Dat heb je in Amsterdam zelfs binnen een half uur.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je in Zuid-Limburg woont wonen er meer buitenlanders op 1,5 uur van jou dan Nederlanders.
Ik stoor me niet zo aan haar lichaam zolang ze natty is. Haar gezicht maakt veel goed.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:25 schreef Montelly het volgende:
zoooo fucking misvorm en lelijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I am Groot.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik raad iedereen die Guardians of the Galaxy nog niet gezien heeft aan om deze zo snel mogelijk te bekijken gezien die nog maar een week oid in IMAX draait. Wat een goede en boven alles hilarische film.
Die dochter van Thanos deed mij trouwens erg veel aan Freeza denken.
quote:
THANK YOU BACK-SNAP GORILLAquote:
Ja man, gelukkig wel. Voel het nog heel licht. Ze zeggen altijd dat als je na twee weken nog ergens last van hebt dat je dan beter naar de fysio oid kan gaan. Gewoon goed rusten, goed eten, blijven bewegen/liften.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:48 schreef Sapstengel het volgende:
Gelukkig is het nu al wel voorbij danis het iig niet ernstig
Heb ik een paar maanden terug ook gehad idd, onderin net naast mn spine. Schoot er zo in tijdens een setje, dus toen maar ff deload gedaan om form weer te perfectioneren want was sloppy.
Voelde ik idd wel een paar dagen, beetje gaar benchen ook de dag erna.
Lmaoquote:
Sumo is in tegenstelling tot conventional echt ziekelijk technisch.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lmao
Sumo heb ik eens geprobeerd maar lang niet gedaan, moet ik weer eens doen eigenlijk gewoon paar pulls.
Dat heb ik ook gehoord inderdaad, helemaal als je naar hogere gewichten gaat toch? In het begin lijkt het makkelijker maar dan kom je op zo'n punt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sumo is in tegenstelling tot conventional echt ziekelijk technisch.
Yeah. Als je de techniek niet goed onder controle hebt dan kan je easy falen of jezelf bezeren (quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord inderdaad, helemaal als je naar hogere gewichten gaat toch? In het begin lijkt het makkelijker maar dan kom je op zo'n punt.
Yeah. Als je crème de la crème sumo pullers wilt zien moet je Pozdeev en Belyaev checken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:25 schreef Sapstengel het volgende:
Zie ik ook altijd bij Dan Green idd, een van de weinige sumo lifters. Komt echt langzaam op gang en van de grond, dikke grind. Terwijl het bij conventional in het begin vaak echt omhoog vliegt.
Haha nice.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zocht naar Pozdeev en vond dit in related
boner acquired
Denk dat mij mij eerder rug in het voordeel is en heb korte benen dus in verhouding langere armen. Is misschien wel goed voor conventional. Ben iig wel benieuwd naar hoe sumo ook alweer aanvoelt, dus dat ga ik iig even proberen.
Thanks zal die video's ff bekijken morgenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha nice.
Yeah. Izzy van PowerliftingToWin heeft goede filmpjes over conventional vs. sumo en de techniek daarvan; 20-30 min lang, maar het checken waard.
Achja.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Thanks zal die video's ff bekijken morgen
Lol en strong attention whore, want natuurlijk wel gewoon uploaden..
Niet echt eigenlijk, weinig online geweest laatste paar dagen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ben je nog rare dingen op het internet tegengekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |