quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Albanus wat is er mis met Sagan.
SWAGquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker relaxen na de Tour
Indien waar, goede trollactie. Hoop wel dat het geen Apeldoorntaferelen worden voor hem.quote:Gevangenen eten pizza met pepperspray
Gevangenen in het Amerikaanse Franklin County hebben een pizza gegeten waar pepperspray op zat.
Dat schrijft St. Louis Post-Dispatch maandag.
Agent Gary Toelke vertelt dat het om een soort biologische spray gaat, en niet om het chemische Mace. Een van de gevangenen moest zich in het ziekenhuis laten behandelen. Hij had al problemen met zijn gezondheid.
Volgens de gevangenen hebben ze de pizza van een bewaker gekregen. Hij zou er pepperspray op gespoten hebben, waarna ze last van hun mond en maag kregen.
De gevangenisbewaarder is het daar niet mee eens. Volgens hem hebben de gevangenen de pizza gestolen en samen opgegeten. De pepperspray is er op terechtgekomen omdat de pizza 'in de buurt kwam' van een voorraad van het goedje.
Deze week wordt volgens de nieuwssite besloten of de bewaarder zijn baan mag houden.
Kip.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben nu aan het koken, aardappels met karbonade en witte bonen in tomatensaus. Wat eten jullie zometeen?
zijn linkerarm creepyquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker relaxen na de Tour
Maaltijdsaladequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben nu aan het koken, aardappels met karbonade en witte bonen in tomatensaus. Wat eten jullie zometeen?
hetzelfde als gisterenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Chili con carne.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
piepersquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had noedels met saus en groente erdoorheen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb nog niet gegeten, denk dat ik zo een frietje haal..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had noedels met saus en groente erdoorheen.
Dikzakquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb nog niet gegeten, denk dat ik zo een frietje haal..
Het is patatquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb nog niet gegeten, denk dat ik zo een frietje haal..
Lets agree to disagreequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is patat![]()
Ik pak nu een raketje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het en dat krijg je.
Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lets agree to disagree
Vanavond blues brothers op tv
Okequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gespot in Eindhoven dus ben benieuwd
Het is allang bekend gemaakt via de officiële kanalen, Hans.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gespot in Eindhoven dus ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |