Ik heb vaak de indruk dat alle Nederlandse regisseurs totale viezerikken zijn. Niet dat ik dat als kijker heel erg vind, maar toch.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:12 schreef LelijKnap het volgende:
Zover ik begrepen heb zijn toneelschoolwijfjes nogal sletterig. Dat maakt het 1+1 = ze neukt ze waarschijnlijk ook.
Een wat serieuze note: je hoeft het niet te accepteren. Dat is geheel aan jou.
Hoe komt het eigenlijk dat ze weer een rol heeft dat zoenen vereist?
Ik heb het gevoel dat wanneer ik dit niet accepteer ik 'het jaloerse vriendje' ben, en ik probeer haar haar eigen ding te laten doen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:12 schreef LelijKnap het volgende:
Zover ik begrepen heb zijn toneelschoolwijfjes nogal sletterig. Dat maakt het 1+1 = ze neukt ze waarschijnlijk ook.
Een wat serieuze note: je hoeft het niet te accepteren. Dat is geheel aan jou.
Hoe komt het eigenlijk dat ze weer een rol heeft dat zoenen vereist?
Feministen-alarm gaat weer af hier. Hij heeft het nergens over moeten. Hij kan iets eisen (niet zoenen) en het is aan haar om het te accepteren of niet - net zoals zij (indirect) eist dat hij het accepteert.quote:
Staat in de titel van de OP lieverd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 03:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Feministen-alarm gaat weer af hier. Hij heeft het nergens over moeten. Hij kan iets eisen (niet zoenen) en het is aan haar om het te accepteren of niet - net zoals zij (indirect) eist dat hij het accepteert.
Gevoelens zijn er nou eenmaal en daar kijk je niets aan doen. Ik heb wel het idee dat je ietwat jaloers ingesteld bent. Dat kan, maar bespreek het echt met je vriendin en vertel dit. Alleen zij kan je meer zekerheid geven, dat kunnen wij niet doen. Dan kunnen jullie het wellicht samen oplossen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:18 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat wanneer ik dit niet accepteer ik 'het jaloerse vriendje' ben, en ik probeer haar haar eigen ding te laten doen.
Verder is het toeval dat dit nu net tweemaal na elkaar is, in de vorige toneelstukken is dit nooit gebeurd. Zou er verder wel aan kunnen liggen dat de andere meiden in de toneelclub benedengemiddeld zijn qua uiterlijk
Ow, je bedoelde ze moet niks tov haar opleiding? Ja, nee, dat klopt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 03:10 schreef houdjemond het volgende:
Staat in de titel van de OP lieverd.
Je hebt "toneel-zoenen" hand ervoor en doen alsof?
Kama Sutra - the Musicalquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 03:28 schreef SunChaser het volgende:
Tongzoenen. Wat voor toneelstuk is het?
En maak je niet ongerust over haar tegenspeler. Waarschijnlijk oefent ze met de regisseur
dat was inderdaad een vrij bizar topicquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 03:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou eens werken aan je onzekerheid, helemaal gezien je vorige topics als R&P / Sportschool
Elke dag elkaar zo diep in de ogen kijken, het zoenen, het is al vrij intiem dus dat is niet zo raar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:31 schreef Lienekien het volgende:
In de film- en toneelwereld worden de acteurs vaak verliefd op hun tegenspelers.
In de rest van de wereld worden mensen ook vrij vaak verliefd op collega's.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:31 schreef Lienekien het volgende:
In de film- en toneelwereld worden de acteurs vaak verliefd op hun tegenspelers.
Op basis van dat sportschooltopic heb je gelijk. Maar ik vind het niet zo raar als iemand het niet prettig vind als zijn vriendin (al is het voor opleiding of werk) met iemand anders zoent. TS moet gewoon bij zichzelf de afweging maken. Want het is of dit accepteren (want stoppen gaat het natuurlijk niet) of geen relatie hebben met een actrice.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 07:47 schreef rhubarbje het volgende:
Wat jij moet doen is leren dingen in perspectief te zien en niet zo jaloers te zijn. Eventueel met behulp van een professional.
Als je vriendin door gaat binnen deze sector zal dit steeds opnieuw terug komen
Het is niet alsof ze met hem tongt omdat ze hem zo'n lekker ding vind maar omdat het voor haar werk moetquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:51 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Op basis van dat sportschooltopic heb je gelijk. Maar ik vind het niet zo raar als iemand het niet prettig vind als zijn vriendin (al is het voor opleiding of werk) met iemand anders zoent. TS moet gewoon bij zichzelf de afweging maken. Want het is of dit accepteren (want stoppen gaat het natuurlijk niet) of geen relatie hebben met een actrice.
Ik hoef nooit fysiek intiem te zijn met een collega of te spelen dat ik een relatie met ze heb.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:49 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
In de rest van de wereld worden mensen ook vrij vaak verliefd op collega's.
Ik ben het met je eens dat het een enorm verschil is, maarja, het zelfde geldt voor bijvoorbeeld een hoer, maar dat zou ik ook niet willen. Dit geval zou ik ook best lastig vinden, maar ik zou dat probleem nooit bij mijn vriendin neerleggen. Het is aan TS om te bepalen of hij er mee om kan gaan of niet. Zijn vriendin vragen het niet te doen vind ik echt geen optie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze met hem tongt omdat ze hem zo'n lekker ding vind maar omdat het voor haar werk moet
Ik vind dat nogal een verschil
Maar ik baseerde me inderdaad op meer opmerkingen van TS. Het sportschool topic is niet het enige
En toch gebeurt daar ook veel:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik hoef nooit fysiek intiem te zijn met een collega of te spelen dat ik een relatie met ze heb.
Bronquote:Meer dan tweederde van de vrijgezellen heeft wel eens een meer dan collegiaal of vriendschappelijk contact met een collega gehad.
Maar waarom is het zo'n groot probleem als ze voor haar werk acteert alsof ze een ander kust?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:20 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het een enorm verschil is, maarja, het zelfde geldt voor bijvoorbeeld een hoer, maar dat zou ik ook niet willen. Dit geval zou ik ook best lastig vinden, maar ik zou dat probleem nooit bij mijn vriendin neerleggen. Het is aan TS om te bepalen of hij er mee om kan gaan of niet. Zijn vriendin vragen het niet te doen vind ik echt geen optie.
Alsof? Vaak is het zonder tong inderdaad, maar het is niet bepaald alsof. Hand er tussen zoals hier gezegd wordt gebeurt echt niet op het toneel, dat zie je namelijk gewoon. Het is ook niet alsof dit een tijdelijk probleem is, het zal in haar werk vast vaker terugkeren. Ik snap best dat je daar problemen mee kan hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar waarom is het zo'n groot probleem als ze voor haar werk acteert alsof ze een ander kust?
Ik zie het probleem echt niet
Maar waarom dan? Daar geef je geen antwoord opquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:25 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Alsof? Vaak is het zonder tong inderdaad, maar het is niet bepaald alsof. Hand er tussen zoals hier gezegd wordt gebeurt echt niet op het toneel, dat zie je namelijk gewoon. Het is ook niet alsof dit een tijdelijk probleem is, het zal in haar werk vast vaker terugkeren. Ik snap best dat je daar problemen mee kan hebben.
Omdat het een intimiteit is waar ik persoonlijk toch liever van heb dat het iets exclusiefs is. Dat kan je wel rationeel maken, en als dat voor jou werkt is dat prima. Ik heb geen idee of ik er mee om zou kunnen gaan of niet. Heb nooit in de situatie gezeten. Maar ik snap heel goed dat iemand dat lastig kan vinden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Daar geef je geen antwoord op
En alsof ja, er zit geen enkel gevoel bij dus het is alleen een handeling van 2 paar lippen die elkaar raken
Als je er dan problemen mee hebt, moet je je eigen conclusie trekken en de relatie dus verbreken, niet de ander dingen gaan verbieden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:32 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Omdat het een intimiteit is waar ik persoonlijk toch liever van heb dat het iets exclusiefs is. Dat kan je wel rationeel maken, en als dat voor jou werkt is dat prima. Ik heb geen idee of ik er mee om zou kunnen gaan of niet. Heb nooit in de situatie gezeten. Maar ik snap heel goed dat iemand dat lastig kan vinden.
Er zijn ook mensen die het prima vinden als hun partner uit lust (dus niets met liefde te maken) seks heeft met een ander. Zou ik ook niet kunnen, hoewel ik het rationeel het verschil best snap.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:33 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als je er dan problemen mee hebt, moet je je eigen conclusie trekken en de relatie dus verbreken, niet de ander dingen gaan verbieden.
Op het publiek na geldt precies het zelfde voor een hoer. Toch zouden de meeste mannen daar denk ik niet mee om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:33 schreef rhubarbje het volgende:
Maar het is juist niet intiem
Er zit geen gevoel achter, het is een handeling zoals iemand een hand geven. Daarnaast zegt het niets over hoe ze haar tegenspeler ziet (misschien vind ze hem wel een lul) en herhaalt ze die lege handeling keer op keer, meestal voor een heel publiek, waardoor het nog minder betekend
Hij zou het haar ook nog wel kunnen voorleggen, dan kan zij kiezen, haar carrière of TS. Ik zou het wel weten.....quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:36 schreef Cue_ het volgende:
Of je accepteert het, want je vriendin zal in haar carrière echt nog wel vaker moeten zoenen, naakt zijn of wat dan ook.
Of je gaat verder met iemand die niet in dat wereldje zit.
Dat heeft natuurlijk ook geen toekomst. Blijkbaar vindt ze leuk wat ze doet. Anders had TS wel ergens in de OP gezet dat ze het niet zo geweldig vindt. En dan doel ik niet op het zoenen, maar gewoon actrice zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:38 schreef DroogDok het volgende:
Hij zou het haar ook nog wel kunnen voorleggen, dan kan zij kiezen, haar carrière of TS. Ik zou het wel weten.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |