quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Albanus wat is er mis met Sagan.
SWAGquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker relaxen na de Tour
Indien waar, goede trollactie. Hoop wel dat het geen Apeldoorntaferelen worden voor hem.quote:Gevangenen eten pizza met pepperspray
Gevangenen in het Amerikaanse Franklin County hebben een pizza gegeten waar pepperspray op zat.
Dat schrijft St. Louis Post-Dispatch maandag.
Agent Gary Toelke vertelt dat het om een soort biologische spray gaat, en niet om het chemische Mace. Een van de gevangenen moest zich in het ziekenhuis laten behandelen. Hij had al problemen met zijn gezondheid.
Volgens de gevangenen hebben ze de pizza van een bewaker gekregen. Hij zou er pepperspray op gespoten hebben, waarna ze last van hun mond en maag kregen.
De gevangenisbewaarder is het daar niet mee eens. Volgens hem hebben de gevangenen de pizza gestolen en samen opgegeten. De pepperspray is er op terechtgekomen omdat de pizza 'in de buurt kwam' van een voorraad van het goedje.
Deze week wordt volgens de nieuwssite besloten of de bewaarder zijn baan mag houden.
Kip.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben nu aan het koken, aardappels met karbonade en witte bonen in tomatensaus. Wat eten jullie zometeen?
zijn linkerarm creepyquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker relaxen na de Tour
Maaltijdsaladequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben nu aan het koken, aardappels met karbonade en witte bonen in tomatensaus. Wat eten jullie zometeen?
hetzelfde als gisterenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Chili con carne.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
piepersquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had noedels met saus en groente erdoorheen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb nog niet gegeten, denk dat ik zo een frietje haal..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had noedels met saus en groente erdoorheen.
Dikzakquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb nog niet gegeten, denk dat ik zo een frietje haal..
Het is patatquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb nog niet gegeten, denk dat ik zo een frietje haal..
Lets agree to disagreequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is patat![]()
Ik pak nu een raketje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het en dat krijg je.
Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lets agree to disagree
Vanavond blues brothers op tv
Okequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gespot in Eindhoven dus ben benieuwd
Het is allang bekend gemaakt via de officiële kanalen, Hans.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gespot in Eindhoven dus ben benieuwd
Bruutquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:08 schreef Albanus het volgende:
[..]
Het is allang bekend gemaakt via de officiële kanalen, Hans.
En..
[ afbeelding ]
Aanwinst voor de PLquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:08 schreef Albanus het volgende:
[..]
Het is allang bekend gemaakt via de officiële kanalen, Hans.
En..
[ afbeelding ]
Wie is er naar Ajax dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:11 schreef Doublepain het volgende:
Mijn 2 favo clubs halen 2 goeie spelers op 1 dag..
Mooie dag vandaag
Ga er binnenkort mee kappen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Moet je niet korfballen om 13.45, clapanus?
quote:
Ehh okequote:
Ben het plezier erin kwijtgeraakt. Geen zin meer om iedere keer heen en weer te gaan. Word ook schijtziek van de hele gang van zaken daar (ga ik niet over vertellen hier).quote:
Mijn zus zou eerder naar psv gaan maar maakt niet uitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij maakt zo'n domme opmerking, dan krijg je een domme antwoord terug..
Andere club geen optie?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:14 schreef Albanus het volgende:
[..]
Ben het plezier erin kwijtgeraakt. Word ook schijtziek van de hele gang van zaken daar (ga ik niet over vertellen hier).
Ga ik nog liever wandelinkjes maken door de omgeving hier. Vind ik veel rustgevender, maakt de geest vrij etc.
Picsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn zus zou eerder naar psv gaan maar maakt niet uit
Nee. Geen behoefte aan. Ben het in zijn geheel gewoon kwijt qua plezier.quote:
Ja na je vorige opmerking sowieso nietquote:
Tijd voor een andere sportquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:15 schreef Albanus het volgende:
[..]
Nee. Geen behoefte aan. Ben het in zijn geheel gewoon kwijt qua plezier.
Robbiequote:
Ik dacht dat we vrienden waren, via dm mag ook.. homiequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja na je vorige opmerking sowieso niet
Hmm oke. Niet echt een loss voor de korfbalwereld want echt talent had je niet maar okequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:15 schreef Albanus het volgende:
[..]
Nee. Geen behoefte aan. Ben het in zijn geheel gewoon kwijt qua plezier.
Bedankt Steven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm oke. Niet echt een loss voor de korfbalwereld want echt talent had je niet maar oke
Srry datk je naam weetquote:
Gelukkig kan je er om lachenquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm oke. Niet echt een loss voor de korfbalwereld want echt talent had je niet maar oke
Toppie Bertje!quote:
Nee hoor Hansquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je ontslagen omdat je weer op fok zit?
Werk geen 80 uur meerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:21 schreef Albanus het volgende:
[..]
Hoe maak je dan weer tijd vrij om bij ons te zijn.
Waarom is de paus een katholiek?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:21 schreef Albanus het volgende:
[..]
Hoe maak je dan weer tijd vrij om bij ons te zijn.
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom is de paus een katholiek?
Is niet meer nodigquote:
Ah, part-time nu?quote:
Ja gewoon 40quote:
Jaloers man.quote:
Jij bent al gewoon 40quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker man. Ik heb nog steeds niks gevonden
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Hihaho. Ja en elke baan krijgen ze 200 reacties op.
Heb je groene vingers?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker man. Ik heb nog steeds niks gevonden
Kan je knippen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee in tegendeelBij mij gaan planten altijd dood. Of bloemen.
Doe je nou dom of snap je het niet ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen haar, wel figuurtjes in papier.
Ik heb echt geen ideequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe je nou dom of snap je het niet ?
Kan je knippen in redelijk verlichte zolders denk je? Staat ook redelijk wat druk op qua tijdquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen haar, wel figuurtjes in papier.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe je nou dom of snap je het niet ?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan je knippen in redelijk verlichte zolders denk je? Staat ook redelijk wat druk op qua tijd
Loop je wel meer risicoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]OK het kwartje valt. Dat kan ik dan zelf ook wel gaan doen bedenk ik me.
Ja man hij begon met groene vingers he? Ik zat meer te denken aan plantsoenendienstquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:24 schreef Geo4kant het volgende:
Zolder/loods
Groen
Plant
Knippen
Flink geld aan te verdienen
On the down low
Onderneemsterquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]OK het kwartje valt. Dat kan ik dan zelf ook wel gaan doen bedenk ik me.
En dat na al die afleveringen van undercover in Nederland, nog geen codetaal werken te kraken..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja man hij begon met groene vingers he? Ik zat meer te denken aan plantsoenendienst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |