abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143868777
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:16 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Als je in Zuid-Limburg woont wonen er meer buitenlanders op 1,5 uur van jou dan Nederlanders.
Dat heb je in Amsterdam zelfs binnen een half uur.

[ Bericht 2% gewijzigd door Eleiko op 27-08-2014 10:12:33 ]
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_143868869
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:25 schreef Montelly het volgende:

zoooo fucking misvorm en lelijk :r :r

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik stoor me niet zo aan haar lichaam zolang ze natty is. Haar gezicht maakt veel goed.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_143869478
Ik raad iedereen die Guardians of the Galaxy nog niet gezien heeft aan om deze zo snel mogelijk te bekijken gezien die nog maar een week oid in IMAX draait. Wat een goede en boven alles hilarische film. _O_

Die dochter van Thanos deed mij trouwens erg veel aan Freeza denken. :D
If not now, then when.
pi_143869676
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 00:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik raad iedereen die Guardians of the Galaxy nog niet gezien heeft aan om deze zo snel mogelijk te bekijken gezien die nog maar een week oid in IMAX draait. Wat een goede en boven alles hilarische film. _O_

Die dochter van Thanos deed mij trouwens erg veel aan Freeza denken. :D
I am Groot.
pi_143869753
pi_143869824
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 00:37 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

I am Groot.
:D

quote:
THANK YOU BACK-SNAP GORILLA

Vorige week mijn rug spier oid verrekt tijdens het deadliften. :') Was best naar voor een paar dagen. ;(
If not now, then when.
pi_143869897
Gelukkig is het nu al wel voorbij dan :) is het iig niet ernstig

Heb ik een paar maanden terug ook gehad idd, onderin net naast mn spine. Schoot er zo in tijdens een setje, dus toen maar ff deload gedaan om form weer te perfectioneren want was sloppy.

Voelde ik idd wel een paar dagen, beetje gaar benchen ook de dag erna.
pi_143870350
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 00:48 schreef Sapstengel het volgende:
Gelukkig is het nu al wel voorbij dan :) is het iig niet ernstig

Heb ik een paar maanden terug ook gehad idd, onderin net naast mn spine. Schoot er zo in tijdens een setje, dus toen maar ff deload gedaan om form weer te perfectioneren want was sloppy.

Voelde ik idd wel een paar dagen, beetje gaar benchen ook de dag erna.
Ja man, gelukkig wel. Voel het nog heel licht. Ze zeggen altijd dat als je na twee weken nog ergens last van hebt dat je dan beter naar de fysio oid kan gaan. Gewoon goed rusten, goed eten, blijven bewegen/liften.

Bij mij kwam het ook idd doordat ik de techniek op dat moment niet onder controle had en niet genoeg spanning had. Ik ben naar sumo overgestapt dus ik moet de techniek nog goed aanleren.

Da dagen erna idd stijf. :P
If not now, then when.
pi_143870370

Goeie op zich. :D
If not now, then when.
pi_143870414
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]

Goeie op zich. :D
Lmao :D

Sumo heb ik eens geprobeerd maar lang niet gedaan, moet ik weer eens doen eigenlijk gewoon paar pulls.
pi_143870494
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:13 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Lmao :D

Sumo heb ik eens geprobeerd maar lang niet gedaan, moet ik weer eens doen eigenlijk gewoon paar pulls.
Sumo is in tegenstelling tot conventional echt ziekelijk technisch.
If not now, then when.
pi_143870510
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Sumo is in tegenstelling tot conventional echt ziekelijk technisch.
Dat heb ik ook gehoord inderdaad, helemaal als je naar hogere gewichten gaat toch? In het begin lijkt het makkelijker maar dan kom je op zo'n punt.
pi_143870569
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:20 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gehoord inderdaad, helemaal als je naar hogere gewichten gaat toch? In het begin lijkt het makkelijker maar dan kom je op zo'n punt.
Yeah. Als je de techniek niet goed onder controle hebt dan kan je easy falen of jezelf bezeren ( :') ) + mentaal moet je ook in staat zijn om ondanks dat het traag as fuck kan gaan je door pulled, want onderin is de lift altijd trager dan in de rest van de pathway.
If not now, then when.
pi_143870585
Genova is weer terug op YouTube trouwens. Zijn channel was terminated. Hij heet nu JcreamFitness.
If not now, then when.
pi_143870586
Zie ik ook altijd bij Dan Green idd, een van de weinige sumo lifters. Komt echt langzaam op gang en van de grond, dikke grind. Terwijl het bij conventional in het begin vaak echt omhoog vliegt.
pi_143870624
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:25 schreef Sapstengel het volgende:
Zie ik ook altijd bij Dan Green idd, een van de weinige sumo lifters. Komt echt langzaam op gang en van de grond, dikke grind. Terwijl het bij conventional in het begin vaak echt omhoog vliegt.
Yeah. Als je crème de la crème sumo pullers wilt zien moet je Pozdeev en Belyaev checken.

Best wel veel mensen switchen naar sumo trouwens. Voor PL vaak 'veel beter', vooral als je van nature sterke benen hebt, zoals ik. Mijn (onder)rug daarentegen is zwakker.
If not now, then when.
pi_143870656
Ik zocht naar Pozdeev en vond dit in related

boner acquired

Denk dat mij mij eerder rug in het voordeel is en heb korte benen dus in verhouding langere armen. Is misschien wel goed voor conventional. Ben iig wel benieuwd naar hoe sumo ook alweer aanvoelt, dus dat ga ik iig even proberen.
pi_143870712
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zocht naar Pozdeev en vond dit in related

boner acquired

Denk dat mij mij eerder rug in het voordeel is en heb korte benen dus in verhouding langere armen. Is misschien wel goed voor conventional. Ben iig wel benieuwd naar hoe sumo ook alweer aanvoelt, dus dat ga ik iig even proberen.
Haha nice.

Yeah. Izzy van PowerliftingToWin heeft goede filmpjes over conventional vs. sumo en de techniek daarvan; 20-30 min lang, maar het checken waard.
If not now, then when.
pi_143870749
Niemand heeft ook wat aan dit half gare filmpje lol.

https://www.facebook.com/photo.php?v=325394977620603
If not now, then when.
pi_143870784
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Haha nice.

Yeah. Izzy van PowerliftingToWin heeft goede filmpjes over conventional vs. sumo en de techniek daarvan; 20-30 min lang, maar het checken waard.
Thanks zal die video's ff bekijken morgen

Lol en strong attention whore, want natuurlijk wel gewoon uploaden..
pi_143870887
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:39 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Thanks zal die video's ff bekijken morgen

Lol en strong attention whore, want natuurlijk wel gewoon uploaden..
Achja.
If not now, then when.
pi_143870896
Ben je nog rare dingen op het internet tegengekomen?
If not now, then when.
pi_143870937
quote:
10s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ben je nog rare dingen op het internet tegengekomen?
Niet echt eigenlijk, weinig online geweest laatste paar dagen.
pi_143870980
Ah, jammer.
If not now, then when.
pi_143870995
Kom net wel dit tegen

quote:
Stripper arrested - removes clothes, masturbates while in holding cell

A woman charged with resisting arrest in Pembroke Park repeatedly stripped and masturbated while in a holding cell and offered to perform a sex act in exchange for her release, according to a police report.

Lakeisha Johnson, 29, of Miami, is being held on $100 bond after Broward deputies arrested her shortly after 1 a.m. Monday in the 3200 block of Southwest Fourth Avenue.

Officers responding to to a possible theft of an iPad in the 5200 block of West Hallandale Beach Boulevard saw Johnson, a dancer at a Miami Gardens adult nightclub, jumping fences and running between houses. When they finally stopped Johnson, officers say, she began using vulgar language and removing her clothes.

"I advised the female numerous times to keep her clothes on and to calm down," Officer Juan Canino wrote in his report.

As Canino sat in his car writing up the incident in his notebook, Johnson came to the window and leaned in until she was inches from his face, Canino said. When he extended his arm to create space, she slapped his arm and yelled at him. Canino then arrested Johnson, who did not have the iPad.

While in holding, officers say, Johnson repeatedly removed her clothing, exposing her genitals, buttocks and breasts, and masturbated. She also shook the cell door and offered to perform a sex act in exchange for her release, police said.

http://www.liveleak.com/view?i=f9a_1408897614
Hey McNulty

Zou wel geven
pi_143871054
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:53 schreef Sapstengel het volgende:
Kom net wel dit tegen

[..]

Hey McNulty

Zou wel geven
Lol, Miami. Er is zo'n subreddit op reddit die alleen maar gaat over maffe Florida inwoners die de wet overtreden; http://www.reddit.com/r/floridaman _O-
If not now, then when.
pi_143871076
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Lol, Miami. Er is zo'n subreddit op reddit die alleen maar gaat over maffe Florida inwoners die de wet overtreden; http://www.reddit.com/r/floridaman _O-
LMAO moest gelijk al lachen om die tweede

"Florida Man Files For Restraining Order Against Obama, Jesus Christ, and Tim Tebow"
pi_143871128
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:59 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

LMAO moest gelijk al lachen om die tweede

"Florida Man Files For Restraining Order Against Obama, Jesus Christ, and Tim Tebow"
Whahaha.

Ben pitten man. Night night.
If not now, then when.
pi_143871131
quote:
10s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 02:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Whahaha.

Ben pitten man. Night night.
Goede idd, ff whey drinken en dan ook naar bed
  woensdag 27 augustus 2014 @ 07:50:10 #131
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143872034
quote:
Legally blind Florida Man shoots intruder, that turns out to be his nephew
quote:
Florida Woman hears a noise, shoots blindly in the dark, hits grandson.
quote:
Florida Man arrested for sexually abusing dog
_O- _O- Only in..
  woensdag 27 augustus 2014 @ 08:11:10 #132
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_143872155
Dat kan hier ook gewoon gebeuren.
Deathlift or Die.
pi_143872163
Goedemorgen.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 08:25:35 #134
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_143872268
Ola
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 27 augustus 2014 @ 08:39:04 #135
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_143872368
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 17:30 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

[..]

Aldus de twee heren die niet wisten hoe gauw ze die theedoek moesten e-humpen.
Pas maar op McNutty be mad

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 18:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Nope, ik trek dat echt niet nachtwerk wss...

Gister hadden ze me voor de 4e keer gebeld, het moet volgens mij wel echt kutwerk zijn :')
Tering wat ben jij een huilie. "Boehoe ik trek nachtwerk niet". Gast het enige wat je hoeft te doen is op je luie reet zitten. Beetje eten, netflix mee. Makkelijker kun je je poen niet verdienen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 18:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja maar 6 nachtdiensten per maand

dus moet 2 weken hiervan op bv vrijdag en zaterdag werken, dan begin ik de week sowieso verrot lijkt me
Of je nou snachts achter een balie zit en af en toe mensen te woord staat of op je zolderkamer camsites zit af te struinen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 18:54 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Een ander obstakel bij mij is dat ik niet meer weet of ik iets in de ICT wil doen. Ik heb vorig jaar hbo ICT gedaan, en ben in april gestopt. Dat schooljaar heeft een bittere smaak in m'n mond gelaten, op het gebied van ICT. Aan de andere kant weet ik ook niet wat ik anders zou moeten doen, omdat ik van kinds af aan al ICT wilde doen.

Ik ben van plan om nu in ieder geval tot augustus volgend jaar te werken, en ondertussen ook nog na te denken wat ik nou eigenlijk wil. Als ik dat tegen die tijd weet, wil ik weer terug naar school.
ICT is echt kut. Vooral je collega's. Ik ken geen normale ICT'er :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef McNulty het volgende:

[..]

Ik doe niets. Mensen hier noemen haar hoofddoek etc.
Die draagt ze toch ook?

quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Als er geen subreddit over is dan bestaat het niet :'). Echt de meest onzinnige onderwerpen hebben hun eigen subreddit volgens mij :'). Ik kan er sowieso nooit wat vinden, verschrikkelijke web 0.1 shit van ze :X/
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 27 augustus 2014 @ 08:59:38 #136
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143872656
Eyy boys en girls

Ik kreeg een paar x de vraag wat ik voor schouders deed.
Hier een nieuw filmpje gemaakt voor http://www.worldoffitness.nl
Trainingsmaatje van me rund deze site en wil hem weer verder uitbreiden.
Jongen heeft het alleen zo druk met zn werk momenteel dat het hem elke keer niet lukt om het filmpje er op te zetten, en ik een aantal niet langer wilde laten wachten, dus ik link deze van mn eigen yt account.

Volgende filmpje ga ik vrijdag filmen en editen, en gaat over de formfix waar ik het halverwege over heb namelijk het naarvoren gaan met je hoofd.
Deze footage is al een week of 5 oud, en in de tussentijd een paar extreem goeie tips van mn deeptissue guy gekregen :9 die ik met jullie wil delen :D
  woensdag 27 augustus 2014 @ 09:00:06 #137
253447 Ethanolic
pi_143872664
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 08:59 schreef RaymondK het volgende:
Eyy boys en girls

Jongen heeft het alleen zo druk met zn werk momenteel dat het hem elke keer niet lukt om het filmpje er op te zetten, en ik een aantal niet langer wilde laten wachten, dus ik link deze van mn eigen yt account.

Volgende filmpje ga ik vrijdag filmen en editen, en gaat over de formfix waar ik het halverwege over heb namelijk het naarvoren gaan met je hoofd.
Deze footage is al een week of 5 oud, en in de tussentijd een paar extreem goeie tips van mn deeptissue guy gekregen :9 die ik met jullie wil delen :D
Nice man.

Heb al een paar keer gefapt op deze vid.
Deathlift or Die.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 09:02:27 #138
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143872705
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:00 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Nice man.

Heb al een paar keer gefapt op deze vid.

Jij bent er vroeg bij eta :-)

Op die meisje fapt zeker? (Terrecht idd :P )
  woensdag 27 augustus 2014 @ 09:05:01 #139
157922 fathank
pi_143872745
quote:
Eyy boys en girls

matige chest + biseps probeer dat wat vaker te doen en droogtrainen lijkt me ook wel beter voor je of ga je solliciteren voor michelinmannetje?
  woensdag 27 augustus 2014 @ 09:06:38 #140
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143872764
quote:
3s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:05 schreef fathank het volgende:

[..]

matige chest + biseps probeer dat wat vaker te doen en droogtrainen lijkt me ook wel beter voor je of ga je solliciteren voor michelinmannetje?
LoL

En jai dan met FAT in je nickname
  woensdag 27 augustus 2014 @ 09:07:11 #141
157922 fathank
pi_143872770
quote:
10s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:06 schreef RaymondK het volgende:

[..]

LoL

En jai dan met FAT in je nickname
goed gereedschap hangt onder een afdakje grgr ;)
  woensdag 27 augustus 2014 @ 09:18:17 #142
253447 Ethanolic
pi_143872942
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:07 schreef fathank het volgende:

[..]

goed gereedschap hangt onder een afdakje grgr ;)
Mijn lans niet hoor, altijd in gevechtspositie om mensen uit het zadel te werpen ;)
Deathlift or Die.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 09:18:52 #143
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_143872947
quote:
Eyy boys en girls

Ray hoeveel kg dumbell doe je schouders? Vanaf 36kg krijg ik ze niet meer omhoog (eerste keer uitstoten). Kost mij meer energie om ze omhoog te krijgen dan 4 reps te doen :P
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_143872986
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 18:46 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Linkje? Ik kan er bar weinig vinden.

Edit: Oh je bedoelt met 'hier' niet Maastricht.

En nee, er is hier bijna niks te vinden, niet op mbo niveau in ieder geval.
Je kunt altijd hier gaan werken:

https://jobs.teleperformance.nl/nl/home.html

Niet het meeste spectaculaire werk maar het is wel te doen :) De vestiging in Maastricht zoekt altijd mensen.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 09:32:46 #145
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143873209
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:18 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ray hoeveel kg dumbell doe je schouders? Vanaf 36kg krijg ik ze niet meer omhoog (eerste keer uitstoten). Kost mij meer energie om ze omhoog te krijgen dan 4 reps te doen :P
40kgs en sinds kort 40's en dan met een kleine dumbel die iemand er haaks bij legt als ik boven ben( zwaardere dumbels komen er aan zijn er nog niet)

Dus wat ik zeg daar, echt op het puntje van je knie zetten en met je knie in 1x (na even rustig zitten en concentreren) in 1x omhoog gooien. Wellicht even iemand achter je laten staan die eventueel doorzwaaien naar achter voorkomt want je kan je goed blesseren als je doorschiet
pi_143873241
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:32 schreef RaymondK het volgende:

[..]

40kgs en sinds kort 40's en dan met een kleine dumbel die iemand er haaks bij legt als ik boven ben( zwaardere dumbels komen er aan zijn er nog niet)
[..]
Geloof je echt nog dat die nieuwe dumbbells nog komen? :z
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  woensdag 27 augustus 2014 @ 09:35:40 #147
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143873267
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:34 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Geloof je echt nog dat die nieuwe dumbbells nog komen? :z
Lol. Ja. Ik heb hem gisteren gezegd dat ik anders zelf die stackable set koop. Hij gaat het nog 1x voorleggen en anders ga ik het zelf bestellen.
pi_143873301
quote:
Eyy boys en girls

Ws. nice, maar ik kan het nu even niet kijken op mijn werk.
pi_143873322
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:35 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Lol. Ja. Ik heb hem gisteren gezegd dat ik anders zelf die stackable set koop. Hij gaat het nog 1x voorleggen en anders ga ik het zelf bestellen.
Hij had ze toch al ergens in de opslag liggen?
  woensdag 27 augustus 2014 @ 09:38:37 #150
253447 Ethanolic
pi_143873330
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:37 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Ws. nice, maar ik kan het nu even niet kijken op mijn werk.
Hey Cor hoest by de grote bank
Deathlift or Die.
pi_143873402
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:31 schreef McNulty het volgende:

[..]

"elke keer weer" "iets niet snappen"
Je bent wel van de ijzersterke argumenten. Daar mag je trots op zijn.
Je bent gewoon een uberkneus met je continue off-topic dikke-retendiarree.
pi_143873437
Verder:
Groningen > Nijmegen > Maastricht > Utrecht > Eindhoven >Rotterdam > Amsterdam > Almere/Zoetermeer/Nieuwegein/Purmerend
pi_143873450
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:38 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Hey Cor hoest by de grote bank
Prima, tx!
pi_143873479
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 18:35 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Geen specifieke sector eigenlijk. Licht administratief werk, ICT beheer, klanten ondersteunen, dat zijn dingen die me wel liggen.

Het probleem is dat er weinig werk is dat aansluit bij mijn laatst afgeronde opleiding (mbo ICT), en in Limburg is er sowieso minder te vinden. Dus nu ben ik op zoek naar werk waar ik bij voorkeur de bovenstaande dingen kan doen, zelfs als het niets met mijn opleiding te maken heeft.
Suggestie:
- haal ITIL Foundation certificaat (prima te doen met zelfstudie)
- haal PRINCE2 Foundation certificaat (prima te doen met zelfstudie)
- haal SCRUM Master certificering
  woensdag 27 augustus 2014 @ 09:45:56 #155
253447 Ethanolic
pi_143873495
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:43 schreef Eleiko het volgende:
Verder:
Groningen > Nijmegen > Maastricht > Utrecht > Eindhoven >Rotterdam > Amsterdam > Almere/Zoetermeer/Nieuwegein/Purmerend
_O- Jezus man. _O-
Amsterdam > Haarlem > al het andere > Nijmegen > Rotterdam > Eindhoven
Deathlift or Die.
pi_143873560
Magraten > Maastricht > al het andere.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:05:31 #157
157922 fathank
pi_143873941
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:45 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

_O- Jezus man. _O-
Amsterdam > Haarlem > al het andere > Nijmegen > Rotterdam > Eindhoven
Fuck Amsterdam. Voornamelijk door z'n inwoners. Kutstad met dito bewoners.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:06:20 #158
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_143873961
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:45 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Suggestie:
Prince2 check(de kleine prins😄)
ITIL check..

SCRUM bitch please..
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_143873965
Ergens moet je toch alle provincie hipsters met bakfiets kwijt ? Laat dat dan maar in Amsterdam zijn.
pi_143874005
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Dit dus.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:10:31 #161
157922 fathank
pi_143874040
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:06 schreef Questular het volgende:
Ergens moet je toch alle provincie hipsters met bakfiets kwijt ? Laat dat dan maar in Amsterdam zijn.
True. En na een half jaar ruilen ze hun bakfiets in voor een backpack en een retourtje Thailand.
pi_143874059
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 02:04 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Goede idd, ff wheycasseine drinken en dan ook naar bed
Fixed.
pi_143874099
Post #101 even verduidelijkt.
pi_143874110
quote:
10s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:10 schreef fathank het volgende:

[..]

True. En na een half jaar ruilen ze hun bakfiets in voor een backpack en een retourtje Thailand.
Waar ze met een beetje pech door Peter-Jan Rens gedekt worden :')
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:14:16 #165
253447 Ethanolic
pi_143874125
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Apeldoorn :')
Deathlift or Die.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:15:30 #166
157922 fathank
pi_143874158
quote:
10s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:14 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Apeldoorn :')
Wat is er mee?
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:16:13 #167
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_143874175
Apenheul
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:16:43 #168
253447 Ethanolic
pi_143874189
De Rijp. _O_
Deathlift or Die.
pi_143874266
Trouwens: altijd fijn, zo'n NSFW gym(?)chick :')
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:22:09 #170
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_143874305
quote:
13s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:20 schreef Eleiko het volgende:
Trouwens: altijd fijn, zo'n NSFW gym(?)chick(?) :')
FTFY
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:35:15 #171
19297 stinkie
pi_143874639
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:45 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Suggestie:
eerste 2 heb je niks aan. Scrum wordt wel graag gezien, maar alleen als projectleider zal het je mss werk opleveren
pi_143874719
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:35 schreef stinkie het volgende:

[..]

eerste 2 heb je niks aan. Scrum wordt wel graag gezien, maar alleen als projectleider zal het je mss werk opleveren
Waar heb je volgens jou wel wat aan (afgezien van werkervaring)?
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:43:42 #173
157922 fathank
pi_143874870
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:38 schreef Eleiko het volgende:

[..]

MCSA, MCSE, Cisco. Althans dat hebben ze mij jaren geleden verteld. Geen idee of dat tegenwoordig nog zo is.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:46:52 #174
19297 stinkie
pi_143874962
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:38 schreef Eleiko het volgende:

[..]

weten wat je wilt helpt al een stuk.

Maar als je weinig werkervaring hebt zou ik niet voor procedureel geneuzel gaan.

Branchekennis, bijv. NIBE of FRM cursus als je de financiële sector in wilt. En dan iets voor je werkgebied. Business Intelligence is redelijk wat werk in te vinden, mobile ook maar dat is wat meer mode-gevoelig.
pi_143875560
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:43 schreef Eleiko het volgende:
Verder:
_O_

PRINCE2 heb ik ook trouwens. :')
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:37:35 #177
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143876614
quote:
13s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:20 schreef Eleiko het volgende:
Trouwens: altijd fijn, zo'n NSFW gym(?)chick :')
Ach, ze heeft een pik, dus je kunt gewoon zeggen dat het een man met gyno is. :P
pi_143876669
quote:
Eyy boys en girls

Geniaal om iemand zo hard te zien trainen met zo'n hemd. _O- _O_
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:53:11 #181
157922 fathank
pi_143877045
This is Zyzz
pi_143877094
quote:
This is Zyzz:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143877105
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:53 schreef fathank het volgende:
This is Zyzz
[ afbeelding ]
Dit dus.
pi_143877112
:')
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:56:23 #185
253447 Ethanolic
pi_143877165
Zyzz _O_ cultheld
Deathlift or Die.
pi_143877249
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:59:00 #187
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143877305
quote:
_O_
pi_143877341
quote:
Eyy boys en girls

Nice, zeer nice.
Is dat nou je bezorgneger die assisteert bij de dumbell shoulder press?
En lekker wijf achter je bij die face pulls (komt op het eind ook nog even in beeld).
Wel goed dat je naar buiten kunt kijken tijdens het trainen: ik heb zelf een hekel aan daglichtloze donkere trainingsholen.
pi_143877360
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:56 schreef Ethanolic het volgende:
Zyzz _O_ cultheld
:') net-niet prachtwijkhero.
Ga dan voor Kai Greene.
pi_143877363
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:01 schreef Eleiko het volgende:
En lekker wijf achter je bij die face pulls (komt op het eind ook nog even in beeld).
:')))))
pi_143877375
quote:
^O^
pi_143877398
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:02 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

:')))))
Als jij nou eens pas weer gaat posten nadat je een vrouw IRL aangesproken hebt.
pi_143877416
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:03 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Als jij nou eens pas weer gaat posten nadat je een vrouw IRL aangesproken hebt.
zometeen weer bij gym receptie ^O^
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:05:32 #195
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143877474
quote:

[..]

Nice, zeer nice.
Wel goed dat je naar buiten kunt kijken tijdens het trainen: ik heb zelf een hekel aan daglichtloze donkere trainingsholen.
Hah nee is een maatje van me. Podver die gozer is zo gegroeit man in kracht en size in 2 jr
Nie normaal gewoon neger gainen

Ik ga ff kaiken welke lekkere wijf je bedoelde brb
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:05:34 #196
253447 Ethanolic
pi_143877476
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:02 schreef Eleiko het volgende:

[..]

:') net-niet prachtwijkhero.
Ga dan voor Kai Greene.
Zyzz neukte geen grapefruits.
Deathlift or Die.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:08:57 #197
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143877595
quote:

[..]

Nice, zeer nice.
Ah ja is idd. Knap die. Is pas net nieuw

Ja ik blijf het een fijne tent vinden. Nog 2 weken hebben ze om of zelf, of mij die set te laten kopen. Dat is eigenlijk het enige waarom ik daar weg zou gaan.

Dat het wat kleiner is i dont care.

Daar boven kijk je uit over een parkeerterrein vh winkelcentrum. Ongelooflijk wat je daar soms ziet kwa in en uit parkeren e.d. LOL
Is idd. Wel fijn wat daglicht
pi_143878309
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:05 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Zyzz neukte geen grapefruits.
:D
BEASTMODE
pi_143878320
Geen speld tussen te krijgen
BEASTMODE
pi_143879341
Voor de afterlunch dip:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')