Touré?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:01 schreef rolls-reus het volgende:
[..]![]()
Je hebt vast wel meegekregen op welke positie hij moet
Jovetic op de plek van Suarez:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:01 schreef Toefjes het volgende:
Nu een team maken met Touré en Jovetic. Moeilijk moeilijk
Het was maar een grapje hoor, dat moeilijk moeilijk. Maar wel een leuk teamquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jovetic op de plek van Suarez:
[ afbeelding ]
En Kompany ipv Mangala (maar die zit ook in mijn andere team).
Op doel kan Neuer ook gewoon.
En dan een ander lcmquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jovetic op de plek van Suarez:
[ afbeelding ]
En Kompany ipv Mangala (maar die zit ook in mijn andere team).
Op doel kan Neuer ook gewoon.
Absoluut jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Want daar is hij op zijn sterkst?
Ohja dan zit je niet meer vast aan een City LCM, dat is ook wel nice. Fernandinho is best oke, maar zou zeker niet in mijn top 5 opties zitten als het iedereen uit de BPL kon zijn nee. Snap echt niet dat mensen hem als CDM gebruiken..gaat echt niet met die strenghtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:05 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En dan een ander lcmvond if fernandinho niet echt geweldig ofzo, tots gerrard en lerra waren iig veel beter
Of lalalallalalalaaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:05 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En dan een ander lcmvond if fernandinho niet echt geweldig ofzo, tots gerrard en lerra waren iig veel beter
Even futhead checken, stond pas iets grappigsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ohja dan zit je niet meer vast aan een City LCM, dat is ook wel nice. Fernandinho is best oke, maar zou zeker niet in mijn top 5 opties zitten als het iedereen uit de BPL kon zijn nee. Snap echt niet dat mensen hem als CDM gebruiken..gaat echt niet met die strenght
En al helemaal niet als enige CDM. Net als al die pacehoeren met hun 41212 BPL team met Ramires op die plek
Oh, had in gedachte een plekje als CDMquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ohja dan zit je niet meer vast aan een City LCM, dat is ook wel nice. Fernandinho is best oke, maar zou zeker niet in mijn top 5 opties zitten als het iedereen uit de BPL kon zijn nee. Snap echt niet dat mensen hem als CDM gebruiken..gaat echt niet met die strenght
En al helemaal niet als enige CDM. Net als al die pacehoeren met hun 41212 BPL team met Ramires op die plek
Lerra, gerrard, ramsey, fella en ramires vind ik beter, al zal ik wel wat vergetenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jaja typoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Even futhead checken, stond pas iets grappigs
Daar stond pas zo'n comment dat iedereen het fout speltquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jaja typo
Al snap ik de link met futhead niet?
TOTS Ramsey zou ik nemen denk ik ja. Die wilde ik nog eens testen. IF Jovetic past perfect in dit team, maar ja..Suarez is zo geniaal goed..dat is echt de absolute ster.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:10 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Lerra, gerrard, ramsey, fella en ramires vind ik beter, al zal ik wel wat vergeten
Snap dat ook niet nee, vooral ramires staat daar echt altijdmaar gek genoeg heb ik het er wel altijd lastig tegen want die ramires is zo ziek snel
oh, maar dit was gewoon typtyfus hoor. Sherlock het maarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Daar stond pas zo'n comment dat iedereen het fout spelt
Zag je ook onder die speler: strengt, strenght etc hehe
Kon het alleen niet meer vinden![]()
Dat is wel echt heel goed jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
TOTS Ramsey zou ik nemen denk ik ja. Die wilde ik nog eens testen. IF Jovetic past perfect in dit team, maar ja..Suarez is zo geniaal goed..dat is echt de absolute ster.
Heeft 80 assists + dit:
[ afbeelding ]
Rendement kan gewoon niet beter
Maxiquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:13 schreef Zhano het volgende:
Al mn dure spelerts aan het verkopen, wil 2 teams maken/houden.
BPL:
[ afbeelding ]
Willian had ik nog, maar misschien daar Schurrle ipv zn veel te dure RW variant. Maar dan moet je dus rechts een mindere spelert nemenJovetic maar ST dacht ik zo...
Argjes met een VDM wss:
[ afbeelding ]
LW is echt goed, Milito nog niet zeker, Di Maria is ookRest had ik nog.. ZowieZo nog Lucho halen natuurlijk.
Mis ik dan nog echt goede (cheap!) opties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |