abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143868777
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:16 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Als je in Zuid-Limburg woont wonen er meer buitenlanders op 1,5 uur van jou dan Nederlanders.
Dat heb je in Amsterdam zelfs binnen een half uur.

[ Bericht 2% gewijzigd door Eleiko op 27-08-2014 10:12:33 ]
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_143868869
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:25 schreef Montelly het volgende:

zoooo fucking misvorm en lelijk :r :r

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik stoor me niet zo aan haar lichaam zolang ze natty is. Haar gezicht maakt veel goed.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_143869478
Ik raad iedereen die Guardians of the Galaxy nog niet gezien heeft aan om deze zo snel mogelijk te bekijken gezien die nog maar een week oid in IMAX draait. Wat een goede en boven alles hilarische film. _O_

Die dochter van Thanos deed mij trouwens erg veel aan Freeza denken. :D
If not now, then when.
pi_143869676
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 00:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik raad iedereen die Guardians of the Galaxy nog niet gezien heeft aan om deze zo snel mogelijk te bekijken gezien die nog maar een week oid in IMAX draait. Wat een goede en boven alles hilarische film. _O_

Die dochter van Thanos deed mij trouwens erg veel aan Freeza denken. :D
I am Groot.
pi_143869753
pi_143869824
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 00:37 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

I am Groot.
:D

quote:
THANK YOU BACK-SNAP GORILLA

Vorige week mijn rug spier oid verrekt tijdens het deadliften. :') Was best naar voor een paar dagen. ;(
If not now, then when.
pi_143869897
Gelukkig is het nu al wel voorbij dan :) is het iig niet ernstig

Heb ik een paar maanden terug ook gehad idd, onderin net naast mn spine. Schoot er zo in tijdens een setje, dus toen maar ff deload gedaan om form weer te perfectioneren want was sloppy.

Voelde ik idd wel een paar dagen, beetje gaar benchen ook de dag erna.
pi_143870350
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 00:48 schreef Sapstengel het volgende:
Gelukkig is het nu al wel voorbij dan :) is het iig niet ernstig

Heb ik een paar maanden terug ook gehad idd, onderin net naast mn spine. Schoot er zo in tijdens een setje, dus toen maar ff deload gedaan om form weer te perfectioneren want was sloppy.

Voelde ik idd wel een paar dagen, beetje gaar benchen ook de dag erna.
Ja man, gelukkig wel. Voel het nog heel licht. Ze zeggen altijd dat als je na twee weken nog ergens last van hebt dat je dan beter naar de fysio oid kan gaan. Gewoon goed rusten, goed eten, blijven bewegen/liften.

Bij mij kwam het ook idd doordat ik de techniek op dat moment niet onder controle had en niet genoeg spanning had. Ik ben naar sumo overgestapt dus ik moet de techniek nog goed aanleren.

Da dagen erna idd stijf. :P
If not now, then when.
pi_143870370

Goeie op zich. :D
If not now, then when.
pi_143870414
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]

Goeie op zich. :D
Lmao :D

Sumo heb ik eens geprobeerd maar lang niet gedaan, moet ik weer eens doen eigenlijk gewoon paar pulls.
pi_143870494
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:13 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Lmao :D

Sumo heb ik eens geprobeerd maar lang niet gedaan, moet ik weer eens doen eigenlijk gewoon paar pulls.
Sumo is in tegenstelling tot conventional echt ziekelijk technisch.
If not now, then when.
pi_143870510
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Sumo is in tegenstelling tot conventional echt ziekelijk technisch.
Dat heb ik ook gehoord inderdaad, helemaal als je naar hogere gewichten gaat toch? In het begin lijkt het makkelijker maar dan kom je op zo'n punt.
pi_143870569
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:20 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gehoord inderdaad, helemaal als je naar hogere gewichten gaat toch? In het begin lijkt het makkelijker maar dan kom je op zo'n punt.
Yeah. Als je de techniek niet goed onder controle hebt dan kan je easy falen of jezelf bezeren ( :') ) + mentaal moet je ook in staat zijn om ondanks dat het traag as fuck kan gaan je door pulled, want onderin is de lift altijd trager dan in de rest van de pathway.
If not now, then when.
pi_143870585
Genova is weer terug op YouTube trouwens. Zijn channel was terminated. Hij heet nu JcreamFitness.
If not now, then when.
pi_143870586
Zie ik ook altijd bij Dan Green idd, een van de weinige sumo lifters. Komt echt langzaam op gang en van de grond, dikke grind. Terwijl het bij conventional in het begin vaak echt omhoog vliegt.
pi_143870624
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:25 schreef Sapstengel het volgende:
Zie ik ook altijd bij Dan Green idd, een van de weinige sumo lifters. Komt echt langzaam op gang en van de grond, dikke grind. Terwijl het bij conventional in het begin vaak echt omhoog vliegt.
Yeah. Als je crème de la crème sumo pullers wilt zien moet je Pozdeev en Belyaev checken.

Best wel veel mensen switchen naar sumo trouwens. Voor PL vaak 'veel beter', vooral als je van nature sterke benen hebt, zoals ik. Mijn (onder)rug daarentegen is zwakker.
If not now, then when.
pi_143870656
Ik zocht naar Pozdeev en vond dit in related

boner acquired

Denk dat mij mij eerder rug in het voordeel is en heb korte benen dus in verhouding langere armen. Is misschien wel goed voor conventional. Ben iig wel benieuwd naar hoe sumo ook alweer aanvoelt, dus dat ga ik iig even proberen.
pi_143870712
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zocht naar Pozdeev en vond dit in related

boner acquired

Denk dat mij mij eerder rug in het voordeel is en heb korte benen dus in verhouding langere armen. Is misschien wel goed voor conventional. Ben iig wel benieuwd naar hoe sumo ook alweer aanvoelt, dus dat ga ik iig even proberen.
Haha nice.

Yeah. Izzy van PowerliftingToWin heeft goede filmpjes over conventional vs. sumo en de techniek daarvan; 20-30 min lang, maar het checken waard.
If not now, then when.
pi_143870749
Niemand heeft ook wat aan dit half gare filmpje lol.

https://www.facebook.com/photo.php?v=325394977620603
If not now, then when.
pi_143870784
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Haha nice.

Yeah. Izzy van PowerliftingToWin heeft goede filmpjes over conventional vs. sumo en de techniek daarvan; 20-30 min lang, maar het checken waard.
Thanks zal die video's ff bekijken morgen

Lol en strong attention whore, want natuurlijk wel gewoon uploaden..
pi_143870887
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:39 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Thanks zal die video's ff bekijken morgen

Lol en strong attention whore, want natuurlijk wel gewoon uploaden..
Achja.
If not now, then when.
pi_143870896
Ben je nog rare dingen op het internet tegengekomen?
If not now, then when.
pi_143870937
quote:
10s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ben je nog rare dingen op het internet tegengekomen?
Niet echt eigenlijk, weinig online geweest laatste paar dagen.
pi_143870980
Ah, jammer.
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')