Volgens mij niet, er was toen nog dat filmpje waar hij zei ''it hurts to be linked with tottenham''. Ook heeft hij een nieuw contract afgewezen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij wilde toch pas weg nadat James kwam?
Heb je nog coins nodig dan, je teams zijn dan toch compleet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, als ik hem zou kopen niet meer dus. Dan ben ik rijp voor de voedselbank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik moet nog een team rond TOTS Touré bouwenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je nog coins nodig dan, je teams zijn dan toch compleet?
Wat is je budget?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog een team rond TOTS Touré bouwen
Als ik m nu zou kopen voor 3.7 miljoen , dan ongeveer een miljoen. Wil m voor 3.3 a 3.4 hebbenquote:
Hadden ze ook Clasie van kunnen halenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:27 schreef Dudeweiser het volgende:
In minder dan een jaar tijd heeft Man United meer dan 250 miljoen euro uitgegeven aan Fellaini, Mata, Shaw, Herrera, Rojo en Di María.
Dat moet wel lukken, zal hem ook wel ff in de gaten houdenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik m nu zou kopen voor 3.7 miljoen , dan ongeveer een miljoen. Wil m voor 3.3 a 3.4 hebben
Corvette'squote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
geven ze hem een C7twee dagen werk ofzo
Lekker refreshen op FUTbinquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:56 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken, zal hem ook wel ff in de gaten houden
Geen telefoon met de fut app?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker refreshen op FUTbinBen nu op het werk, dus kan sowieso niet echt adequaat reageren als je er 1 ziet helaas. Toch bedankt
racistquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ik wil nba met jou doen. maak jij dan een aziatische pro? Rijstsanity
Zeker wel. En dat is kut. Opstarten. Er uit gegegooid worden. Aanmelden. Wachten. Speler zoeken, max bin en min bin instellen. Zoeken: Speler die je op Futbin zo goedkoop zag staan is inmiddels verkochtquote:
Ja, zoals Urk en Volendam.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
Je hebt in dat land gewoon steden en dorpen waar de hele bevolking aan de drugs en drank verslaafd is
Jippie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had het al gelezen maar ik had er nog niet op gereageerd.. maar Bamba dus volgend jaar toch in FUT
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had het al gelezen maar ik had er nog niet op gereageerd.. maar Bamba dus volgend jaar toch in FUT
Snap daar ook niet echt het nut vanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
geven ze hem een C7twee dagen werk ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |