Doe niet zo gek joh, die passen toch nooit door de brievenbusquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef voederbietel het volgende:
Wat. Waarom niks over Oostblok sletjes?
Laptopquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:54 schreef MAHL het volgende:
Maar ik heb geen flauw idee wat! Heb er weer eens zin in, na wat oordopjes, een smartphone, en nog meer elektronische meuk weet ik nu niet echt meer wat ik zou kunnen kopen.
Terwijl het toch wel iets verslavends heeft... Het idee dat jij hier op een knopje drukt, waardoor er aan de andere kant van de wereld een of andere onderbetaalde kerel uit een magazijn wat haalt. En dat vervolgens naar jou opgestuurd wordt, via boot/vliegtuig/auto of hoe dan ook het goedkoopste is. Waarna het uiteindelijk, helemaal vanuit China, bij jou in de brievenbus ploft. Een leuk iets voor een zacht prijsje
[..]
Doe niet zo gek joh, die passen toch nooit door de brievenbus
Verslaving aan Oostbloksnoetjes is uiteraard nog beter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:05 schreef Regilio_ het volgende:
Verslaving aan shit uit China halen.......................................
Nja het is beter dan verslaafd zijn aan drugs, drank, piercings en tattoo's zal ik maar zeggen.
Die heb ik ook nodigquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:55 schreef Spongeboss het volgende:
Hmm zon accu waarmee je je smartphone kan opladen.
ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is dat dus zo'n soortvan externe accu voor smartphone opladen?
Jasicher. Kosten ook niet duur!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:09 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Verslaving aan Oostbloksnoetjes is uiteraard nog beter.
Ja, en wel de beste die er is. Xiaomi is namelijk een bekend, goed merk in China. Kwalitatief gezien dus goed spul. Al te verkrijgen voor 15 euro, 10400 mAh en dat is echt mega.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is dat dus zo'n soortvan externe accu voor smartphone opladen?
Oh dat is wel mooi jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:19 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Ja, en wel de beste die er is. Xiaomi is namelijk een bekend, goed merk in China. Kwalitatief gezien dus goed spul. Al te verkrijgen voor 15 euro, 10400 mAh en dat is echt mega.
Waarom kende ik dit nog nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:12 schreef Sauslepel het volgende:
Niet helemaal china, maar toch wel leuk;
http://randomamazonproduct.com/
Klopt inderdaad. Erg handig voor onderweg ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh dat is wel mooi jaEn hoe gebruik je het, via lichtnet de accu opladen en daarna met de accu als het nodig is je smartphone opladen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik ook, evenals een miBox, miPad en MiPhone (3)quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:25 schreef Woelwater het volgende:
Heb je de beste portable radio al?
http://www.ebay.nl/itm/DE(...)tem335054ddc1&_uhb=1Helaas, maar bedankt voor je tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam net via Amazon randomizer ook al een cassette rewinder tegen![]()
Moet er eigenlijk een ontwikkelen voor DX, of buyincoins ofzoquote:
Geweldig merk ook. Is die tablet wat? Hoelang heb je m al?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
heb ik ook, evenals een miBox, miPad en MiPhone (3)![]()
![]()
Wat een onnodige rotzooiquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:25 schreef delano.888 het volgende:
Hier nog wat leuke dingen die ik de laatste tijd heb gekocht, gewoon omdat het kan:
Koelkast thermometer:
http://www.ebay.com/itm/2(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Spaghetti personen dikte meter:
http://www.ebay.com/itm/3(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Kabel labels:
Gasfles vlam brander:
http://www.ebay.com/itm/3(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Zonneklep zonnebril houder:
Die microfoon heeft mijn moeder ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:19 schreef vaarsuvius het volgende:
deze is het populairst:
[ afbeelding ]
ja tablet is geniaalquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:32 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Geweldig merk ook. Is die tablet wat? Hoelang heb je m al?
Vertelquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja tablet is geniaalal paar maanden
van mij mag je hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het is maar 1 dollar! Daar zeg je geen nee tegen.
Al die links van mij zijn inclusief verzendkostenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
van mij mag je hoorvergeet de verzendkosten niet
what is not to like aan een 7.9 inch ret scherm met goede pixeldensity, nvidia k1 processor, 2gb ram, 64gb schijfruimte met sd slot voor 250 euro ofzoquote:
Ja oke, maar hoe is het in gebruik? Wat werkt er niet goed?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
what is not to like aan een 7.9 inch ret scherm met goede pixeldensity, nvidia k1 processor, 2gb ram, 64gb schijfruimte met sd slot voor 250 euro ofzo
huh, wat zou er niet goed werken? ik kijk er films op, lees ebooks, poker, game, facebook/twitter enz., stream ermee naar TV enz. enz. (componenten zijn gewoon A kwaliteit he, dit is geen afgeraffelde chinagarbage ofzo)quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:45 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Ja oke, maar hoe is het in gebruik? Wat werkt er niet goed?
maar de action heeft ook nog een hoog kampergehalte, met glitterplaatjes, tijgerprint en fluffy paars spulquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is ook wel weer een beetje waar natuurlijk, zit een hoop zooi bij
En welke Android?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
what is not to like aan een 7.9 inch ret scherm met goede pixeldensity, nvidia k1 processor, 2gb ram, 64gb schijfruimte met sd slot voor 250 euro ofzo
MIUIv5 gebaseerd op 4.4 Android, maar v6 is vanaf volgende week uit. Ik ben er zeer tevreden over, al staat het je vrij er gewoon een andere rom op te flashen, bv. cyanogenMod of whatever.quote:
Heb zelf CM op mijn smartphone geflashed, werkt als een tiet iddquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
MIUIv5 gebaseerd op 4.4 Android, maar v6 is vanaf volgende week uit. Ik ben er zeer tevreden over, al staat het je vrij er gewoon een andere rom op te flashen, bv. cyanogenMod of whatever.
Cyanogenmod is goeie, heb het ook op mijn One+, maar vind MIUI ook dik hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb zelf CM op mijn smartphone geflashed, werkt als een tiet iddMisschien dat die tablet ook wel leuk is (al heb ik er eigenlijk helemaal geen een nodig omdat ik al een Surface tablet heb
)
Ah oke, nice! Tof dat ie je zo bevalt. Nee, xiaomi is geen bagger maar toch lijkt het ergens onwerkelijk zulke prestaties voor zo'n prijs. Ik zelf zit te twijfelen over zo'n apparaat of een Ipad, al lijkt me de Ipad een verstandigere keuze aangezien mac altijd vloeiend werkt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
huh, wat zou er niet goed werken? ik kijk er films op, lees ebooks, poker, game, facebook/twitter enz., stream ermee naar TV enz. enz. (componenten zijn gewoon A kwaliteit he, dit is geen afgeraffelde chinagarbage ofzo)
hier is ie:
[ afbeelding ]
benchmark mag natuurlijk niet ontbreken:
[ afbeelding ]
dat ligt o.a. aan het businessmodel. Geen reclame, kleinere oplages en een kleinere winstmarge. Xiaomi is op de eerste plaats een Mobiel Internet bedrijf, geen technologiebedrijf. Je moet het verder natuurlijk zelf weten, ga er geen Apple discussie van makenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:22 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Ah oke, nice! Tof dat ie je zo bevalt. Nee, xiaomi is geen bagger maar toch lijkt het ergens onwerkelijk zulke prestaties voor zo'n prijs. Ik zelf zit te twijfelen over zo'n apparaat of een Ipad, al lijkt me de Ipad een verstandigere keuze aangezien mac altijd vloeiend werkt.
nee maar was dus benieuwd of ik het gemak dat ik met apple altijd heb, ook kan ervaren met een product van een andere prijsklasse.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat ligt o.a. aan het businessmodel. Geen reclame, kleinere oplages en een kleinere winstmarge. Xiaomi is op de eerste plaats een Mobiel Internet bedrijf, geen technologiebedrijf. Je moet het verder natuurlijk zelf weten, ga er geen Apple discussie van maken![]()
ja, dat kanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:54 schreef Paksoi het volgende:
[..]
nee maar was dus benieuwd of ik het gemak dat ik met apple altijd heb, ook kan ervaren met een product van een andere prijsklasse.
Die sitequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:22 schreef delano.888 het volgende:
http://www.thisiswhyimbroke.com/
Soort van amazon randomizer, maar dan met alleen toffe dingen
TS wat vond je van mijn laatste aankopen btw? Niks interessants tussen?
Die kabel labels gebruik ik zelf voor achter mijn tv, waar VEEL kabels liggen/aangesloten zitten op audio/pc/console/tv ed. Zo heb ik meerdere internet kabels, meerdere hdmi, enz enz. En dan elke kabel op het begin en eind een label geven is ERG handig als je je af vraagt wat waar heen gaatquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die site
Hmm, jou aankopen zijn niet echt nuttig maar voor maar 1 of 2 dollar kan je het niet laten liggenBehalve die kabel labels dan. Niets zo irritant als in een la ergens een kabel aantreffen maar niet weten waarvoor die nou ook alweer was en dat je hem daarom niet durft weg te gooien
D'r was toch iets met een brievenbus? Een opblaasslaaf danquote:
Zelfs 500 euro is teveel voor zo'n telefoon. Voor 300 euro had ik vorig jaar een Oppo Find 5. Chinese smartphone met waarschijnlijk nog betere specs ook dan de iPhone 6quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:45 schreef DutchMuscle het volgende:
Ik ken wel wat mensen die vaan naar China afreizen... Zolang het in de koffer past kan ik altijd een poging wagen... hmmm... ff denken... De nieuwe iPhone 6 komt zo toch uit? die past makkelijk in een koffer en kost daar waarschijnlijk hooguit 500 pleuro
Mja, die doet het waarschijnlijk niet op iOS en een vingerafdruk scanner, en is denk ik gemaakt van ik-ga-meteen-stuk-als-ik-val plasticquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zelfs 500 euro is teveel voor zo'n telefoon. Voor 300 euro had ik vorig jaar een Oppo Find 5. Chinese smartphone met waarschijnlijk nog betere specs ook dan de iPhone 6
waarom zou je een iPhone willenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:45 schreef DutchMuscle het volgende:
Ik ken wel wat mensen die vaan naar China afreizen... Zolang het in de koffer past kan ik altijd een poging wagen... hmmm... ff denken... De nieuwe iPhone 6 komt zo toch uit? die past makkelijk in een koffer en kost daar waarschijnlijk hooguit 500 pleuro
nee, dat is het niet. Je hebt er klaarblijkelijk geen verstand van. oppo find is awesomequote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:03 schreef DutchMuscle het volgende:
[..]
Mja, die doet het waarschijnlijk niet op iOS en een vingerafdruk scanner, en is denk ik gemaakt van ik-ga-meteen-stuk-als-ik-val plastic
Nee... Neem dan maar zo'n neppe kat voor me mee, die is ook van plastic
Who cares dat het plastic is, je doet er toch een hoes omheen zodat niemand ziet of het wel of geen metaal is? En mensen die hun telefoon laten vallen, sowieso... Die vingerafdruk scanner boeit me helemaal geen reet, en dat er geen iOS opzit is juist een pluspunt gezien ik er van houd om te klooien met mijn telefoon en helemaal naar mijn eigen wensen aan te passenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:03 schreef DutchMuscle het volgende:
[..]
Mja, die doet het waarschijnlijk niet op iOS en een vingerafdruk scanner, en is denk ik gemaakt van ik-ga-meteen-stuk-als-ik-val plastic
Nee... Neem dan maar zo'n neppe kat voor me mee, die is ook van plastic
Ik neem mijn kansen wel met dat oersaaie iOS. Kep geen zin in een draadloze SOAquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Who cares dat het plastic is, je doet er toch een hoes omheen zodat niemand ziet of het wel of geen metaal is? En mensen die hun telefoon laten vallen, sowieso... Die vingerafdruk scanner boeit me helemaal geen reet, en dat er geen iOS opzit is juist een pluspunt gezien ik er van houd om te klooien met mijn telefoon en helemaal naar mijn eigen wensen aan te passenSowieso zit je dan niet aan die irritante Apple software vast.
als playstation boven segaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:19 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Ja, en wel de beste die er is. Xiaomi is namelijk een bekend, goed merk in China. Kwalitatief gezien dus goed spul. Al te verkrijgen voor 15 euro, 10400 mAh en dat is echt mega.
Are you kidding me? Het ding heeft niet eens 4G en dan had ik liever windows erop.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee, dat is het niet. Je hebt er klaarblijkelijk geen verstand van. oppo find is awesome
ik vind 4g leuk als je een abonnement hebt van 5gb +, anders ben je veels te snel door je databundel heenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:26 schreef DutchMuscle het volgende:
[..]
Are you kidding me? Het ding heeft niet eens 4G en dan had ik liever windows erop.
Waarom zou je 4G willen hebben? Mobiele abonnementen zijn daar veel te duur voor, en voor normaal gebruik volstaat 3G meer dan prima.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:26 schreef DutchMuscle het volgende:
[..]
Are you kidding me? Het ding heeft niet eens 4G en dan had ik liever windows erop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |