Dat moet wel lukken, zal hem ook wel ff in de gaten houdenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik m nu zou kopen voor 3.7 miljoen , dan ongeveer een miljoen. Wil m voor 3.3 a 3.4 hebben
Corvette'squote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
geven ze hem een C7twee dagen werk ofzo
Lekker refreshen op FUTbinquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:56 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken, zal hem ook wel ff in de gaten houden
Geen telefoon met de fut app?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker refreshen op FUTbinBen nu op het werk, dus kan sowieso niet echt adequaat reageren als je er 1 ziet helaas. Toch bedankt
racistquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ik wil nba met jou doen. maak jij dan een aziatische pro? Rijstsanity
Zeker wel. En dat is kut. Opstarten. Er uit gegegooid worden. Aanmelden. Wachten. Speler zoeken, max bin en min bin instellen. Zoeken: Speler die je op Futbin zo goedkoop zag staan is inmiddels verkochtquote:
Ja, zoals Urk en Volendam.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
Je hebt in dat land gewoon steden en dorpen waar de hele bevolking aan de drugs en drank verslaafd is
Jippie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had het al gelezen maar ik had er nog niet op gereageerd.. maar Bamba dus volgend jaar toch in FUT
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had het al gelezen maar ik had er nog niet op gereageerd.. maar Bamba dus volgend jaar toch in FUT
Snap daar ook niet echt het nut vanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
geven ze hem een C7twee dagen werk ofzo
Eindelijk iemand die on the same page zitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Snap daar ook niet echt het nut van. Dagje sprintjes trekken bij United en hij kan er al 1 kopen
Heb toch liever een Lamborghini dan
Is toch gewoon hun sponsorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Snap daar ook niet echt het nut van. Dagje sprintjes trekken bij United en hij kan er al 1 kopen
Heb toch liever een Lamborghini dan
Had willen zeggen 'oh, dat wist ik niet', maar toen zag ik het Chevrolet shirt met united embleem eropquote:
Haha lekker wakker?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had willen zeggen 'oh, dat wist ik niet', maar toen zag ik het Chevrolet shirt met united embleem erop
Doordeweeks coinprijzen goedkoop: prijzen stijgenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Toefjes, hoe zat jouw theorie ook alweer? In het weekend lage prijzen, doordeweeks hoog? Of juist andersom?
Oke thanks. Zou best kunnen kloppen bij een paar spelers die ik de laatste dagen heb gevolgd. Althans: ze zijn nu een stuk duurder dan afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doordeweeks coinprijzen goedkoop: prijzen stijgen
In het weekend zijn de prijzen op vipcoins 2 x zo duur: Paniek op de markt: prijzen dalen.
Tja je weet wat ze zeggen:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Van The Blues naar The Blues
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tja je weet wat ze zeggen:
Once you go blue you never go jewHeb jij deze op een tegeltje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |