Prima, tx!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hey Cor hoest by de grote bank
Suggestie:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Geen specifieke sector eigenlijk. Licht administratief werk, ICT beheer, klanten ondersteunen, dat zijn dingen die me wel liggen.
Het probleem is dat er weinig werk is dat aansluit bij mijn laatst afgeronde opleiding (mbo ICT), en in Limburg is er sowieso minder te vinden. Dus nu ben ik op zoek naar werk waar ik bij voorkeur de bovenstaande dingen kan doen, zelfs als het niets met mijn opleiding te maken heeft.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:43 schreef Eleiko het volgende:
Verder:
Groningen > Nijmegen > Maastricht > Utrecht > Eindhoven >Rotterdam > Amsterdam > Almere/Zoetermeer/Nieuwegein/Purmerend
Fuck Amsterdam. Voornamelijk door z'n inwoners. Kutstad met dito bewoners.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Jezus man.
Amsterdam > Haarlem > al het andere > Nijmegen > Rotterdam > Eindhoven
Prince2 check(de kleine prins😄)quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Suggestie:
- haal ITIL Foundation certificaat (prima te doen met zelfstudie)
- haal PRINCE2 Foundation certificaat (prima te doen met zelfstudie)
- haal SCRUM Master certificering
Dit dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Fuck Amsterdam. Voornamelijk door z'n inwoners. Kutstad met dito bewoners.
True. En na een half jaar ruilen ze hun bakfiets in voor een backpack en een retourtje Thailand.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:06 schreef Questular het volgende:
Ergens moet je toch alle provincie hipsters met bakfiets kwijt ? Laat dat dan maar in Amsterdam zijn.
Fixed.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede idd, ff wheycasseine drinken en dan ook naar bed
Waar ze met een beetje pech door Peter-Jan Rens gedekt wordenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:10 schreef fathank het volgende:
[..]
True. En na een half jaar ruilen ze hun bakfiets in voor een backpack en een retourtje Thailand.
Apeldoornquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Fuck Amsterdam. Voornamelijk door z'n inwoners. Kutstad met dito bewoners.
Wat is er mee?quote:
FTFYquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:20 schreef Eleiko het volgende:
Trouwens: altijd fijn, zo'n NSFW gym(?)chick(?)
eerste 2 heb je niks aan. Scrum wordt wel graag gezien, maar alleen als projectleider zal het je mss werk opleverenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Suggestie:
- haal ITIL Foundation certificaat (prima te doen met zelfstudie)
- haal PRINCE2 Foundation certificaat (prima te doen met zelfstudie)
- haal SCRUM Master certificering
Waar heb je volgens jou wel wat aan (afgezien van werkervaring)?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
eerste 2 heb je niks aan. Scrum wordt wel graag gezien, maar alleen als projectleider zal het je mss werk opleveren
MCSA, MCSE, Cisco. Althans dat hebben ze mij jaren geleden verteld. Geen idee of dat tegenwoordig nog zo is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waar heb je volgens jou wel wat aan (afgezien van werkervaring)?
weten wat je wilt helpt al een stuk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waar heb je volgens jou wel wat aan (afgezien van werkervaring)?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:43 schreef Eleiko het volgende:
Verder:
Groningen > Nijmegen > Maastricht > Utrecht > Eindhoven >Rotterdam > Amsterdam > Almere/Zoetermeer/Nieuwegein/Purmerend
Ach, ze heeft een pik, dus je kunt gewoon zeggen dat het een man met gyno is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:20 schreef Eleiko het volgende:
Trouwens: altijd fijn, zo'n NSFW gym(?)chick
Geniaal om iemand zo hard te zien trainen met zo'n hemd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:59 schreef RaymondK het volgende:
Eyy boys en girls
Ik kreeg een paar x de vraag wat ik voor schouders deed.
Hier een nieuw filmpje gemaakt voor http://www.worldoffitness.nl
Trainingsmaatje van me rund deze site en wil hem weer verder uitbreiden.
Jongen heeft het alleen zo druk met zn werk momenteel dat het hem elke keer niet lukt om het filmpje er op te zetten, en ik een aantal niet langer wilde laten wachten, dus ik link deze van mn eigen yt account.
Volgende filmpje ga ik vrijdag filmen en editen, en gaat over de formfix waar ik het halverwege over heb namelijk het naarvoren gaan met je hoofd.
Deze footage is al een week of 5 oud, en in de tussentijd een paar extreem goeie tips van mn deeptissue guy gekregendie ik met jullie wil delen
This is Zyzz:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Dit dus.quote:
Nice, zeer nice.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:59 schreef RaymondK het volgende:
Eyy boys en girls
Ik kreeg een paar x de vraag wat ik voor schouders deed.
Hier een nieuw filmpje gemaakt voor http://www.worldoffitness.nl
Trainingsmaatje van me rund deze site en wil hem weer verder uitbreiden.
Jongen heeft het alleen zo druk met zn werk momenteel dat het hem elke keer niet lukt om het filmpje er op te zetten, en ik een aantal niet langer wilde laten wachten, dus ik link deze van mn eigen yt account.
Volgende filmpje ga ik vrijdag filmen en editen, en gaat over de formfix waar ik het halverwege over heb namelijk het naarvoren gaan met je hoofd.
Deze footage is al een week of 5 oud, en in de tussentijd een paar extreem goeie tips van mn deeptissue guy gekregendie ik met jullie wil delen
quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:01 schreef Eleiko het volgende:
En lekker wijf achter je bij die face pulls (komt op het eind ook nog even in beeld).
quote:
Als jij nou eens pas weer gaat posten nadat je een vrouw IRL aangesproken hebt.quote:
zometeen weer bij gym receptiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als jij nou eens pas weer gaat posten nadat je een vrouw IRL aangesproken hebt.
Hah nee is een maatje van me. Podver die gozer is zo gegroeit man in kracht en size in 2 jrquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice, zeer nice.
Is dat nou je bezorgneger die assisteert bij de dumbell shoulder press?
En lekker wijf achter je bij die face pulls (komt op het eind ook nog even in beeld).
Wel goed dat je naar buiten kunt kijken tijdens het trainen: ik heb zelf een hekel aan daglichtloze donkere trainingsholen.
Zyzz neukte geen grapefruits.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]net-niet prachtwijkhero.
Ga dan voor Kai Greene.
Ah ja is idd. Knap die. Is pas net nieuwquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice, zeer nice.
Is dat nou je bezorgneger die assisteert bij de dumbell shoulder press?
Wel goed dat je naar buiten kunt kijken tijdens het trainen: ik heb zelf een hekel aan daglichtloze donkere trainingsholen.
Ben jij dat? Jezus wat een beer ik dacht dat je gewoon een dikke babyboomer wasquote:
Dat je Zoetermeer uberhaupt durft te noemenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:43 schreef Eleiko het volgende:
Verder:
Hahh.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat je Zoetermeer uberhaupt durft te noemen
Dan zal je wel in Meerzicht of Palenstein terecht gekomen zijn?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hahh.
Toen ik voor het eerst naar een flatje ging zoeken zag ik een leuke in zoetermeer staan toen der tijd.
Ging kijken met mn ouders, Omfg. Kwam me daar in e.o.a. Getto uit jongeuh nie normaal gewoon. We zijn niet eens gestopt. Lol. Had nog een tweede adres bij me van eoa masionette woning ergens anders in ztrmeer Zelfde verhaal
Zag dr zo netjes uit op de foto
Mooi gezicht idd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:53 schreef Sapstengel het volgende:
Kom net wel dit tegen
[..]
Hey McNulty
Zou wel geven
Flikker toch op. Jij bent met je 88-jarige leeftijd klaar om gemummificeerd te worden en je zit nog steeds op fok. Ga lekker in US lopen kwijlen op meiden die je dochter hadden kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je bent gewoon een uberkneus met je continue off-topic dikke-retendiarree.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Flikker toch op. Jij bent met je 88-jarige leeftijd klaar om gemummificeerd te worden en je zit nog steeds op fok. Ga lekker in US lopen kwijlen op meiden die je dochter hadden kunnen zijn.
Die ga je ook niet krijgen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
En nog steeds geen enkele argumentatie voor je off-topic gepost hier.
Jij snaptet.quote:
Is er een volledig filmpje? Na al die ISIS filmpjes ben ik behoorlijk verdoofd geraakt wat gore betreft.quote:
iig ruimt ie z'n spul weer opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |