Waar ging de ruzie over?quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:46 schreef Uptastic het volgende:
naar verluidt om niet opnieuw gekwetst te worden.
Ik ben me ervan bewust dat dit mijn schuld is, maar mijn grootste wens is dat onze relatie terug kan naar het punt voordat ik deze dip kreeg en de ruzieperiode aanbrak.
Lijkt me ook.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:57 schreef thabrid het volgende:
Gezien je topics van de afgelopen maanden, accepteren dat het niet gaat werken en weer doorgaan
quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:57 schreef thabrid het volgende:
Gezien je topics van de afgelopen maanden, accepteren dat het niet gaat werken en weer doorgaan
Lees die andere topics maar eens door, dat verklaart waarom er zo geluld wordt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:14 schreef Myrr het volgende:
Wordt wel lekker makkelijk geluld hier maar het is gewoon een relatiesleur waar je ff doorheen moet.
- Andere topics niet gelezen dus ik baseer dit op deze.
Oh is hij 18 (geen zin om de andere topics te lezen trouwens), nee dan was dit een leuke oefenrelatie.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lees die andere topics maar eens door, dat verklaart waarom er zo geluld wordt.
Als je 18 bent, dan is relatiesleur niet iets waar je even doorheen moet gaan.
Dit ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:39 schreef TheMechanic het volgende:
Vat het niet verkeerd op, maar waarschijnlijk 'denk' je alleen dat je bij haar wilt blijven. Je gevoel werd niet voor niets minder. Als je echt verliefd op haar was had je nooit getwijfeld. Nu zij het opeens niet meer ziet zitten krijg je spijt en ben je bang om 'het vertrouwde' te verliezen. Hierdoor maak je jezelf wijs dat je echt de rest van je leven bij haar wil zijn.
Ik heb hetzelfde meegemaakt, dus ik weet waar ik over praat.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:03 schreef blondetrien het volgende:
En kijk ook even naar wat zij wil en hoe zij de problemen ziet. Praat erover.
quote:Op maandag 23 juni 2014 02:07 schreef Uptastic het volgende:
Ze heeft me zonet opgebiecht dat ze nog helemaal depressief is en op verscheidene momenten geen uitweg ziet, waarbij zelfdoding ook enkele keren door haar gedachten gegaan is.
Dit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:39 schreef TheMechanic het volgende:
Vat het niet verkeerd op, maar waarschijnlijk 'denk' je alleen dat je bij haar wilt blijven. Je gevoel werd niet voor niets minder. Als je echt verliefd op haar was had je nooit getwijfeld. Nu zij het opeens niet meer ziet zitten krijg je spijt en ben je bang om 'het vertrouwde' te verliezen. Hierdoor maak je jezelf wijs dat je echt de rest van je leven bij haar wil zijn.
Mijn eerste gedachten waren; Ik zou nooit met iemand een relatie willen waar ik zo veel ruzie mee zou maken. Ruzie hoort erbij, maar veel ruzie lijkt me behoorlijk op je humeur werken in het algemeenquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit.
Was eigenlijk mijn eerste gedachte toen ik de OP las.
Sowieso als je nog maar 9 maanden samen bent. Dan is het geen goed teken om dan al zoveel ruzie te hebben, lijkt me. Hoewel die depressie er ook mee te maken kan hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:15 schreef pinkystinky het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachten waren; Ik zou nooit met iemand een relatie willen waar ik zo veel ruzie mee zou maken. Ruzie hoort erbij, maar veel ruzie lijkt me behoorlijk op je humeur werken in het algemeen
Die uitspraak is zo clichématig en door het gene wat ervoor staat ''ik heb haar kunnen overtuigen me nog een kans te geven'' heb ik echt het idee dat je angst hebt om alleen te zijn (of alleen als in geen relatie hebben).quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:46 schreef Uptastic het volgende:
Ik heb haar kunnen overtuigen me nog een kans te geven, want door dit gebeuren zijn mijn ogen geopend. Ik wil voor de rest van mijn leven bij deze vrouw blijven, want ik kan niet zonder haar, heb ik gemerkt.
Dit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:39 schreef TheMechanic het volgende:
en dan verwacht je dat de twijfel die je gezaaid hebt bij je vriendin ook als sneeuw voor de zon is verdwenen, immers die van jou zijn ook weg.... Ik denk dat zij de eerste stap zal zetten in het definitief verbreken van de relatie... je bent niet te vertrouwen met je gevoelens voor haarquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:09 schreef Uptastic het volgende:
Bedankt voor alle antwoorden !
Nou heb ik me ingeleefd in wat jullie zeggen, en als ik probeer de situatie even opzij te zetten en te zien wat me drijft in de relatie, dan is het gewoon haar aanwezigheid. Toen ze de relatie (even) beëindigde heb ik dit enorm gemerkt, waardoor ik zoiets nu nooit meer wil laten voorvallen.
Voor de mensen die zeggen dat ik dit waarschijnlijk enkel denk, jullie moeten weten dat ik leid aan een zeer lichte vorm van bindingsangst. Wanneer je zoveel van een persoon gaat houden dan voel je je nu eenmaal kwetsbaar, en ik zie dat als de reden dat mn betrokkenheid in de relatie afzwakte. Vorige week voelde ik me dan ook een enorme kneus door een relatie met zo'n lieve, knappe, erg op mij gelijkende vrouw daardoor maanden op het spel gezet te hebben, dus ik neem aan dat door deze shock de laatste restantjes van deze bindingsangst uit mn lichaam verdwenen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |