Kan ik inkomen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies maar het zijn over het algemeen gewoon kut spelers
Ik denk niet dat hij in Moskou woont.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vind je het gek
Je leeft in Moskou de stad van drank,drugs en hoeren en je krijgt waarschijnlijk meerdere miljoenen per jaar. Ik zou dan ook naar huis rollen elke avond.
Dat zou dom van hem zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij in Moskou woont.
Hij was nooit echt gespierd dat kwam meer door het shirt en zijn bouw. Die Ivoriaanse spelers als Toure en Bony zijn veel gespierder en daar heeft het ook nog een functie gezien ze bijna niet van de bal af te krijgen zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef Tim86 het volgende:
Het percentage vet lijkt het inmiddels ook steeds meer te winnen van het percentage spier bij Hulkie. Scoort wel nu, uit een pingel.
Cerci TOTS op CAM.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
iemand tips hoe ik dit het beste kan afmaken?
[ afbeelding ]
Met serie A spelersquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]
Klosequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]
Ach al die steden zijn hetzelfde daar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij in Moskou woont.
Je hebt in dat land gewoon steden en dorpen waar de hele bevolking aan de drugs en drank verslaafd isquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach al die steden zijn hetzelfde daar.
Ik ben hier hoor.quote:
Mooi stereotype gevonden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
Je hebt in dat land gewoon steden en dorpen waar de hele bevolking aan de drugs en drank verslaafd is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Lulz wat een onzinquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:18 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij was nooit echt gespierd dat kwam meer door het shirt en zijn bouw. Die Ivoriaanse spelers als Toure en Bony zijn veel gespierder en daar heeft het ook nog een functie gezien ze bijna niet van de bal af te krijgen zijn.
Ik zeg toch ook niet dat Toure en Bony niet gespierd zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:26 schreef Henrys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb liever de BBC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |