Dit. Als je bang bent dat ze afgepakt wordt moet je mee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:47 schreef CarltonBanks het volgende:
Ja, laat haar lekker haar ding doen
Je hebt gelijk. Is het raar dat dit een alarmbelletje doet rinkelen in mn hoofd of ben ik bovengemiddeld jaloers?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:47 schreef CarltonBanks het volgende:
Ja, laat haar lekker haar ding doen.
met claimen, bezitten en onthouden kom je nergens, behalve alleen
Nou stel dat je partner naar een kuuroord gaat iedere dag waar vrouwen met een 'prefect' lijf rondlopen, zou je je absoluut geen zorgen maken ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:49 schreef Fera het volgende:
Oh. Mijn. God.
Het wordt steeds gekker hier. Nu is het al eng als je partner gaat sporten? Puhlease.
Ik ga regelmatig zonder mijn vriendin naar een sauna (naakt), sterker nog ik ga regelmatig met andere vrouwen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:49 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Nou stel dat je partner naar een kuuroord gaat iedere dag waar vrouwen met een 'prefect' lijf rondlopen, zou je je absoluut geen zorgen maken ?
Ten eerste moest ik lachen omdat ik mijn partner niet naar een kuuroord zie gaan. Of ik moet hem dwingen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:49 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Nou stel dat je partner naar een kuuroord gaat iedere dag waar vrouwen met een 'prefect' lijf rondlopen, zou je je absoluut geen zorgen maken ?
Je bent een debiel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:49 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Is het raar dat dit een alarmbelletje doet rinkelen in mn hoofd of ben ik bovengemiddeld jaloers?
Natuurlijk overdrijf je. Daarbij heb jij haar niks te 'verbieden' toch? Als je haar niet kwijt wilt raken zou ik echt proberen iets aan je jaloezie/achterdocht te doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:46 schreef Uptastic het volgende:
Hoi allemaal
Mn vriendin wil een abo halen op de sportschool en ik weet niet hoe het komt maar ik voel me er nou niet zo lekker mee dat ze daar dag in dag uit op de loopband gaat lopen en fietsen tussen al die testosteronbommen. Ik wil het ze absoluut niet verbieden maar dit zit de laatste tijd erg in mn hoofd, overdrijf ik ?
Groeten Up
ja.. terecht.. bij mij precies hetzelfde.. en een jaar later uit elkaar gegaan.. want ze viel op een 48 jarige getrouwde man bij de sportschool..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:46 schreef Uptastic het volgende:
Hoi allemaal
Mn vriendin wil een abo halen op de sportschool en ik weet niet hoe het komt maar ik voel me er nou niet zo lekker mee dat ze daar dag in dag uit op de loopband gaat lopen en fietsen tussen al die testosteronbommen. Ik wil het ze absoluut niet verbieden maar dit zit de laatste tijd erg in mn hoofd, overdrijf ik ?
Groeten Up
Ben je wel eens in een sportschool geweest? De verhouding mooie mensen is daar echt niet anders dan op straat hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:49 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Een beetje. Maar wat wil je doen? Je overdrijft wel. Snap wel dat je bang bent om haar te verliezen maarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:49 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Je kunt beter je vriendin bitchslappen voor het hardlopen op een loopbandquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:46 schreef Uptastic het volgende:
Hoi allemaal
Groeten Up
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |