhano het volgende:
BPL:
[ afbeelding ]
Argjes met een VDM wss:
[ afbeelding ]
Mis ik dan nog echt goede (cheap!) opties?
Op LB heb je met Rodriguez en Ansaldi 2 prima opties. RB kom ik Zabaleta vaak tegen en die kan zich prima staande houden altijd, ondanks zijn pace.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zou imotm suarez ook nog wel in mn superteam willen maar dan moet ik wel tots sterling op rw doen en if fernandinho op rcm, nou is fernandinho niet zo'n heel groot probleem alleen tots sterling is wel een flinke downgrade tov sif schurrle ()
![]()
Ansaldi is gewoon prima idd, die haal ik ZowieZo. Verder denk ik Rojo LCB.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij krijgt misschien een IF deze week zag ik (Maxi)
Op LB heb je met Rodriguez en Ansaldi 2 prima opties. RB kom ik Zabaleta vaak tegen en die kan zich prima staande houden altijd, ondanks zijn pace.![]()
Rojo, Garay, Campagnaro, Paletta (heeft een TOTS)..best wel wat opties. Of vader Abrahamquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ansaldi is gewoon prima idd, die haal ik ZowieZo. Verder denk ik Rojo LCB.
http://wefut.com/en/player/2703Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit is wel echt gęnantquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Abraham is een goede CB ja, zat daar al mee te bouwen op Wefut. Maar wil toch een VDMetje op RB doen wss. ToTSen passen qua budget niet in dit teamquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rojo, Garay, Campagnaro, Paletta (heeft een TOTS)..best wel wat opties. Of vader Abraham
http://wefut.com/en/player/2703*chanantquote:![]()
Paletta is wel cheap hčquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Abraham is een goede CB ja, zat daar al mee te bouwen op Wefut. Maar wil toch een VDMetje op RB doen wss. ToTSen passen qua budget niet in dit team
[..]
*chanant
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hahaha die Nederlanders van Celtic maar schoppen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lijkt me photoshop hoorquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hahahaha jullie na-apen elkaar ook alleen maar met die reactiesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn, wat een kans Virgil
Wel een goede stormram is hij..wint elk duelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, daar wil je toch niets mee te maken hebben?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:32 schreef Maver24 het volgende:
wat een haat allemaal. trieste figuren hier![]()
![]()
![]()
![]()
Manolas naar Roma als opvolger van Benatia.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Debuteerde ook als spits bij Groningen toen toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:33 schreef Tim86 het volgende:
Damn, wat een kans Virgil
Wel een goede stormram is hij..wint elk duel
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wel ook echt een pauper line-up van Man U vandaag, op de front 3 na
Vermijl van degradatie met NEC naar het eerste van Man U
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Play-a-makerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:38 schreef Tim86 het volgende:
Wel ook echt een pauper line-up van Man U vandaag, op de front 3 na
[ afbeelding ]
Vermijl van degradatie met NEC naar het eerste van Man U![]()
![]()
Invaller als stormram ofzo? Kan goed. Weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Debuteerde ook als spits bij Groningen toen toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
in the holequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
4-0 Louis
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik weet het wel zeker vieze cheaterquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
FUT doet het bij mij niet eens dus ik denk dat ik een ban heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
same here ouwe reusquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
FUT doet het bij mij niet eens dus ik denk dat ik een ban heb.
EASFC is kapoetAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja maar jij pijpt Rob Hodgson.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:58 schreef Maver24 het volgende:
ik zit gewoon in Ultimate Team hoor, niks aan het handje![]()
Ik pijp Rob Hodgon niet en kan ook gewoon in FUT.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja maar jij pijpt maverquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik pijp Rob Hodgon niet en kan ook gewoon in FUT.![]()
Ik pijp maver niet en ik zit in fut.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
DuTank, Maver en Robb is gewoon een blowjob human centipedeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik pijp niemand, maak ook geen TR's, ben geen lid van de NSB...dus ik kan er ook niet in.NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Jij bent half Belg, dan heb je het al moeilijk zat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik pijp niemand, maak ook geen TR's, ben geen lid van de NSB...dus ik kan er ook niet in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
andere console nitwitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik pijp maver niet en ik zit in fut.![]()
HAHA! Xboxquote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja maar jij pijpt jezelf.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij doet het wel weer en ik heb niks gedaan.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En nee ik heb het ook niet geprobeerd.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jij bent half Belg, dan heb je het al moeilijk zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kan ik niet. En nee ik heb het ook niet geprobeerd.
Op Skype had je andere verhalen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kan ik niet. En nee ik heb het ook niet geprobeerd.![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
watquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
De fuckquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
![]()
Ik wil deze uitspraak in mijn onderschrift hebben, hoe moet dat?quote:
Dutank heeft het mij toen uitgelegd, ik weet het niet precies meerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik wil deze uitspraak in mijn onderschrift hebben, hoe moet dat?![]()
Als ik mn hoofd naar beneden kantel ben ik er al bijna. Iedereen op FOK! Heeft toch minstens 30cm?
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Oke, alleen nog linken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dutank heeft het mij toen uitgelegd, ik weet het niet precies meer
Nou chick is een groot woord...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:26 schreef Freire het volgende:
Op NPO3 een Nederlandse chick over twitch![]()
Zandzeepsodemineraalwatersteenstralenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou chick is een groot woord...
Dit ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TR gemachtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik pijp niemand, maak ook geen TR's, ben geen lid van de NSB...dus ik kan er ook niet in.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
geniaalquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:58 schreef Zhano het volgende:
http://www.slamfm.nl/page/nieuws/59315 lolz![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:58 schreef Zhano het volgende:
http://www.slamfm.nl/page/nieuws/59315 lolz
Die zal niet fijn naar haar werk gaan morgen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:58 schreef Zhano het volgende:
http://www.slamfm.nl/page/nieuws/59315 lolz![]()
Staat haar achternaam toch niet bij ofzo?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zal niet fijn naar haar werk gaan morgen.![]()
Ze kreeg al 'SMSjes over de Whatsapp' (quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Staat haar achternaam toch niet bij ofzo?), dus ze is wel degelijk herkend
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Waar vind ik beelden van die kool?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
die aftrapquote:
yup ^quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
voor Litmanen
ja mezelf ook genaaidquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
subway
nu heb ik honger
kutvent
kutzooi, nu heb ik zin om met de metro te gaan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Doet dat kut fut het niet of wat?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:38 schreef Tim86 het volgende:
kutzooi, nu heb ik zin om met de metro te gaan
Godverdomme hele dag die aidsbox niet aan gehad![]()
ik zit gewoon in FUT atmquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doet dat kut fut het niet of wat?
Godverdomme hele dag die aidsbox niet aan gehadAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
nou nou nouquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:40 schreef Zhano het volgende:
godver nu heb ik zin om p4l te naaien met een subway'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ik las fleshlight
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewonnen van een aidskind dat bij elke goal ssshte en 2 vieze momentum script goals maakte (45ste en 90ste min), waarvan 1 er een pingel was![]()
![]()
Iemand met de clubnaam SUK UR NAN BlTCH
Daar ga ik dus al niet tegen spelen..sowieso een teringmongool
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan best..bij release van FIFA 15 ergens..dat is al vrij snel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:08 schreef Zhano het volgende:
Zouden de coinsprijzen van PS ooit nog in de buurt van 1 euro per 100k komen? Nee zeker?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat betekend dat eigenlijk? Suck your nan.....quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:08 schreef Tim86 het volgende:
Iemand met de clubnaam SUK UR NAN BlTCH
Daar ga ik dus al niet tegen spelen..sowieso een teringmongool![]()
Wil niet iedereen dan van zn FUT14 coins af?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan best..bij release van FIFA 15 ergens..dat is al vrij snel.twitter:TobiiasGaming twitterde op woensdag 27-08-2014 om 00:53:53Don’t know why I’m laughing so much 😂 https://t.co/gO694xj2cP reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Per 100k he.. Niet 1000kquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan best..bij release van FIFA 15 ergens..dat is al vrij snel.![]()
![]()
oh my badquote:
Verkopen op PS3/4 heeft weinig zin ja. Dacht dat het om kopen ging.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoezo kutkwaliteit?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:43 schreef ThadCastle het volgende:
Inbetweeners
Kut kwaliteit maar schijt![]()
Geen lag gehad, en dacht dat het 1080p was maar is 720p. Niet opgevallen dus..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij begint bij mij na een tijdje te laggen wtf is dit
Schijt PC of schijt download![]()
Er is ook een 1080p als het goed is. Die postte ik laatst.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is de Lukaak 340k ja?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mangala 80k, Willian 40k, Gnabry 30k, Hajrovic 5k, Pique 12k, Weidenfeller 30k, Wallace 10k...quote:![]()
huh wat..op de pc?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mangala 80k, Willian 40k, Gnabry 30k, Hajrovic 5k, Pique 12k, Weidenfeller 30k, Wallace 10k...
etcAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: