SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 26-08-2014 15:24:17 ]Ja doei.![]()
Groningen stad. Maar noord Drenthe of oost Fryslan is ook primaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Welke stad/dorp? Zijn vaak franchisenemers, dus er zit veel variatie tussen winkels. Misschien heeft iemand een specifieke winkeltip.![]()
Tips zijn welkom
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
@GoGO
Hopelijk gaat het inmiddels al iets beter met je dag
@MD
Ik hoop dat je onderhand snel iets concreets weet wat je wel en niet moet doen.![]()
Eigenlijk gewoon nieuwe schoenen aantrekken. Lopen die veel beter? Dan is het vast nodig om nieuwe te kopen. Vuistregel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Groningen stad. Maar noord Drenthe of oost Fryslan is ook prima![]()
Tips zijn welkomZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dan zou ik élke dag nieuwe hardloopschoenen (moeten) kopenhet gevoel van voor de eerste keer op je nieuwe schoenen lopen
Ja doei.![]()
Ik zal komende dagen eens langs Runnersworld in Groningen gaan. Ik zie namelijk dat ze deze week nog 4mijls korting hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon nieuwe schoenen aantrekken. Lopen die veel beter? Dan is het vast nodig om nieuwe te kopen. Vuistregel.
Ja, dat heeft Zwabber prima geregeld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:23 schreef xzaz het volgende:
Het wordt gewoon even lekker weer straks wanneer ik moet lopen. Prima zo.
Tot straks!![]()
Loopze xzaz en Zwab
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die lidljasjes zijn zweetdingen, is mijn ervaringquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:36 schreef Satijn het volgende:
Gisteren een fijn softshell jasje gescoord bij de Lidl! (waterafstotend, en winddicht staat er op). In flitsend paars.
[ afbeelding ]
Wat trekken jullie aan bij dit weer? Ik heb verder een 3-kwartbroek, en een dun topje, maar dat is niet echt geschikt nu.
Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:35 schreef Quoi het volgende:
Loopze xzaz en Zwab
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Loopze xzaz en Zwab
Thanks Quoi en tevensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Loopze xzaz en Zwab
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Quoi!
Loop ze vanavond in de Ronde van West! Wel gezellig daarEr zullen er vast ook een hoop van m'n oude loopgroep zijn (en waarschijnlijk ook wel van m'n nieuwe, maar die ken ik nog niet
)
Ik heb het Lidl jasje gister ook gepast omdat mijn huidige softshell-jack (van de Aldi) aan vervanging toe is maar ik heb 'm weer terug gelegd. Veel dunner dan mijn huidige en ik was erg bang dat ie op m'n armen (bij korte mouwen eronder) erg zou gaan plakken (die ik nu heb ik gewoon lekker ruw vanbinnen).I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Kort- kort en een petje voor de regenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:36 schreef Satijn het volgende:
Wat trekken jullie aan bij dit weer? Ik heb verder een 3-kwartbroek, en een dun topje, maar dat is niet echt geschikt nu.![]()
Tof Quoi!
Ik heb de manager niet te pakken kunnen krijgen, wel even via de mail contact gehad. Ik weet - nog steeds - niets. Ben wel een klein beetje klaar met wachten eigenlijk.![]()
En idd..
xzaz, Zwabberhark en Littlecreep veel plezier.
Je moet maar zo denken.... het had ook te warm kunnen zijn voor een loopje in augustus.Snap ik. Ik vind het ook raar hoe ze daar met mensen omgaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:42 schreef hatsaflats het volgende:
Tof Quoi!
Ik heb de manager niet te pakken kunnen krijgen, wel even via de mail contact gehad. Ik weet - nog steeds - niets. Ben wel een klein beetje klaar met wachten eigenlijk.![]()
Ben je niet bang dat je met een loopje je achillespees teveel belast?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik twijfel nog of ik straks de ronde van Oost loop of dat ik morgen loop.![]()
Ronde van West neem ik aan? Gezellie. Tot zo!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik twijfel nog of ik straks de ronde van Oost loop of dat ik morgen loop.![]()
Offtopic: godsamme wat jeukt die hechting + korst op mijn kop. Morgenvroeg hechting eruit gelukkig. Lekker krabben![]()
(Ja ja voorzichtig)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
DIt, zonder het petje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:42 schreef streamnl het volgende:
[..]
Kort- kort en een petje voor de regenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
"Ronde Van Oo..." Het YouTube-account dat aan deze video is gekoppeld, is beëindigd wegens meerdere meldingen van derden over auteursrechtschendingen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
http://road.cc/content/ne(...)lassic-north-england
![]()
![]()
![]()
voor Quoi
voor Hats
voor d'n Zwabber (en loopt pijll nou ook?)
En verder, iedereen die gaat lopen: veel plezier!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
De ronde van Oost is dus gewoon een hobbelrondje hier door het parkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:00 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je met een loopje je achillespees teveel belast?![]()
![]()
Volgens Zwabbert is het een heus loopje!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De ronde van Oost is dus gewoon een hobbelrondje hier door het park![]()
Das de ronde van West. Daar woon ik nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:52 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens Zwabbert is het een heus loopje!![]()
![]()
O, ja, ik denk altijd in links en rechts en boven en onder, niet in windrichtingenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das de ronde van West. Daar woon ik niet![]()
![]()
Pijll loopt ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:14 schreef Yuki het volgende:
voor Quoi
voor Hats
voor d'n Zwabber (en loopt pijll nou ook?)
En verder, iedereen die gaat lopen: veel plezier!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zeker geen brildrager?quote:
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Dat is voor mij niet echt een optiequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wel, en draag geen petje (ook geen bril met hardlopen)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Want?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat is voor mij niet echt een optie![]()
Hij heeft geen witte stippellijn op het midden van de weg om aan te houdenquote:F means you're fucked![]()
Ik loop vaak in een bos en dan zie ik de bomen niet meer. Ben nogal kippig zonder brilquote:
Ik zou ook echt niet zonder bril/lenzen gaan lopen. Dan zou ik de eventuele witte stippellijn op de weg niet eens zien.![]()
Ik raak de weg ook met mijn lenzen in nog kwijt, dus zonder maar helemaal niet doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:30 schreef hatsaflats het volgende:
Ik zou ook echt niet zonder bril/lenzen gaan lopen. Dan zou ik de eventuele witte stippellijn op de weg niet eens zien.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zo...GotC is nu haar rondje aan het doen, daarna ga ik ook nog even een uurtje.
Veel succes alle lopers vanavond!
En Quoi
F means you're fucked![]()
Wat was de stelregel ook weer als je ziek bent geweest en weer wil gaan lopen? Ben nu een week in de lappenmand, maar het gaat nu eindelijk weer de goede kant op geloof ik, dankzij een paardenmiddel van de apotheek.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Volgens mij geldt als vuistregel dat je het aantal dagen koorts ook als aantal dagen rust moet nemenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:40 schreef flipsen het volgende:
Wat was de stelregel ook weer als je ziek bent geweest en weer wil gaan lopen? Ben nu een week in de lappenmand, maar het gaat nu eindelijk weer de goede kant op geloof ik, dankzij een paardenmiddel van de apotheek.F means you're fucked![]()
Zo! Net terug van mijn rondje. Ik heb vandaag bedacht dat ik volgende maand voor de eerste keer mee ga doen aan een hardloopwedstrijd, en vandaag alvast gedeeltelijk het parcours gelopen.
Ging op zich best aardig. Bij het warmlopen voelde ik wat pijntjes in m'n onderbenen,die doorbleven zetten toen ik ook iets harder ging lopen. Pas na 15 minuten ging het wat beter - maar dat was ook meer een beetje de kick omdat ik een fietser aan het inhalen was. Altijd leuk. Ik heb eigenlijk het lekkerste gelopen tijdens de laatste 10 minuten - m'n cooling down. Ik heb daar lekker ontspannen kunnen lopen met een aardig tempo.
GPS was wel slecht zie ik, want er zitten ontzettend veel pieken en dalen in m'n snelheid.
https://www.endomondo.com/workouts/397826292/16272361Oh.![]()
Jij had er flink de sokken inquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:43 schreef Nat-Water het volgende:
Zo! Net terug van mijn rondje. Ik heb vandaag bedacht dat ik volgende maand voor de eerste keer mee ga doen aan een hardloopwedstrijd, en vandaag alvast gedeeltelijk het parcours gelopen.
Ging op zich best aardig. Bij het warmlopen voelde ik wat pijntjes in m'n onderbenen,die doorbleven zetten toen ik ook iets harder ging lopen. Pas na 15 minuten ging het wat beter - maar dat was ook meer een beetje de kick omdat ik een fietser aan het inhalen was. Altijd leuk. Ik heb eigenlijk het lekkerste gelopen tijdens de laatste 10 minuten - m'n cooling down. Ik heb daar lekker ontspannen kunnen lopen met een aardig tempo.
GPS was wel slecht zie ik, want er zitten ontzettend veel pieken en dalen in m'n snelheid.
https://www.endomondo.com/workouts/397826292/16272361
Gelukkig kon ik de thermometer nergens vinden (volgens mij hebben we er zelfs 2, maar waar?). Zondag vlieg ik, dus dan donderdag en zaterdag nog maar even als het me uberhaubt luktquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens mij geldt als vuistregel dat je het aantal dagen koorts ook als aantal dagen rust moet nemen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:33 schreef mosselmossel het volgende:
Ik raak de weg ook met mijn lenzen in nog kwijt, dus zonder maar helemaal niet doenKennen we niet iemand die jullie dan eventueel kan begeleiden??quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:30 schreef hatsaflats het volgende:
Ik zou ook echt niet zonder bril/lenzen gaan lopen. Dan zou ik de eventuele witte stippellijn op de weg niet eens zien.![]()
Ik zou vandaag beginnen met mijn schema maar ik pas de eerste dag al![]()
De hele ochtend in de regen gestaan met de leerlingen (kennismakingsdag). Ik was compleet doorweekt en hebt het niet echt meer warm gekregen daarna. Ik weet nu wel 100% zeker dat mijn regenjas niet gemaakt is om 4uur waterdicht te blijven.
Ik pak maar weer een nieuwe kop thee.![]()
![]()
Xzaz is al binnen, hij liep de 5. Zag er goed uit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:09 schreef Mr.B. het volgende:
Ze hebben er nu totaal niets meer aan, maar goed:
Veel succes xzaz, pijll en zwabber
Zwab en pijll net toegezwaaid op eerste zwaaipunt. Nu bij 2e zwaaipunt maar hier ga ik me een half uur vervelen/drop vreten/fokken/lezen
over 10 dagen een midweekend op cursus naar Rotorua voor de brandweer....bekijk je de website van het hotel waar ze je onder brengen, maar 1 treadmill in het fitnesszaaltje...dus dat wordt op de tast, met mijn lampje op, rondjes lopen en rotte eierenlucht opsnuiven
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Rotoruaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
over 10 dagen een midweekend op cursus naar Rotorua voor de brandweer....bekijk je de website van het hotel waar ze je onder brengen, maar 1 treadmill in het fitnesszaaltje...dus dat wordt op de tast, met mijn lampje op, rondjes lopen en rotte eierenlucht opsnuiven
I haz a jalous!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gewoon 's morgens om 5 uur je handdoek er op leggen om hem te reserveren en dan nog even je bed in duiken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
buiten de rotte eierenlucht om danquote:
Niet piepen, je slaapt in het hotel met de beste bedden van NZquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
buiten de rotte eierenlucht om danen ze hebben daar hot tubs
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik zie mijn schoenen nauwelijks zonder bril, maar hardlopen gaat prima.
Ik heb zojuist wederom bevestigt dat ik géén avondloper ben. Manmanman wat liep ik bagger. Maar... andere schoenen uit de kast getrokken en op mijn pure cadance mijn achillespees niet gevoeld. Eens zien hoe het morgen gaat.![]()
6 km gelopen!Voor het eerst sinds december 2012
![]()
Weliswaar in interval gelopen vandaag, maar zonder te wandelen. Dus
Mét slapende voeten![]()
![]()
en hot pools!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Niet piepen, je slaapt in het hotel met de beste bedden van NZen ze hebben daar hot tubs
maar ik verwacht weinig van Rotorua zelf te zien, ik kom op de dag van de cursus aan en vertrek direct weer na de cursus anders mis ik de laatste vlucht naar Invers.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het hotel ligt naast de thermal pools, dus je hoeft er maar héél even tussenuit te knijpenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en hot pools!
maar ik verwacht weinig van Rotorua zelf te zien, ik kom op de dag van de cursus aan en vertrek direct weer na de cursus anders mis ik de laatste vlucht naar Invers.
Goed gedaan! Balen van je slapende voeten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:39 schreef GotC het volgende:
![]()
Mét slapende voetenI solemnly swear i'm up to no good![]()
GotCquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:39 schreef GotC het volgende:
![]()
Mét slapende voetenwat goed!!
Maar wel stom van je voeten!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:39 schreef GotC het volgende:
![]()
Mét slapende voeten![]()
![]()
Nou dat was hem dan, als ik hem vergelijk met mijn vorige 5k ben ik wel tevreden maar vandaag was ging het wat minder.
- Te laat gegeten
- Slechte voorbereiding en dan niet hardlooptechnisch maar organisatorisch
- Last van me linker kuit, die begon te zeuren na 2,5 km.
Toch nog 2 minuten van mij vorige 5k weten af te snoepen en qua tijd ben ik dan ook wel tevreden. Nu flink trainen aan mijn snelheid wat die ging er na 2km echt helemaal uit.
Oja, en nog even hoi kunnen zeggen tegen Zwabberhark![]()
![]()
GotCje![]()
Je gaat rap!
Mijn training liep gesmeerd, voor mij dan10 km Wisselduurloop 80%-70% werd continu in 6:00 minkm of sneller gelopen. Amateurs
Ik liep alleen heerlijk op dat tempo en kreeg bij het voor mij normaal dooie punt bij 7-8 km vleugeltjes![]()
![]()
Ik moest de trainert, die net terug is van vakantie, erdoor slepen![]()
Mensen die balen van hun "10 km tijd" na de training![]()
Toch echt eens naar een echte AV gaan kijken![]()
![]()
Zo, mijn eerste officiele 5k zit er op; Vechtloop Maarssen. PR gelopen: 27.05. Is me goed bevallen, enige wat echt lastig was, was het inhalen van groepjes samenlopende hardlopers op de vaak vrij smalle route. Ben wel redelijk ver gegaan, maar heb nergens hoeven wandelen, en kon nog een versnelling inzetten naar de finish.
Jammer dat mijn horloge van mening was dat het parcours maar 4.97 was, en ik dat pas doorhad nadat ik eea al uit had gezet. Gelukkig kan je dat bewerken in Endomondo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Politics -> Poly = many; Tics = bloodsucking creatures![]()
Mooie tijd hoor!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:32 schreef xzaz het volgende:
Nou dat was hem dan, als ik hem vergelijk met mijn vorige 5k ben ik wel tevreden maar vandaag was ging het wat minder.
- Te laat gegeten
- Slechte voorbereiding en dan niet hardlooptechnisch maar organisatorisch
- Last van me linker kuit, die begon te zeuren na 2,5 km.
Toch nog 2 minuten van mij vorige 5k weten af te snoepen en qua tijd ben ik dan ook wel tevreden. Nu flink trainen aan mijn snelheid wat die ging er na 2km echt helemaal uit.
Oja, en nog even hoi kunnen zeggen tegen Zwabberhark![]()
Ben je iets te snel gestart waardoor je na 2km in snelheid achteruit ging of was het ook de combinatie met je kuit? Of misschien nog niet warm?Oh.![]()
Bedankt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:37 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Mooie tijd hoor!
Ben je iets te snel gestart waardoor je na 2km in snelheid achteruit ging of was het ook de combinatie met je kuit? Of misschien nog niet warm?
Van alles wat, maar primair gewoon het tempo conditioneel niet aankunnen.![]()
Ik had net ouderwets last van mijn dinsdagavondsyndroom: Een hopeloos loopje, waarin van alles pijn deed. Maar niets om me zorgen over te maken
Gelukkig heb ik met een glimlach kunnen lopen omdat ik trots ben op GotC
Op naar een echte AV: Klinkt als een goed plan!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:35 schreef Quoi het volgende:
Toch echt eens naar een echte AV gaan kijken
En vleugels![]()
![]()
Mooi tochquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:43 schreef YUR het volgende:
Gelukkig heb ik met een glimlach kunnen lopen omdat ik trots ben op GotC![]()
En terecht!![]()
Ahw dat klinkt zo lief.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:43 schreef YUR het volgende:
Gelukkig heb ik met een glimlach kunnen lopen omdat ik trots ben op GotCI solemnly swear i'm up to no good![]()
MD![]()
Kleine troost is dat je nog kan hardlopen... Ik hoop dat je gauw meer duidelijkheid hebt!
Hats, maar goed dat je geen ambtenaar bent /wordt want je verwacht wel erg snel een reactie! Sterkte met wachten![]()
GotC![]()
je gaat snel!
Vandaag voor het eten gauw mijn rondje van 3 km gedaan. Inderdaad met kort-kort en een petje tegen eventuele regenbuien of zon. Ik draag geen bril meer maar lenzen maar een petje bij regen blijft fijn vind ik.![]()
Fijn zeg! Niet vd voeten maar wel van back on trackquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:39 schreef GotC het volgende:
![]()
Mét slapende voeten
dus toch nog lol gehad!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:43 schreef YUR het volgende:
Gelukkig heb ik met een glimlach kunnen lopen omdat ik trots ben op GotC
Snelle reactie was semi-afgesproken hoor. Sollicitatieprocedure duurt nu ook nog maar 2,5 maandquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:56 schreef Serinde het volgende:
MD![]()
Kleine troost is dat je nog kan hardlopen... Ik hoop dat je gauw meer duidelijkheid hebt!
Hats, maar goed dat je geen ambtenaar bent /wordt want je verwacht wel erg snel een reactie! Sterkte met wachten![]()
GotC![]()
je gaat snel!
Vandaag voor het eten gauw mijn rondje van 3 km gedaan. Inderdaad met kort-kort en een petje tegen eventuele regenbuien of zon. Ik draag geen bril meer maar lenzen maar een petje bij regen blijft fijn vind ik.
Ik ben niet zo dol op petjes, ik krijg er altijd een onwijs warm hoofd van. Ik wil alleen iets op m'n hoofd als het vriest.![]()
Hey, jij gaat meedoen aan de Geuzenloop!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:43 schreef Nat-Water het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/397826292/16272361
Je hebt de Balijbrug bedwongen!!!!![]()
![]()
![]()
Z'n tempo lijkt er niet erg onder te lijden. Zal het dan toch wel meevallen, met dat duivelsgebroed van een brug van je?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:03 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hey, jij gaat meedoen aan de Geuzenloop!
Je hebt de Balijbrug bedwongen!!!!![]()
![]()
Awww lief, YUR
De heren zwab en pijll hebben goed gelopen! Heb ze onderweg op 3 punten kunnen aanmoedigen en heb nog een paar meter met pijll meegelopen vlak voor de finish. Hij heeft een 55 laag gelopendus begint weer behoorlijk de goede kant op te gaan
![]()
Hij zegt nu niet meer zo bang te zijn dat ik hem er op de halve uitloopmafkees! As if....
Ben wel blij dattie weer lekker gaat
(Pijll heeft zn ipad niet mee dus ik mocht klikken)
Zwab mag zo zelf even verslag doen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Is er geen compensatie mogelijk als pijll zelf meedoet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:08 schreef Zwabberhark het volgende:
De wedstrijd voldoet niet aan de Wet van PijllIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Mijn betere helft start begin oktober met de beginnerscursus bij haar lokale AVquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:43 schreef YUR het volgende:
Gelukkig heb ik met een glimlach kunnen lopen omdat ik trots ben op GotC![]()
Zo gaaf, na 2 jaar noodgedwongen stilzitten!![]()
Hoeveel scheelt het? Heb je hem nagemeten op afstandmeten?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:08 schreef Zwabberhark het volgende:
De wedstrijd voldoet niet aan de Wet van PijllSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja, dat laatste heb ik gedaan. Je gaat naar de website van de loop, klikt op het parkoers. Dan word je verwezen naar afstandmeten.nl en dan moet je eens inzoomen op het finishgebied. Het is duidelijk, dit was geen 10 km.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoeveel scheelt het? Heb je hem nagemeten op afstandmeten?![]()
Na de LDL van afgelopen zondag had Stipstreep een geirriteerde peesaanhechting bij de heup. Voor vandaag schreef het schema een fartlek van een uur voor, en het leuke van een fartlek is dat je behoorlijk kan varieren met de intensiteit. Vooraf was de heupirritatie nog aanwezig, maar na afloop helemaal foetsie, weg, kwijt, eruit gelopen![]()
Al met al een prima loopje, maar wel met levende hindernissen:
Gewoon op en naast het pad. En dan vraag je je toch af of die beesten de bordjes niet lezen, want de regels zijn toch duidelijk:![]()
![]()
BAM! Alleen zonde van je voeten, toch gauw naar die vent van je om naar schoenen te kijkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en hot pools!
maar ik verwacht weinig van Rotorua zelf te zien, ik kom op de dag van de cursus aan en vertrek direct weer na de cursus anders mis ik de laatste vlucht naar Invers.Echt, waarom loop je er nog?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:35 schreef Quoi het volgende:
Toch echt eens naar een echte AV gaan kijken
Loopjeslopers! Goed gedaan!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Mijn betere helft start begin oktober met de beginnerscursus bij haar lokale AV![]()
Zo gaaf, na 2 jaar noodgedwongen stilzitten!
Pijll zegt: zwabber heeft als aanvullende eis dat een loopje gecertificeerd moet zijn. Dus als hij zich aan zijn wet houdt dan is t sowieso al duidelijk of het wel of niet teltquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:11 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, dat laatste heb ik gedaan. Je gaat naar de website van de loop, klikt op het parkoers. Dan word je verwezen naar afstandmeten.nl en dan moet je eens inzoomen op het finishgebied. Het is duidelijk, dit was geen 10 km.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Die capelenaren smokkelen altijd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:11 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, dat laatste heb ik gedaan. Je gaat naar de website van de loop, klikt op het parkoers. Dan word je verwezen naar afstandmeten.nl en dan moet je eens inzoomen op het finishgebied. Het is duidelijk, dit was geen 10 km.![]()
Dát is tofquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Mijn betere helft start begin oktober met de beginnerscursus bij haar lokale AV![]()
Zo gaaf, na 2 jaar noodgedwongen stilzitten!![]()
En die wet van pijll, lap toch aan je laars. Wat was je tijd?Zo zwart-wit is het niet, ik loop er met hele leuke mensenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:14 schreef mosselmossel het volgende:
Echt, waarom loop je er nog?
Loopjeslopers! Goed gedaan!Daarnaast heb ik momenteel al genoeg overhoop gegooid qua werk - ook omdat ik niet tevreden ben. Doorpakken betekent idd ook de hardloopclub op de schop, maar nog maar ff niet. Voel me een soort ontevreden enfant terrible zo
![]()
Ik kijk wel om me heenen heb mijn LDL al elders nu, da's mooi.
![]()
De Ronde van West in het kort:
Perfect hardloopweer. Weinig wind, aangename temperaturen en droog. Het zou sowieso gezellig worden, want ik pikte onderweg Murmeli en pijll op. Laatsgenoemde zou voor het eerst in weken weer eens meedoen aan een wedstrijdje.
Na xzaz aangemoedigd te hebben op de 5 km begon het wachten op de start van de 10 km. Ik had geen idee hoe je xzaz moest uitspreken, maar hij reageerde duidelijk op "kom op ksàs".
Om 20:00 klonk ons startschot. De eerste kilometer ging richting een rotonde en dan weer terug door de start. Dit was een enorm smal en zeer druk stuk. Ik zat volledig ingebouwd en kon niet mijn eigen tempo lopen. Maar soit, dat hoort erbij.
Totdat ik opeens zag dat pijll mij voorbij gesneakt was. Die wilde natuurlijk vóór mij langs zijn murmeli paraderen. Nu vind ik pijll een aardige vent en gun ik hem op zich die pyrusoverwinning, maar de alfaman in mij won het van de empathie. Toen ik de kans had ging ik hem zo snel mogelijk voorbij, mijn horloge ging naar snelheden onder de 4:30, wat voor mijn beperkte lichaam tempo zoef is. Aldus passeerde ik murmeli als eerste en zal pijll daar nog lang geestelijke problemen aan overhouden.
De eerste kilometers tikten niet heel makkelijk weg. Ik voelde die 5 km-wedstrijd van eergisteren nog in de poten zitten. Het parkoers ging over dijkjes, dus er moesten ook bescheiden hoogtemeters gemaakt worden. De Van Brienenoordbrug werd gepasseerd en aan de westkant hiervan ging de wedstrijd over stukjes die ook in de Bruggenloop zitten.
Hier had ik het 't zwaarst en mijn zesde kilometer ging in 5:24 min/km. Daarna wist ik mij te herpakken. Voor het eerst wist ik mijn eigen geest te overwinnen en liep ik gewoon door. De kilometertijden ging weer richting 5:14 en ik wist dat ik een PR ging lopen.
Ware het niet dat de Ronde van West te kort is. 9,93 km gaf mijn GPS-horloge aan. Nu hoopte ik dat afstandmeten mij nog kon redden, maar niets was minder waar. Dit was echt geen 10 km en ik ga mezelf niet voor de gek houden. Helaas, want als ik nog 70 meter had moeten doorlopen was het vrij zeker een PR geworden. Maar als telt niet, het is géén PR.
Maar 51:22 gaat op het internet de boeken in als de nettotijd op de 10 km bij de Ronde van West. Zo is het leven. Ik tel 'm zelf niet.
Toch ben ik tevreden. Het was leuk en ik heb eindelijk eens doorgezet toen de poten pijn deden en stijf werden, terwijl de ademhaling ook aan de zware kant was. Het klinkt potsierlijk om te zeggen dat je trots op jezelf bent, maar ik zal het heel zachtjes, bijna fluisterend, zeggen. Goed zo Zwabber.![]()
je mag gerust als alfaman jezelf eens flink op de borst beuken en woeste kreten uitkramen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:52 schreef Zwabberhark het volgende:
Het klinkt potsierlijk om te zeggen dat je trots op jezelf bent, maar ik zal het heel zachtjes, bijna fluisterend, zeggen. Goed zo Zwabber.
Maak er gewoon een dolle avond van en geef jezelf een high five!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je mag gerust als alfaman jezelf eens flink op de borst beuken en woeste kreten uitkramen!
Maak er gewoon een dolle avond van en geef jezelf een high five!![]()
Goh, vanavond won de heer Kwist. Dat wist'k al toen ik hoorde dat hij mee zou doen.
Zondag won de heer Woerden in Schoonhoven. Dat verbaasde me ook al niets.
Ik vind dat wel leuk, die bekende regionale helden!![]()
Voor een zwabber is alles boven de 50 gewoon underachieven...![]()
/end jaloersZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vanavond de Ronde van Abcoude gelopen. Eerste wedstrijd na een lange periode van bijna niks doen. Warming up ging goed, dus op een schema van 4:30 min/km weg gegaan. Dat bleek na anderhalve kilometer wat te snel, dus geconsolideerd en verder uitgelopen naar een tijd van 22:50.
Om er daarna achter te komen dat dit, blijkbaar gecertificeerde loopje, ruim tweehonderd meter te kort was. Omgerekend is dat nog steeds een tijd in de 23 minuten, dus dat is voor een eerste wedstrijd van het naseizoen best iets om tevreden over te zijn. Hopen dat over anderhalve maand die tijd onder de 22 minuten erin zit.![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Zo gaaf, na 2 jaar noodgedwongen stilzitten!! Wat super zeg!
![]()
Het is wachten op uitslagen van een bloed en ontlastingonderzoek... volgende week is mn therapeut weer terug van vakantie, dus dan eens kijkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:28 schreef streamnl het volgende:
@MD
Ik hoop dat je onderhand snel iets concreets weet wat je wel en niet moet doen.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Kolere. Loop je je beste tijd ooit, haal je het linkerrijtje niet eens. Pittig deelnemersveld daar in Capelle-West.![]()
Ja, lekker makkelijk om het deelnemersveld te schuld te gevenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:47 schreef Zwabberhark het volgende:
Kolere. Loop je je beste tijd ooit, haal je het linkerrijtje niet eens. Pittig deelnemersveld daar in Capelle-West.F means you're fucked![]()
Goed gezwabberd!!![]()
voor de geïnteresseerden.. Ik geloof niet dat er nog veel met blinden gerend gaat worden: OUD / Het peutertopic (2-4 jaar) deel 148![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
van uitstel hoeft niet per definitie afstel te komen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:55 schreef E.T. het volgende:
Goed gezwabberd!!![]()
voor de geïnteresseerden.. Ik geloof niet dat er nog veel met blinden gerend gaat worden: OUD / Het peutertopic (2-4 jaar) deel 148![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Is wel wat veel werk om er onderuit te komen. Gewoon eerlijk zeggen dat het toch niet zo'n goed idee was was ook echt wel een optie geweest.Ja doei.![]()
alsof ik zwanger geworden ben om onder het hardlopen uit te komenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:03 schreef motorbloempje het volgende:
Is wel wat veel werk om er onderuit te komen. Gewoon eerlijk zeggen dat het toch niet zo'n goed idee was was ook echt wel een optie geweest.ik heb misschien een kronkel in m'n hoofd, maar zo idioot ben ik nu ook weer niet
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:03 schreef motorbloempje het volgende:
Is wel wat veel werk om er onderuit te komen. Gewoon eerlijk zeggen dat het toch niet zo'n goed idee was was ook echt wel een optie geweest.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:55 schreef E.T. het volgende:
Goed gezwabberd!!![]()
![]()
!
En ik heb spierpijnVoor het eerst! Heb nooit spierpijn van hardlopen
![]()
![]()
Juist niet. Dat zijn heel veel personen. Het is veel makkelijker om alleen jezelf de schuld te geven, dat is er maar eentje.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk om het deelnemersveld te schuld te geven![]()
Loopje gisteren was hilarischHeb me wel vermaakt met Jerry die daar marshalde en foto's maakte. Hij kan niet tegen überblije foto's
Na de eerste was het ook "FFS Gaby
Please
", dus heb ik bij de tweede m'n best gedaan om zo boos mogelijk te kijken...
. En daarna nog een 'U see me trollin', you hatin''-foto
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Met blinden rennen? Is dat zodat je kan roepen HIER RECHTS en dat ze dan in het kanaal rennen en jij wint?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
Loopje gisteren was hilarischHeb me wel vermaakt met Jerry die daar marshalde en foto's maakte. Hij kan niet tegen überblije foto's
Please
.
Op die laatste foto zie je er uit als een seriemoordenaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
Please
.
geniaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op die laatste foto zie je er uit als een seriemoordenaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Loop jij ook wel eens met blinden moblo? Of mogen die niet hardlopen in Engeland?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Moblo
Ik ben fan van je![]()
Klierige en blije kop trekken![]()
@zwab: ik vind t best kut voor je. Al weet ik niet of ik 70 m nou echt te kort vind. Maar eerlijk is eerlijk, ik zou zelf ook moeite hebben om blij te zijn met een PR op een iets te kort loopje (ben bij mijn eerste 5 km ook doorgelopen om hem vol te maken)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Bij een te kort loopje kun je toch je tijd bij de exacte afstand extrapoleren? Lijkt mij makkelijker dan er een slecht gevoel aan overhouden.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:36 schreef LasTeR het volgende:
Bij een te kort loopje kun je toch je tijd bij de exacte afstand extrapoleren? Lijkt mij makkelijker dan er een slecht gevoel aan overhouden.dat zou ik zelf nooit doen. Dan liever doorlopen en de tijd van je horloge/hardloopapp aanhouden.
Zelfs de meeste blinden lopen sneller dan ik, dus ik zou ze alleen maar tegenhouden PR's te lopenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:30 schreef kanovinnie het volgende:
Loop jij ook wel eens met blinden moblo? Of mogen die niet hardlopen in Engeland?![]()
Ja doei.![]()
No worries, ik ben tevreden met hoe het ging en heb me prima vermaakt. Het goede gevoel is er niet veel minder om.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:30 schreef Murmeli het volgende:
@zwab: ik vind t best kut voor je. Al weet ik niet of ik 70 m nou echt te kort vind. Maar eerlijk is eerlijk, ik zou zelf ook moeite hebben om blij te zijn met een PR op een iets te kort loopje (ben bij mijn eerste 5 km ook doorgelopen om hem vol te maken)![]()
Moooooi!!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:41 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
No worries, ik ben tevreden met hoe het ging en heb me prima vermaakt. Het goede gevoel is er niet veel minder om.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Serieus?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zelfs de meeste blinden lopen sneller dan ik, dus ik zou ze alleen maar tegenhouden PR's te lopen![]()
Ik ging er blind van uit dat je na al die trainingen enzo wel een beetje hard kon lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Serieus?
Ik ging er blind van uit dat je na al die trainingen enzo wel een beetje hard kon lopen.Staar je daar niet blind op. Je loopt niet met je ogen hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.![]()
Misschien moet ik mijn ogen eens openen ipv als een schaap achter de kudde aan te draven!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Staar je daar niet blind op. Je loopt niet met je ogen hè?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Serieus?
Ik ging er blind van uit dat je na al die trainingen enzo wel een beetje hard kon lopen.Ik zag 'm niet aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap ik wel hoor. Dit is ook eigenlijk grappen maken voor gevorderden. But you are learning fast, my young pandaplintwanquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Geniale oplossing de organisatiequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:11 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, dat laatste heb ik gedaan. Je gaat naar de website van de loop, klikt op het parkoers. Dan word je verwezen naar afstandmeten.nl en dan moet je eens inzoomen op het finishgebied. Het is duidelijk, dit was geen 10 km.![]()
Als je je goed voorbereid had, dan had je ook die laatste meters na de finish zigzaggend mee kunnen pakken en de 10 (als enige!) vol kunnen maken.
Prima prestatie verder! Net als de anderen die gisteren gelopen hebben
Met nog een specialevoor GotC!
![]()
Nieuwsgierig: zegt je horloge overigens ook dat het 70m te kort is?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:41 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
No worries, ik ben tevreden met hoe het ging en heb me prima vermaakt. Het goede gevoel is er niet veel minder om.![]()
Ik hoef geen verslag meer te posten, zie ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:07 schreef Murmeli het volgende:
Awww lief, YUR
De heren zwab en pijll hebben goed gelopen! Heb ze onderweg op 3 punten kunnen aanmoedigen en heb nog een paar meter met pijll meegelopen vlak voor de finish. Hij heeft een 55 laag gelopendus begint weer behoorlijk de goede kant op te gaan
![]()
Hij zegt nu niet meer zo bang te zijn dat ik hem er op de halve uitloopmafkees! As if....
Ben wel blij dattie weer lekker gaat
(Pijll heeft zn ipad niet mee dus ik mocht klikken)
Zwab mag zo zelf even verslag doen.
9,93 km in 55:11. Daar ben ik tevreden mee. Hoewel ik van tevoren gedwongen werd door Zwabber en Murmeli om een streeftijd te noemen, en toen heb ik 55:03 genoemd. Maar goed, de omstandigheden vielen tegen (niet te koud, niet te warm, geen zon, geen regen).
En alles voelt aan alsof het het nog doet. Dus blij
En het was gezellie met M en Z. Over anderhalve week weer, bij Oostland.![]()
Plus quoi!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:07 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik hoef geen verslag meer te posten, zie ik
9,93 km in 55:11. Daar ben ik tevreden mee. Hoewel ik van tevoren gedwongen werd door Zwabber en Murmeli om een streeftijd te noemen, en toen heb ik 55:03 genoemd. Maar goed, de omstandigheden vielen tegen (niet te koud, niet te warm, geen zon, geen regen).
En alles voelt aan alsof het het nog doet. Dus blij
En het was gezellie met M en Z. Over anderhalve week weer, bij Oostland.
Die 8 seconden teveel kwamen omdat er na 8km een halve zool aan je vroeg hoe het ging. Denk ik.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nee, dat motiveerde wel weer. Daardoor liep ik meteen een stuk harder.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Plus quoi!
Die 8 seconden teveel kwamen omdat er na 8km een halve zool aan je vroeg hoe het ging. Denk ik.
(Bovendien stond je bovenaan een dijkje, en mochten we daarna gelijk weer naar beneden. Dat hielp ook mee.)![]()
ochochoch dat is wel heel schandalig zegquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:11 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Aan de verslagen te zien was gister een toploopdagje
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ja. Dat klopt. Overigens kreeg ik een GPS-log van pijll te zien van 3 jaar geleden, toen kwam hij uit op 9,98 km. Maar afstandmeten.nl komt al helemaal niet in de buurt van 10, al hebben ze daar de rotonde wel erg krap ingetekend.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nieuwsgierig: zegt je horloge overigens ook dat het 70m te kort is?![]()
Lekker GotC en Zwabber
Balen MD dat het nog steeds niet gaat zoals je graag zou willen. Hopelijk vinden ze nu keer waardoor het komt.![]()
Hmm.. bij nader inzien zijn m'n schoenen er toch slechter aan toe dan ik dacht![]()
Tijd voor nieuwe schoenen dus.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Tijd voor een bezoekje aan RW Groningen
Ik vreet trouwens als een bootwerker. Ontbijten met 4 boterhammen en dan om 11 uur weer honger hebben. OnverzadigbaarEn dat zijn dan gewoon 2 weekenden met een ±20 km, dan doen toch wel meer mensen (en vaker).
Haklanding ftw!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
Hmm.. bij nader inzien zijn m'n schoenen er toch slechter aan toe dan ik dacht![]()
[ afbeelding ]
Tijd voor nieuwe schoenen dus.
En Q! Goed nieuws joh! Ben benieuwd.
En Hats, al job-news?![]()
Ik denk dat het aan het hipsterfiltjertje ligt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor nieuwe schoenen dus.Ja doei.![]()
Ynske
![]()
![]()
ShockAbsorber gescoord, die high protection waarbij mijn bigboobs nauwelijks bewegen. Heerlijk! En dat voor een koopje
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Misschien geen boterhammen eten maar kwark of zoquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:27 schreef Quoi het volgende:
k vreet trouwens als een bootwerker. Ontbijten met 4 boterhammen en dan om 11 uur weer honger hebben. Onverzadigbaar En dat zijn dan gewoon 2 weekenden met een ±20 km, dan doen toch wel meer mensen (en vaker).Toen ik nog actief roeide had ik ook altijd zo'n onverzadigbare honger, en at ik wel een half brood per dag of meer, maar eigenlijk kun je beter goede vetten en eiwitten nemen, zit je veel sneller vol.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Van veel carbs eten krijg je meer honger (naar het schijnt). Ik merk het verschil ook wel. De dag na een carbrijke dag heb ik echt veel honger. Als ik een paar dagen minder met carbs is dat een stuk minder, ookal heb ik dan voor m'n gevoel een stuk minder gegeten!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien geen boterhammen eten maar kwark of zoToen ik nog actief roeide had ik ook altijd zo'n onverzadigbare honger, en at ik wel een half brood per dag of meer, maar eigenlijk kun je beter goede vetten en eiwitten nemen, zit je veel sneller vol.
Ja doei.![]()
Neequote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Haklanding ftw!
![]()
Ohh die ga ik ook nog even bekijken! De Run braquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:31 schreef Ynske het volgende:
ShockAbsorber gescoord, die high protection waarbij mijn bigboobs nauwelijks bewegen. Heerlijk! En dat voor een koopje
![]()
En na 3 jaar is het wel toe aan vernieuwing
.
![]()
Misschien heb je gelijk. Van zuivel krijg ik alleen oha zo'n opgeblazen gevoel. En ik ben nu eenmaal gek op boterhammetjesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien geen boterhammen eten maar kwark of zoToen ik nog actief roeide had ik ook altijd zo'n onverzadigbare honger, en at ik wel een half brood per dag of meer, maar eigenlijk kun je beter goede vetten en eiwitten nemen, zit je veel sneller vol.
![]()
Maar misschien moet ik weer eens Griekse yoghurt gaan eten, dat gaat goed en vult.quote:Wel doorademen hé?
![]()
Wat is er mis met honger en genoeg eten als je veel sport? Je lichaam heeft het blijkbaar nodig, dus eten maar.
Jack does it in real time...![]()
Ynske
![]()
Tis een F-cupquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Ohh die ga ik ook nog even bekijken! De Run bra![]()
En na 3 jaar is het wel toe aan vernieuwing
.
en echt zo fijn
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Niets, maar het kan wel de verkeerde honger zijn. Als jij géén hongergevoel krijgt en dus je juiste hoeveelheid binnenkrijg met andere (voor jou wellicht betere) producten, is dat wellicht beter dan wél honger bljiven houden en je vol blijven proppen met de verkeerde productenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:36 schreef DeeBee het volgende:
Wat is er mis met honger en genoeg eten als je veel sport? Je lichaam heeft het blijkbaar nodig, dus eten maar.
Ja doei.![]()
Klopt maar hongergevoel is niet altijd in lijn met wat je echt nodig hebtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:36 schreef DeeBee het volgende:
Wat is er mis met honger en genoeg eten als je veel sport? Je lichaam heeft het blijkbaar nodig, dus eten maar.Zoals Moblo zei, als je veel suikers eet, heb je veel vaker/langer een hongergevoel.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Geen zorgen, doe ik ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:36 schreef DeeBee het volgende:
GotC: Whey, mwaaaaaah![]()
![]()
Oh, weten jullie nog die stoomtramloop waar ik in juni aan mee heb gedaan? Als herinnering zou je "je mooiste foto" thuisgestuurd krijgen, en jahoor: ik vond 'm zojuist in m'n brievenbus. Of het de mooiste was weet ik niet zo goed meer, maar wel leuk dat ze dat doen.![]()
Denk het wel jaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Haklanding ftw!
Maar er zitten ook lomp dikke hakken onder m'n schoenen
En nu ga je 'm ff delen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:40 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, weten jullie nog die stoomtramloop waar ik in juni aan mee heb gedaan? Als herinnering zou je "je mooiste foto" thuisgestuurd krijgen, en jahoor: ik vond 'm zojuist in m'n brievenbus. Of het de mooiste was weet ik niet zo goed meer, maar wel leuk dat ze dat doen.![]()
Ik heb 'm in juni al gedeeld volgens mij. En ik vind 'm niet zo geslaagd, maar dat was geen enkele foto van die dag volgens mij.quote:![]()
Zoooo... wat een baggerloopje was dat zegWarm, zware benen, hartslag skyhigh en een algeheel gebrek aan energie ofzo.
De 6,5km werden er 4,8(de quitter kwam weer duidelijk naar voren vandaag
)
Gauw douchen en eten maar..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
En ik wilde nog ff jubelen voorQuoi
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Wie zoekt nog een startbewijs voor The Royal Run deze zondag of kent nog iemand die een kaartje zoekt?![]()
Ynske
![]()
dat kan ik nooit meer lezenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Hmm ik moet eerst de maat even checken in m'n oude SA. En ze zijn zo fijn tijdens het lopen
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Q, wel goed eten inderdaad. Hier ook onverzadigbare honger heel de tijd, maar door goed eten valt het nog mee.
De genoemde kwark helpt echt veel. Ik eet ook elke middag ongeveer een bakje (160ml) kwark met fruit en andere meuk erin (honing, cornflakes, whatever) en vooral dat scheelt heel veel. Verder inderdaad gewoon lekker twee keer opscheppen 's avonds en in de avond nog een hand noten en dan komt het vast wel goed.
Ik ontbijt verder nog met een banaan en twee bruine boterhammen en in de lunch vijf boterhammen, stuk fruit, glas melk.
Ik blijf daardoor in elk geval goed op gewicht.
En op dagen van LDL nog extra bunkeren.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het lag inderdaad aan het filtertjequote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan het hipsterfiltjertje ligt.
Ynske
![]()
Boh wat eten jullie veel
ja ik ben een slechte eter, houd niet van brood, avond eten voor mij alleen maken betekent 3 dagen tzelfde eten, mag veel niet hebben door allergieenToday is life -
Dale Carnegie![]()
Ach joh, je bent geweest, dat is al heel wat.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:06 schreef E.T. het volgende:
Zoooo... wat een baggerloopje was dat zegWarm, zware benen, hartslag skyhigh en een algeheel gebrek aan energie ofzo.
De 6,5km werden er 4,8(de quitter kwam weer duidelijk naar voren vandaag
)
Gauw douchen en eten maar..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik nok daar dus ook meteen na de marathon mee.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:25 schreef YUR het volgende:
Noten zijn ideaal inderdaad!
Ik zou graag willen dat ik ze lekker zou vindenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Is het voor jou geen mogelijkheid om 2 maaltijden te maken, en dat af te wisselen? Maandag maaltijd A, Dinsdag B, Woensdag A, etc. Maakt het eten iets minder eenzijdig.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:25 schreef Ynske het volgende:
Boh wat eten jullie veel
ja ik ben een slechte eter, houd niet van brood, avond eten voor mij alleen maken betekent 3 dagen tzelfde eten, mag veel niet hebben door allergieen
Over eten: Ik eet ook de hele dag door. 's ochtends vroeg of yoghurt, of brood. Daarna fruit en 's middags een stapel boterhammen. In de namiddag nog wat om actief te blijven, en dan 's avonds flink opscheppen. Maar zolang de weegschaal niet aangeeft dat ik aankom (of afval... ) vind ik alles best - hongergevoel of niet.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nat-Water op 27-08-2014 13:46:02 (tikfout) ]Oh.![]()
Noten niet lekker vindenIk eet met gemak en veel plezier een bak noten leeg en moet mezelf altijd inhouden, of het nou amandelen, walnoten, hazelnoten of muzieknoten zijn
Ik gok dat ik nog meer niet magquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:25 schreef Ynske het volgende:
ja ik ben een slechte eter, houd niet van brood, avond eten voor mij alleen maken betekent 3 dagen tzelfde eten, mag veel niet hebben door allergieen
Maar ik eet heel gevarieerd!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ynske
![]()
dat kan best, ik nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik gok dat ik nog meer niet mag
Maar ik eet heel gevarieerd!
t gaat niet, en uitgebreid koken voor mij alleen daar heb ik geen zin in, aangezien als het klaar is ik dan geen honger meer heb en gemakkelijk niet eet.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Heb je geen vriezer?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:25 schreef Ynske het volgende:
Boh wat eten jullie veel
Ik maak ook altijd meer dan één/twee porties, maar dat gaat altijd in de vriezer voor een snelle dag of voor lunch op het werk.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heb je een grote vriezer? Ik maak vaak grote hoeveelheden stoofschotels/curry's/pastasaus en vries dat in. Dan hoef ik alleen nog een beetje rijst/pasta/aardappelen te koken en heb ik al bijna een hele maaltijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kan best, ik niet
t gaat niet, en uitgebreid koken voor mij alleen daar heb ik geen zin in, aangezien als het klaar is ik dan geen honger meer heb en gemakkelijk niet eet.
Maar daarnaast hoeft koken helemaal niet veel werk te zijn. Gewoon aardappelen/groente/vlees is 25 minuutjes werk en de meeste pasta's of rijstschotels zijn sneller klaar.![]()
Of wokken! Vlees erin, knoflook, beetje smaakmakers (makkelijk te variëren) en wat groente. Je kan dan makkelijk met dezelfde ingrediënten waar je normaal 3 dagen voor kookt (bijv kip, kool en een uitje) 2 a 3 dagen elke dag een ander smakend gerecht neerzetten wat echt in een handomdraai klaar is
Oh.![]()
Ynske
![]()
nope, 2 kleine vakjesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je geen vriezer?
Ik maak ook altijd meer dan één/twee porties, maar dat gaat altijd in de vriezer voor een snelle dag of voor lunch op het werk.
ow en t speelt ook mee dat ik wisseldiensten hebToday is life -
Dale Carnegie![]()
Ynske
![]()
smaakmakers wat versta je daar onder? smaakversterkers mag ik niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:59 schreef Nat-Water het volgende:
Of wokken! Vlees erin, knoflook, beetje smaakmakers (makkelijk te variëren) en wat groente. Je kan dan makkelijk met dezelfde ingrediënten waar je normaal 3 dagen voor kookt (bijv kip, kool en een uitje) 2 a 3 dagen elke dag een ander smakend gerecht neerzetten wat echt in een handomdraai klaar isToday is life -
Dale Carnegie![]()
Dan zijn restjes juist handig! Investeren in een losse vriezerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope, 2 kleine vakjes
ow en t speelt ook mee dat ik wisseldiensten heb
Ynske
![]()
Kan ik helaas niet kwijt in mn appartementjequote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dan zijn restjes juist handig! Investeren in een losse vriezerToday is life -
Dale Carnegie![]()
Ik meld me hier ook maar eens aan. Ik heb net weer 5 km hardgelopen maar ik blijf tegen mijn grenzen aan lopen, zowel qua (langere) afstand als qua tijd. Heeft iemand misschien tips om door die grens heen te breken?Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]![]()
Maar met bijvoorbeeld ui, knoflook een blik tomaten (je hebt ook blikken cherrytomaatjes), gehakt, kidneybonen en kaas, wat kruiden naar smaak heb je binnen no-time een simpele curry. Nachochipjes erbij en dippen maar
Of je mikt het in een wrap. Zonder bonen, maar met bijvoorbeeld wat paprika kan het door de pasta. Of je bouwt er lasagne van met eventueel nog wat champignonnetjes (lasagne is de volgende dag vaak extra lekker). Of risotto met cherrytomaatjes, hoef je ook niets voor in te vriezen
En je kunt best wat italianen pesten door niet steeds een klein beetje bouillon erdoor te roeren, maar meteen in het begin een flinke plons water met een (biologisch) bouillonblokje (zonder smaakversterkers) erdoor roeren, en af en toe even kijken of het nog wat extra water nodig heeft.
Simpel koken is zo makkelijk![]()
![]()
Het begint eigenlijk al met verschillende soorten wokoliën. Maar vissaus werkt ook prima, of een currypasta uit je lokale toko geeft je gerecht in 1x een andere smaak. Als je een blikje kokosmelk erdoorheen gooit heb je ook direct een ander gerecht.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
smaakmakers wat versta je daar onder? smaakversterkers mag ik niet.
Eigenlijk werkt alles wel bij wokken.Oh.![]()
Intervaltraining gecombineerd met zeer langzaam lopen. Dan verhoog je je snelheid in de intervallen, en loop je jezelf niet stuk in de langere trainingen waardoor je vanzelf meer dan 5km aan kuntquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:11 schreef yats het volgende:
Ik meld me hier ook maar eens aan. Ik heb net weer 5 km hardgelopen maar ik blijf tegen mijn grenzen aan lopen, zowel qua (langere) afstand als qua tijd. Heeft iemand misschien tips om door die grens heen te breken?
Ynske
![]()
Balen! Ik ook.quote:Today is life -
Dale Carnegie![]()
Balen!
[ Bericht 0% gewijzigd door E.T. op 27-08-2014 15:24:23 ]I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Lekker dan! En daar laten ze je zo lang op wachten.quote:quote:Betekent dat dat je sollicitatie vorige week niks geworden is?
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Of elke dag 50 meter verder sprinten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Intervaltraining gecombineerd met zeer langzaam lopen. Dan verhoog je je snelheid in de intervallen, en loop je jezelf niet stuk in de langere trainingen waardoor je vanzelf meer dan 5km aan kunt![]()
Niet het talent afschrikkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:39 schreef Devv het volgende:
[..]
Of elke dag 50 meter verder sprinten.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ynske
![]()
ja en nee, project was te kort, maar ze zijn wel enthousiast. over 2 weken nieuw gesprekquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:36 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Lekker dan! En daar laten ze je zo lang op wachten.
[..]Betekent dat dat je sollicitatie vorige week niks geworden is?
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Wat klote ladies.
Vanmiddag even bij de huisarts geweest, knie is gekneusd, enkel flink verstuikt. Niet te zeggen hoe lang dat duurt, rust houden zo lang nodig, dan weer gaan wandelen met enkelversterkende oefeningen en op gelaste van pijn weer voorzichtig gaan hardlopen. Kan enkele weken duren.
Mossel opperde dat ik beter gelijk de fysio kan bellen voor volgende week zodat ik wat hulp krijg bij het herstel en dat misschien helpt. Ik weet zelf niet hoe zinvol dat is, weet dat ik rustig aan moet doen en welke oefeningen ik kan doen. Anderen hier die ervaring hebben met een soortgelijke blessure?![]()
![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Slecht nieuws werkkwijtrakers![]()
![]()
Ik ga zometeen toch maar deelnemen aan de beekloop, al zal ik maar maximaal de 8km lopen.. Maar dan ben ik in ieder geval weer bezig"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Je kunt het ook positief bekijken. Er is mooi weer op komst, dus je hebt nu genoeg tijd om in de zon te zitten.![]()
Tot straks ik loop de 4. Al ingeschreven? Na inschrijving is niet mogelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:08 schreef Bos81 het volgende:
Slecht nieuws werkkwijtrakers![]()
![]()
Ik ga zometeen toch maar deelnemen aan de beekloop, al zal ik maar maximaal de 8km lopen.. Maar dan ben ik in ieder geval weer bezig
I solemnly swear i'm up to no good![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tot straks ik loop de 4. Al ingeschreven? Na inschrijving is niet mogelijkal weken geleden. Startnummer ook al opgehaald (ben client van de GGZE
) Ik heb ook een startnummer voor de 16, maar na mijn inschrijven kreeg ik een verkeersongelukje, waardoor ik 2 weken niet meer heb gelopen.
Zaterdag had ik nog flink last van mijn zij (bukken ging niet zonder pijn)... Nu lijkt alles weer aan de beterende hand, dus probeer ik het gewoon. Als het niet gaat, gaat het niet en daarom ook echt maximaal 8, ik moet niet gaan forceren want wil toch echt nog proberen de halve marathon van Eindhoven te halen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Leuk, ik hoop ook dat ik het een beetje bij kan houden. Heb nog wat last van mijn benen van Zaterdag.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]al weken geleden. Startnummer ook al opgehaald (ben client van de GGZE
) Ik heb ook een startnummer voor de 16, maar na mijn inschrijven kreeg ik een verkeersongelukje, waardoor ik 2 weken niet meer heb gelopen.
Zaterdag had ik nog flink last van mijn zij (bukken ging niet zonder pijn)... Nu lijkt alles weer aan de beterende hand, dus probeer ik het gewoon. Als het niet gaat, gaat het niet en daarom ook echt maximaal 8, ik moet niet gaan forceren want wil toch echt nog proberen de halve marathon van Eindhoven te halen..
Doe rustig aan! En geniet er van:)I solemnly swear i'm up to no good![]()
Zal ik zeker doen, Dit is de vierde keer dat ik deelneem aan de Beekloop (2 keer 4, 1 keer 16), vind het altijd een prima en gezellig loopje.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Leuk, ik hoop ook dat ik het een beetje bij kan houden. Heb nog wat last van mijn benen van Zaterdag.
Doe rustig aan! En geniet er van:)"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Voor mij eerste keer maar loop ook nog niet zo langquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen, Dit is de vierde keer dat ik deelneem aan de Beekloop (2 keer 4, 1 keer 16), vind het altijd een prima en gezellig loopje.ben ook niet zo bekend op de grote beek. Alleen daar weleens bij scouting geweest haha. Dus ben benieuwd naar de route
Hats![]()
Ynske(maar wel positief dat je een nieuwe uitnodiging hebt!)
Gogo ook hier: snel herstel gewenst!!
Ik ben blij dat ik gisteren gelopen heb want de temperatuur nu vind ik bij het lopen eigenlijk al te hoog![]()
![]()
Die temp zal wel weer even wennen worden vanavond ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:26 schreef Serinde het volgende:
Hats![]()
Ynske(maar wel positief dat je een nieuwe uitnodiging hebt!)
Gogo ook hier: snel herstel gewenst!!
Ik ben blij dat ik gisteren gelopen heb want de temperatuur nu vind ik bij het lopen eigenlijk al te hoog
Vanavond koelt het alweer af naar 13-18 graden hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die temp zal wel weer even wennen worden vanavond ja.
![]()
niet alle hardlopers zijn helden.
Kreeg net door via een lokale FBgroep dat er een of andere malloot is die nu vast zit voor fraude. Hij claimde namelijk kanker te hebben gehad tijdens het uitvoeren van zijn 100 marathons in een jaar-challenge. Zijn ook nog wat andere 'zaken' waarom hij inmiddels vast zit.
Wat een debiel ben je dan zeg...
Ja doei.![]()
Oh dat valt mee danquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Vanavond koelt het alweer af naar 13-18 graden hoor
Wat een hufterquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
niet alle hardlopers zijn helden.
Kreeg net door via een lokale FBgroep dat er een of andere malloot is die nu vast zit voor fraude. Hij claimde namelijk kanker te hebben gehad tijdens het uitvoeren van zijn 100 marathons in een jaar-challenge.
Wat een debiel ben je dan zeg...
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik niet mag vanavondquote:Maar mijn benen zijn ook weer niet helemaal fris van de LDL van gisteren, en heb ook een etentje dus morgen is sowieso beter
Goeiendag! Het was weer ouderwets lekker warm in het zonnetje. Lekker buiten geweest in een shirt zonder mouwen.
13km gelopen
210 deze maand (record)
En
CHALLENGE GEHAALD![]()
1003km dit jaar!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja, ik! Toen ik na een val een botje had gedraaid (quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:31 schreef Gogo83 het volgende:
Wat klote ladies.
Vanmiddag even bij de huisarts geweest, knie is gekneusd, enkel flink verstuikt. Niet te zeggen hoe lang dat duurt, rust houden zo lang nodig, dan weer gaan wandelen met enkelversterkende oefeningen en op gelaste van pijn weer voorzichtig gaan hardlopen. Kan enkele weken duren.
Mossel opperde dat ik beter gelijk de fysio kan bellen voor volgende week zodat ik wat hulp krijg bij het herstel en dat misschien helpt. Ik weet zelf niet hoe zinvol dat is, weet dat ik rustig aan moet doen en welke oefeningen ik kan doen. Anderen hier die ervaring hebben met een soortgelijke blessure?) in m'n voet. Hebben ze teruggedraaid maar een pees ingescheurd bij het draaien. Veel oefeningen gekregen bij de fysio en het herstel was ongeveer 2x zo snel. Het was fantastisch!
Iets andere situatie maar het kan geen kwaad iig. De fysio kan ook inschatten wat het beste is (rust of actief herstel).
Ynske en Hats![]()
![]()
![]()
Etentjes zijn ook erg leukquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik niet mag vanavondMaar mijn benen zijn ook weer niet helemaal fris van de LDL van gisteren, en heb ook een etentje dus morgen is sowieso beter
![]()
Ik ben erg benieuwd hoe het vanavond gaat na zaterdag. heb er niet bijster veel vertrouwen in ^^ maar goed dan hebben we het maar weer gehad
Dat is balen zeg. Ik hoop dat het allemaal snel goed hersteld.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:31 schreef Gogo83 het volgende:
Wat klote ladies.
Mossel opperde dat ik beter gelijk de fysio kan bellen voor volgende week zodat ik wat hulp krijg bij het herstel en dat misschien helpt. Ik weet zelf niet hoe zinvol dat is, weet dat ik rustig aan moet doen en welke oefeningen ik kan doen. Anderen hier die ervaring hebben met een soortgelijke blessure?I solemnly swear i'm up to no good![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:42 schreef mosselmossel het volgende:
Goeiendag! Het was weer ouderwets lekker warm in het zonnetje. Lekker buiten geweest in een shirt zonder mouwen.
13km gelopen
210 deze maand (record)
En
CHALLENGE GEHAALD![]()
1003km dit jaar!
Maar als je 'm nu al gehaald hebt, wordt het wel tijd om de lat iets hoger te leggen. Met zo'n twee derde van het jaar gehad en nog een hoop marathontraining te gaan.... 1000 mijl?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Zo veel marathontraining heb ik niet meer te gaan hoor. Nog een goeie 200km ofzo. Weet niet of ik nog 350km zal lopen in oktober, november en december. 1500 is reëler denk ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:50 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Maar als je 'm nu al gehaald hebt, wordt het wel tijd om de lat iets hoger te leggen. Met zo'n twee derde van het jaar gehad en nog een hoop marathontraining te gaan.... 1000 mijl?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Omdat ze al genoeg slimme mensen in het team hebben die niet zo goed kunnen samenwerken, en ze nu iemand willen die wel goed kan samenwerken en ik ben dat niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:46 schreef Zwabberhark het volgende:
Ynske
Gogo
Hats
Waarom eigenlijk hats? De vooruitzichten waren zo positief!![]()
In dat geval lig je nu precies op schema.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zo veel marathontraining heb ik niet meer te gaan hoor. Nog een goeie 200km ofzo. Weet niet of ik nog 350km zal lopen in oktober, november en december. 1500 is reëler denk ik.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Potverdorie hatswaar is t nu op afgeketst?
Yns ook mooi balen!
Sterkte lieve dames
Ja, ik ken er nog een. Dit is ook echt zo'n reden waarop ze me prima 2 maanden geleden al hadden kunnen afwijzen, want het was allang al duidelijk dat samenwerken iets is wat bij mij nog niet echt ontwikkeld is (dat leer je niet echt bij een studie met welgeteld 2 studenten).
Iig besloten om volgende week eerst maar naar Zwitserland tuffen, en daarna weer eens verder te gaan kijken naar die scriptie. Het is niet dat ik die nu per se heel snel af moet hebben ofzo.![]()
Balen zeg en wat een bagger reden om je nu niet aan te nemen. Idd iets wat ze al veel eerder wisten. Zo jammer.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:08 schreef hatsaflats het volgende:
Ja, ik ken er nog een. Dit is ook echt zo'n reden waarop ze me prima 2 maanden geleden al hadden kunnen afwijzen, want het was allang al duidelijk dat samenwerken iets is wat bij mij nog niet echt ontwikkeld is (dat leer je niet echt bij een studie met welgeteld 2 studenten).
Iig besloten om volgende week eerst maar naar Zwitserland tuffen, en daarna weer eens verder te gaan kijken naar die scriptie. Het is niet dat ik die nu per se heel snel af moet hebben ofzo.
Maar swiss is wel prachtig. Geniet ervan
Morgen maar eens bellen dan. Wil gewoon die Dam tot Dam lopen.. Als het verantwoord is dan. Wat conditie betreft ben ik er wel klaar voor, ik liep met zo weinig moeite die 15 kilometer anderhalve week geleden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, ik! Toen ik na een val een botje had gedraaid () in m'n voet. Hebben ze teruggedraaid maar een pees ingescheurd bij het draaien. Veel oefeningen gekregen bij de fysio en het herstel was ongeveer 2x zo snel. Het was fantastisch!
Iets andere situatie maar het kan geen kwaad iig. De fysio kan ook inschatten wat het beste is (rust of actief herstel).
Ynske en Hats![]()
![]()
Idd. De manier waarop is belabberd. Je gaat met iemand verder op basis van de indruk van je persoon en dagelijkse werkzaamheden. Die hadden ze al vóór die assessmentquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:08 schreef hatsaflats het volgende:
Iig besloten om volgende week eerst maar naar Zwitserland tuffen, en daarna weer eens verder te gaan kijken naar die scriptie. Het is niet dat ik die nu per se heel snel af moet hebben ofzo.![]()
Maar: niet lang treuren en op zoek naar andere leuke functiesGaat je lukken! En eerst vakantie
![]()
![]()
Tevensvoor Ynske en Gogo.
Fysio lijkt me verstandig, Gogo. Zou fijn zijn als dat je ondersteunt voor volgende maand
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik heb al iets op het oog, maar dat is lang zo leuk niet. Wel leuk is dat er aardig wat spanning tussen die club en m'n stageplek is, en dat ik toch gewoon ga vragen of ik m'n stagebegeleider als referentie op mag geven (die waarschijnlijk ook niet erg te spreken is over het besluit van de manager). Maarja, eerst vakantie.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Idd. De manier waarop is belabberd. Je gaat met iemand verder op basis van de indruk van je persoon en dagelijkse werkzaamheden. Die hadden ze al vóór die assessment![]()
Maar: niet lang treuren en op zoek naar andere leuke functiesGaat je lukken! En eerst vakantie
![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Doet het nog: General Chat
Ik krijg een error als ik dashboard of activities wil bekijken.
Nou ja, iig doet endomondo het nog
Net pas m'n training van maandag geüpload. Ik vloog écht bij de intervallen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Straks weer intervallenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik krijg een error als ik dashboard of activities wil bekijken.
Nou ja, iig doet endomondo het nog
Net pas m'n training van maandag geüpload. Ik vloog écht bij de intervallen
Gogo wat balen! Ik zou in elk geval de fysio bellen om te vragen of hij nu al iets voor je kan betekenen. Nee heb je, ja kun je krijgen moet je maar denken.
Ik ga vanavond een heel klein rondje hobbelen. Zondag wedstrijd, ik heb er na alle mislukkingen hiervoor weer zin in.
Ik ben er ook weer eens.
Even wat topics teruglezen
edit: 30 topics teruglezen is wat veel, ik hou het wel bij 3
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2014 19:42:36 ]![]()
Zitten hier trouwens ook lopers die zichzelf de afgelopen tijd een voorvoetlanding aangeleerd hebben? Zo ja, hoe heb je dat aangepakt?Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Yup, van haklanding naar voor/middenvoetquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:45 schreef Pandaplint het volgende:
Zitten hier trouwens ook lopers die zichzelf de afgelopen tijd een voorvoetlanding aangeleerd hebben? Zo ja, hoe heb je dat aangepakt?Ik ben ermee gestart toen ik na de zwangerschap weer ging lopen. Eigenlijk moet je terug naar Den Beginne en minuutjes lopen. De belasting is totaal anders en je pezen/gewrichten moeten daaraan wennen.
![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:45 schreef Pandaplint het volgende:
Zitten hier trouwens ook lopers die zichzelf de afgelopen tijd een voorvoetlanding aangeleerd hebben? Zo ja, hoe heb je dat aangepakt?
Heb vooral bij de korte intervallen er bewust op gelet. De tijd boeit dan minder, de techniek des te meer.
Bij voorvoetlanding krijgen wel je kuiten wat klappen, dus als je last krijgt moet je wel opletten dat je niet forceert.
Bij wedstrijden is gewoon gaan en screw de techniek. Als het goed is wordt de voorvoetlanding een automatisme als je er maar genoeg op traint
Verder vooral balen voor MD na het lezen van zn blog![]()
Zelf heb ik veel, gelukkig niet teveel getraind. Loop nu standaard 5x in de week en dat merk ik aan mn tijden.
Pr op 3 km is van10:49 naar 10:36 gegaan
Pr op 5 km is van 18:47 naar 18:43 gegaan
Pr op 10 km is van 40:58 naar 39:21 gegaan
Komende zaterdag de halve marathon van Westenschouwen![]()
![]()
Ik had in eerste instantie ook schoenen met lagere drop (Kimvara's) gekocht om midden/voorvoetlanding wat te stimuleren. Maar verder rustig opgebouwd. Ik denk dat ik uiteindelijk wel een maand of 9 nodig heb gehad om het er helemaal in te laten slijten. Eerst ging ik bij vermoeidheid nog wel over naar haklanding, maar dat is inmiddels ook wel over.![]()
Zo dat was de hypotheker beekloop. Was leuk. Twee keer heel kort even gewandeld om de kramp uit mijn kuit te krijgen. Die zijn duidelijk nog niet hersteld van zaterdag.
Oh en ik had een startnummer van de kidsrun gekregen... Uhhhh???I solemnly swear i'm up to no good![]()
Dat doet je jeugdige uitstralingquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo dat was de hypotheker beekloop. Was leuk. Twee keer heel kort even gewandeld om de kramp uit mijn kuit te krijgen. Die zijn duidelijk nog niet hersteld van zaterdag.
Oh en ik had een startnummer van de kidsrun gekregen... Uhhhh???
@hats, dat was idd precies waarom ik t stom vind. Wel fijn dat je al wat anders op t oog hebt
En mijn lengte whaha. Ik vind het wel grappig.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat doet je jeugdige uitstralingI solemnly swear i'm up to no good![]()
Shitload aan foto's van m'n podiumrace in Tolkamer
Ja, ik kan wel wat anders op het oog hebben, maar dat betekent niet dat ze mij ook op het oog hebben. Blijkbaar moet ik het alleen hebben van mn intellectuele capaciteiten, en lijk ik verder waardeloos.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat doet je jeugdige uitstraling
@hats, dat was idd precies waarom ik t stom vind. Wel fijn dat je al wat anders op t oog hebt![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:46 schreef Tarahumara het volgende:
Die eerste fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Plat door de bocht. Mis alleen nog een handje aan de grond shorttrackstyle
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh en ik had een startnummer van de kidsrun gekregen... Uhhhh???en
![]()
![]()
Bij mij ging het ook goed. 8 km in 46 1/2 minuut. Daar kan ik alleen maar uitermate tevreden mee zijn.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik 30:31 voor 4km en dat is voor mij normaal lol.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]en
![]()
![]()
Bij mij ging het ook goed. 8 km in 46 1/2 minuut. Daar kan ik alleen maar uitermate tevreden mee zijn..
Goed gedaan!I solemnly swear i'm up to no good![]()
Mooie foto's! Die fotograaf is goed! Heeft vorig jaar ook rete-goeie foto's gemaakt van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel wat anders op het oog hebben, maar dat betekent niet dat ze mij ook op het oog hebben. Blijkbaar moet ik het alleen hebben van mn intellectuele capaciteiten, en lijk ik verder waardeloos.
Er zijn veel meer kwaliteiten dan intellect en samenwerken. En ik weet zeker dat jij er daar een aantal van hebt. Alleen voelt dat nu even niet zo en dat kan ik me goed voorstellen. Dit soort dingen maakt je nodeloos onzeker en das nu net ff niet handig met een af te ronden afstudeerscriptie
Tijd voor een 015 biertje, dan kan ik die laatste zin even uit je hoofd pratenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel wat anders op het oog hebben, maar dat betekent niet dat ze mij ook op het oog hebben. Blijkbaar moet ik het alleen hebben van mn intellectuele capaciteiten, en lijk ik verder waardeloos.![]()
![]()
* Murmeli gaat mee!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:12 schreef Quoi het volgende:
[..]
Tijd voor een 015 biertje, dan kan ik die laatste zin even uit je hoofd praten
(Als t mag)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
jij opperzeddie jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Voorlopig is die regio op 2 uur treintijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:12 schreef Quoi het volgende:
[..]
Tijd voor een 015 biertje, dan kan ik die laatste zin even uit je hoofd praten![]()
Thanks/. Jouw tijd is ook gewoon prima hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik 30:31 voor 4km en dat is voor mij normaal lol.
Goed gedaan!![]()
020 heeft ook leuke biertjesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Voorlopig is die regio op 2 uur treintijd.![]()
![]()
Thanksquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Thanks/. Jouw tijd is ook gewoon prima hoor![]()
het was wel leuk. Goed sfeertje.
Je kan vandaar uit ook naar Haarlem voor Jopenbier/de Jopenkerkquote:![]()
![]()
![]()
Ja hij maakt inderdaad altijd mooie plaatjes. Hij doet bijna elke loop hier in de buurt. Ik weet nu eindelijk hoe hij eruit ziet, kan ik m'n blije hoofd aanzetten als ik m ziequote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mooie foto's! Die fotograaf is goed! Heeft vorig jaar ook rete-goeie foto's gemaakt van mij![]()
![]()
Ik maak net een Grimbergen open, heb ik wel verdiend na netquote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ja, ik kan ook naar Zeeland voor een lekkere Emelisse Blond. Of naar Glasgow voor een Dead Pony Club. De wereld heeft zoveel mogelijkhedenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan vandaar uit ook naar Haarlem voor Jopenbier/de Jopenkerk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit nog te twijfelen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik maak net een Grimbergen open, heb ik wel verdiend na net
Edit ik twijfel niet meer. Bier
TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk!!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:06 schreef YUR het volgende:
En toch zijn intervallen op de baan superlekker![]()
En dan dacht ik dat ik maandag kon vliegen... Groep ging in tweeën. Trainer 1 kondigde aan "5km tempo, dus ongeveer 5:40/km. Mensen die langzamer willen, mogen bij <trainer 2>." Langzamer wilde ik niet en 5:40/km is erg acceptabel, dus gekozen voor trainer 1.
Dat werd dus 5:00/km. Of sneller
Nou ja, wel lekkerEn waar nodig eigen tempo aangehouden, het kan ook te gek natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Heerlijk zinloos hardloopschoenen bekijken vanavond. Totaal nutteloos aangezien ik eerst moet kijken wat ik nodig heb. Maar toch..prima bezigheid
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tof
[..]
Heerlijk!!
En dan dacht ik dat ik maandag kon vliegen... Groep ging in tweeën. Trainer 1 kondigde aan "5km tempo, dus ongeveer 5:40/km. Mensen die langzamer willen, mogen bij <trainer 2>." Langzamer wilde ik niet en 5:40/km is erg acceptabel, dus gekozen voor trainer 1.
Nou ja, wel lekkerEn waar nodig eigen tempo aangehouden, het kan ook te gek natuurlijk.
Dat waren de lekkerste trainingen iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knallen voorop in de groep. Nom!
Lekker bezig!![]()
Heerlijk tijdverdrijfquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:54 schreef Pandaplint het volgende:
Heerlijk zinloos hardloopschoenen bekijken vanavond. Totaal nutteloos aangezien ik eerst moet kijken wat ik nodig heb. Maar toch..prima bezigheid
[..]
Tof
[..]
Heerlijk!!
Lekkere flow Yuki!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je matje uitrollen voor de oefeningetjes en dan zo'n eigenwijze cyper die even voordoet hoe de zonnegroet gaat![]()
![]()
Lekker rondje iets boven mn LDL tempo. Volgens mn horloge 6km, volgens endomondo 5.95km.
Anyway, super lekker om bijna
wekelijks vooruitgang te merken
Vrijdag of zaterdag 7km op ongeveer 6:30 min/km moet goedkomen.
https://www.endomondo.com/workouts/398548509/10707661![]()
[..]
Tof
[..]
Heerlijk!!
Weer een strongmanrun training gedaan met een paar man en trainert.
https://www.endomondo.com/workouts/398564162/7102294
Lekker beulen, al was vorige week zwaarder. Volgende week woensdag nog een alleen dan wat lichter en dan zondags knallen!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Prachtig trouwens om die updates over Huub te lezen. Kan niet wachten op de UTMB foto's en filmpjes
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat voor hindernissen pak je dan mee?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Weer een strongmanrun training gedaan met een paar man en trainert.
https://www.endomondo.com/workouts/398564162/7102294
Lekker beulen, al was vorige week zwaarder. Volgende week woensdag nog een alleen dan wat lichter en dan zondags knallen!![]()
Bult op, bult af, tijgeren, crabcrawl, bearcrawl. En wat lunges, squats enz.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:59 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Wat voor hindernissen pak je dan mee?
Beetje intervallen en sprintjes enzo.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is er hier allemaal gebeurd afgelopen drie maanden?![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:15 schreef Twinky het volgende:
[ afbeelding ]Eehj you're backSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is er hier allemaal gebeurd afgelopen drie maanden?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:15 schreef Twinky het volgende:
[ afbeelding ]Noth'n muchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is er hier allemaal gebeurd afgelopen drie maanden?We hebben je wel gemist!
Ynske
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
Dale Carnegie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: