Een half jaar, maar ze vond een uurtje niet lang genoeg en ben niet zeker of hier in utrecht psychiaters zijn die gesprekken langer dan een uur aanbieden, wegens een enorm drukke agendaquote:Op maandag 23 juni 2014 02:18 schreef euphoria19 het volgende:
Ga naar een psycholoog ipv het hier op fok te vragen. Kom op, ze heeft professionele hulp nodig.
Hoe vaak is ze bij een psycholoog geweest?
Beter iets dan niets toch?quote:Op maandag 23 juni 2014 02:23 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Een half jaar, maar ze vond een uurtje niet lang genoeg en ben niet zeker of hier in utrecht psychiaters zijn die gesprekken langer dan een uur aanbieden, wegens een enorm drukke agenda
Misschien niet de juiste psych? Probeer het ergens anders. Alles beter dan dat ze echt zelfmoord pleegt lijkt me. Dan zal je toch elke vorm van professionele hulp aan willen pakken.quote:Op maandag 23 juni 2014 02:26 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, aangezien ze een half jaar therapie volgde en het weinig uitgehaald heeft
Klopt inderdaad, ga me eens informeren. Kleine kanttekening, ze wil niet dat ik haar vader hierover inlicht aangezien deze een zeer zwakke gezondheid heeft, maar ze kan geen therapie volgen zonder dat haar vader hiervan weet lijkt me.quote:Op maandag 23 juni 2014 02:28 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Misschien niet de juiste psych? Probeer het ergens anders. Alles beter dan dat ze echt zelfmoord pleegt lijkt me. Dan zal je toch elke vorm van professionele hulp aan willen pakken.
Ze is 18, dus haar vader hoeft niks te weten.quote:Op maandag 23 juni 2014 02:30 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, ga me eens informeren. Kleine kanttekening, ze wil niet dat ik haar vader hierover inlicht aangezien deze een zeer zwakke gezondheid heeft, maar ze kan geen therapie volgen zonder dat haar vader hiervan weet lijkt me.
Ik sta voor een dilemma : Doen wat ze wil, en haar dus niet laten behandelen, of niet naar haar luisteren en het risico lopen dat haar vader weer in mentale problemen hervalt, maar haar wel therapie 'laten' volgen
Binnen exact 1 maand en 2 dagen.. Leek me eenvoudiger 18 in de OP te plaatsenquote:Op maandag 23 juni 2014 02:40 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Ze is 18, dus haar vader hoeft niks te weten.
Waarom zal haar vader dit te weten komen? Die psych heeft beroepsgeheim.quote:Op maandag 23 juni 2014 02:41 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Binnen exact 1 maand en 2 dagen.. Leek me eenvoudiger 18 in de OP te plaatsen![]()
Nou een maand wachten hiermee zie ik niet zitten
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 23 juni 2014 02:47 schreef Thezappa het volgende:
gast..
je weet het zelf ook...
niet ???? mijn dm/pm staat open
We zijn offtopic aan het gaan, als je nog iets zinnigs bij te dragen hebt hoor ik het welquote:
je hebt gelijkquote:Op maandag 23 juni 2014 03:14 schreef Chandler het volgende:
Ik snap je ding, het is moeilijk maar neem het probleem niet op je. Het is haar probleem wat ze nu een beetje (zoals ik het lees) bij jou neer legt. Ze zal gewoon hulp moeten zoeken, meer dan wat ze nu heeft. Indien er echt sprake is van dat ze zichzelf wil verminken lijkt het mij raadzaam om zelf contact op te nemen met de dokter, die kan daar waar nodig direct door verwijzen naar instanties die mogelijk kunnen helpen.
Over de psycholoog, de ene is de andere niet, uit ervaring weet ik dat je soms een rijtje langs moet gaan voordat je 1 hebt gevonden die bij je past, dus de ervaring die ze er mee heeft is slechts gebaseerd op haar 'korte' ervaring. Opgeven is zo simpel, doorgaan niet.
Iig sterkte met de situatie en serieus, mocht het jou kapot maken, kap dan rap met deze 'korte' relatie, ik snap dat het gemakkelijk gezegd is maar jullie zijn beiden jong en neem aan dat je niet je hele leven dit soort zaken wilt meemaken. Enjoy life!
das een interessant aangrijppunt om haar FOK!-therapeutisch te behandelen.quote:Op maandag 23 juni 2014 02:07 schreef Uptastic het volgende:
- Ze krijgt enkel 's nachts negatieve gedachten
Bedankt man, interessante bijdrage ! Veel succes in je leven !quote:Op maandag 23 juni 2014 03:25 schreef sturmpie het volgende:
[..]
das een interessant aangrijppunt om haar FOK!-therapeutisch te behandelen.
de nacht is donker. en dan komen de donkere negatieve gedachten.
de nacht valt haar zwaar. het is stil, ruimte voor gedachten. en voor haar mogelijk allemaal te veel vanwege het nog verwerken van overledenen.
je kan beginnen met haar te laten zien en uit te leggen dat de nacht niets meer is dan het draaien van de aarde. de aarde draait om de zon. en de aarde draait zelf ook nog eens.
zolang de zon er is, en de aarde blijft draaien, komt gewoon de zon weer tevoorschijn.
sterkte en succes !
Leuk gezegd! maar vaak komt het doordat er dan geen afleiding is, ze zal dus moeten zorgen dat wanneer er dat soort gedachten in haar hoofd onstaan ze iets gaat doen wat haar gedachten veranderd.. ga een stukje lopen? (hardlopen) of ga voor mijn part de pot schoonmaken, stofzuigen weet ik het veel, om er maar voor te zorgen dat haar gedachten veranderen!quote:Op maandag 23 juni 2014 03:25 schreef sturmpie het volgende:
das een interessant aangrijppunt om haar FOK!-therapeutisch te behandelen.
de nacht is donker. en dan komen de donkere negatieve gedachten.
de nacht valt haar zwaar. het is stil, ruimte voor gedachten. en voor haar mogelijk allemaal te veel vanwege het nog verwerken van overledenen.
je kan beginnen met haar te laten zien en uit te leggen dat de nacht niets meer is dan het draaien van de aarde. de aarde draait om de zon. en de aarde draait zelf ook nog eens.
zolang de zon er is, en de aarde blijft draaien, komt gewoon de zon weer tevoorschijn.
sterkte en succes !
Als ik contact opneem met de HA vermoordt zequote:Op maandag 23 juni 2014 03:14 schreef Chandler het volgende:
Ik snap je ding, het is moeilijk maar neem het probleem niet op je. Het is haar probleem wat ze nu een beetje (zoals ik het lees) bij jou neer legt. Ze zal gewoon hulp moeten zoeken, meer dan wat ze nu heeft. Indien er echt sprake is van dat ze zichzelf wil verminken lijkt het mij raadzaam om zelf contact op te nemen met de dokter, die kan daar waar nodig direct door verwijzen naar instanties die mogelijk kunnen helpen.
Over de psycholoog, de ene is de andere niet, uit ervaring weet ik dat je soms een rijtje langs moet gaan voordat je 1 hebt gevonden die bij je past, dus de ervaring die ze er mee heeft is slechts gebaseerd op haar 'korte' ervaring. Opgeven is zo simpel, doorgaan niet.
Iig sterkte met de situatie en serieus, mocht het jou kapot maken, kap dan rap met deze 'korte' relatie, ik snap dat het gemakkelijk gezegd is maar jullie zijn beiden jong en neem aan dat je niet je hele leven dit soort zaken wilt meemaken. Enjoy life!
stofzuigen om 4 uur 's nachtsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |