SPOILER: fotospamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Operatie ging prima, op de uitslaapkamer kwam er een flinke golf bloed uit, daarna geen bloed meer gezien. Hij heeft zich meer dan prima gehouden en heeft een diploma van dapperheid verdiendWe kwamen als eerste binnen en gingen als laatste weg
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
met mij ging het goed, tot het moment van die golf bloedquote:
Heb ik gedaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:58 schreef laziness het volgende:
Musje gefeliciteerd!!!
PE als je er gekleurd papier onder doet is het tekenen nog leuker.
hij niet alleenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:42 schreef olivia_321 het volgende:
Zeg djmo, wat zie ik nou? Wordt geert grote broer??
dat is ook weer waar hahaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:52 schreef olivia_321 het volgende:
klopt, maar de rest zit in andere topics toch?
m'n twee uur oude signaturequote:
thnxquote:
Ah! Die zie ik mobiel niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
m'n twee uur oude signature
[..]
thnx
klok klepel. vader is onbekend.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:02 schreef danic het volgende:
[..]
Ah! Die zie ik mobiel niet.
Gefeliciteerd!!
Heb ik het dan goed dat papabear de vader of heb ik nu een situatie klok en klepel
Oh sorry. Ik dacht begrepen te hebben dat jullie een relatie hadden. Excuus.quote:
Ben je ook mooi klaar mee. Wat een klootzak.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
klok klepel. vader is onbekend.
-edit- : lees: ik weet wel wie de papa is, maar die gaat geen actieve rol spelen.
LOL! dat is mijn beslissing hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben je ook mooi klaar mee. Wat een klootzak.
Mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |