Bruutquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:08 schreef Albanus het volgende:
[..]
Het is allang bekend gemaakt via de officiële kanalen, Hans.
En..
[ afbeelding ]
Aanwinst voor de PLquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:08 schreef Albanus het volgende:
[..]
Het is allang bekend gemaakt via de officiële kanalen, Hans.
En..
[ afbeelding ]
Wie is er naar Ajax dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:11 schreef Doublepain het volgende:
Mijn 2 favo clubs halen 2 goeie spelers op 1 dag..
Mooie dag vandaag
Ga er binnenkort mee kappen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Moet je niet korfballen om 13.45, clapanus?
quote:
Ehh okequote:
Ben het plezier erin kwijtgeraakt. Geen zin meer om iedere keer heen en weer te gaan. Word ook schijtziek van de hele gang van zaken daar (ga ik niet over vertellen hier).quote:
Mijn zus zou eerder naar psv gaan maar maakt niet uitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij maakt zo'n domme opmerking, dan krijg je een domme antwoord terug..
Andere club geen optie?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:14 schreef Albanus het volgende:
[..]
Ben het plezier erin kwijtgeraakt. Word ook schijtziek van de hele gang van zaken daar (ga ik niet over vertellen hier).
Ga ik nog liever wandelinkjes maken door de omgeving hier. Vind ik veel rustgevender, maakt de geest vrij etc.
Picsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn zus zou eerder naar psv gaan maar maakt niet uit
Nee. Geen behoefte aan. Ben het in zijn geheel gewoon kwijt qua plezier.quote:
Ja na je vorige opmerking sowieso nietquote:
Tijd voor een andere sportquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:15 schreef Albanus het volgende:
[..]
Nee. Geen behoefte aan. Ben het in zijn geheel gewoon kwijt qua plezier.
Robbiequote:
Ik dacht dat we vrienden waren, via dm mag ook.. homiequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja na je vorige opmerking sowieso niet
Hmm oke. Niet echt een loss voor de korfbalwereld want echt talent had je niet maar okequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:15 schreef Albanus het volgende:
[..]
Nee. Geen behoefte aan. Ben het in zijn geheel gewoon kwijt qua plezier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |