Zelfs 500 euro is teveel voor zo'n telefoon. Voor 300 euro had ik vorig jaar een Oppo Find 5. Chinese smartphone met waarschijnlijk nog betere specs ook dan de iPhone 6quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:45 schreef DutchMuscle het volgende:
Ik ken wel wat mensen die vaan naar China afreizen... Zolang het in de koffer past kan ik altijd een poging wagen... hmmm... ff denken... De nieuwe iPhone 6 komt zo toch uit? die past makkelijk in een koffer en kost daar waarschijnlijk hooguit 500 pleuro
Mja, die doet het waarschijnlijk niet op iOS en een vingerafdruk scanner, en is denk ik gemaakt van ik-ga-meteen-stuk-als-ik-val plasticquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zelfs 500 euro is teveel voor zo'n telefoon. Voor 300 euro had ik vorig jaar een Oppo Find 5. Chinese smartphone met waarschijnlijk nog betere specs ook dan de iPhone 6
waarom zou je een iPhone willenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:45 schreef DutchMuscle het volgende:
Ik ken wel wat mensen die vaan naar China afreizen... Zolang het in de koffer past kan ik altijd een poging wagen... hmmm... ff denken... De nieuwe iPhone 6 komt zo toch uit? die past makkelijk in een koffer en kost daar waarschijnlijk hooguit 500 pleuro
nee, dat is het niet. Je hebt er klaarblijkelijk geen verstand van. oppo find is awesomequote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:03 schreef DutchMuscle het volgende:
[..]
Mja, die doet het waarschijnlijk niet op iOS en een vingerafdruk scanner, en is denk ik gemaakt van ik-ga-meteen-stuk-als-ik-val plastic
Nee... Neem dan maar zo'n neppe kat voor me mee, die is ook van plastic
Who cares dat het plastic is, je doet er toch een hoes omheen zodat niemand ziet of het wel of geen metaal is? En mensen die hun telefoon laten vallen, sowieso... Die vingerafdruk scanner boeit me helemaal geen reet, en dat er geen iOS opzit is juist een pluspunt gezien ik er van houd om te klooien met mijn telefoon en helemaal naar mijn eigen wensen aan te passenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:03 schreef DutchMuscle het volgende:
[..]
Mja, die doet het waarschijnlijk niet op iOS en een vingerafdruk scanner, en is denk ik gemaakt van ik-ga-meteen-stuk-als-ik-val plastic
Nee... Neem dan maar zo'n neppe kat voor me mee, die is ook van plastic
Ik neem mijn kansen wel met dat oersaaie iOS. Kep geen zin in een draadloze SOAquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Who cares dat het plastic is, je doet er toch een hoes omheen zodat niemand ziet of het wel of geen metaal is? En mensen die hun telefoon laten vallen, sowieso... Die vingerafdruk scanner boeit me helemaal geen reet, en dat er geen iOS opzit is juist een pluspunt gezien ik er van houd om te klooien met mijn telefoon en helemaal naar mijn eigen wensen aan te passenSowieso zit je dan niet aan die irritante Apple software vast.
als playstation boven segaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:19 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Ja, en wel de beste die er is. Xiaomi is namelijk een bekend, goed merk in China. Kwalitatief gezien dus goed spul. Al te verkrijgen voor 15 euro, 10400 mAh en dat is echt mega.
Are you kidding me? Het ding heeft niet eens 4G en dan had ik liever windows erop.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee, dat is het niet. Je hebt er klaarblijkelijk geen verstand van. oppo find is awesome
ik vind 4g leuk als je een abonnement hebt van 5gb +, anders ben je veels te snel door je databundel heenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:26 schreef DutchMuscle het volgende:
[..]
Are you kidding me? Het ding heeft niet eens 4G en dan had ik liever windows erop.
Waarom zou je 4G willen hebben? Mobiele abonnementen zijn daar veel te duur voor, en voor normaal gebruik volstaat 3G meer dan prima.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:26 schreef DutchMuscle het volgende:
[..]
Are you kidding me? Het ding heeft niet eens 4G en dan had ik liever windows erop.
Oh, doet ze ook aan karaoke?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die microfoon heeft mijn moeder ook
Staat op mijn to-do list. Ik geef echter de voorkeur aan een gratis gepirateerde epubquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Bestel een cursus Chinees (Mandarin), altijd handig wanneer China ons land opkoopt in 2021 en iedereen Mandarin moet spreken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |