Ben jij dat? Jezus wat een beer ik dacht dat je gewoon een dikke babyboomer wasquote:
Dat je Zoetermeer uberhaupt durft te noemenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:43 schreef Eleiko het volgende:
Verder:
Groningen > Nijmegen > Maastricht > Utrecht > Eindhoven >Rotterdam > Amsterdam > Almere/Zoetermeer/Nieuwegein/Purmerend
Hahh.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat je Zoetermeer uberhaupt durft te noemen
Dan zal je wel in Meerzicht of Palenstein terecht gekomen zijn?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hahh.
Toen ik voor het eerst naar een flatje ging zoeken zag ik een leuke in zoetermeer staan toen der tijd.
Ging kijken met mn ouders, Omfg. Kwam me daar in e.o.a. Getto uit jongeuh nie normaal gewoon. We zijn niet eens gestopt. Lol. Had nog een tweede adres bij me van eoa masionette woning ergens anders in ztrmeer Zelfde verhaal
Zag dr zo netjes uit op de foto
Mooi gezicht idd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:53 schreef Sapstengel het volgende:
Kom net wel dit tegen
[..]
Hey McNulty
Zou wel geven
Flikker toch op. Jij bent met je 88-jarige leeftijd klaar om gemummificeerd te worden en je zit nog steeds op fok. Ga lekker in US lopen kwijlen op meiden die je dochter hadden kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je bent gewoon een uberkneus met je continue off-topic dikke-retendiarree.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Flikker toch op. Jij bent met je 88-jarige leeftijd klaar om gemummificeerd te worden en je zit nog steeds op fok. Ga lekker in US lopen kwijlen op meiden die je dochter hadden kunnen zijn.
Die ga je ook niet krijgen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
En nog steeds geen enkele argumentatie voor je off-topic gepost hier.
Jij snaptet.quote:
Is er een volledig filmpje? Na al die ISIS filmpjes ben ik behoorlijk verdoofd geraakt wat gore betreft.quote:
iig ruimt ie z'n spul weer opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |