Eindelijk iemand die on the same page zitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Snap daar ook niet echt het nut van. Dagje sprintjes trekken bij United en hij kan er al 1 kopen
Heb toch liever een Lamborghini dan
Is toch gewoon hun sponsorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Snap daar ook niet echt het nut van. Dagje sprintjes trekken bij United en hij kan er al 1 kopen
Heb toch liever een Lamborghini dan
Had willen zeggen 'oh, dat wist ik niet', maar toen zag ik het Chevrolet shirt met united embleem eropquote:
Haha lekker wakker?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had willen zeggen 'oh, dat wist ik niet', maar toen zag ik het Chevrolet shirt met united embleem erop
Doordeweeks coinprijzen goedkoop: prijzen stijgenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Toefjes, hoe zat jouw theorie ook alweer? In het weekend lage prijzen, doordeweeks hoog? Of juist andersom?
Oke thanks. Zou best kunnen kloppen bij een paar spelers die ik de laatste dagen heb gevolgd. Althans: ze zijn nu een stuk duurder dan afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doordeweeks coinprijzen goedkoop: prijzen stijgen
In het weekend zijn de prijzen op vipcoins 2 x zo duur: Paniek op de markt: prijzen dalen.
Tja je weet wat ze zeggen:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Van The Blues naar The Blues
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tja je weet wat ze zeggen:
Once you go blue you never go jewHeb jij deze op een tegeltje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Het is maar een theorie, maar ik merk het heel duidelijk met mijn aan-en verkoopprijzen. Ik zal het team wat ik nu gemaakt heb dus eigenlijk vrijdag moeten verkopen, ik kijk dan wel even of er veel winst te behalen valtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke thanks. Zou best kunnen kloppen bij een paar spelers die ik de laatste dagen heb gevolgd. Althans: ze zijn nu een stuk duurder dan afgelopen weekend.
Ja die uitspraak is net zo achterlijk als die van vanmiddagquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij deze op een tegeltje?
Ik denk dat ik het echt ga proberen; een paar spelers verkopen die ik maandagochtend heb ingekocht. Heb al een beetje winst, maar hoop dat het doorstijgtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is maar een theorie, maar ik merk het heel duidelijk met mijn aan-en verkoopprijzen. Ik zal het team wat ik nu gemaakt heb dus eigenlijk vrijdag moeten verkopen, ik kijk dan wel even of er veel winst te behalen valt
TR aan rik gemachtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:28 schreef Henrys het volgende:
Gebruik nog steeds de coins die ik heb verdiend met de dupe glitch
Joooquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die on the same page zitLambo's zijn echt mijn favoriete supercars
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Van The Blues naar The Blues
Andrej Kanchelskis?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Nog altijd mijn meest favoriete Everton speler ooit. Was ook een beest in Fifa
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tja je weet wat ze zeggen:
Once you go blue you never go jewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |