Hij krijgt misschien een IF deze week zag ik (Maxi)quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:13 schreef Zhano het volgende:
Al mn dure spelerts aan het verkopen, wil 2 teams maken/houden.
BPL:
[ afbeelding ]
Willian had ik nog, maar misschien daar Schurrle ipv zn veel te dure RW variant. Maar dan moet je dus rechts een mindere spelert nemenJovetic maar ST dacht ik zo...
Argjes met een VDM wss:
[ afbeelding ]
LW is echt goed, Milito nog niet zeker, Di Maria is ookRest had ik nog.. ZowieZo nog Lucho halen natuurlijk.
Mis ik dan nog echt goede (cheap!) opties?
Ansaldi is gewoon prima idd, die haal ik ZowieZo. Verder denk ik Rojo LCB.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij krijgt misschien een IF deze week zag ik (Maxi)
Op LB heb je met Rodriguez en Ansaldi 2 prima opties. RB kom ik Zabaleta vaak tegen en die kan zich prima staande houden altijd, ondanks zijn pace.
Rojo, Garay, Campagnaro, Paletta (heeft een TOTS)..best wel wat opties. Of vader Abrahamquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ansaldi is gewoon prima idd, die haal ik ZowieZo. Verder denk ik Rojo LCB.
Dit is wel echt gênantquote:
Abraham is een goede CB ja, zat daar al mee te bouwen op Wefut. Maar wil toch een VDMetje op RB doen wss. ToTSen passen qua budget niet in dit teamquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rojo, Garay, Campagnaro, Paletta (heeft een TOTS)..best wel wat opties. Of vader Abraham
http://wefut.com/en/player/2703
*chanantquote:
Paletta is wel cheap hèquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Abraham is een goede CB ja, zat daar al mee te bouwen op Wefut. Maar wil toch een VDMetje op RB doen wss. ToTSen passen qua budget niet in dit team
[..]
*chanant
lijkt me photoshop hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daar wil je toch niets mee te maken hebben?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:32 schreef Maver24 het volgende:
wat een haat allemaal. trieste figuren hier![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |