abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 02:01:37 #1
428140 Uptastic
Heerenveen the best
pi_143836619
Hoi allen,

Mn vriendin (18) zit momenteel op de Artez toneelschool en daarbuiten voert ze nog een toneelstuk op. Een halfjaar geleden deed ze mee aan een toneelstuk waarbij ze een andere man 2keer moest kussen.
Deze periode was zwaar voor me, wetende dat er een andere gast aan mn vriendin zit, die dan ook buiten de repetities met haar en het groepje optrok.
Nou weet ik dat ik hier misschien een beetje in overdrijf, omdat ik nou eenmaal van het principe ben dat kussen enkel in een relatie hoort, in tegenstelling tot vele anderen op dit forum,maar dit neemt niet weg dat dit een moeilijke periode was voor me.

Nou vertelde ze me vandaag dat ze in het nieuwe toneelstuk weer met een gast moet kussen, maar deze keer een tongzoen.. Ik wil ze hierin niet belemmeren maar weet aan de andere kant dat deze periode nog erger wordt dan vorige keer en ik denk dat dit onze relatie erg zal schaden..

Wat moet ik doen ? Zou ik haar vragen een andere rol te vragen, of moet ik mn bek houden en de frustraties opkroppen ?

Bedankt aan iedereen die dit leest en me wat inzicht verwerft in deze situatie.
pi_143836666
Zover ik begrepen heb zijn toneelschoolwijfjes nogal sletterig. Dat maakt het 1+1 = ze neukt ze waarschijnlijk ook.

Een wat serieuze note: je hoeft het niet te accepteren. Dat is geheel aan jou.

Hoe komt het eigenlijk dat ze weer een rol heeft dat zoenen vereist?

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2014 02:14:07 ]
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 02:16:06 #3
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_143836687
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 02:12 schreef LelijKnap het volgende:
Zover ik begrepen heb zijn toneelschoolwijfjes nogal sletterig. Dat maakt het 1+1 = ze neukt ze waarschijnlijk ook.

Ik heb vaak de indruk dat alle Nederlandse regisseurs totale viezerikken zijn. Niet dat ik dat als kijker heel erg vind, maar toch.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 02:18:49 #4
428140 Uptastic
Heerenveen the best
pi_143836698
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 02:12 schreef LelijKnap het volgende:

Ik heb het gevoel dat wanneer ik dit niet accepteer ik 'het jaloerse vriendje' ben, en ik probeer haar haar eigen ding te laten doen.

Verder is het toeval dat dit nu net tweemaal na elkaar is, in de vorige toneelstukken is dit nooit gebeurd. Zou er verder wel aan kunnen liggen dat de andere meiden in de toneelclub benedengemiddeld zijn qua uiterlijk
pi_143836767
Ik zou haar de wet van de sterkste laten gelden.
Ach wees een man en zeg het.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 02:50:12 #6
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_143836773
Ze MOET niks.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_143836795
Ik zou er persoonlijk niet tegen kunnen als mijn vriendin iemand anders moet kussen/zoenen voor een toneelstuk.
(she/her)
pi_143836799
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 02:50 schreef houdjemond het volgende:
Ze MOET niks.
Feministen-alarm gaat weer af hier. Hij heeft het nergens over moeten. Hij kan iets eisen (niet zoenen) en het is aan haar om het te accepteren of niet - net zoals zij (indirect) eist dat hij het accepteert.
pi_143836802
Ik zou eens werken aan je onzekerheid, helemaal gezien je vorige topics als R&P / Sportschool :')
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 03:10:36 #10
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_143836810
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 03:04 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Feministen-alarm gaat weer af hier. Hij heeft het nergens over moeten. Hij kan iets eisen (niet zoenen) en het is aan haar om het te accepteren of niet - net zoals zij (indirect) eist dat hij het accepteert.
Staat in de titel van de OP lieverd.

Je hebt "toneel-zoenen" hand ervoor en doen alsof?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 03:17:25 #11
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_143836827
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 02:18 schreef Uptastic het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat wanneer ik dit niet accepteer ik 'het jaloerse vriendje' ben, en ik probeer haar haar eigen ding te laten doen.

Verder is het toeval dat dit nu net tweemaal na elkaar is, in de vorige toneelstukken is dit nooit gebeurd. Zou er verder wel aan kunnen liggen dat de andere meiden in de toneelclub benedengemiddeld zijn qua uiterlijk
Gevoelens zijn er nou eenmaal en daar kijk je niets aan doen. Ik heb wel het idee dat je ietwat jaloers ingesteld bent. Dat kan, maar bespreek het echt met je vriendin en vertel dit. Alleen zij kan je meer zekerheid geven, dat kunnen wij niet doen. Dan kunnen jullie het wellicht samen oplossen.

Succes.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_143836837
Tja als (toekomstig) toneelspeler.zal ze wel vaker iemand moeten zoenen.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 augustus 2014 @ 03:28:13 #13
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_143836853
Tongzoenen. Wat voor toneelstuk is het?

En maak je niet ongerust over haar tegenspeler. Waarschijnlijk oefent ze met de regisseur
pi_143836879
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 03:10 schreef houdjemond het volgende:
Staat in de titel van de OP lieverd.

Je hebt "toneel-zoenen" hand ervoor en doen alsof?
Ow, je bedoelde ze moet niks tov haar opleiding? Ja, nee, dat klopt.
pi_143836883
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 03:28 schreef SunChaser het volgende:
Tongzoenen. Wat voor toneelstuk is het?

En maak je niet ongerust over haar tegenspeler. Waarschijnlijk oefent ze met de regisseur
Kama Sutra - the Musical
of
Turks Fruit

OT: als je er niet tegen kunt, TS, zeg het haar dan.
Dan kan zij beslissen of ze ermee doorgaat, of een fake-tongzoen doet, of helemaal geen zoen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_143836887
Ik begrijp TS wel. :)

Heb hetzelfde advies als de anderen hier. Geef aan dat je moeite hebt met 'echt tongzoenen' en kijk hoe ze reageert.

Weet ze eigenlijk dat je het vorige keer moeilijk had daarmee? :)
pi_143836892
Wtf tongzoenen? Doen ze dat echt ja? Zou dat ook echt niet appreciėren ghehe
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 06:09:48 #18
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_143837035
cuckold!

ennuh bullshit topic, ze zullen der nooit laten tongzoenen
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 06:24:14 #19
54408 Parzival
Where it happens
pi_143837050
zijn genoeg instructies om nep tongzoenen te oefenen... dus ze wil gewoon..

maar als het echt voor dr opleiding is oid.. djeez man.. wacht maar tot de naakt scenes komen.. er zijn genoeg regisseurs dit vragen.. of er komt iemand met een geweldig idee om de vagina monologen met haar te gaan doen.. naakt..

dus.. of je vraagt aan haar wat ze precies wil.. en dan zet je je eroverheen.. of je ziet in dat je gewoon preuts bent en dat dat dus niet gaat werken met haar..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_143837213
Dit gaat niet opschieten. Het is nu haar opleiding, straks onderdeel van haar werk. Dus of ermee omgaan, of besluiten dat het niet gaat werken tussen jullie.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 07:23:21 #21
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_143837239
TS wordt genaaid, alleen zijn vriendin zoent daarbij :')

Of dacht TS dat elke film kus en bed scene echt was? ^^

Sowieso als je er niet tegen kunt kan je het maar beter snel afkappen, want er gaat nog veel vaker aan haar gezeten worden tijdens die opleiding. En als ze ermee klaar is dan heb je iemand thuis op de bank met een baankans van 0,1% oid. en mocht ze wel wat vinden dan is elke NL productie typisch in de eerste 10 minuten tieten en neuken.
Dum de dum
pi_143837333
Wat jij moet doen is leren dingen in perspectief te zien en niet zo jaloers te zijn. Eventueel met behulp van een professional.

Als je vriendin door gaat binnen deze sector zal dit steeds opnieuw terug komen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_143837339
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 03:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou eens werken aan je onzekerheid, helemaal gezien je vorige topics als R&P / Sportschool :')
dat was inderdaad een vrij bizar topic
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_143837461
Als het alleen op toneel is lijkt me dat verder niet zo'n probleem. Als ze die gast naast het toneel ook nog te grazen neemt.... tja dat is een kwestie van vertrouwen of ze dat wel of niet doet.
Als je zeker weet dat ze van je houdt doet ze zoiets niet lijkt me dus niks aan de hand :)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 08:31:56 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143837608
In de film- en toneelwereld worden de acteurs vaak verliefd op hun tegenspelers.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')