JAKOEBOEquote:
echt waarquote:
zou me eerder afvragen waaromquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik zit al een kwartier naar Celtic - Maribor te staren. En ineens vraag ik me af: wat zit ik nou eigenlijk te kijken?![]()
Dat was vraag nummer 2 die in me opkwamquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zou me eerder afvragen waarom
Nee hoor. Ik kijk voetbal. Of ja. Het is niet echt voetbal te noemen, maar goed.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij zit zeker wel lekker met Maver te gamen?
Celtic dusquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kijk voetbal. Of ja. Het is niet echt voetbal te noemen, maar goed.
The Crew draait 30 fps op pcquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
godver hier zou ik bijna een next gen console voor gaan halen
Wowquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:43 schreef Toefjes het volgende:
Nieuw dieptepunt in de prijzen:
[ afbeelding ]
En hij dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Nog altijd mijn meest favoriete Everton speler ooit. Was ook een beest in Fifa
jonge who cares heb je dat spel gezienquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
The Crew draait 30 fps op pc
dat dan wel weer jammer
Nicequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
godver hier zou ik bijna een next gen console voor gaan halen
Al een beetje fan aan het worden van hem?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gr gr
stukje gekeken van je link, ziet er wel tof uit jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jonge who cares heb je dat spel gezien![]()
![]()
![]()
die moet ik hebben
Meen je niet, waar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:43 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Als LCM in 433(4) blijf ik Lerra fijner vinden, maar in de as in in 433 is hij wel echt fijn. Dan is hij ook echt op zijn best imo. Veel in het spel betrokken, ruimte voor longshots, veel kansen bij corners en veel duels. Merk dan ook niks van med/high. Spelers op die plek lijken altijd wel high/high te hebben voor mijn gevoel..gaan steeds box to box.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Al een beetje fan aan het worden van hem?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:43 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Thads Coinshop al geprobeerd?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gr gr van de xbox community
nog niet, maar zal nooit zo goedkoop zijn als een paar weken terugquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Thads Coinshop al geprobeerd?
GR GR
Doen ze wel echt goedquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:52 schreef Tim86 het volgende:
Jong PSV op voorsprong tegen NEC. Terwijl PSV alleen met Bakkali uit de A-ploeg speelt. Bijna afgelopen. Al is Bakkali atm niet eens speler van het eerste natuurlijk
Kloptquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nog niet, maar zal nooit zo goedkoop zijn als een paar weken terug
Dat heb ik ook jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als LCM in 433(4) blijf ik Lerra fijner vinden, maar in de as in in 433 is hij wel echt fijn. Dan is hij ook echt op zijn best imo. Veel in het spel betrokken, ruimte voor longshots, veel kansen bij corners en veel duels. Merk dan ook niks van med/high. Spelers op die plek lijken altijd wel high/high te hebben voor mijn gevoel..gaan steeds box to box.
Ik snap alleen niet waarom hij steeds op andere plekken tegenvalt. Met die stats moet hij gewoon beter zijn dan Fer..hij is een soort SuperFer qua stats. Gaat nergens over.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:53 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat heb ik ook jatoure staat echt overal en komt ook best vaak in de 16/ randje 16, maar met khedira had ik precies hetzelfde alleen die heeft niet de snelheid om dan op tijd terug te komen
dat heeft toure natuurlijk wel
voor mij is hij echt de beste middenvelder uit het spel, al heb ik hem alleen in 433 en 433(3) gebruikt
ik zal het toch maar vragen... wat zijn je prijzen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doen ze wel echt goed
[..]
Klopt
Voor 3 euro de miljoen wil ik wel ff een packception doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vipcoinsfifa. De drugsleverancier voor de verslaafde FUT-fokkers.
nou ja wat een toevalquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:57 schreef Toefjes het volgende:
Touré binnen voor 3.6 miljoen, en verrek, heb opeens anderhalf miljoen meer te besteden, een nutteloze bronze is voor 1,5 miljoen verkocht. Is dat even boffen
20 euro per miljoen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zal het toch maar vragen... wat zijn je prijzen?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:57 schreef Toefjes het volgende:
Touré binnen voor 3.6 miljoen, en verrek, heb opeens anderhalf miljoen meer te besteden, een nutteloze bronze is voor 1,5 miljoen verkocht. Is dat even boffen
Louis moet eens gaan inzien dat zijn systeem keihard faalt. Bij Nederland werkte het ook alleen maar door de individuele kwaliteiten van Robben in de vorm van zijn leven. Helemaal bij United waar je bijna altijd de bovenliggende partij moet zijn is het een waardeloos systeemquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:56 schreef Tim86 het volgende:
Zou Louis nog een potje gaan winnen dit kalenderjaar?
@5.0 op Unibetquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:56 schreef Tim86 het volgende:
Zou Louis nog een potje gaan winnen dit kalenderjaar?
Dat zag je bij NL ook al steeds ja..tegen de kutlanden en de verdedigende teams werkte het al niet. Zoiets moet je tevoorschijn toveren in een big match als niemand het verwacht, maar niet een seizoen lang als topploeg. En zeker niet in Engeland.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Louis moet eens gaan inzien dat zijn systeem keihard faalt. Bij Nederland werkte het ook alleen maar door de individuele kwaliteiten van Robben in de vorm van zijn leven. Helemaal bij United waar je bijna altijd de bovenliggende partij moet zijn is het een waardeloos systeem
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:57 schreef Toefjes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |