Die microfoon heeft mijn moeder ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:19 schreef vaarsuvius het volgende:
deze is het populairst:
[ afbeelding ]
ja tablet is geniaalquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:32 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Geweldig merk ook. Is die tablet wat? Hoelang heb je m al?
Vertelquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja tablet is geniaalal paar maanden
van mij mag je hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het is maar 1 dollar! Daar zeg je geen nee tegen.
Al die links van mij zijn inclusief verzendkostenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
van mij mag je hoorvergeet de verzendkosten niet
what is not to like aan een 7.9 inch ret scherm met goede pixeldensity, nvidia k1 processor, 2gb ram, 64gb schijfruimte met sd slot voor 250 euro ofzoquote:
Ja oke, maar hoe is het in gebruik? Wat werkt er niet goed?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
what is not to like aan een 7.9 inch ret scherm met goede pixeldensity, nvidia k1 processor, 2gb ram, 64gb schijfruimte met sd slot voor 250 euro ofzo
huh, wat zou er niet goed werken? ik kijk er films op, lees ebooks, poker, game, facebook/twitter enz., stream ermee naar TV enz. enz. (componenten zijn gewoon A kwaliteit he, dit is geen afgeraffelde chinagarbage ofzo)quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:45 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Ja oke, maar hoe is het in gebruik? Wat werkt er niet goed?
maar de action heeft ook nog een hoog kampergehalte, met glitterplaatjes, tijgerprint en fluffy paars spulquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is ook wel weer een beetje waar natuurlijk, zit een hoop zooi bij
En welke Android?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
what is not to like aan een 7.9 inch ret scherm met goede pixeldensity, nvidia k1 processor, 2gb ram, 64gb schijfruimte met sd slot voor 250 euro ofzo
MIUIv5 gebaseerd op 4.4 Android, maar v6 is vanaf volgende week uit. Ik ben er zeer tevreden over, al staat het je vrij er gewoon een andere rom op te flashen, bv. cyanogenMod of whatever.quote:
Heb zelf CM op mijn smartphone geflashed, werkt als een tiet iddquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
MIUIv5 gebaseerd op 4.4 Android, maar v6 is vanaf volgende week uit. Ik ben er zeer tevreden over, al staat het je vrij er gewoon een andere rom op te flashen, bv. cyanogenMod of whatever.
Cyanogenmod is goeie, heb het ook op mijn One+, maar vind MIUI ook dik hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb zelf CM op mijn smartphone geflashed, werkt als een tiet iddMisschien dat die tablet ook wel leuk is (al heb ik er eigenlijk helemaal geen een nodig omdat ik al een Surface tablet heb
)
Ah oke, nice! Tof dat ie je zo bevalt. Nee, xiaomi is geen bagger maar toch lijkt het ergens onwerkelijk zulke prestaties voor zo'n prijs. Ik zelf zit te twijfelen over zo'n apparaat of een Ipad, al lijkt me de Ipad een verstandigere keuze aangezien mac altijd vloeiend werkt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
huh, wat zou er niet goed werken? ik kijk er films op, lees ebooks, poker, game, facebook/twitter enz., stream ermee naar TV enz. enz. (componenten zijn gewoon A kwaliteit he, dit is geen afgeraffelde chinagarbage ofzo)
hier is ie:
[ afbeelding ]
benchmark mag natuurlijk niet ontbreken:
[ afbeelding ]
dat ligt o.a. aan het businessmodel. Geen reclame, kleinere oplages en een kleinere winstmarge. Xiaomi is op de eerste plaats een Mobiel Internet bedrijf, geen technologiebedrijf. Je moet het verder natuurlijk zelf weten, ga er geen Apple discussie van makenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:22 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Ah oke, nice! Tof dat ie je zo bevalt. Nee, xiaomi is geen bagger maar toch lijkt het ergens onwerkelijk zulke prestaties voor zo'n prijs. Ik zelf zit te twijfelen over zo'n apparaat of een Ipad, al lijkt me de Ipad een verstandigere keuze aangezien mac altijd vloeiend werkt.
nee maar was dus benieuwd of ik het gemak dat ik met apple altijd heb, ook kan ervaren met een product van een andere prijsklasse.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat ligt o.a. aan het businessmodel. Geen reclame, kleinere oplages en een kleinere winstmarge. Xiaomi is op de eerste plaats een Mobiel Internet bedrijf, geen technologiebedrijf. Je moet het verder natuurlijk zelf weten, ga er geen Apple discussie van maken![]()
ja, dat kanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:54 schreef Paksoi het volgende:
[..]
nee maar was dus benieuwd of ik het gemak dat ik met apple altijd heb, ook kan ervaren met een product van een andere prijsklasse.
Die sitequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:22 schreef delano.888 het volgende:
http://www.thisiswhyimbroke.com/
Soort van amazon randomizer, maar dan met alleen toffe dingen
TS wat vond je van mijn laatste aankopen btw? Niks interessants tussen?
Die kabel labels gebruik ik zelf voor achter mijn tv, waar VEEL kabels liggen/aangesloten zitten op audio/pc/console/tv ed. Zo heb ik meerdere internet kabels, meerdere hdmi, enz enz. En dan elke kabel op het begin en eind een label geven is ERG handig als je je af vraagt wat waar heen gaatquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die site
Hmm, jou aankopen zijn niet echt nuttig maar voor maar 1 of 2 dollar kan je het niet laten liggenBehalve die kabel labels dan. Niets zo irritant als in een la ergens een kabel aantreffen maar niet weten waarvoor die nou ook alweer was en dat je hem daarom niet durft weg te gooien
D'r was toch iets met een brievenbus? Een opblaasslaaf danquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |