quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:02 schreef Toefjes het volgende:
Haha Rolls, wilde net dit posten. Aantal raakvlakken wel weer
[ afbeelding ]
NIF Boatengquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:02 schreef Toefjes het volgende:
Haha Rolls, wilde net dit posten. Aantal raakvlakken wel weer
[ afbeelding ]
Heb ik ook vaak met die wefut plaatjes ja.quote:
is ook gewoon een kutsitequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak met die wefut plaatjes ja.
die ga ik ook uitproberenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]![]()
dat is niet de eerste keer nee
Tots reus begint echt mijn held te wordendie is zoooo goed
Hij is echt een baasje jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hernanes
De enige speler die ik vanaf de eerste week tot nu in mijn team heb staan (inmiddels omringd door blauwe kaartjes).
Hij is gewoon ontzettend allround. Meer zelfs dan Pogba, vind ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hij is echt een baasje jaal kan ik ook tots pogba kwijt daar maar ik ben bang dat ik dan te weinig creativiteit heb op het middenveld
Ik vond hem anders best goed spelen. Ik zou hem zo weer kopen, maar hij is nu wat in prijs gestegen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Med/High waarom zou ik dat willen en ik heb nog nooit tegen hem gespeeld dat is meestal al een slecht voorteken
Reus heeft geen computer, alleen een ipadquote:
Dit dusquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Reus heeft geen computer, alleen een ipad
Puush app downloaden, screenshot van je scherm en uploaden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik post altijd vanaf mn ipad en volgend mij lukt puushjes maken dan niet
Dit ja, doe ik zelfs op mn phonequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Puush app downloaden, screenshot van je scherm en uploaden.
Kan 'm niet vinden in de appstorequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Puush app downloaden, screenshot van je scherm en uploaden.
We weten onderhand wel dat jij een voorkeur hebt voor kut spelers.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vond hem anders best goed spelen. Ik zou hem zo weer kopen, maar hij is nu wat in prijs gestegen.
Ee toefjes heb je niet 1 miljoen ofzo voor mij? Ik wil ook even een tof team maken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op TOTS Touré na alle spelers wel een beetje gehad die ik wilde hebben. De elftallen die ik wil maken zijn bijna op
Dat maakt me niet uit zolang ze mij doelpunten en overwinningen opleveren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We weten onderhand wel dat jij een voorkeur hebt voor kut spelers.
Paar seconden langer wachten met het posten, dan zal je dat zwarte plaatje niet krijgenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kan 'm niet vinden in de appstore
Precies maar het zijn over het algemeen gewoon kut spelersquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat maakt me niet uit zolang ze mij doelpunten en overwinningen opleveren.
Vind je het gekquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef Tim86 het volgende:
Het percentage vet lijkt het inmiddels ook steeds meer te winnen van het percentage spier bij Hulkie. Scoort wel nu, uit een pingel.
Op vipcoinsfifa kun je goedkoop coins kopen. Heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ee toefjes heb je niet 1 miljoen ofzo voor mij? Ik wil ook even een tof team maken.
Bohhh wij zouden leven daarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vind je het gek
Je leeft in Moskou de stad van drank,drugs en hoeren en je krijgt waarschijnlijk meerdere miljoenen per jaar. Ik zou dan ook naar huis rollen elke avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |