Ach, ze heeft een pik, dus je kunt gewoon zeggen dat het een man met gyno is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:20 schreef Eleiko het volgende:
Trouwens: altijd fijn, zo'n NSFW gym(?)chick
Geniaal om iemand zo hard te zien trainen met zo'n hemd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:59 schreef RaymondK het volgende:
Eyy boys en girls
Ik kreeg een paar x de vraag wat ik voor schouders deed.
Hier een nieuw filmpje gemaakt voor http://www.worldoffitness.nl
Trainingsmaatje van me rund deze site en wil hem weer verder uitbreiden.
Jongen heeft het alleen zo druk met zn werk momenteel dat het hem elke keer niet lukt om het filmpje er op te zetten, en ik een aantal niet langer wilde laten wachten, dus ik link deze van mn eigen yt account.
Volgende filmpje ga ik vrijdag filmen en editen, en gaat over de formfix waar ik het halverwege over heb namelijk het naarvoren gaan met je hoofd.
Deze footage is al een week of 5 oud, en in de tussentijd een paar extreem goeie tips van mn deeptissue guy gekregendie ik met jullie wil delen
This is Zyzz:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Dit dus.quote:
Nice, zeer nice.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:59 schreef RaymondK het volgende:
Eyy boys en girls
Ik kreeg een paar x de vraag wat ik voor schouders deed.
Hier een nieuw filmpje gemaakt voor http://www.worldoffitness.nl
Trainingsmaatje van me rund deze site en wil hem weer verder uitbreiden.
Jongen heeft het alleen zo druk met zn werk momenteel dat het hem elke keer niet lukt om het filmpje er op te zetten, en ik een aantal niet langer wilde laten wachten, dus ik link deze van mn eigen yt account.
Volgende filmpje ga ik vrijdag filmen en editen, en gaat over de formfix waar ik het halverwege over heb namelijk het naarvoren gaan met je hoofd.
Deze footage is al een week of 5 oud, en in de tussentijd een paar extreem goeie tips van mn deeptissue guy gekregendie ik met jullie wil delen
quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:01 schreef Eleiko het volgende:
En lekker wijf achter je bij die face pulls (komt op het eind ook nog even in beeld).
quote:
Als jij nou eens pas weer gaat posten nadat je een vrouw IRL aangesproken hebt.quote:
zometeen weer bij gym receptiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als jij nou eens pas weer gaat posten nadat je een vrouw IRL aangesproken hebt.
Hah nee is een maatje van me. Podver die gozer is zo gegroeit man in kracht en size in 2 jrquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice, zeer nice.
Is dat nou je bezorgneger die assisteert bij de dumbell shoulder press?
En lekker wijf achter je bij die face pulls (komt op het eind ook nog even in beeld).
Wel goed dat je naar buiten kunt kijken tijdens het trainen: ik heb zelf een hekel aan daglichtloze donkere trainingsholen.
Zyzz neukte geen grapefruits.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]net-niet prachtwijkhero.
Ga dan voor Kai Greene.
Ah ja is idd. Knap die. Is pas net nieuwquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice, zeer nice.
Is dat nou je bezorgneger die assisteert bij de dumbell shoulder press?
Wel goed dat je naar buiten kunt kijken tijdens het trainen: ik heb zelf een hekel aan daglichtloze donkere trainingsholen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |