Ik heb vaak de indruk dat alle Nederlandse regisseurs totale viezerikken zijn. Niet dat ik dat als kijker heel erg vind, maar toch.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:12 schreef LelijKnap het volgende:
Zover ik begrepen heb zijn toneelschoolwijfjes nogal sletterig. Dat maakt het 1+1 = ze neukt ze waarschijnlijk ook.
Een wat serieuze note: je hoeft het niet te accepteren. Dat is geheel aan jou.
Hoe komt het eigenlijk dat ze weer een rol heeft dat zoenen vereist?
Ik heb het gevoel dat wanneer ik dit niet accepteer ik 'het jaloerse vriendje' ben, en ik probeer haar haar eigen ding te laten doen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:12 schreef LelijKnap het volgende:
Zover ik begrepen heb zijn toneelschoolwijfjes nogal sletterig. Dat maakt het 1+1 = ze neukt ze waarschijnlijk ook.
Feministen-alarm gaat weer af hier. Hij heeft het nergens over moeten. Hij kan iets eisen (niet zoenen) en het is aan haar om het te accepteren of niet - net zoals zij (indirect) eist dat hij het accepteert.quote:
Staat in de titel van de OP lieverd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 03:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Feministen-alarm gaat weer af hier. Hij heeft het nergens over moeten. Hij kan iets eisen (niet zoenen) en het is aan haar om het te accepteren of niet - net zoals zij (indirect) eist dat hij het accepteert.
Gevoelens zijn er nou eenmaal en daar kijk je niets aan doen. Ik heb wel het idee dat je ietwat jaloers ingesteld bent. Dat kan, maar bespreek het echt met je vriendin en vertel dit. Alleen zij kan je meer zekerheid geven, dat kunnen wij niet doen. Dan kunnen jullie het wellicht samen oplossen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:18 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat wanneer ik dit niet accepteer ik 'het jaloerse vriendje' ben, en ik probeer haar haar eigen ding te laten doen.
Verder is het toeval dat dit nu net tweemaal na elkaar is, in de vorige toneelstukken is dit nooit gebeurd. Zou er verder wel aan kunnen liggen dat de andere meiden in de toneelclub benedengemiddeld zijn qua uiterlijk
Ow, je bedoelde ze moet niks tov haar opleiding? Ja, nee, dat klopt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 03:10 schreef houdjemond het volgende:
Staat in de titel van de OP lieverd.
Je hebt "toneel-zoenen" hand ervoor en doen alsof?
Kama Sutra - the Musicalquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 03:28 schreef SunChaser het volgende:
Tongzoenen. Wat voor toneelstuk is het?
En maak je niet ongerust over haar tegenspeler. Waarschijnlijk oefent ze met de regisseur
dat was inderdaad een vrij bizar topicquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 03:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou eens werken aan je onzekerheid, helemaal gezien je vorige topics als R&P / Sportschool
Elke dag elkaar zo diep in de ogen kijken, het zoenen, het is al vrij intiem dus dat is niet zo raar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:31 schreef Lienekien het volgende:
In de film- en toneelwereld worden de acteurs vaak verliefd op hun tegenspelers.
In de rest van de wereld worden mensen ook vrij vaak verliefd op collega's.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:31 schreef Lienekien het volgende:
In de film- en toneelwereld worden de acteurs vaak verliefd op hun tegenspelers.
Op basis van dat sportschooltopic heb je gelijk. Maar ik vind het niet zo raar als iemand het niet prettig vind als zijn vriendin (al is het voor opleiding of werk) met iemand anders zoent. TS moet gewoon bij zichzelf de afweging maken. Want het is of dit accepteren (want stoppen gaat het natuurlijk niet) of geen relatie hebben met een actrice.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 07:47 schreef rhubarbje het volgende:
Wat jij moet doen is leren dingen in perspectief te zien en niet zo jaloers te zijn. Eventueel met behulp van een professional.
Als je vriendin door gaat binnen deze sector zal dit steeds opnieuw terug komen
Het is niet alsof ze met hem tongt omdat ze hem zo'n lekker ding vind maar omdat het voor haar werk moetquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:51 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Op basis van dat sportschooltopic heb je gelijk. Maar ik vind het niet zo raar als iemand het niet prettig vind als zijn vriendin (al is het voor opleiding of werk) met iemand anders zoent. TS moet gewoon bij zichzelf de afweging maken. Want het is of dit accepteren (want stoppen gaat het natuurlijk niet) of geen relatie hebben met een actrice.
Ik hoef nooit fysiek intiem te zijn met een collega of te spelen dat ik een relatie met ze heb.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:49 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
In de rest van de wereld worden mensen ook vrij vaak verliefd op collega's.
Ik ben het met je eens dat het een enorm verschil is, maarja, het zelfde geldt voor bijvoorbeeld een hoer, maar dat zou ik ook niet willen. Dit geval zou ik ook best lastig vinden, maar ik zou dat probleem nooit bij mijn vriendin neerleggen. Het is aan TS om te bepalen of hij er mee om kan gaan of niet. Zijn vriendin vragen het niet te doen vind ik echt geen optie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze met hem tongt omdat ze hem zo'n lekker ding vind maar omdat het voor haar werk moet
Ik vind dat nogal een verschil
Maar ik baseerde me inderdaad op meer opmerkingen van TS. Het sportschool topic is niet het enige
En toch gebeurt daar ook veel:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik hoef nooit fysiek intiem te zijn met een collega of te spelen dat ik een relatie met ze heb.
Bronquote:Meer dan tweederde van de vrijgezellen heeft wel eens een meer dan collegiaal of vriendschappelijk contact met een collega gehad.
Maar waarom is het zo'n groot probleem als ze voor haar werk acteert alsof ze een ander kust?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:20 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het een enorm verschil is, maarja, het zelfde geldt voor bijvoorbeeld een hoer, maar dat zou ik ook niet willen. Dit geval zou ik ook best lastig vinden, maar ik zou dat probleem nooit bij mijn vriendin neerleggen. Het is aan TS om te bepalen of hij er mee om kan gaan of niet. Zijn vriendin vragen het niet te doen vind ik echt geen optie.
Alsof? Vaak is het zonder tong inderdaad, maar het is niet bepaald alsof. Hand er tussen zoals hier gezegd wordt gebeurt echt niet op het toneel, dat zie je namelijk gewoon. Het is ook niet alsof dit een tijdelijk probleem is, het zal in haar werk vast vaker terugkeren. Ik snap best dat je daar problemen mee kan hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar waarom is het zo'n groot probleem als ze voor haar werk acteert alsof ze een ander kust?
Ik zie het probleem echt niet
Maar waarom dan? Daar geef je geen antwoord opquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:25 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Alsof? Vaak is het zonder tong inderdaad, maar het is niet bepaald alsof. Hand er tussen zoals hier gezegd wordt gebeurt echt niet op het toneel, dat zie je namelijk gewoon. Het is ook niet alsof dit een tijdelijk probleem is, het zal in haar werk vast vaker terugkeren. Ik snap best dat je daar problemen mee kan hebben.
Omdat het een intimiteit is waar ik persoonlijk toch liever van heb dat het iets exclusiefs is. Dat kan je wel rationeel maken, en als dat voor jou werkt is dat prima. Ik heb geen idee of ik er mee om zou kunnen gaan of niet. Heb nooit in de situatie gezeten. Maar ik snap heel goed dat iemand dat lastig kan vinden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Daar geef je geen antwoord op
En alsof ja, er zit geen enkel gevoel bij dus het is alleen een handeling van 2 paar lippen die elkaar raken
Als je er dan problemen mee hebt, moet je je eigen conclusie trekken en de relatie dus verbreken, niet de ander dingen gaan verbieden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:32 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Omdat het een intimiteit is waar ik persoonlijk toch liever van heb dat het iets exclusiefs is. Dat kan je wel rationeel maken, en als dat voor jou werkt is dat prima. Ik heb geen idee of ik er mee om zou kunnen gaan of niet. Heb nooit in de situatie gezeten. Maar ik snap heel goed dat iemand dat lastig kan vinden.
Er zijn ook mensen die het prima vinden als hun partner uit lust (dus niets met liefde te maken) seks heeft met een ander. Zou ik ook niet kunnen, hoewel ik het rationeel het verschil best snap.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:33 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als je er dan problemen mee hebt, moet je je eigen conclusie trekken en de relatie dus verbreken, niet de ander dingen gaan verbieden.
Op het publiek na geldt precies het zelfde voor een hoer. Toch zouden de meeste mannen daar denk ik niet mee om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:33 schreef rhubarbje het volgende:
Maar het is juist niet intiem
Er zit geen gevoel achter, het is een handeling zoals iemand een hand geven. Daarnaast zegt het niets over hoe ze haar tegenspeler ziet (misschien vind ze hem wel een lul) en herhaalt ze die lege handeling keer op keer, meestal voor een heel publiek, waardoor het nog minder betekend
Hij zou het haar ook nog wel kunnen voorleggen, dan kan zij kiezen, haar carrière of TS. Ik zou het wel weten.....quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:36 schreef Cue_ het volgende:
Of je accepteert het, want je vriendin zal in haar carrière echt nog wel vaker moeten zoenen, naakt zijn of wat dan ook.
Of je gaat verder met iemand die niet in dat wereldje zit.
Dat heeft natuurlijk ook geen toekomst. Blijkbaar vindt ze leuk wat ze doet. Anders had TS wel ergens in de OP gezet dat ze het niet zo geweldig vindt. En dan doel ik niet op het zoenen, maar gewoon actrice zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:38 schreef DroogDok het volgende:
Hij zou het haar ook nog wel kunnen voorleggen, dan kan zij kiezen, haar carrière of TS. Ik zou het wel weten.....
100% dit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:36 schreef Cue_ het volgende:
Of je accepteert het, want je vriendin zal in haar carrière echt nog wel vaker moeten zoenen, naakt zijn of wat dan ook.
Of je gaat verder met iemand die niet in dat wereldje zit.
dit ja... als zoenen als te ver gaat...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:23 schreef DroogDok het volgende:
Lijkt me dat TS dan de relatie maar moet verbreken en een vriendin zoeken die geen actrice is.
Dat vind ik absoluut geen keuze die je je partner voor mag leggen in deze situatie. Als het nou kiezen tussen carrières is (dus bijvoorbeeld de een heeft kansen aan de andere kant van de wereld en de ander juist hier) is het een afweging die je samen kan maken. Maar in dit geval ligt het probleem enkel bij wel of niet acceptatie. Dat is iets waar TS zelf een keuze in moet maken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hij zou het haar ook nog wel kunnen voorleggen, dan kan zij kiezen, haar carrière of TS. Ik zou het wel weten.....
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:01 schreef Myrr het volgende:
Weet je, nu is het zoenen, straks zijn het haar borsten en het jezelf helemaal bloot durven geven op toneel/voor de camera. Vooral hier in Nederland. Als je dit al niet kunt hebben, maar wel echt van haar houdt, moet je je hier overheen zetten of haar aan haar toekomst laten werken zonder jou.
Ik neem aan dat dit haar droom is, je mag haar niet in de weg staan. Je hebt daar echt geen enkel recht op.
Haar toekomst, haar carrière, haar keuzes. Jij hebt er maar mee te dealen of iemand anders te zoeken die beter in jouw plaatje past.
Pfff zeg, laat haar lekker genieten van haar hobby. Hobby's zijn heel belangrijk in iemands leven; vaak nog belangrijker dan werk. Serieus, je moet aan je eigen zelfvertrouwen gaan werken want die onzekerheid is enkel daar op terug te voeren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:20 schreef Uptastic het volgende:
Bedankt allemaal voor de reacties!
Ik wil wel even iets rechtzetten wat ik blijkbaar niet goed verwoord heb, toneel is slechts een hobbie voor haar. Ze zit momenteel even op die hogeschool als een soort van 'toneelkamp' in de zomervakantie, overigens wil ze logopediste worden dus een carriere van zoenen en naakt gaan zit er gelukkig niet in
Denk je?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Pfff zeg, laat haar lekker genieten van haar hobby. Hobby's zijn heel belangrijk in iemands leven; vaak nog belangrijker dan werk. Serieus, je moet aan je eigen zelfvertrouwen gaan werken want die onzekerheid is enkel daar op terug te voeren.
Jij gaat het nog moeilijker krijgenquote:
Ja, dat denk ik ja. Tenzij je vriendin in het verleden vreemd is gegaan is er geen enkele reden om haar te wantrouwen. Blijkbaar doe je dat wel, ben je bang dat het meer voor haar betekent dan enkel "een hobby".quote:
`Dat lijkt me stugquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:20 schreef Uptastic het volgende:
Als dit voor een latere carriere was zou ik er geen problemen mee hebben, maar in dit geval nou wel
Kijk ook eens even naar dit topic van je: R&P / Sportschoolquote:
Inderdaadquote:
Je hebt gelijk man.. Ik ben normaal geen jaloers persoon maar heb momenteel hertentamens en ik zit de hele dag binnen te studeren terwijl mn vriendin vanalles doet. Denk dat het daardoor komtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ja. Tenzij je vriendin in het verleden vreemd is gegaan is er geen enkele reden om haar te wantrouwen. Blijkbaar doe je dat wel, ben je bang dat het meer voor haar betekent dan enkel "een hobby".
Dat je er een probleem mee hebt is echt jouw probleem. Je kan proberen er mee om te gaan (en dat kan door meer zelfvertrouwen te krijgen) of je moet met je relatie.
Dat kan en dat is vervelend, maar probeer er iets aan te doen (wat weet ik ook niet zo goed, maar dat komt omdat ik ook totaal niet jaloers ben, dus het is makkelijker gezegd dan gedaan). Echter, laat die jaloezie je niet overnemen want dan wordt je er op termijn een zuur persoon van waar geen enkele vrouw nog iets mee te maken wil hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:33 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Je hebt gelijk man.. Ik ben normaal geen jaloers persoon maar heb momenteel hertentamens en ik zit de hele dag binnen te studeren terwijl mn vriendin vanalles doet. Denk dat het daardoor komt
Dat is waar, maar in mijn situatie is het temporele jaloezie denk ik, wanneer ik niet de hele dag vastgekluisterd zit aan mn boeken heb ik er geen last van.. Nog een week!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat kan en dat is vervelend, maar probeer er iets aan te doen (wat weet ik ook niet zo goed, maar dat komt omdat ik ook totaal niet jaloers ben, dus het is makkelijker gezegd dan gedaan). Echter, laat die jaloezie je niet overnemen want dan wordt je er op termijn een zuur persoon van waar geen enkele vrouw nog iets mee te maken wil hebben.
Hmm dat zeg je wel, maar dat geloof ik niet zo. Het zit blijkbaar wel in je, dus het zal ook op andere momenten naar buiten komen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:36 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Dat is waar, maar in mijn situatie is het temporele jaloezie denk ik, wanneer ik niet de hele dag vastgekluisterd zit aan mn boeken heb ik er geen last van.. Nog een week!
Ik vraag het me enorm af. Je postgeschiedenis leest als een dagboek van een onzeker jongetje. Basic beslissingen als 'hemd in of uit de broek' kun je niet eens zelf maken. Waarschijnlijk omdat je vel te veel bezig bent met wat anderen daar uit op zouden kunnen makenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:36 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Dat is waar, maar in mijn situatie is het temporele jaloezie denk ik, wanneer ik niet de hele dag vastgekluisterd zit aan mn boeken heb ik er geen last van.. Nog een week!
Ach, nu is het zoenen op toneel, vorige keer was het naar de sportschool gaan en daarvoor was het voor TS een probleem dat z'n vriendin iemand feliciteerde met zijn verjaardag...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:39 schreef speknek het volgende:
Ik zou er een stuk minder moeite mee hebben als mijn vriendin naakt ging op het podium dan met een andere vent staan bekken. Juist als het een zomerhobby is, zou ik TS' (zo ver het niet verzonnen is gezien het andere topic) achterdocht volledig onderschrijven. Toneelzoenen is een ding, maar ze moet tongen? Mwah, volgens mij heeft die gevolunteerd.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ach, nu is het zoenen op toneel, vorige keer was het naar de sportschool gaan en daarvoor was het voor TS een probleem dat z'n vriendin iemand feliciteerde met zijn verjaardag...
R&P / Wat toelaten ?
Het gaat niet om die zoen, het gaat erom dat TS bizar jaloers / onzeker is en daar moet ie wat mee doen.
Het is allemaal waar wat jullie zeggen, maar wat doe ik eraan? Kan jaloezie ook gewoon aan mn leeftijd liggen? Want ik merk dat velen die een gebrek aan jaloezie lijken te hebben nooit mensen van mn leeftijd zijn, maar oudere mensenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ach, nu is het zoenen op toneel, vorige keer was het naar de sportschool gaan en daarvoor was het voor TS een probleem dat z'n vriendin iemand feliciteerde met zijn verjaardag...
R&P / Wat toelaten ?
Het gaat niet om die zoen, het gaat erom dat TS bizar jaloers / onzeker is en daar moet ie wat mee doen.
Ja, dat kan. Maar er zijn ook genoeg jaloerse mannen die ouder zijn. Dus wellicht is het ook gewoon een persoonlijksheidskenmerk van je, ongeacht je leeftijd. Tsja, kan je er ook niet echt mee helpen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:45 schreef Uptastic het volgende:
[..]
[..]
Het is allemaal waar wat jullie zeggen, maar wat doe ik eraan? Kan jaloezie ook gewoon aan mn leeftijd liggen? Want ik merk dat velen die een gebrek aan jaloezie lijken te hebben nooit mensen van mn leeftijd zijn, maar oudere mensen
En dat topic was in mei dus toen had ie echt nog geen hertentamensquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
R&P / Wat toelaten ?
Werk aan je onzekerheidquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:45 schreef Uptastic het volgende:
[..]
[..]
Het is allemaal waar wat jullie zeggen, maar wat doe ik eraan? Kan jaloezie ook gewoon aan mn leeftijd liggen? Want ik merk dat velen die een gebrek aan jaloezie lijken te hebben nooit mensen van mn leeftijd zijn, maar oudere mensen
Dit. Voor een hobby accepteren dat ze nu een tweede kerel gaat zoenen? Dat is gewoon verkapt vreemdgaan manquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:41 schreef Myrr het volgende:
Oh, dat het voor een zomerhobby is vind ik wel een ander verhaal. In dat geval zou ik het weigeren als ik de vriendin van TS zou zijn. Ja, hij is onzeker en jaloers e.d. maar voor een kut toneel clubje zou ik mijn tong niet in iemand anders hangen.
Naar de sportschool gaan helpt me hier wel bij, ik weet niet of het toeval is maar in mei ben ik een maand gestopt met sportschool wegens een handbreuk, en nu in augustus ben ik ook nog niet geweest wegens hertentamens..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Werk aan je onzekerheid
Maar dat is allemaal al een miljoen keer gezegd
Als sporten het enige is waardoor je niet veranderd in een jaloers stuk vreten heb je er dus niet serieus aan gewerkt en doe je aan symptoombestrijding.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:50 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Naar de sportschool gaan helpt me hier wel bij, ik weet niet of het toeval is maar in mei ben ik een maand gestopt met sportschool wegens een handbreuk, en nu in augustus ben ik ook nog niet geweest wegens hertentamens..
Doe er dan wat aan en dan bedoel ik niet nog meer topics openen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:51 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Ja ik ben een puberend onzeker mannetje, het is wat het is
Oh in dat geval kan TS ook gewoon andere vrouwen een beurt geven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Daar geef je geen antwoord op
En alsof ja, er zit geen enkel gevoel bij dus het is alleen een handeling van 2 paar lippen die elkaar raken
Kan je aan zoiets als jaloezie werken, of is het gewoon iets wat er is of niet is?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als sporten het enige is waardoor je niet veranderd in een jaloers stuk vreten heb je er dus niet serieus aan gewerkt en doe je aan symptoombestrijding.
Je jaloezie wordt vanzelf minder als je je onzekerheid aanpakt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:55 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Kan je aan zoiets als jaloezie werken, of is het gewoon iets wat er is of niet is?
Suggesties?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan en dan bedoel ik niet nog meer topics openen.
le-zenquote:
Nou ja dat vind ik wel ja. Mijn lief moet neuken wie hij wilquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:55 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Oh in dat geval kan TS ook gewoon andere vrouwen een beurt geven.
Het is alleen een handeling van 2 geslachtsdelen die elkaar raken.
Dat is fijn voor jou en je vriend maar vind je het heel erg dat andere mensen je mening/gevoel hierin niet delen en een monogame relatie willen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ja dat vind ik wel ja. Mijn lief moet neuken wie hij wil
Jij bent niet direct de doelgroep die ik wens aan te spreken, zonder onrespectvol te zijn. Ik ben meer van het principe monogamiequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat iemand me begrijptquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef Murdera het volgende:
zoenen = vreemdgaan.
Ik zou zeggen dat het dan klaar is.
Helemaal als het een hobby is
En apart dat ze het filmzoen idee niet snapt maar echt gaat zoenen. Lijkt me geen verplichting.
Maar dan snap je ook wel dat jouw adviezen niet opgaan voor het grootste gedeelte van de populatie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Op het gebied van open relaties wel jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dan snap je ook wel dat jouw adviezen niet opgaan voor het grootste gedeelte van de populatie.
Ja dat snap ik, maar monogamie en iemand die in een toneelstuk een ander kust hebben niets met elkaar te makenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Jij bent niet direct de doelgroep die ik wens aan te spreken, zonder onrespectvol te zijn. Ik ben meer van het principe monogamie
"actrice" bedoel je.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Op het gebied van open relaties wel ja
Niet op het gebied van een actrice die in een stuk een ander kust
Dat staat los van relaties en de intimiteit die je met haar hebt
Niets mis mee en met jou nog honderdduizend anderen. De pubertijd gaat vanzelf over en daarmee ook een deel van de onzekerheid die daar aan vasthangt. Doe je karakter niet al teveel geweld aan, er komt vanzelf een moment dat je wat minder zwaar aan dit zal dingen zal tillen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:51 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Ja ik ben een puberend onzeker mannetje, het is wat het is
Nee dat staat het niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Op het gebied van open relaties wel ja
Niet op het gebied van een actrice die in een stuk een ander kust
Dat staat los van relaties en de intimiteit die je met haar hebt
Dankje, is leuk om te horenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niets mis mee en met jou nog honderdduizend anderen. De pubertijd gaan vanzelf over en daarmee ook een deel van de onzekerheid die daar aan vasthangt. Doe je karakter niet al teveel geweld aan, er komt vanzelf een moment dat je wat minder zwaar aan dit zal dingen zal tillen.
Als je vriendin ongeveer even oud als jij is, dan zal ze ook zo haar onzekerheden hebben.
Ze mag wel naar de sportschool, ze mag wel dingen liken op facebook. Deze topics heb ik aangemaakt om een beeld te krijgen van hoe 'normaal' het gevoel was dat ik hierbij kreeg. Ik heb altijd benadrukt dat dit enkel hiervoor was dus schilder me nu niet af als iemand die zn vriendin alles verbiedt want dit heb ik nooit gedaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar monogamie en iemand die in een toneelstuk een ander kust hebben niets met elkaar te maken
Maar hoe ver wil je gaan? want ze mag ook niet naar de sportschool, geen dingen liken op facebook
Wat heeft dat te maken met monogamie?
Maar je wil het wel. Ik zeg nooit dat je het verboden hebt maar dat je issues met jezelf hebt als je dit soort dingen denktquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:08 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Ze mag wel naar de sportschool, ze mag wel dingen liken op facebook. Deze topics heb ik aangemaakt om een beeld te krijgen van hoe 'normaal' het gevoel was dat ik hierbij kreeg. Ik heb altijd benadrukt dat dit enkel hiervoor was dus schilder me nu niet af als iemand die zn vriendin alles verbiedt want dit heb ik nooit gedaan
Ik ben confortabel met wie ik ben, en ik weet wat ik wil van het leven, maar ik ben 19 jaar dus het is nog geen levensdoelstelling om nu al alle onzekerheden over wie ik ben weggewerkt te hebben. Vandaar dat ik af en toe wil weten dat hoe ik me ergens bij voel zich verhoudt tot anderenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar je wil het wel. Ik zeg nooit dat je het verboden hebt maar dat je issues met jezelf hebt als je dit soort dingen denkt
Werk aan je zelf en fuck normaal
Zorg dat je comfortabel bent met wie je bent en dat je achter je beslissingen staat. En bepaal dan je eigen grenzen en laat je niet daarin lijden door onbekenden op een forum
Wat een gelul. Die gozer is 18/19 en dan zijn dat soort onzekere gedachtes prima leeftijdspassend.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar je wil het wel. Ik zeg nooit dat je het verboden hebt maar dat je issues met jezelf hebt als je dit soort dingen denkt
Werk aan je zelf en fuck normaal
Kijk, TS hoeft z'n vriendin niet gelijk uit te lenen voor een gangbang, maar het feit dat hij zelfs een topic opent op FOK! omdat hij onzeker en jaloers is omdat zijn vriendin iemand op Facebook heeft gefeliciteerd met zijn verjaardag is ook het andere uiterste.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat een gelul. Die gozer is 18/19 en dan zijn dat soort onzekere gedachtes prima leeftijdspassend.
Jij praat vanuit jouw eigen 50 plus-jarige gedachte en bent al lang en breed vergeten hoe het was om tiener te zijn en wat daar allemaal bij hoort.
Jij hebt issues waar je aan moet werken als je tegen tieners begint over open relaties en je lief laten neuken door een ander.
Wellicht dat het in andere topics onterechte jaloezie was, maar de jaloezie en alarmbellen die hij van dit gebeuren krijgt zijn wat mij betreft volkomen terecht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kijk, TS hoeft z'n vriendin niet gelijk uit te lenen voor een gangbang, maar het feit dat hij zelfs een topic opent op FOK! omdat hij onzeker en jaloers is omdat zijn vriendin iemand op Facebook heeft gefeliciteerd met zijn verjaardag is ook het andere uiterste.
In een ander topic was TS trouwens 20, maar goed.
True. TS zou wrs meer baat hebben als PUB/JNG nog zou bestaan. Nu komen dit soort topics in R&P terecht waar mensen reageren die een stuk ouder zijn en amper meer feeling hebben met dat soort onzekerheden en reageren vanuit hun huidige overtuigingen. Allemaal prima, maar een beetje vermoeiend om dan meteen te gaan roepen dat hij issues heeft waar hij aan moet gaan werken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kijk, TS hoeft z'n vriendin niet gelijk uit te lenen voor een gangbang, maar het feit dat hij zelfs een topic opent op FOK! omdat hij onzeker en jaloers is omdat zijn vriendin iemand op Facebook heeft gefeliciteerd met zijn verjaardag is ook het andere uiterste.
Ik ben ook 19 jaar, maar ik had hier geen groot probleem van gemaakt, dus dat is geen 'excuus' ofzo. Het is maar een tongzoen (gadverdamme trouwens) omdat het moet ofzo. Het is niet dat ze verliefd is of dat ze innig verlangt naar tongzoenen met hem. Toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:12 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Ik ben confortabel met wie ik ben, en ik weet wat ik wil van het leven, maar ik ben 19 jaar dus het is nog geen levensdoelstelling om nu al alle onzekerheden over wie ik ben weggewerkt te hebben. Vandaar dat ik af en toe wil weten dat hoe ik me ergens bij voel zich verhoudt tot anderen
Grappig, ik ben 25, behoorlijk zeker van mezelf, maar ik had het niet geaccepteerd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:55 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ik ben ook 19 jaar, maar ik had hier geen groot probleem van gemaakt, dus dat is geen 'excuus' ofzo. Het is maar een tongzoen (gadverdamme trouwens) omdat het moet ofzo. Het is niet dat ze verliefd is of dat ze innig verlangt naar tongzoenen met hem. Toch?
Och hij is een jaartje jonger geworden, dat kan gewoon tegenwoordig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:27 schreef Nielsch het volgende:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Grappig, ik ben 25, behoorlijk zeker van mezelf, maar ik had het niet geaccepteerd.
tongzoenen is vreemdgaan. Punt.quote:
Zo sta ik er ook tegenover. En mijn excuses voor het leeftijdsprobleem, ik pas mn leeftijd altijd wat aan ivm anonimiteitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
tongzoenen is vreemdgaan. Punt.
en voor een hobbie dingetje?
Als het nou een grote film zou zijn en een filmzoen zou zijn, dan was het wat anders. Maar dit is onnodig en ongewenst.
Waarom heb je eigenlijk een relatie met haar, kennelijk denken jullie er heel anders over. Als dit een hobby is, is de kans aanwezig dat het vaker gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:12 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Zo sta ik er ook tegenover. En mijn excuses voor het leeftijdsprobleem, ik pas mn leeftijd altijd wat aan ivm anonimiteitBen wel degelijk 19
Zit je dan de hele tijd bij haar op de lip?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:36 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Dus een relatie tussen 2 personen mag niet als ze anders denken over kussen in een toneelstuk ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:26 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk een relatie met haar, kennelijk denken jullie er heel anders over. Als dit een hobby is, is de kans aanwezig dat het vaker gaat gebeuren.
Dan heb ik mn eigen dingen te doen ipv de hele dag voor mn bureau te zitten en aan zulke dingen te denkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:40 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Zit je dan de hele tijd bij haar op de lip?
Alleen deed je dit dus ook al voor je hertentamens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:57 schreef Uptastic het volgende:
Dan heb ik mn eigen dingen te doen ipv de hele dag voor mn bureau te zitten en aan zulke dingen te denken
Regio heereenveen ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:00 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Alleen deed je dit dus ook al voor je hertentamens.
Overigens denk ik dat ik weet wie je bent.. of er loopt nog zo'n klapjostie rond met een akelig gelijkend verhaal.
Ik mag hopen dat het snel uit is. Dit is te triest voor woorden voor welk meisje dan ook.
quote:
19 klopt wel, maar nog niet zo lang. Dat 'je ouder voordoen dan je bent' past ook wel in het plaatje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:12 schreef Uptastic het volgende:
ik pas mn leeftijd altijd wat aan ivm anonimiteitBen wel degelijk 19
Ik claim niemand. Ik vraag of het gevoel dat ik over bepaalde zaken heb gerechtvaardigd is, als dit volgens de meerderheid hier op fok niet zo is dan probeer ik mn gevoel te veranderen en er aan te werken. Als jij niet de mentale capaciteit hebt om dit te begrijpen en te veronderstellen dat ik mn vriendin claim door hier advies te vragen dan hecht ik weinig belang aan je woordenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
[..]
19 klopt wel, maar nog niet zo lang. Dat 'je ouder voordoen dan je bent' past ook wel in het plaatje.
Echt.. extreem jaloers en mauwen over alles. Gelijk miepen en zeuren als ze even geen aandacht voor je heeft en dat geclaim... OMG
Is het niet zo dat omdat het al niet lekker gaat tussen jullie dat je bang bent dat ze naar een ander gaat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:33 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Je hebt gelijk man.. Ik ben normaal geen jaloers persoon maar heb momenteel hertentamens en ik zit de hele dag binnen te studeren terwijl mn vriendin vanalles doet. Denk dat het daardoor komt
En wij moeten geloven dat zij daar niets van merkt? Echt wel. Zeker ook als je haar vrienden daarmee lastig gaat vallen.. hen aan gaat spreken als zij even niet naast je wil staan op een feest..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:04 schreef Uptastic het volgende:
En waarom vind je me zo'n rotzak dan? Ik doe mn best voor mn relatie en mn onzekerheden post ik hier om mn vriendin er niet mee lastig te vallen, is dat zo fout?
Ja ik denk ook dat dit hetgene is wat me der een slecht gevoel bij geeftquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:09 schreef informatieverlener het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het vrij matig van je vriendin vind dat ze zelf lijkt te accepteren dat ze 'moet' tongzoenen met een ander voor een toneelstuk. Als ze mijn vriendin was geweest had ik toch wel van d'r verwacht dat ze de rol uit zichzelf al af zou hebben geweigerd omdat ze niet bereidt is mee te doen vanwege dat gezoen, en had ik haar niet eens hoeven zeggen dat ik het überhaupt niet had toegestaan.
Maar goed, ieder heeft daar zo zijn eigen mening over. Ik zou het in elk geval niet willen dat ze vanwege een toneelstuk met een ander zou gaan zoenen. Maar minstens net zo erg zou ik het vinden dat ze het zelf wel oké lijkt te vinden.
Nou sinds dat moment hebben gehad gaat het super tussen ons, dus de reden ligt daar zeker nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Is het niet zo dat omdat het al niet lekker gaat tussen jullie dat je bang bent dat ze naar een ander gaat?
R&P / Relatie beschadigd
Neen sorry, je zit ernaast. Toch bedankt voor het proberenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:10 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En wij moeten geloven dat zij daar niets van merkt? Echt wel. Zeker ook als je haar vrienden daarmee lastig gaat vallen.. hen aan gaat spreken als zij even niet naast je wil staan op een feest..
Maak uit dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat iemand me begrijpt
Mijn excuses als dit je stoort. Vele gevoelens zijn nieuw voor me en ik wil niet overdreven reageren bij mn vriendin dus hoor ik graag even wat de rest van nederland vindt van zulke zakenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
18 jaar, nog geen jaar een relatie en al tig topics op FOK! over zijn relatie... shit
Dat topic was net 1 maand geleden, hoe kan het dat ineens super gaan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:10 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Nou sinds dat moment hebben gehad gaat het super tussen ons, dus de reden ligt daar zeker niet
quote:
Echt.. je verdraait teveel om te onthouden!quote:Op maandag 23 juni 2014 02:23 schreef Uptastic het volgende:
Een half jaar, maar ze vond een uurtje niet lang genoeg en ben niet zeker of hier in utrecht psychiaters zijn die gesprekken langer dan een uur aanbieden, wegens een enorm drukke agenda
Zulke zaken moet je gewoon zelf ondervinden en achter komen. Als of de mensen hier een pasklaar antwoord hebben voor dit soort dingen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:16 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Mijn excuses als dit je stoort. Vele gevoelens zijn nieuw voor me en ik wil niet overdreven reageren bij mn vriendin dus hoor ik graag even wat de rest van nederland vindt van zulke zaken
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:25 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
[..]
Echt.. je verdraait teveel om te onthouden!
Ze is eerst 10 dagen zonder hem weggeweest, nu met hem (en haar familie). Ze wilde eigenlijk niet maar die vakantie was al geboekt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:18 schreef snakelady het volgende:
Dat topic was net 1 maand geleden, hoe kan het dat ineens super gaan?
Ok ik denk dat het in het belang van dit topic best is dat ik de waarheid spreekquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:21 schreef snakelady het volgende:
Overigens had je 29 juli exact 9 maanden een relatie.
R&P / Relatie beschadigd
En hier in dit topic van 23 juni is het iets minder dan een jaar.
8 maanden is niet iets minder dan een jaar.
R&P / Vriendin depressief
Dan ben je in het ene topic 19 en in het andere 20
Wat is het nu?
Misschien moet je nog een beetje leren iemand niet TE belangrijk in je leven te maken?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:31 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Ok ik denk dat het in het belang van dit topic best is dat ik de waarheid spreekIk ben net 19 geworden, mn vriendin is 18, en we hebben 10 maanden een relatie die in het 1e deel gekenmerkt werd door onzekerheid vanuit mijn kant, even geleden hebben we een moeilijk moment gehad waarbij mn ogen geopend zijn en nu is alles al even super tussen ons en de reden dat ik zoveel post op fok is omdat dit mn eerste relatie is dus over sommige gevoelens weet ik niet of ze terecht zijn of niet en daar hebben vele mensen me hier al goed mee geholpen.
Overigens woon ik in Heereenveen en mn vriendin op 20m afstand,
Mijn excuses voor de onduidelijkheid
Ik wek een foute indruk. Alle onzekerheden post en verwerk ik hier, ik straal niets af op mn vriendin, altans dat probeer ik toch niet. Ik ben gelukkig met onze relatie, ik ben gelukkig met wie ik ben, enkel de stress van mn hertentamens zorgt ervoor dat ik over kleine dingen piekerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:34 schreef Koral het volgende:
[..]
Misschien moet je nog een beetje leren iemand niet TE belangrijk in je leven te maken?Dat werkt averechts. Een beetje aanscharrelen, gelukkig worden van jezelf voordat je in een relatie stapt en al je onzekerheden worden blootgelegd.
Even terzijde, uit nieuwsgierigheid: waarom schrijf je 'Heereenveen'?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:31 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Ok ik denk dat het in het belang van dit topic best is dat ik de waarheid spreekIk ben net 19 geworden, mn vriendin is 18, en we hebben 10 maanden een relatie die in het 1e deel gekenmerkt werd door onzekerheid vanuit mijn kant, even geleden hebben we een moeilijk moment gehad waarbij mn ogen geopend zijn en nu is alles al even super tussen ons en de reden dat ik zoveel post op fok is omdat dit mn eerste relatie is dus over sommige gevoelens weet ik niet of ze terecht zijn of niet en daar hebben vele mensen me hier al goed mee geholpen.
Overigens woon ik in Heereenveen en mn vriendin op 20m afstand,
Mijn excuses voor de onduidelijkheid
Het gaat niet om indruk. Het zit in je. Daarom pieker je erover.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:35 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Ik wek een foute indruk. Alle onzekerheden post en verwerk ik hier, ik straal niets af op mn vriendin, altans dat probeer ik toch niet. Ik ben gelukkig met onze relatie, ik ben gelukkig met wie ik ben, enkel de stress van mn hertentamens zorgt ervoor dat ik over kleine dingen pieker
Autocorrect op mn mobiel zet de hoofdletter er automatisch bij, als dat is wat je bedoeltquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Even terzijde, uit nieuwsgierigheid: waarom schrijf je 'Heereenveen'?
Klopt, en ik werk er aan, maar het zit niet zo diep dat het een invloed heeft op mn relatie hoor, ik weet graag hoe het komt dat ik wat voel. En als dit door jaloezie is dan werk ik daaraan, zo simpel is hetquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:40 schreef Koral het volgende:
[..]
Het gaat niet om indruk. Het zit in je. Daarom pieker je erover.Been there, done that
Volgens mij heeft ze het over een e-tje te veelquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:40 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Autocorrect op mn mobiel zet de hoofdletter er automatisch bij, als dat is wat je bedoelt
Oh dat had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:41 schreef Koral het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het over een e-tje te veel
De hoofdletter is goed, alleen is het Heerenveen, niet Heereenveen, en je schrijft het altijd met een e te veel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:40 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Autocorrect op mn mobiel zet de hoofdletter er automatisch bij, als dat is wat je bedoelt
Had het niet gezien, mijn excuses als dat je stoortquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
De hoofdletter is goed, alleen is het Heerenveen, niet Heereenveen. Als je daar woont zou je dat toch moeten weten.
Het is niet zo simpel. Het gaat niet om je relatie of dat het invloed heeft. Het gaat om het feit dat je zelf (nog) niet stabiel genoeg bent om een groter vertrouwen te hebben dan je onzekerheden. Elke keer vraag je je af, is wat ik doe normaalquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:41 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Klopt, en ik werk er aan, maar het zit niet zo diep dat het een invloed heeft op mn relatie hoor, ik weet graag hoe het komt dat ik wat voel. En als dit door jaloezie is dan werk ik daaraan, zo simpel is het
Het stoort me niet, het is alleen raar dat je je eigen plaatsnaam niet weet te schrijven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:42 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Had het niet gezien, mijn excuses als dat je stoort
Je hebt gelijk. Ik ben instabiel momenteel. Maar weet dat dit niet altijd zo is, ik wijs er nog maar eens op maar mijn hertentamens zijn mn laatste kans op hogere studies. Als ik faal moet ik gaan werken en vanbinnen word ik opgevreten door die gedachtequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:45 schreef Koral het volgende:
[..]
Het is niet zo simpel. Het gaat niet om je relatie of dat het invloed heeft. Het gaat om het feit dat je zelf (nog) niet stabiel genoeg bent om een groter vertrouwen te hebben dan je onzekerheden. Elke keer vraag je je af, is wat ik doe normaalscharrel wat rond, maak het wat luchtiger, groei als persoon. Stel je voor dat ze ook op Fok! zit en dit leest
je doet je zekerder voor dan je daadwerkelijk bent. Wil je echt een toekomst in die leugen?
Dat doe ik absoluut niet, dat beloof ik je, voor wat het waard isquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:47 schreef snakelady het volgende:
Overigens TS, het is niks vreemds om onzeker te zijn en ook gematigde jaloezie is niet erg, alleen zorg er voor dat dat niet over gaat in claimerig en wantrouwend gedrag naar je vriendin toe.
Beter pak je een faalangst cursus want anders wordt het een selffulfilling prophecy. En heeft ook meer toegevoegde waarde dan het studie-ontwijkend gedrag dat je nu waarschijnlijk vertoond.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:46 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ben instabiel momenteel. Maar weet dat dit niet altijd zo is, ik wijs er nog maar eens op maar mijn hertentamens zijn mn laatste kans op hogere studies. Als ik faal moet ik gaan werken en vanbinnen word ik opgevreten door die gedachte
Zo jij kent er wat van zeg, bedankt voor de antwoorden! Wat raad je me aan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:59 schreef Koral het volgende:
[..]
Beter pak je een faalangst cursus want anders wordt het een selffulfilling prophecy. En heeft ook meer toegevoegde waarde dan het studie-ontwijkend gedrag dat je nu waarschijnlijk vertoond.
Je iets wat je wil kunnen uitstralen. Uitstraling is het overlopen van innerlijke volheid. Dat mis je. En als je dat met een paar dingen mist, krijg je een soort domino-effect en voel je je een totale loserbeen that and done that too
Praat erover manquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 03:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Gevoelens zijn er nou eenmaal en daar kijk je niets aan doen. Ik heb wel het idee dat je ietwat jaloers ingesteld bent. Dat kan, maar bespreek het echt met je vriendin en vertel dit. Alleen zij kan je meer zekerheid geven, dat kunnen wij niet doen. Dan kunnen jullie het wellicht samen oplossen.
Succes.
Ik wil haar niet t gevoel geven dat ik haar niet steun in wat ze doet, want dat doe ik wel, ookal is het moeilijk voor me, na mn tentamens til ik er minder zwaar aanquote:
Als hij daar woont.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
De hoofdletter is goed, alleen is het Heerenveen, niet Heereenveen, en je schrijft het altijd met een e te veel.
Als je daar woont zou je dat toch moeten weten.
Had ik nog niet gezien!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:56 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Echt niet. Lees ff terug.. ik quotte een post van hem waar hij het over Utrecht had..
Waar las jij Arnhem? Die heb ik even gemist.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Had ik nog niet gezien!
Maar ik vroeg me wel af waarom zijn vriendin in Heereenveen woont, terwijl ze in Arnhem op school zit.
Volgens mij stellen die kussen niet zo veel voor hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:01 schreef Uptastic het volgende:
Hoi allen,
Mn vriendin (18) zit momenteel op de Artez toneelschool en daarbuiten voert ze nog een toneelstuk op. Een halfjaar geleden deed ze mee aan een toneelstuk waarbij ze een andere man 2keer moest kussen.
Deze periode was zwaar voor me, wetende dat er een andere gast aan mn vriendin zit, die dan ook buiten de repetities met haar en het groepje optrok.
Nou weet ik dat ik hier misschien een beetje in overdrijf, omdat ik nou eenmaal van het principe ben dat kussen enkel in een relatie hoort, in tegenstelling tot vele anderen op dit forum,maar dit neemt niet weg dat dit een moeilijke periode was voor me.
Nou vertelde ze me vandaag dat ze in het nieuwe toneelstuk weer met een gast moet kussen, maar deze keer een tongzoen.. Ik wil ze hierin niet belemmeren maar weet aan de andere kant dat deze periode nog erger wordt dan vorige keer en ik denk dat dit onze relatie erg zal schaden..
Wat moet ik doen ? Zou ik haar vragen een andere rol te vragen, of moet ik mn bek houden en de frustraties opkroppen ?
Bedankt aan iedereen die dit leest en me wat inzicht verwerft in deze situatie.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 03:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou eens werken aan je onzekerheid, helemaal gezien je vorige topics als R&P / Sportschool
Dat je de dingen die je onzeker maken geen aandacht geeft (passieve reactie is iets anders dan ze niet zien) en ze daardoor groter maakt. Bouw je leven op uit de dingen die wel voldoen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:01 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Zo jij kent er wat van zeg, bedankt voor de antwoorden! Wat raad je me aan?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:12 schreef LelijKnap het volgende:
En je vriendin dan? Die laat het maar gebeuren? Die vindt het oké dat ze andere gasten zoent?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:18 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat wanneer ik dit niet accepteer ik 'het jaloerse vriendje' ben, en ik probeer haar haar eigen ding te laten doen.
Verder is het toeval dat dit nu net tweemaal na elkaar is, in de vorige toneelstukken is dit nooit gebeurd. Zou er verder wel aan kunnen liggen dat de andere meiden in de toneelclub benedengemiddeld zijn qua uiterlijk
Moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:12 schreef LelijKnap het volgende:
Een prostituee heeft sex voor geld, niet omdat ze het zo'n lekker ding vind, het is d'r werk..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze met hem tongt omdat ze hem zo'n lekker ding vind maar omdat het voor haar werk moet
Ik vind dat nogal een verschil
Maar ik baseerde me inderdaad op meer opmerkingen van TS. Het sportschool topic is niet het enige
De knapste is altijd het meisje dat gezoend wordt door de hoofrolspelerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:18 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Wat goed dat je zo'n diepgravend onderzoek hebt ingesteld naar een onzeker 19 jarig knulletje!quote:
Beetje freaky om een TS zo na te trekkenquote:
Dat maakt het toneelspelen wel 'echter'. Een beetje zoeken naar die chemistry.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:12 schreef LelijKnap het volgende:
Op de toneelschool tongzoenen ze ook niet. Dat is onzin.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:11 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Dat maakt het toneelspelen wel 'echter'. Een beetje zoeken naar die chemistry.
Serieus: dat tongzoenen doen ze toch niet echt? Dat is toch nep? Volgens mij zoent zelfs een hoer nog niet, waarom op de toneelschool wel?
Beta/softie gespot.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:18 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Als je niemand kent die op een toneelschool zit is het mogelijk dat je dat niet weet. Net zoals het mogelijk is dat je niet weet dat je geen 'Heereenveen' maar 'Heerenveen' schrijft als je daar niet woont.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:33 schreef Copycat het volgende:
Op het toneel faken ze tongzoenen. Beetje luchthappen met de monden tegen elkaar. Poe poe!
Met een beetje pech wordt daar enkel een orgasme gefaket.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:34 schreef quinoahipster het volgende:
Maar na afloop in de kleedkamer niet hoor![]()
Vriendjes van toneelschooltypjes weten dat er op het toneel niet gezoend wordt, laat staan getongzoend.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:38 schreef quinoahipster het volgende:
Toneelschooltypjes zijn allemaal van die extreem extraverte intense figuren, die hoeven niet te faken, die komen aan de lopende band
Als het vriendje zelf geen toneelschooltypje is weet hij dat niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:46 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Vriendjes van toneelschooltypjes weten dat er op het toneel niet gezoend wordt,
Dat zou een toneelschooltypetje haar vriendje echt wel uitleggen. Maar vriendinnetje van TS heeft gewoon niets met een toneelschool vandoen en zoent op geen enkele manier met andere gasten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:48 schreef quinoahipster het volgende:
Als het vriendje zelf geen toneelschooltypje is weet hij dat niet.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:31 schreef Lienekien het volgende:
Goede vraag wel aan een TS die al 79 dagen niet meer online is geweest.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:48 schreef Ouder1 het volgende:
En? Heb je al gehoord of ze is vreemd gegaan?
Hij heeft of een kloon of is weggerend omdat ik hem heb verteld dat ik weet wie hij is.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goede vraag wel aan een TS die al 79 dagen niet meer online is geweest.
Ben benieuwd naar zijn antwoord.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 03:00 schreef Fylax het volgende:
Ik zou er persoonlijk niet tegen kunnen als mijn vriendin iemand anders moet kussen/zoenen voor een toneelstuk.
Dat hoeft ze niet, de discussie gaat heel ergens anders over maar zou hem direct bekend maken als hij dat eerlijk vertelde.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:49 schreef HSG het volgende:
Hoe staat ze zelf tegenover het feit dat ze iemand moet tongzoenen?
Verveel jij je, of zo?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:55 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hij heeft of een kloon of is weggerend omdat ik hem heb verteld dat ik weet wie hij is.![]()
Die kloon kan dan hier wel lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |