Ik heb vaak de indruk dat alle Nederlandse regisseurs totale viezerikken zijn. Niet dat ik dat als kijker heel erg vind, maar toch.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:12 schreef LelijKnap het volgende:
Zover ik begrepen heb zijn toneelschoolwijfjes nogal sletterig. Dat maakt het 1+1 = ze neukt ze waarschijnlijk ook.
Een wat serieuze note: je hoeft het niet te accepteren. Dat is geheel aan jou.
Hoe komt het eigenlijk dat ze weer een rol heeft dat zoenen vereist?
Ik heb het gevoel dat wanneer ik dit niet accepteer ik 'het jaloerse vriendje' ben, en ik probeer haar haar eigen ding te laten doen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:12 schreef LelijKnap het volgende:
Zover ik begrepen heb zijn toneelschoolwijfjes nogal sletterig. Dat maakt het 1+1 = ze neukt ze waarschijnlijk ook.
Een wat serieuze note: je hoeft het niet te accepteren. Dat is geheel aan jou.
Hoe komt het eigenlijk dat ze weer een rol heeft dat zoenen vereist?
Feministen-alarm gaat weer af hier. Hij heeft het nergens over moeten. Hij kan iets eisen (niet zoenen) en het is aan haar om het te accepteren of niet - net zoals zij (indirect) eist dat hij het accepteert.quote:
Staat in de titel van de OP lieverd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 03:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Feministen-alarm gaat weer af hier. Hij heeft het nergens over moeten. Hij kan iets eisen (niet zoenen) en het is aan haar om het te accepteren of niet - net zoals zij (indirect) eist dat hij het accepteert.
Gevoelens zijn er nou eenmaal en daar kijk je niets aan doen. Ik heb wel het idee dat je ietwat jaloers ingesteld bent. Dat kan, maar bespreek het echt met je vriendin en vertel dit. Alleen zij kan je meer zekerheid geven, dat kunnen wij niet doen. Dan kunnen jullie het wellicht samen oplossen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:18 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat wanneer ik dit niet accepteer ik 'het jaloerse vriendje' ben, en ik probeer haar haar eigen ding te laten doen.
Verder is het toeval dat dit nu net tweemaal na elkaar is, in de vorige toneelstukken is dit nooit gebeurd. Zou er verder wel aan kunnen liggen dat de andere meiden in de toneelclub benedengemiddeld zijn qua uiterlijk
Ow, je bedoelde ze moet niks tov haar opleiding? Ja, nee, dat klopt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 03:10 schreef houdjemond het volgende:
Staat in de titel van de OP lieverd.
Je hebt "toneel-zoenen" hand ervoor en doen alsof?
Kama Sutra - the Musicalquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 03:28 schreef SunChaser het volgende:
Tongzoenen. Wat voor toneelstuk is het?
En maak je niet ongerust over haar tegenspeler. Waarschijnlijk oefent ze met de regisseur
dat was inderdaad een vrij bizar topicquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 03:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou eens werken aan je onzekerheid, helemaal gezien je vorige topics als R&P / Sportschool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |