Ik doe niets. Mensen hier noemen haar hoofddoek etc.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:11 schreef Deuce92 het volgende:
McNutty, wat heb je trouwens gedaan om Crip weg te jagen?
weet je hoeveel buitenlanders er op 1,5 uur van mij wonen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Weet je hoeveel Bn'ers op 1,5 uur afstand wonen van mij? Nou? Kapot veel kan ik je vertellen.
waarom zouden we haar hoofddoek noemen? We noemen jouw broek toch ook niet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik doe niets. Mensen hier noemen haar hoofddoek etc.
Als je in Zuid-Limburg woont wonen er meer buitenlanders op 1,5 uur van jou dan Nederlanders.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
weet je hoeveel buitenlanders er op 1,5 uur van mij wonen?
Nee, de samenstelling van jouw woonomgeving boeit mij verder ook niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
weet je hoeveel buitenlanders er op 1,5 uur van mij wonen?
Vraag dat maar aan de mensen die dat doen. Dat tweede slaat als een tang op een varken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
waarom zouden we haar hoofddoek noemen? We noemen jouw broek toch ook niet?
Hey broekspijp.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee, de samenstelling van jouw woonomgeving boeit mij verder ook niet.
[..]
Vraag dat maar aan de mensen die dat doen. Dat tweede slaat als een tang op een varken.
Anders nog iets?
Hey penisschacht.quote:
Touche mon frere.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik voel me wel verbonden met jou nu. Mijn penisschacht zit op dit moment in een broekspijp.![]()
ik vond het zo fijn dat je elke keer weer laat zien dat je iets niet snapt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee, de samenstelling van jouw woonomgeving boeit mij verder ook niet.
[..]
Vraag dat maar aan de mensen die dat doen. Dat tweede slaat als een tang op een varken.
Anders nog iets?
"elke keer weer" "iets niet snappen"quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik vond het zo fijn dat je elke keer weer laat zien dat je iets niet snapt.
Het vergt wel zelfvertrouwen, daar mag je trots op zijn.
Kan je je niet via het UWV laten omscholen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Geen specifieke sector eigenlijk. Licht administratief werk, ICT beheer, klanten ondersteunen, dat zijn dingen die me wel liggen.
Het probleem is dat er weinig werk is dat aansluit bij mijn laatst afgeronde opleiding (mbo ICT), en in Limburg is er sowieso minder te vinden. Dus nu ben ik op zoek naar werk waar ik bij voorkeur de bovenstaande dingen kan doen, zelfs als het niets met mijn opleiding te maken heeft.
Wanneer doen jullie lifting collab op amazon tv?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:53 schreef IrCute het volgende:
Haha chelsealifts woont 1.5 uur van mij vandaan.
Ik heb al bij hen aangeklopt voor hulp bij het zoeken naar werk. Even kijken of dat wat wordt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kan je je niet via het UWV laten omscholen?
Ik geef je groot gelijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik woon liever in Maastricht dan in de Randstad.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
"elke keer weer" "iets niet snappen"
Je bent wel van de ijzersterke argumenten. Daar mag je trots op zijn.
hoezo moet ik daar trots op zijn? Ik ben er trots op als ik iets moeilijks voor elkaar krijg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
"elke keer weer" "iets niet snappen"
Je bent wel van de ijzersterke argumenten. Daar mag je trots op zijn.
Ik ook. En ik vind Maastricht al niks..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik woon liever in Maastricht dan in de Randstad.
Jij mag lekker trots zijn als je de nuances van de Nederlandse taal weet te bevatten, want een sarcastische opmerking proberen te weerleggen alsof het letterlijk bedoeld was, is nou ook niet van je het. Dus stop maar met die onnodige superieure houding van je.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
hoezo moet ik daar trots op zijn? Ik ben er trots op als ik iets moeilijks voor elkaar krijg.
Een gesprek met jou is dat nauwelijks te noemen.
'Golden', 11.8P / 17.3C / 8.6F, 196 kcals.quote:
must.. not.. get.. tempted ..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:13 schreef Panzermaus het volgende:
HA
[..]
'Golden', 11.8P / 17.3C / 8.6F, 196 kcals.
15 stuks per doos van 400 gram. Die shit is panklaar en smaakt op elk moment van de dag.
(y)quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:54 schreef Klokov het volgende:
Tik hem aan VMS, Noord-Nederland represent
Fixed.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij mag lekker trots zijn als je de nuances van de Nederlandse taal weet te bevatten, want een sarcastische opmerking proberen te weerleggen alsof het letterlijk bedoeld was, is nou ook niet je van je het. Dus stop maar met die onnodige superieure houding van je.
Neem daarbij dat duidelijke argumenten gebruiken ook niet je sterkste punt is en ik kan jou terecht verwijten dat een gesprek voeren met jou nogal onzinnig is.
Wille gij nou PR's zette of wa?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:19 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik krijg echt geen hap door mn keel vandaag
Als je goed voer wilt, baby back ribs in de aanbieding bij beef&steak.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:05 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme zeg, die vissticks van de Dirk. Ik wil niet eens weten wat er mis met ze is, want ze zijn godverdomme lekker. 400 gram voor nog geen EUR 0.90.
Dat is gewoon jouw webshop. Dat dere subliminal advertising.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als je goed voer wilt, baby back ribs in de aanbieding bij beef&steak.zojuist weer 3,5kg besteld
Raakbaar. Lijkt me eigenlijk wel geil voor een keertje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:25 schreef Montelly het volgende:
zoooo fucking misvorm en lelijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker trainen bij Sport Arenaquote:
Dit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:41 schreef Klokov het volgende:
Mocht je nog hulp nodig hebben met je cv dan kan je Eleiko mailen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |