Je bent gewoon een uberkneus met je continue off-topic dikke-retendiarree.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
"elke keer weer" "iets niet snappen"
Je bent wel van de ijzersterke argumenten. Daar mag je trots op zijn.
Prima, tx!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hey Cor hoest by de grote bank
Suggestie:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Geen specifieke sector eigenlijk. Licht administratief werk, ICT beheer, klanten ondersteunen, dat zijn dingen die me wel liggen.
Het probleem is dat er weinig werk is dat aansluit bij mijn laatst afgeronde opleiding (mbo ICT), en in Limburg is er sowieso minder te vinden. Dus nu ben ik op zoek naar werk waar ik bij voorkeur de bovenstaande dingen kan doen, zelfs als het niets met mijn opleiding te maken heeft.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:43 schreef Eleiko het volgende:
Verder:
Groningen > Nijmegen > Maastricht > Utrecht > Eindhoven >Rotterdam > Amsterdam > Almere/Zoetermeer/Nieuwegein/Purmerend
Fuck Amsterdam. Voornamelijk door z'n inwoners. Kutstad met dito bewoners.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Jezus man.
Amsterdam > Haarlem > al het andere > Nijmegen > Rotterdam > Eindhoven
Prince2 check(de kleine prins😄)quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Suggestie:
- haal ITIL Foundation certificaat (prima te doen met zelfstudie)
- haal PRINCE2 Foundation certificaat (prima te doen met zelfstudie)
- haal SCRUM Master certificering
Dit dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Fuck Amsterdam. Voornamelijk door z'n inwoners. Kutstad met dito bewoners.
True. En na een half jaar ruilen ze hun bakfiets in voor een backpack en een retourtje Thailand.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:06 schreef Questular het volgende:
Ergens moet je toch alle provincie hipsters met bakfiets kwijt ? Laat dat dan maar in Amsterdam zijn.
Fixed.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede idd, ff wheycasseine drinken en dan ook naar bed
Waar ze met een beetje pech door Peter-Jan Rens gedekt wordenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:10 schreef fathank het volgende:
[..]
True. En na een half jaar ruilen ze hun bakfiets in voor een backpack en een retourtje Thailand.
Apeldoornquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Fuck Amsterdam. Voornamelijk door z'n inwoners. Kutstad met dito bewoners.
Wat is er mee?quote:
FTFYquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:20 schreef Eleiko het volgende:
Trouwens: altijd fijn, zo'n NSFW gym(?)chick(?)
eerste 2 heb je niks aan. Scrum wordt wel graag gezien, maar alleen als projectleider zal het je mss werk opleverenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Suggestie:
- haal ITIL Foundation certificaat (prima te doen met zelfstudie)
- haal PRINCE2 Foundation certificaat (prima te doen met zelfstudie)
- haal SCRUM Master certificering
Waar heb je volgens jou wel wat aan (afgezien van werkervaring)?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
eerste 2 heb je niks aan. Scrum wordt wel graag gezien, maar alleen als projectleider zal het je mss werk opleveren
MCSA, MCSE, Cisco. Althans dat hebben ze mij jaren geleden verteld. Geen idee of dat tegenwoordig nog zo is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waar heb je volgens jou wel wat aan (afgezien van werkervaring)?
weten wat je wilt helpt al een stuk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waar heb je volgens jou wel wat aan (afgezien van werkervaring)?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:43 schreef Eleiko het volgende:
Verder:
Groningen > Nijmegen > Maastricht > Utrecht > Eindhoven >Rotterdam > Amsterdam > Almere/Zoetermeer/Nieuwegein/Purmerend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |