SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden![]()
Dat ligt toch niet alleen aan die spelers, met diezelfde achterhoede vorig seizoen meen ik de minste tegengoals.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ze doen het goed achterin idd.
![]()
Ben bang dat het een last minute aankoop gaat worden , die drie wedstrijden gaat spelen om er achter te komen dat het 3 x niks is en daarna horen we er nooit meer wat van.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:50 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[ afbeelding ]
zeg het maar heren gaat die spits er nog komen?
Soort Gabrich dus![]()
Ik ben inmiddels overleden![]()
Was Milik nog wat gisteravond of vond ie het ook allemaal wel best ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
al die rode kaarten bij jong zal toch wel wat met frustratie te maken hebben, benieuwd hoe Jaap daar mee omgaatquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:19 schreef Pedroso het volgende:
Was Milik nog wat gisteravond of vond ie het ook allemaal wel best ?![]()
Frank is een top coach maar zijn wisselbeleid is om te janken. Natuurlijk pakt het zo nu en dan eens goed uit maar kom op zegquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:13 schreef Heeinz het volgende:
Bestuur tegen de muur het is allemaal vreselijk FRANK OPROTTEN![]()
![]()
Andersen inbrengen was wel een schande, hij hoort daar gewoon niet op die positie. Als dat alleen is omdat hij zo goed traint kan je net zo goed Hoorn daar neerzettenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Frank is een top coach maar zijn wisselbeleid is om te janken. Natuurlijk pakt het zo nu en dan eens goed uit maar kom op zeg![]()
Niet mee eens. Ik vind zijn wissels vaak goed.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Frank is een top coach maar zijn wisselbeleid is om te janken. Natuurlijk pakt het zo nu en dan eens goed uit maar kom op zeg![]()
Enige goede wissel die ik me kan herinneren van hem was PSV uit twee jaar terug toen hij Schöne bracht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik vind zijn wissels vaak goed.![]()
het is eerder andersom, het pakt af en toe verkeerd uitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is eerder andersom, het pakt af en toe verkeerd uit![]()
Het valt ook niet mee, is wel logisch dat de man die 4 keer achter elkaar kampioen wordt echt 0,0 krediet krijgt omdat een wedstrijd verkeerd aflooptquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik vind zijn wissels vaak goed.![]()
Wel mee eens dat het fout was om Andersen te inzetten, die is meer een middenvelder geen vleugelspeler.. Zet dan Kishna erin. Maar hij verdient wel meer krediet vanwege afgelopen 4 jaar. En dit is pas de derde wedstrijd. We hebben sinds 2006 niet meer eerste drie wedstrijden op rij gewonnen![]()
Boerrigter voor Poulsen bedoel je.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enige goede wissel die ik me kan herinneren van hem was PSV uit twee jaar terug toen hij Schöne bracht.![]()
wij zijn niet op de trainingen, we hebben dus niet alle info, achteraf is het altijd makkelijkquote:![]()
Schöne viel toen ook goed in meen ik mij te herinneren maar misschien zit ik fout.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Boerrigter voor Poulsen bedoel je.![]()
Inderdaad, Frank is ook degene die El Ghazi zoveel vertrouwen geeft, wat goed uitpakt, maar het gaat alleen maar over de Andersen-wissel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee, is wel logisch dat de man die 4 keer achter elkaar kampioen wordt echt 0,0 krediet krijgt omdat een wedstrijd verkeerd afloopt![]()
vorig jaar best wisselende coach volgens statistieken maar okquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zit inderdaad fout. Boerrigter viel in voor Poulsen, waardoor Schone naar de CVM-positie ging. Je bedoelt waarschijnlijk dat Schone het goed deed op die positie. Geeft niet verder.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schöne viel toen ook goed in meen ik mij te herinneren maar misschien zit ik fout.![]()
Als de scheids gewoon een penalty geeft dan win je die wedstrijd hoogstwaarschijnlijk, wat ik zeg, achteraf is het makkelijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Inderdaad, Frank is ook degene die El Ghazi zoveel vertrouwen geeft, wat goed uitpakt, maar het gaat alleen maar over de Andersen-wissel.
Misschien is er wat voorgevallen met Kishna, want hij ging toch eerst warmlopen.![]()
El Ghazi was gevaarlijk omdat hij de diepte zocht achter willems. Andersen kan dat niet en Schöne in mindere mate ook niet. Je zag het gewoon aankomen dat het fout zou gaan en dat vind ik jammer. We gaan wel kampioen worden daar ben ik van overtuigd want we speelde aller aardigst maar het wisselen moet beter. Gewoon vleugelspeler voor vleugelspeler en middenvelder voor middenvelder niet dat rare geschuif met het hele elftal daar ben ik wel klaar mee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
wij zijn niet op de trainingen, we hebben dus niet alle info, achteraf is het altijd makkelijk![]()
Dat ziet hij ook wel, maar wat ik net al aangaf, misschien had Kishna een grote bek of zo want hij ging in eerste instantie warmlopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
El Ghazi was gevaarlijk omdat hij de diepte zocht achter willems. Andersen kan dat niet en Schöne in mindere mate ook niet. Je zag het gewoon aankomen dat het fout zou gaan en dat vind ik jammer. We gaan wel kampioen worden daar ben ik van overtuigd want we speelde aller aardigst maar het wisselen moet beter. Gewoon vleugelspeler voor vleugelspeler en middenvelder voor middenvelder niet dat rare geschuif met het hele elftal daar ben ik wel klaar mee.![]()
"het wisselen moet beter" omdat 1x een wissel een keer fout uitpaktquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
El Ghazi was gevaarlijk omdat hij de diepte zocht achter willems. Andersen kan dat niet en Schöne in mindere mate ook niet. Je zag het gewoon aankomen dat het fout zou gaan en dat vind ik jammer. We gaan wel kampioen worden daar ben ik van overtuigd want we speelde aller aardigst maar het wisselen moet beter. Gewoon vleugelspeler voor vleugelspeler en middenvelder voor middenvelder niet dat rare geschuif met het hele elftal daar ben ik wel klaar mee.
ok![]()
Dat was puur geluk dat snap je zelf toch ook wel?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
Riedewald tegen Roda pakte ook zo verkeerd uit ja.![]()
PSV zakte steeds verder terug omdat ze voorstonden, waardoor de ruimtes juist kleiner werden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
El Ghazi was gevaarlijk omdat hij de diepte zocht achter willems. Andersen kan dat niet en Schöne in mindere mate ook niet. Je zag het gewoon aankomen dat het fout zou gaan en dat vind ik jammer. We gaan wel kampioen worden daar ben ik van overtuigd want we speelde aller aardigst maar het wisselen moet beter. Gewoon vleugelspeler voor vleugelspeler en middenvelder voor middenvelder niet dat rare geschuif met het hele elftal daar ben ik wel klaar mee.![]()
Frank gaf de goede instructies om door te lopen wanneer mogelijk, dat is strategisch gewoon een meesterzetquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was puur geluk dat snap je zelf toch ook wel?![]()
nee allemaal geluk wat frank de laatste jaren heeft gedaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:47 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Frank gaf de goede instructies om door te lopen wanneer mogelijk, dat is strategisch gewoon een meesterzet![]()
Dus als het goed uitpakt is het geluk, en als het slecht uitpakt is het Frank z'n verantwoordelijkheid. Right.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was puur geluk dat snap je zelf toch ook wel?![]()
Frank is een prutserquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee allemaal geluk wat frank de laatste jaren heeft gedaan![]()
Hij zal wel gedacht hebben ik breng een linksback want die gaat twee keer scoren in de laatste 3 minuten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus als het goed uitpakt is het geluk, en als het slecht uitpakt is het Frank z'n verantwoordelijkheid. Right.![]()
![]()
Serero CVM tegen PEC was ook al zo'n topper dit seizoen en we zijn 4 wedstrijden onderwegquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
"het wisselen moet beter" omdat 1x een wissel een keer fout uitpakt
ok![]()
Laten we blij zijn met een coach die risicovol durft te wisselen, waardoor jonge spelers niet alleen de kans krijgen tegen de Willem 2's van deze wereld. Je zal maar een coach hebben met het wisselbeleid van Fred Rutten.![]()
Hij dacht dat het Mokotjo was.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero CVM tegen PEC was ook al zo'n topper dit seizoen en we zijn 4 wedstrijden onderweg![]()
Dat is één van de weinige dingen die Frank soms verkeerd ziet; hij zet wel eens de verkeerde spelers op CVM. Janssen bijvoorbeeld, terwijl daar Anita hoorde te staan. Schone heeft hij ook vaak op CVM gezet, wat naar mijn mening geen succes was. Duarte op linksback pakte ook nogal slecht uit. Dit soort dingen horen er gewoon bij als je een coach hebt die risico's durft te nemen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero CVM tegen PEC was ook al zo'n topper dit seizoen en we zijn 4 wedstrijden onderweg![]()
Wat is er mis met hem?quote:
Ik ga me alleen zorgen maken als Makkelie een wedstrijd van Ajax fluit.Dit is het en dat krijg je.![]()
Mogelijke pottenindeling groepsfase Champions League:
Pot 1: Real Madrid, Barcelona, Bayern München, Chelsea, Benfica, Atlético Madrid, Arsenal (*), FC Porto (*).
Pot 2: Schalke 04, Borussia Dortmund, Juventus, Paris Saint Germain, Shakhtar Donetsk, FC Basel, Zenit Sint-Petersburg(*) Manchester City.
Pot 3: Bayer Leverkusen (*), Olympiakos Piraeus, CSKA Moskou, Ajax, Napoli (*), Liverpool, Sporting, Galatasaray.
Pot 4: Anderlecht, Red Bull Salzburg (*), AS Roma, Steaua Boekarest (*), APOEL Nicosia (*), Celtic (*), BATE Borisov (*), AS Monaco.
Doe mij maar: Benfica, Schalke 04 en APOEL Nicosia![]()
* betekend nog niet geplaatst voor de CL zeker?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Jep, moeten de laatste play-off wedstrijd nog doorkomen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
* betekend nog niet geplaatst voor de CL zeker?![]()
We krijgen toch weer een kut-loting. Tenminste, die kans ie een stuk groter dan je in eerste instantie verwacht. Als een team dat niet uit Spanje/Engeland/Duitsland komt is de kans groot dat we juist die landen weer treffen. Helemaal omdat ook Liverpool en Leverkusen in pot 3 zitten. Het is geen toeval dat we de afgelopen edities uit pot 1 en 2 altijd teams uit Engeland/Spanje/Italië/Duitsland gehad hebben.Voor dit jaar lijkt de kans op Benfica of Porto uit pot 1 misschien 25% (2/8), maar in werkelijkheid is dat eerder iets van 10 a 15%.
Wat dat betreft hopen op Schalke ofzo.![]()
dat is morgen. mij benieuwen wie er door komenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:31 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Jep, moeten de laatste play-off wedstrijd nog doorkomen.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21Pot 1 coef. Pot 2 coef.
------------------------ --- ---------------- ------------------------ --- ----------------
Real Madrid Esp 161.542 Schalke 04 Ger 95.328
FC Barcelona Esp 157.542 Borussia Dortmund Ger 82.328
Bayern München Ger 154.328 Juventus Ita 80.387
Chelsea Eng 140.949 Paris Saint-Germain Fra 80.300
Benfica Por 129.459 Shakhtar Donetsk Ukr 78.193
Atlético Madrid Esp 119.542 FC Basel Sui 75.645
Arsenal *4 Eng 112.949 Zenit St. Petersburg *3 Rus 73.899
FC Porto *4 Por 105.459 Manchester City Eng 72.949
Pot 3 coef. Pot 4 coef.
------------------------ --- ---------------- ------------------------ --- ----------------
Bayer Leverkusen *4 Ger 70.328 Anderlecht Bel 50.260
Olympiakos Piraeus Gre 67.720 FC Salzburg *3 Aut 46.185
CSKA Moscow Rus 66.899 AS Roma Ita 39.887
Ajax Ned 61.862 Steaua Bucuresti ** Rom 39.451
Napoli *4 Ita 61.387 APOEL Nicosia *3 Cyp 37.650
Liverpool Eng 58.949 Celtic ** Sco 36.813
Sporting CP Lisbon Por 58.459 BATE Borisov ** Bls 33.725
Galatasaray Tur 55.340 AS Monaco Fra 11.300Dit is het en dat krijg je.![]()
Liever Arsenal in plaats van Benfica. Verder zijn Schalke en Nicosia normaal gesproken wel te doen.
Maar het zal wel weer iets als Barcelona, Juventus en Monaco worden![]()
![]()
Ik maak me niet eens meer zorgen, het is allemaal kut met die blinde paarden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:52 schreef Albanus het volgende:
[..]
Wat is er mis met hem?
Ik ga me alleen zorgen maken als Makkelie een wedstrijd van Ajax fluit.
En ik heb het niet over 1 geval, maar krijgt Ajax dit seizoen nog een penalty mee denken julllie?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Denk het wel. Bij een 3-0 voorsprong tegen NAC ofzoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik maak me niet eens meer zorgen, het is allemaal kut met die blinde paarden.
En ik heb het niet over 1 geval, maar krijgt Ajax dit seizoen nog een penalty mee denken julllie?.
![]()
Real Madrid, PSG, AS Roma. Let maar opquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:29 schreef Vermecelli het volgende:
Mogelijke pottenindeling groepsfase Champions League:
Pot 1: Real Madrid, Barcelona, Bayern München, Chelsea, Benfica, Atlético Madrid, Arsenal (*), FC Porto (*).
Pot 2: Schalke 04, Borussia Dortmund, Juventus, Paris Saint Germain, Shakhtar Donetsk, FC Basel, Zenit Sint-Petersburg(*) Manchester City.
Pot 3: Bayer Leverkusen (*), Olympiakos Piraeus, CSKA Moskou, Ajax, Napoli (*), Liverpool, Sporting, Galatasaray.
Pot 4: Anderlecht, Red Bull Salzburg (*), AS Roma, Steaua Boekarest (*), APOEL Nicosia (*), Celtic (*), BATE Borisov (*), AS Monaco.
Doe mij maar: Benfica, Schalke 04 en APOEL Nicosia![]()
![]()
zou me niets verbazen, de voorgaande jaren waren ook niet best.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Real Madrid, PSG, AS Roma. Let maar op“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Of Salzburgquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Real Madrid, PSG, AS Roma. Let maar op![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Onzin.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:13 schreef PicoMMP het volgende:
Uiteindelijk boeit de loting niet echt. Kansloos ben je toch wel![]()
Dat is onzin. Kijk die poule van Anderlecht vorig jaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:13 schreef PicoMMP het volgende:
Uiteindelijk boeit de loting niet echt. Kansloos ben je toch wel![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 15:07:35Schikkingsvoorstel Stefano Denswil: 3 duels, waarvan 1 voorwaardelijk. #Ajax moet voor 16.30 uur reageren reageer retweet
![]()
Spelen toch zeker ook wel in Kiev ofzo?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Shakhtar's stadion is gebombardeerd, lekker wedstrijdje wordt dat.![]()
Anderlecht heeft de CL gewonnen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is onzin. Kijk die poule van Anderlecht vorig jaar![]()
Dat je kansloos voor Cl winst bent zou niet eens een discussiepunt mogen zijn natuurlijk.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Schijnt dat je veel geld verdient als je de groepsfase overleeft.![]()
Van mij mag die een tijdje op de tribune plaatsnemen , die Denswilquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ulderink vond de rode kaart van Denswil ietwat discutabel, KNVB eist drie wedstrijden.. TsjaRED ONS HENNIEGOD![]()
Van te voren zou je zeggen dat het voor die jonge spelers juist mooi zou zijn om in de JL te spelen, terwijl het in de praktijk dus demotiverend werkt.![]()
Bron? Je dikke duim ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:08 schreef Gruisman het volgende:
Van te voren zou je zeggen dat het voor die jonge spelers juist mooi zou zijn om in de JL te spelen, terwijl het in de praktijk dus demotiverend werkt.![]()
Terecht, toch niks in de CL te zoeken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Real Madrid, PSG, AS Roma. Let maar op![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Speel je gewoon om de derde of vierde plek, moet dit gunstig zijn?![]()
![]()
Rot op johquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Terecht, toch niks in de CL te zoeken.![]()
Nou nou nou . Je weet toch niet of Aalborg gaat winnenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Terecht, toch niks in de CL te zoeken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Mocht dit waar zijnquote:Edwin van der Sar was volgens diverse Engelse media dinsdag in Manchester aanwezig op trainingscomplex Carrington van Manchester United. Kwam de directeur van Ajax simpelweg een kijkje nemen bij de club waar hij als speler grote successen vierde, of was hij in Manchester om een transfer te bespreken? De media weten wel waarom Van der Sar in Engeland was: om te onderhandelen over Daley Blind.
/
Normaal gesproken is Marc Overmars degene die bij transfers de onderhandelingen voert namens Ajax, maar door de goede banden van Van der Sar bij Manchester United zou Ajax er dit keer voor geopteerd hebben om Van der Sar te sturen. Even na de melding dat de Ajax-directeur in Manchester was, werd de zoekterm ‘Van der Sar’ in Engeland al trending topic op Twitter.
Zaakwaarnemer Rob Jansen van Blind liet eerder op dinsdag nog weten geen contact te hebben gehad met de club van manager Louis van Gaal. “Op dit moment heeft Manchester United nog geen contact gezocht met mij of met Ajax", zei Jansen tegen talkSPORT. Ajax heeft een prijskaartje van circa twintig miljoen euro om de nek van Blind gehangen.20 miljoen voor Blind zou overigens wel
zijn. Kunnen we 20 Sana's voor halen
![]()
Wat een onzin. Vd Sar is marketing directeur.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:00 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Mocht dit waar zijn20 miljoen voor Blind zou overigens wel
![]()
70 Sana'squote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:00 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Mocht dit waar zijn20 miljoen voor Blind zou overigens wel
![]()
![]()
Blind verkopen is sowieso kampioenschap verkopen, en voor wat? Hebben we in december 120 miljoen op de bankAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Kunnen we Feyenoord kopenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:21 schreef Smoofie het volgende:
Blind verkopen is sowieso kampioenschap verkopen, en voor wat? Hebben we in december 120 miljoen op de bank![]()
Inderdaad. Bestaat die roddel nou nog?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:22 schreef Albanus het volgende:
Bovenal, wat zou Man Utd moeten met Blind?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Overmars is degene die de transfers afhandelt dus vd Sar zal er wel voor wat anders geweest zijn. Bovendien zou het toch niet zo zijn dat Ajax naar Manchester gaat om de transfer af te handelen ? Dan zouden ze wel in Amsterdam zijn lijkt me.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Voor 120 miljoen kunnen we 3x de arena kopen of 2,5 keer van de beurs gaanAFCA
We kunnen ook sponsor worden van Feyenoord, lijkt me ook wel wat.quote:
Gewoon voor 6 miljoen per jaar het mooie AJAX Amsterdam op de shirts van de Rotterdammers (ze krijgen nu 5 miljoen van Opel).
Bovendien hebben ze dat dan ook nog een beetje uit eigen zak betaald aangezien ze de CL voorronde verkloot hebben en daardoor Ajax ca. 5 miljoen extra krijgt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
We kunnen ook sponsor worden van Feyenoord, lijkt me ook wel wat.
Gewoon voor 6 miljoen per jaar het mooie AJAX Amsterdam op de shirts van de Rotterdammers (ze krijgen nu 5 miljoen van Opel).
Bovendien hebben ze dat dan ook nog een beetje uit eigen zak betaald aangezien ze de CL voorronde verkloot hebben en daardoor Ajax ca. 5 miljoen extra krijgt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
We kunnen ook sponsor worden van Feyenoord, lijkt me ook wel wat.
Bovendien hebben ze dat dan ook nog een beetje uit eigen zak betaald aangezien ze de CL voorronde verkloot hebben en daardoor Ajax ca. 5 miljoen extra krijgt.![]()
Ik vind het een goed plan![]()
In ieder geval geen Celtic meer loten dus
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 22:26:32Gecheckt: bezoek Vd Sar aan MUFC had niets te maken met evt. transfer Blind, zoals Skysports suggereert #Ajax #marketingdirecteur reageer retweet
Dit is het en dat krijg je.![]()
Pot 4 virtueel:
Anderlecht
Salzburg (moet nog spelen)
AS Roma
Steaua Bucresti (moet nog spelen)
APOEL Nicosia
BATE Borisov
Maribor
AS MonacoDit is het en dat krijg je.![]()
Wordt Monaco natuurlijk, het is allemaal zo voorspelbaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:45 schreef Albanus het volgende:
Pot 4 virtueel:
Anderlecht
Salzburg (moet nog spelen)
AS Roma
Steaua Bucresti (moet nog spelen)
APOEL Nicosia
BATE Borisov
Maribor
AS Monaco![]()
Die loot ik liever dan AS Roma.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wordt Monaco natuurlijk, het is allemaal zo voorspelbaarDit is het en dat krijg je.![]()
Zo goed is Monaco nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wordt Monaco natuurlijk, het is allemaal zo voorspelbaar![]()
Als Falcao nog weggaat (zijn sterke vermoedens in dequote:media
) zijn ze opeens weer degradatiekandidaat.
Dit is het en dat krijg je.![]()
Echt te tyfus voor woorden dat we weer in een belachelijk zware poule zitten. Je ziet het gewoon al aankomen. En als je dan die andere poules soms ziet wil je bijna je ogen eruit steken vanwege het erbarmelijke niveau.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Valt allemaal mee. CL 2013 hadden we een simpele poule en in 2011 hadden we ook een relatief simpele poule. Eigenlijk hadden we alleen in 2012 een onmogelijke.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:50 schreef Seam het volgende:
Echt te tyfus voor woorden dat we weer in een belachelijk zware poule zitten. Je ziet het gewoon al aankomen. En als je dan die andere poules soms ziet wil je bijna je ogen eruit steken vanwege het erbarmelijke niveau.![]()
Hoe is het daar? Al wat wedstrijden bezocht?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 05:31 schreef kurk_droog het volgende:
Live vanuit Buenos Aires, kut Ajax![]()
![]()
17.45 eurosportquote:Op woensdag 27 augustus 2014 07:45 schreef Fargo het volgende:
Hoe laat is de loting donderdag en weet iemand of het ergens live wordt uitgezonden?![]()
Hij liegt want hij gaat Vidal nog binnenhalen.quote:Van Gaal sluit komst van Blind uit: ‘Nee, hier blijft het bij’
Manchester United heeft dinsdag de laatste inkomende transfer van deze zomer gedaan. De club legde Ángel Di María voor vijf seizoenen vast en betaalde voor hem 75 miljoen euro aan Real Madrid: een Brits transferrecord. El Fideo is meteen de laatste nieuwkomer van deze transferperiode, zo bevestigde Van Gaal dinsdagavond.
Na de 4-0 afgang tegen MK Dons in de Capital One Cup vroegen verslaggevers de trainer naar zijn verdere wensen op de transfermarkt. Van Gaal reageerde echter afwijzend op de vraag of hij nog meer spelers in gedachten heeft, na Ander Herrera, Luke Shaw, Marcos Rojo en Di Maria. “Nee”, was het antwoord van de Nederlander, “hier blijft het bij. Dat is dezelfde vraag die je collega’s al stelden. Wij weten precies waar we mee bezig zijn, hier.”
Met zijn reactie heeft Van Gaal impliciet uitgesloten dat Manchester United nog werk zal maken van Daley Blind, zoals de Engelse tabloids de laatste dagen voortdurend schreven. De Ajacied zelf zei dinsdag nergens van te weten en zijn zaakwaarnemer beaamde de woorden van zijn cliënt. Dat marketingdirecteur Edwin van der Sar dinsdag op trainingscomplex Carrington werd gesignaleerd, had ook niets met Blind van doen.
Van Gaal laat het voor nu dus bij vier zomeraanwinsten. In januari, wanneer de transfermarkt weer open is, kijkt hij mogelijk weer om zich heen. Gevraagd naar zijn gevoel van het moment was Van Gaal dinsdagavond overigens ook helder. “We hebben vanavond verloren in de Capital One Cup, dus is er vanavond een kans verloren gegaan om een prijs te winnen aan het eind van het seizoen. Dat is teleurstellend”, aldus de trainer.![]()
Blind moet ook op dit moment echt niet willen, die club zit op dit moment echt in de hoek waar de klappen vallen, hij kan alleen maar tegenvallen als hij opeens de kar moet gaan trekken daar.
Cruijff had ook wel gelijk denk ik over Blind dat ie nog echt wel tekort komt op dit moment voor zo'n club.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Tevens gaan ze hem waarschijnlijk als tweede viool inzetten. Althans, dat zegt mijn gevoel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Blind moet ook op dit moment echt niet willen, die club zit op dit moment echt in de hoek waar de klappen vallen, hij kan alleen maar tegenvallen als hij opeens de kar moet gaan trekken daar.
Cruijff had ook wel gelijk denk ik over Blind dat ie nog echt wel tekort komt op dit moment voor zo'n club.![]()
Daarom moet hij lekker blijven nog. laat van Gaal het eerst maar uitzoeken daar, als hij de tijd krijgt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tevens gaan ze hem waarschijnlijk als tweede viool inzetten. Althans, dat zegt mijn gevoel.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ze staan te dringenquote:.
Plan b is geen nieuwe spitsen halen. Aanmodderen met de paupers die we hebben.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Mensen die schreeuwen om een spits kunnen nog lang wachten. Sigthorsson moet eerst weg of het moet een buitenkans zijn. Leer eens lezen allen. Zo moeilijk is het niet.![]()
Ze hebben hem helemaal niet nodig, hij heeft 3 linksbenige aankopen gedaanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tevens gaan ze hem waarschijnlijk als tweede viool inzetten. Althans, dat zegt mijn gevoel.![]()
Dat klopt, of er komt geen nieuwe spits of ze willen het stil houden. Krijg je hetzelfde verhaal als met eto'o.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:46 schreef j95 het volgende:
[..]
Wel vreemd, heb er niet eens geruchten over gelezen.
Enigste gerucht dat ik voorbij zag komen deze week is guidetti.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Als ze Guidetti halen ga ik protesteren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Dat klopt, of er komt geen nieuwe spits of ze willen het stil houden. Krijg je hetzelfde verhaal als met eto'o.
Enigste gerucht dat ik voorbij zag komen deze week is guidetti.![]()
Oh, nou dan komt ie niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:00 schreef j95 het volgende:
[..]
Als ze Guidetti halen ga ik protesteren.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Die komt heus niet. Die knakkert heeft de afgelopen 2 wedstrijden geen fatsoenlijke pot gespeeld, en zijn medische geschiedenis is ook zwaar kut. Maar aan de andere kant, overmars heeft in het verleden rare spelers uit zijn grote hoed getoverd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:00 schreef j95 het volgende:
[..]
Als ze Guidetti halen ga ik protesteren.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
De meeste transfers van tegenwoordig zijn vaak uit het niets gekomen. Er wordt heel weinig gelekt. Als we vast moeten houden aan geruchten in de media hadden we al 50 spelers in onze selectie. Rustig afwachten. Ze hebben nog tot en met maandag.
In de laatste dagen - en voornamelijk de laatste dag - gaat het erg hard met transfers. Hopelijk geldt dat ook voor Ajax wat betreft Sigthorsson en de nieuwe spits.![]()
Precies, een overschot aan spitsen heb je niets aan. Rustig afwachten of er wat er gebeuren gaat. Gebeurt er niets, gewoon de mooiste club van Nederland steunen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:13 schreef PicoMMP het volgende:
De meeste transfers van tegenwoordig zijn vaak uit het niets gekomen. Er wordt heel weinig gelekt. Als we vast moeten houden aan geruchten in de media hadden we al 50 spelers in onze selectie. Rustig afwachten. Ze hebben nog tot en met maandag.
In de laatste dagen - en voornamelijk de laatste dag - gaat het erg hard met transfers. Hopelijk geldt dat ook voor Ajax wat betreft Sigthorsson en de nieuwe spits.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Als Guidetti komt dan koop ik een shirt met zijn naam er op.
Om er op te schijten en in de fik te steken.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ja, dat laatste altijd natuurlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Precies, een overschot aan spitsen heb je niets aan. Rustig afwachten of er wat er gebeuren gaat. Gebeurt er niets, gewoon de mooiste club van Nederland steunen.![]()
![]()
?twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 27-08-2014 om 12:36:22Volgens Het Parool stopt Ajax voor dit seizoen met de openbare trainingen. reageer retweet
![]()
Wat als ie er dan 30 inschiet?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:26 schreef Catch22- het volgende:
Als Guidetti komt dan koop ik een shirt met zijn naam er op.
Om er op te schijten en in de fik te steken.![]()
boeit me niet.quote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Dat zou wel erg jammer zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:43 schreef sonnyspek het volgende:
?twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 27-08-2014 om 12:36:22Volgens Het Parool stopt Ajax voor dit seizoen met de openbare trainingen. reageer retweet
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:43 schreef sonnyspek het volgende:
Bron : AT5quote:Ajax stopt voorlopig met de openbare trainingen van het eerste elftal op de Toekomst.
Het aantal trainingen dat openbaar te zien was op de Toekomst, werd de laatste tijd al verminderd. Jop van Kempen schrijft later vandaag in zijn column voor Het Parool over het verdwijnen van de openbare trainingen.
Een woordvoerder van Ajax laat aan AT5 weten dat de trainingen niet geheel verdwijnen. 'Ajax vindt het nog steeds belangrijk dat het mogelijk moet zijn om af en toe een training te kunnen bezoeken.'
De club erkent dat spelers en technische staf liever 'in alle rust en beslotenheid hun trainingen afwerken'. Ook is het trainingsveld van Ajax op Sportpark de Toekomst niet geschikt voor grote groepen toeschouwers. Dat kan wel op het wedstrijdveld, maar dat komt de kwaliteit van het gras niet ten goede.
Het nieuws leidde tot commotie bij fans. Kale en Kokkie laten op Facebook weten het een slechte zaak te vinden. 'Dit lijkt ons een slechte zaak , De Boer , vd Sar, Overmars, Stam, Bergkamp weten allemaal hoe belangrijk het is dat spelers / supporters contact', schrijven ze in een bericht op Facebook.Ik ben inmiddels overleden![]()
Als de spelers en de staf het belangrijk vinden dan is het helemaal prima. Gewoon paar keer per jaar een open training moet meer dan genoeg zijn.quote:![]()
Ik krijg altijd plaatsvervangende schaamte bij die gastenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:24 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Kale en kokkie. Twee stereotype tokkie voetbalsupporters.![]()
![]()
Boehoe doei.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:34 schreef hafcfan het volgende:
Jullie krijgen toch een zware loting . Zelfs in pot 4 zitten teams die (veel)sterker zijn dan Ajax.![]()
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:34 schreef hafcfan het volgende:
Jullie krijgen toch een zware loting . Zelfs in pot 4 zitten teams die (veel)sterker zijn dan Ajax.![]()
En teams die (veel) zwakker zijn dan Ajax.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:34 schreef hafcfan het volgende:
![]()
En toch de afgelopen vier jaar derde geworden in de poule. Het is watquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:34 schreef hafcfan het volgende:
Ach, zelfs tegen Maribor hadden we het ooit knap lastig. Vooral uit danquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En teams die (veel) zwakker zijn dan Ajax.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hoop je.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En teams die (veel) zwakker zijn dan Ajax.![]()
Jij kijkt zeker wekelijks naar Steaua Boekarest, APOEL Nicosia, Bate Borisov & Maribor?quote:
Anderlecht vind ik geen bijzondere voetbalploeg. AS Monaco is ook geen fantastische ploeg.
Alleen Salzburg en Roma zou ik als pittig bestempelen.![]()
Red Bull is ook niks joh, daar rollen we zo overheen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik denk niet dat we in Nederland nog in de positie zitten om denigrerend te doen over clubs als APOEL en Bate Borisov. Apoel heeft toch maar mooi de kwartfinale gehaald 2 jaar geleden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker wekelijks naar Steaua Boekarest, APOEL Nicosia, Bate Borisov & Maribor?
Anderlecht vind ik geen bijzondere voetbalploeg. AS Monaco is ook geen fantastische ploeg.
Alleen Salzburg en Roma zou ik als pittig bestempelen.![]()
Dat dachten we vorig jaar ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:49 schreef Mani89 het volgende:
Red Bull is ook niks joh, daar rollen we zo overheen.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Ja, en?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Dat dachten we vorig jaar ook.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Volgens het Brabants Dagblad gaat Ajax waarschijnlijk Dijks voor een seizoentje verhuren aan Willem II.![]()
Jammer, die hadden we wel kunnen gebruiken als Boilesen er zo meteen weer een paar jaar uit ligt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens het Brabants Dagblad gaat Ajax waarschijnlijk Dijks voor een seizoentje verhuren aan Willem II.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dacht dat Utreg hem wilde.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammer, die hadden we wel kunnen gebruiken als Boilesen er zo meteen weer een paar jaar uit ligt.![]()
Riedewaldquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammer, die hadden we wel kunnen gebruiken als Boilesen er zo meteen weer een paar jaar uit ligt.![]()
![]()
Eerst uitgeleend worden aan Heereveen en een jaar later aan Willem 2 is ook kut voor je ego zeg pffquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het verschil is tegenwoordig klein, vooral in cl en el. Wat hafcfan zegt klopt wel.quote:
De meeste clubs hebben toch wel moeite met dit soort clubs. De tijden dat we ze met 5-0 oprolden is helaas voorbij.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
We hebben nu El-Ghazi, die was er vorig jaar niet bij. En toen waren we al in beide wedstrijden veruit de betere ploeg.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:58 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Het verschil is tegenwoordig klein, vooral in cl en el. Wat hafcfan zegt klopt wel.
De meeste clubs hebben toch wel moeite met dit soort clubs. De tijden dat we ze met 5-0 oprolden is helaas voorbij.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ajax doet het de laatste jaren gemiddeld, wat uitschieters naar boven en wat uitschieters naar onder. Maar over het algemeen in de CL wel redelijk, ondanks het gejank van heel veel mensen dat Ajax kansloos is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we in Nederland nog in de positie zitten om denigrerend te doen over clubs als APOEL en Bate Borisov. Apoel heeft toch maar mooi de kwartfinale gehaald 2 jaar geleden.
4 jaar geleden:
- Real Madrid, Milan, Ajax, Auxerrre >> "Ajax wordt vierde en heeft misschien tegen Auxerre een kansje." Gewoon 8 punten, Auxerre simpel voorgebleven en een puntje onder plek 2 geëindigd.
3 jaar geleden:
- Real Madrid, Lyon, Ajax, Dinamo Zagreb "Ajax mag met Zagreb gaan strijden om plek 3". Zwaar genaaid dat jaar, want tweede plek was eigenlijk al binnen/
2 jaar geleden:
- Real Madrid, City, Dortmund, Ajax. "Ajax mag blij zijn met een punt". Derde, met winst op City en bijna een stunt in Dortmund.
1 jaar geleden:
- Barcelona, Milan, Celtic. "Ajax mag blij zijn als het Celtic achter zich kan houden". Deels gefaald, want ook hier hadden we wel 2e moeten worden.![]()
1 speler maakt echt het verschil.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben nu El-Ghazi, die was er vorig jaar niet bij. En toen waren we al in beide wedstrijden veruit de betere ploeg.
We waren misschien wel de betere ploeg, maar werden wel beide keren met redelijke ruime cijfers afgedroogd. Dat zegt genoeg.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
we waren ook niet de betere ploeg, op papier zeker?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
1 speler maakt echt het verschil.
We waren misschien wel de betere ploeg, maar werden wel beide keren met redelijke ruime cijfers afgedroogd. Dat zegt genoeg.![]()
Scorebordjournalistiek, zo'n wedstrijd verlies je 1 van de honderd keer. Mochten we als bij een wonder niet de volgende ronde van de CL bereiken zie ik ons zeker als één van de favorieten voor de EL.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
1 speler maakt echt het verschil.
We waren misschien wel de betere ploeg, maar werden wel beide keren met redelijke ruime cijfers afgedroogd. Dat zegt genoeg.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Maar Ajax had 3/4 jaar terug echt veel meer kwaliteit dan nu. Dit Ajax is echt matig. Zeker op het middenveld . En als je dan ziet wat er in pot 1/2 zit en dan ook nog in 4 moet het wel heel erg mee zitten wil er een poule met perspectief uit rollen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ajax doet het de laatste jaren gemiddeld, wat uitschieters naar boven en wat uitschieters naar onder. Maar over het algemeen in de CL wel redelijk, ondanks het gejank van heel veel mensen dat Ajax kansloos is.
4 jaar geleden:
- Real Madrid, Milan, Ajax, Auxerrre >> "Ajax wordt vierde en heeft misschien tegen Auxerre een kansje." Gewoon 8 punten, Auxerre simpel voorgebleven en een puntje onder plek 2 geëindigd.
3 jaar geleden:
- Real Madrid, Lyon, Ajax, Dinamo Zagreb "Ajax mag met Zagreb gaan strijden om plek 3". Zwaar genaaid dat jaar, want tweede plek was eigenlijk al binnen/
2 jaar geleden:
- Real Madrid, City, Dortmund, Ajax. "Ajax mag blij zijn met een punt". Derde, met winst op City en bijna een stunt in Dortmund.
1 jaar geleden:
- Barcelona, Milan, Celtic. "Ajax mag blij zijn als het Celtic achter zich kan houden". Deels gefaald, want ook hier hadden we wel 2e moeten worden.![]()
Dat Ajax werd ook het slechtste Ajax ooit genoemd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar Ajax had 3/4 jaar terug echt veel meer kwaliteit dan nu. Dit Ajax is echt matig. Zeker op het middenveld .![]()
Daarom verloren we 2 keer kansloos? Ik zie met dit team Ajax niet naar de volgende ronde van cl gaan. En al helemaal niet de el winnen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek, zo'n wedstrijd verlies je 1 van de honderd keer. Mochten we als bij een wonder niet de volgende ronde van de CL bereiken zie ik ons zeker als één van de favorieten voor de EL.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
gelukkig niet slechter dan vorig seizoen (toch een klein plusje dat de neerwaartse spiraal eindelijk lijkt te stoppen) maar je moet wel veel geluk hebben en in de loting en met de wedstrijden om 2e te wordenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar Ajax had 3/4 jaar terug echt veel meer kwaliteit dan nu. Dit Ajax is echt matig. Zeker op het middenveld . En als je dan ziet wat er in pot 1/2 zit en dan ook nog in 4 moet het wel heel erg mee zitten wil er een poule met perspectief uit rollen.![]()
Eerlijk gezegd hoop/verwacht ik dat Ajax dit een stuk sterker is dan afgelopen seizoen en toen waren we erg dicht bij de 2e ronde van de CL. En in pot 1 en 2 zitten o.a. Porto, Benfica, Schalke, Basel, Zenith ... dat zijn ploegen die je op een goede dag best kan verslaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar Ajax had 3/4 jaar terug echt veel meer kwaliteit dan nu. Dit Ajax is echt matig. Zeker op het middenveld . En als je dan ziet wat er in pot 1/2 zit en dan ook nog in 4 moet het wel heel erg mee zitten wil er een poule met perspectief uit rollen.![]()
Dan moeten ze een erg goede dag hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hoop/verwacht ik dat Ajax dit een stuk sterker is dan afgelopen seizoen en toen waren we erg dicht bij de 2e ronde van de CL. En in pot 1 en 2 zitten o.a. Porto, Benfica, Schalke, Basel, Zenith ... dat zijn ploegen die je op een goede dag best kan verslaan.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Arsenal pakken we ook wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
maar goed, de kans dat we bij Portugese ploegen of Basel inkomen is toch weer achterlijk klein![]()
![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23Group Stage (32 teams)
Pot 1 coef. Pot 2 coef.
Arsenal *4 Eng 112.949 Zenit St. Petersburg Rus 73.899
FC Porto Por 105.459 Manchester City Eng 72.949
Pot 3 coef. Pot 4 coef.
Bayer Leverkusen *4 Ger 70.328 Anderlecht Bel 50.260
Olympiakos Piraeus Gre 67.720 FC Salzburg *3 Aut 46.185
CSKA Moscow Rus 66.899 AS Roma Ita 39.887
Ajax Ned 61.862 Steaua Bucuresti ** Rom 39.451
Napoli *4 Ita 61.387 APOEL Nicosia Cyp 37.650
Liverpool Eng 58.949 BATE Borisov Bls 33.725
Sporting CP Lisbon Por 58.459 NK Maribor Slo 16.200
Galatasaray Tur 55.340 AS Monaco Fra 11.300
Nog 5 wedstrijden te gaan vanavond.![]()
Daarom kan je ook beter teams treffen waar je de favoriet niet bentquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:16 schreef Smoofie het volgende:
Ajax mag wel weer even een spoedcursus verdedigen volgen .![]()
Hoe kan GS zo laag staanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ code verwijderd ]
Nog 5 wedstrijden te gaan vanavond.Overleven al 2 jaar de poule.
![]()
Misschien de manier waarop ze de volgende ronde halen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe kan GS zo laag staanOverleven al 2 jaar de poule.
![]()
met 7 punten scoor je niet bijzonder natuurlijk. Plus het feit dat ze een jaar niet meededen in Europa en twee jaar geleden in de voorronde de Europa League werden uitgeschakeld.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe kan GS zo laag staanOverleven al 2 jaar de poule.
![]()
Ajax hofleverancier top-honderd aller tijden
18:12 – Met tien man is Ajax hofleverancier voor de ranglijst van honderd beste spelers ter wereld aller tijden, opgesteld door Association of Football Statisticians (AFS). De Amsterdamse club houdt onder meer Bayern München (7) en Manchester United (6) ruim achter zich.
Tien spelers op de lijst waren in hun eerste vijf jaar als profvoetballer minimaal twee seizoenen actief bij Ajax. Marco van Basten (foto) is op plaats twintig de hoogst genoteerde speler met een verleden in Amsterdam. De wereldvoetballer van het jaar 1992 blijft Johan Cruijff (22), Edwin van der Sar (38), Frank Rijkaard (48), Dennis Bergkamp (50), Clarence Seedorf (61), Wesley Sneijder (67), Zlatan Ibrahimovic (72), Frank de Boer (87) en Nwankwo Kanu (95) voor.
"Het levert een mooi objectief bewijs dat een gedegen carrièrestart van jonge voetballers bij Ajax uiteindelijk veel kan opleveren in het internationale topvoetbal", meldt Ajax trots op de clubwebsite.
Oud-PSV'er Ronaldo voert de ranglijst aan, voor Pele, Cafu en Zinedine Zidane. Lionel Messi is op plaats vijf de hoogst genoteerde speler die nog actief is als profvoetballer, Cristiano Ronaldo staat negentiende. Ruud Gullit (30), Arjen Robben (64), Ruud van Nistelrooy (96) en Mark van Bommel (100) zijn de andere Nederlanders op de lijst van AFS.
Het is wachten op een topic van tong![]()
Riedewald en Viergeverquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een achterlijke ranking.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:46 schreef Adames het volgende:
18:12 – Met tien man is Ajax hofleverancier voor de ranglijst van honderd beste spelers ter wereld aller tijden, opgesteld door Association of Football Statisticians (AFS). De Amsterdamse club houdt onder meer Bayern München (7) en Manchester United (6) ruim achter zich.
Tien spelers op de lijst waren in hun eerste vijf jaar als profvoetballer minimaal twee seizoenen actief bij Ajax. Marco van Basten (foto) is op plaats twintig de hoogst genoteerde speler met een verleden in Amsterdam. De wereldvoetballer van het jaar 1992 blijft Johan Cruijff (22), Edwin van der Sar (38), Frank Rijkaard (48), Dennis Bergkamp (50), Clarence Seedorf (61), Wesley Sneijder (67), Zlatan Ibrahimovic (72), Frank de Boer (87) en Nwankwo Kanu (95) voor.
"Het levert een mooi objectief bewijs dat een gedegen carrièrestart van jonge voetballers bij Ajax uiteindelijk veel kan opleveren in het internationale topvoetbal", meldt Ajax trots op de clubwebsite.
Oud-PSV'er Ronaldo voert de ranglijst aan, voor Pele, Cafu en Zinedine Zidane. Lionel Messi is op plaats vijf de hoogst genoteerde speler die nog actief is als profvoetballer, Cristiano Ronaldo staat negentiende. Ruud Gullit (30), Arjen Robben (64), Ruud van Nistelrooy (96) en Mark van Bommel (100) zijn de andere Nederlanders op de lijst van AFS.
![]()
Mark van Bommel en sneijder er in. Cocu niet. Jaap Stam niet. Faas Wilkes niet, Willy van der Kuylen. Willem van Hanegem.![]()
Cruijff?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:46 schreef Adames het volgende:
Die staat er gewoon tussen.quote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Kleinigheidje hou je. Ik weet niet waar naar ze gekeken hebben.quote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Roma en Monaco moet je ontlopen, dan is de winter normaal binnen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
We hebben Madrid, City, Dortmund ook eens overleefdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roma en Monaco moet je ontlopen, dan is de winter normaal binnen![]()
![]()
Maar van Steaua en Salzburg verllorenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We hebben Madrid, City, Dortmund ook eens overleefd[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je hebt geluk dat ik de namen van de clubs waar PSV van verloor in de EL niet heb onthoudenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar van Steaua en Salzburg verlloren![]()
![]()
Die zitten in pot 4 als ze winnen, zodoende.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik de namen van de clubs waar PSV van verloor in de EL niet heb onthouden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ah. Van Steaua wil ik nog wel geloven dat het een incidentje was, Salzburg wil ik echt niet nog een keer tegenkomenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zitten in pot 4 als ze winnen, zodoende.![]()
![]()
Overigens VeltmanGelukkig staat hij weer in het centrum, want opbouwend zagen we weer wat goede dingen. Nu even wat beter communiceren en die knullige tegengoals zoals tegen psv gaan er ook uit.
![]()
Beter dan De Vrijquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:28 schreef Syntix het volgende:
Overigens VeltmanGelukkig staat hij weer in het centrum, want opbouwend zagen we weer wat goede dingen. Nu even wat beter communiceren en die knullige tegengoals zoals tegen psv gaan er ook uit.
![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar van Steaua en Salzburg verllorenDat tegen Salzburg was geen verliezen meer. Dat was gewoon schandalig vernederende nederlaag lijden. Kansloos tegen een niet bijzonder sterk team.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:23 schreef Heeinz het volgende:
Je hebt geluk dat ik de namen van de clubs waar PSV van verloor in de EL niet heb onthouden![]()
Zoals fouten maken net als afgelopen weekend, toppertje hoor die prutserquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:28 schreef Syntix het volgende:
![]()
![]()
Dat weet ik, ik heb het ook gezien. Niet bijzonder sterk ben ik het dan weer niet mee eensquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Dat tegen Salzburg was geen verliezen meer. Dat was gewoon schandalig vernederende nederlaag lijden. Kansloos tegen een niet bijzonder sterk team.![]()
Opnieuw bedankt voor je bijdragequote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Dat tegen Salzburg was geen verliezen meer. Dat was gewoon schandalig vernederende nederlaag lijden. Kansloos tegen een niet bijzonder sterk team.![]()
Ajax voor KNVB Beker naar JOS Watergraafsmeer
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21Pot 1 coef. Pot 2 coef.
Arsenal Eng 112.949 Zenit St. Petersburg Rus 73.899
FC Porto Por 105.459 Manchester City Eng 72.949
Pot 3 coef. Pot 4 coef.
Bayer Leverkusen Ger 70.328 Anderlecht Bel 50.260
Olympiakos Piraeus Gre 67.720 AS Roma Ita 39.887
CSKA Moscow Rus 66.899 Steaua Bucuresti ** Rom 39.451
Ajax Ned 61.862 APOEL Nicosia Cyp 37.650
Liverpool Eng 58.949 BATE Borisov Bls 33.725
Sporting CP Lisbon Por 58.459 NK Maribor Slo 16.200
Galatasaray Tur 55.340 AS Monaco Fra 11.300
Athletic Bilbao Esp 54.542 Malmö FF Swe 6.265
Steaua kan ook nog Ludogorets worden. Zeg het maar.![]()
Lastig, JOS.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax voor KNVB Beker naar JOS Watergraafsmeer
[ code verwijderd ]
Steaua kan ook nog Ludogorets worden. Zeg het maar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Benfica Ludogorets Basel/Schalkequote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoe laat is die loting eigenlijk?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:02 schreef bjanaan het volgende:
Laten we hopen op een gunstige loting morgen! En ajb niet weer Real zeg ......Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
merci, kon namelijk niks vinden.quote:Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
Je kent het mega veel show en daarna pas balletje grabbelen ..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
tering lang voor wat balletjes pakken.![]()
Uiteraard. En lekker wijvenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:40 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Je kent het mega veel show en daarna pas balletje grabbelen ..![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zoals fouten maken net als afgelopen weekend, toppertje hoor die prutserwelke fouten... Misschien die ene communicatiefout bij de 3-1... Daarnaast alleen maar goed opgebouwd en rust in zijn spel
![]()
![]()
dont deed The trollquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:56 schreef Syntix het volgende:
[..]welke fouten... Misschien die ene communicatiefout bij de 3-1... Daarnaast alleen maar goed opgebouwd en rust in zijn spel
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Hoe ligt v.d. Vaart bij jullie nu eigenlijk? Is die nog ooit welkom straks?
Dat je nog even bij een club als HSV wil blijven: ok begrijpelijk... maar Ajax/Nederland eerst weigeren omdat je het nog te vroeg vindt om echt af te bouwen en vervolgens naar fucking Trabzonspor gaan?
Net als Kuyt: denken die gasten dat ze op hun 36e ook nog wel terug kunnen keren in Nederland, als écht niemand ze meer wil?![]()
Raffie mag altijd terugkomen hoop alleen niet dat het zo'n Kuyt wordt idd, maar eerst eens opzoek naar een scorende spits.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:10 schreef erik013 het volgende:
Dat je nog even bij een club als HSV wil blijven: ok begrijpelijk... maar Ajax/Nederland eerst weigeren omdat je het nog te vroeg vindt om echt af te bouwen en vervolgens naar fucking Trabzonspor gaan?
Net als Kuyt: denken die gasten dat ze op hun 36e ook nog wel terug kunnen keren in Nederland, als écht niemand ze meer wil?![]()
Als speler hoef ik hem niet meer bij Ajax te zienquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:10 schreef erik013 het volgende:
Net als Kuyt: denken die gasten dat ze op hun 36e ook nog wel terug kunnen keren in Nederland, als écht niemand ze meer wil?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ajax morgen Ludogorets loten
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ah, hij is pas 31 zie ik. Ik dacht ouder. Maar zelfs dan: blijf bij HSV of ga terug naar Ajax.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:13 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Raffie mag altijd terugkomen hoop alleen niet dat het zo'n Kuyt wordt idd, maar eerst eens opzoek naar een scorende spits.![]()
Klopt, zijn finaal weggespeeld. Twee keer 2-0 verloren.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:14 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Zou een lekkere opsteker zijn uit pot vier ja PSV zat er toch bij in de EL?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mag dan wel in Hamburg blijven hij moet even zijn trainersdiploma halen en dan aan de bak op de Toekomst of zoquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:16 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ah, hij is pas 31 zie ik. Ik dacht ouder. Maar zelfs dan: blijf bij HSV of ga terug naar Ajax.![]()
Kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Als speler hoef ik hem niet meer bij Ajax te zien
Het is niet dat ie nog het lijf heeft van een 26-jarige ofzo, de laatste 2 jaar dat ie nog van waarde kan zijn voor Ajax, zijn nu wel in gegaan.![]()
Mja, ik denk dat ie net als b.v. Cocu als trainer wel eerst wat harder moet leren worden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:18 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Mag dan wel in Hamburg blijven hij moet even zijn trainersdiploma halen en dan aan de bak op de Toekomst of zo
Het is nooit een echte sterke leider qua karakter geweest.![]()
Jeugd kan die denk ik prima doen C'tjes B'tjes. A Jong en 1 is denk ik te hoog gegrepenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:23 schreef erik013 het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ie net als b.v. Cocu als trainer wel eerst wat harder moet leren worden.
Het is nooit een echte sterke leider qua karakter geweest.![]()
Hoe deed F. De Boer dat? Die ging toch wel redelijk direct naar Jong Ajax en Oranje (als assistent)?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:26 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Jeugd kan die denk ik prima doen C'tjes B'tjes. A Jong en 1 is denk ik te hoog gegrepen![]()
FdB begon in 2006 bij de jeugd van Ajax op de Toekomst, heeft toen Oranje erbij gedaan in 2008 tot 2010 als assistent inderdaad. Hij is sinds 2010 hoofdtrainer van Ajax 1quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:29 schreef erik013 het volgende:
[..]
Hoe deed F. De Boer dat? Die ging toch wel redelijk direct naar Jong Ajax en Oranje (als assistent)?![]()
![]()
En vooral leidinggevende kwaliteiten hebben.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:35 schreef bjanaan het volgende:
Dus ja het kan inderdaad snel gaan als trainer moet je wel in het plaatje passen van het bestuur![]()
Voor wie ben jij dan als ze tegen elkaar spelen? Kun jij trouwens wel mooi naar de uitwedstrijd van Ajax. Of de thuiswedstrijd van Ludo, ligt eraan hoe je het bekijktquote:![]()
![]()
Uitwedstrijd van Ajax natuurlijk. Al was het bij PSV vorig jaar wel de thuiswedstrijd vanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor wie ben jij dan als ze tegen elkaar spelen? Kun jij trouwens wel mooi naar de uitwedstrijd van Ajax. Of de thuiswedstrijd van Ludo, ligt eraan hoe je het bekijktLUDO
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mocht het zover komen dan zie ik de foto's hier wel verschijnenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Uitwedstrijd van Ajax natuurlijk. Al was het bij PSV vorig jaar wel de thuiswedstrijd vanLUDO
![]()
![]()
VBL meet bij Ludogorets-Ajaxquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Mocht het zover komen dan zie ik de foto's hier wel verschijnen
Ik gok op;
- Chelsea
- Paris St-Germain
- Ajax
- AS RomaCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
voor 5 tientjes vlieg je op en neer. Kaartje kost ook geen reet. Gewoon thuisvak kopen en dan het uitvak inlopen. 5 euro ben je klaar.quote:
Bayern - PSG - Ajax - Roma![]()
Maar Nederlandse clubs een beetje kennende zal het wel Real Madrid - Shakhtar Donetsk - Ajax en BATE Borisov worden.![]()
En maar anderhalf uur rijden vanaf hierquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schalke 04 zou op zich ook wel mogen, die is matig dit seizoen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Die kunnen er helemaal niks van.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ah. Van Steaua wil ik nog wel geloven dat het een incidentje was, Salzburg wil ik echt niet nog een keer tegenkomen![]()
Ok nu weten we het welquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die kunnen er helemaal niks van.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hehe na gisteren ben je er eindelijk achter.![]()
![]()
Altijd mooi. Na de loting komen de andere supporters altijd verkondigen dat het veel te lastig is en dat Ajax kansloos is. Na de wedstrijd bij verlies kon de tegenstander er niets van en was Ajax nog veel slechter. Mochten we winnen dan had de tegenstander geen zin of is het omdat ze gewoon slecht zijn![]()
![]()
En tijdens de wedstrijden diehard de tegenstander van Ajax aanhangen, zoals dat hoort.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
Altijd mooi. Na de loting komen de andere supporters altijd verkondigen dat het veel te lastig is en dat Ajax kansloos is. Na de wedstrijd bij verlies kon de tegenstander er niets van en was Ajax nog veel slechter. Mochten we winnen dan had de tegenstander geen zin of is het omdat ze gewoon slecht zijn![]()
Zou goed kunnen. Ik zit nooit in de livetopicsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En tijdens de wedstrijden diehard de tegenstander van Ajax aanhangen, zoals dat hoort.![]()
Dat red Bull er niks van kan. Worden gisteren helemaal dronken gespeeld door een stel zweden. Verloren in de vorige plee off ronde van Quarabagquote:En vorig jaar gingen ze uit de EL door met 11 tegen 10 een 1-0 voorsprong weg te geven en 1-2 te verliezen.
![]()
Jezus de tering je bent toch niet achterlijk of watquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat red Bull er niks van kan. Worden gisteren helemaal dronken gespeeld door een stel zweden. Verloren in de vorige plee off ronde van QuarabagEn vorig jaar gingen ze uit de EL door met 11 tegen 10 een 1-0 voorsprong weg te geven en 1-2 te verliezen.
![]()
Ik hoop op Sgalke, Anderlecht en Arsenal. Een doemscenario zou zijn Bate Borisov, Real Madrid en Sjachtar Donetsk.![]()
Jij wel helaas .quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jezus de tering je bent toch niet achterlijk of wat![]()
Doe dan City/Dortmund ipv Sjachtar. En uit pot 4 moet je ook zeker geen AS Roma of Monaco lotenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:11 schreef AmaninFull het volgende:
Ik hoop op Sgalke, Anderlecht en Arsenal. Een doemscenario zou zijn Bate Borisov, Real Madrid en Sjachtar Donetsk.![]()
![]()
Monaco wordt overschat.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:13 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Doe dan City/Dortmund ipv Sjachtar. En uit pot 4 moet je ook zeker geen AS Roma of Monaco loten![]()
Niet het sterkste team inderdaad maar wel gewoon een betere selectie dan Ajax. Roma schat ik hoger inquote:![]()
20 miljoen pondquote:Volgens de Engelse media is de paniek groot bij Manchester United na de uitermate teleurstellende seizoensstart. Slechts één punt uit de eerste twee competitiewedstrijden en uitschakeling in de League Cup door derdedivisieclub MK Dons.
Louis van Gaal heeft inmiddels al 170 miljoen euro uitgegeven aan vier nieuwe spelers: Ángel di María (75 miljoen euro), Luke Shaw (38 miljoen), Ander Herrera (37 miljoen) en Marcos Rojo (20 miljoen). Toch wil de club, voor het sluiten van de transfermarkt, nog enkele nieuwe spelers aan zich binden.
Blind: 20 miljoen pond
Volgens de Engelse media staat Daley Blind nog steeds bovenaan Van Gaals verlanglijstje. "Ajax heeft duidelijk gemaakt dat United 20 miljoen pond (ongerekend 23,5 miljoen euro) moet betalen voor de international", aldus The Sun.
Mocht Blind voor dat bedrag naar Manchester verhuizen, dan nadert hij de topdrie-verkopen van Ajax. Klaas Jan Huntelaar en Wesley Sneijder gingen allebei voor 27 miljoen euro naar Real Madrid. Luis Suárez vertrok voor 26,5 miljoen naar Liverpool.
Ook Arturo Vidal staat nog steeds in de belangstelling van Van Gaal. De interesse dateert al van het wereldkampioenschap in Brazilië. United moet voor de Chileense middenvelder een bedrag rond de 37 miljoen euro neertellen.
http://nos.nl/artikel/691865-blinde-paniek-bij-manchester.htmlDan mogen we wel een pakhuis kopen om onze centen te bewaren.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jij bent een beetje triest.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die kunnen er helemaal niks van.![]()
Al die mannetjes die weer reisjes willen boeken, en dan bij de kaartverkoop erachter komen dat ze geen kaart kunnen krijgen
Mooie tijden.![]()
Mooie jinx van jou.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:52 schreef BobW het volgende:
Geen Real, Barca, Bayern pot 1
Geen Juve, PSG, City pot 2
Geen Roma, Monaco pot 4
Rest vind ik primaReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Barca, PSG en Roma inc.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:52 schreef BobW het volgende:
Geen Real, Barca, Bayern pot 1
Geen Juve, PSG, City pot 2
Geen Roma, Monaco pot 4
Rest vind ik prima![]()
Boilesen in die potquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:20 schreef Heeinz het volgende:
Godverdomme het is eindelijk weer bijna zover![]()
![]()
![]()
![]()
Tot ie geblesseerd raakte
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Iedereen in die potquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Boilesen in die pot![]()
Tot ie geblesseerd raakte![]()
![]()
![]()
Dit is mijn favoriete sliding ooit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:20 schreef Heeinz het volgende:
Godverdomme het is eindelijk weer bijna zover![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan me heel vaag herinneren dat Emanuelson ook eens een vergelijkbare sliding had, zijn toch de mooistequote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete sliding ooit.
[ afbeelding ]![]()
![]()
De slidings van Emaneulson zijn ongeëvenaard, hij was daar zo klasbak inquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan me heel vaag herinneren dat Emanuelson ook eens een vergelijkbare sliding had, zijn toch de mooiste![]()
![]()
Was ook gewoon zonde dat hij wegging, enorm misbruikt toen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
De slidings van Emaneulson zijn ongeëvenaard, hij was daar zo klasbak inA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Maar hij heeft niet echt 1 positie waar hij excelleert? Misschien dat linkshalf in ons huidige middenveld nog het beste voor hem zou zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was ook gewoon zonde dat hij wegging, enorm misbruikt toen.![]()
Blind verkopen , straks 120 milj cash hebben en dan alleen transfervrij iemand halen van een pauper club.AFCA
Of de ArenA kopenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:56 schreef Smoofie het volgende:
Blind verkopen , straks 120 milj cash hebben en dan alleen transfervrij iemand halen van een pauper club..
Get woke, go broke!![]()
Zal straks wel weer Real Madrid worden
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
We hebben dikzak Duarte nogquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:56 schreef Smoofie het volgende:
Blind verkopen , straks 120 milj cash hebben en dan alleen transfervrij iemand halen van een pauper club.gvd wat een faal "aankoop" is dat zeg
![]()
![]()
vd Hoorn is net zo'n miskoop.
En het laten gaan van Mokojo en Ziyech (oid) vind ik ook zonde voor dat geld.
Get woke, go broke!![]()
Ajax heeft tegen elke ploeg uit pot 1 weinig kans, dus misschien kun je dan maar beter Real hebben zodat die alles winnen en je makkelijker de tweede plaats verovert.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:57 schreef Black-Death het volgende:
Zal straks wel weer Real Madrid worden![]()
Benfica of porto.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax heeft tegen elke ploeg uit pot 1 weinig kans, dus misschien kun je dan maar beter Real hebben zodat die alles winnen en je makkelijker de tweede plaats verovert.AFCA
Niet weer naar dat kut Madrid graagquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax heeft tegen elke ploeg uit pot 1 weinig kans, dus misschien kun je dan maar beter Real hebben zodat die alles winnen en je makkelijker de tweede plaats verovert.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:10 schreef Leonos het volgende:
[..]
Niet weer naar dat kut Madrid graag![]()
![]()
Vd Hoorn vind ik (nog) geen miskoop. In tegenstelling tot Duarte heb ik het idee dat daar verder wel een goede kop op zit. Bovendien is er verdedigend weinig mis met hem en bovendien is ie met standaardsituaties altijd gevaarlijk met de kop.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:59 schreef HeatWave het volgende:
vd Hoorn is net zo'n miskoop.
En het laten gaan van Mokojo en Ziyech (oid) vind ik ook zonde voor dat geld.
Kan moeiteloos worden ingezet als Veltman er niet bij is (blessure of schorsing).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gaat dat zo snel ja? Wtf.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:40 schreef Syntix het volgende:
Zometeen weer een race tegen te klok voor de vliegreizen![]()
Kan je Ajax - Milan nog herinneren ik was zo blij met die goal van de Plopper en toen datquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vd Hoorn vind ik (nog) geen miskoop. In tegenstelling tot Duarte heb ik het idee dat daar verder wel een goede kop op zit. Bovendien is er verdedigend weinig mis met hem en bovendien is ie met standaardsituaties altijd gevaarlijk met de kop.
Kan moeiteloos worden ingezet als Veltman er niet bij is (blessure of schorsing).![]()
![]()
Hoe veel uitfans gaan er ongeveer naar zo'n wedstrijd?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ja, binnen een kwartiertje zijn de prijzen voor een vlucht vanaf amsterdam wel verdubbeld.![]()
![]()
Ja, en Veltman pakte ook een redelijk domme rode kaart tegen Barca, maar als dat 2-2 was geworden hadden we hem ook niet voor altijd gestraft.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:41 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Kan je Ajax - Milan nog herinneren ik was zo blij met die goal van de Plopper en toen dat![]()
Kans van Siggy had er in gemogenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, en Veltman pakte ook een redelijk domme rode kaart tegen Barca, maar als dat 2-2 was geworden hadden we hem ook niet voor altijd gestraft.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: